Allerslechtste film ooit

Gestart door CZ79, april 28, 2012, 20:28:18

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

snicky

Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

VTEC_genieter

#401
Nicolas Cage heeft misschien zijn tijd gehad. Ik vond hem kei en kei goed in Face Off en Con Air. En Leaving Las Vegas.
Sindsdien werden z'n films steeds minder.

Pollux Troy!! [emoji41]
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

VTEC_genieter

Oeps! Ik bedoel Castor Troy! [emoji1]
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

road rebel

#404
Dit staat op het menu voor de kerstdagen...



http://www.imdb.com/chart/bottom

Ik laat wel iets achter wat ik er van vind!
let wel: ook al is die film in de IMdB bottom 100, de score blijft hoger van Titanic II

VTEC_genieter

Ik dacht heel Nederland [emoji128] gaat met kerst weer voor de buis zitten voor de film Home Alone [emoji1]
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

patsijb

godfather (niet eens afgekeken zo slaapverwekkend))
batman the dark knight (niet afgekeken zo slecht)
avatar (afgekeken maar slaapverwekkend)

snicky


Citaat van: patsijb op december 13, 2014, 07:30:10
godfather (niet eens afgekeken zo slaapverwekkend))
batman the dark knight (niet afgekeken zo slecht)
avatar (afgekeken maar slaapverwekkend)

The Dark Night slecht? Spoel je mond eens even [emoji14]
Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

Josjhaswoop



Laatst deze film gekeken, effects zijn echt ps1 kwaliteit :) maar als je instelt op een b film toch wel vermakelijk
Marantz SR6007 | Marantz CD5003 | Reloop 4000m3d | Dune HD Max | X360

Lucky.L

Citaat van: patsijb op december 13, 2014, 07:30:10
godfather (niet eens afgekeken zo slaapverwekkend))
batman the dark knight (niet afgekeken zo slecht)
avatar (afgekeken maar slaapverwekkend)
Dan ben ik benieuwd wat je wel goed vindt.
Of wilde je alleen shockeren?

Mvg
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

CZ79

Citaat van: Josjhaswoop op december 13, 2014, 14:13:51


Laatst deze film gekeken, effects zijn echt ps1 kwaliteit :) maar als je instelt op een b film toch wel vermakelijk

Lijkt me nog wel aardig
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Zymotic

Citaat van: Lucky.L op december 13, 2014, 14:29:37
Dan ben ik benieuwd wat je wel goed vindt.
Of wilde je alleen shockeren?

Mvg
:withstupid:

Ralph71


Citaat van: patsijb op december 13, 2014, 07:30:10
godfather (niet eens afgekeken zo slaapverwekkend))
batman the dark knight (niet afgekeken zo slecht)
avatar (afgekeken maar slaapverwekkend)

Dit topic gaat toch over de allerslechtste film ooit, niet over de allerslechtste smaak ooit?
Arcam AV950 - Arcam P7 - Oppo UDP-205  - Linn Klimax DSM/2 - 2 x Wilson Benesch ACT - Wilson Benesch Center - 2 x M&K Sound S150T Tripole - Velodyne DD15 - LG Oled C65C7 - Nordost QB8 MKII - Nordost QRT Qx4 - Nordost Valhalla - Nordost Frey 1&2 (stroomkabels, analoge interlinks en luidsprekerkabels)  - Isotek Syncro

VTEC_genieter

Misschien voor meneer Patsijb zijn dat de slechtste films ooit [emoji1]
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

squeek

Citaat van: VTEC_genieter op december 13, 2014, 19:58:07
Misschien voor meneer Patsijb zijn dat de slechtste films ooit [emoji1]

Dan kan je beter stoppen met films kijken eerlijk gezegd. The godfather is een meesterwerk in scenario schrijven en regie. De muziek alleen al  :inlove: als je dit te traag vindt, bedenk dan even dat montage in de jaren zeventig zo was en dat moet je gewoon accepteren als je dergelijke films kijkt. Zoniet, kijk dan niet of post geen onzin als je er geen benul van hebt. Er zijn andere manieren om je postcount te verhogen
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

patsijb

Citaat van: squeek op december 14, 2014, 00:28:52
Dan kan je beter stoppen met films kijken eerlijk gezegd. The godfather is een meesterwerk in scenario schrijven en regie. De muziek alleen al  :inlove: als je dit te traag vindt, bedenk dan even dat montage in de jaren zeventig zo was en dat moet je gewoon accepteren als je dergelijke films kijkt. Zoniet, kijk dan niet of post geen onzin als je er geen benul van hebt. Er zijn andere manieren om je postcount te verhogen
denk eerst maar eens aan wat iemand zyn smaak is..tuurlyk snap ik dat jaren geleden alles anders werkte..maar ik kijk ern film en ga tijdens een film niet denken over montage en wie regisseur is..boeit me niet en is geen garantie voor een goede film..net zo min een bepaalde muzikant altijd goede muxiek maakt..dus dat maakt jou post onzinniger dan de mijne.. Ik ben gewoon ook niet into maffiafilms..misschien dat je dat wrl snapt

patsijb

Citaat van: VTEC_genieter op december 13, 2014, 19:58:07
Misschien voor meneer Patsijb zijn dat de slechtste films ooit [emoji1]

tnx smaken verschillen nou eenmaal..
maar ik heb deze gekozen omdat deze mij ook bijbleven
ik weet dat mijn smaak niet damenvalt met al die andere zgn filmkenners..jammer dan

Paul1967

Het favoriete filmgenre van mijn vriendin: horror.
Onlangs de film Things (1989) gekeken welke zij gekocht had bij een euroknaller.
Verhaaltje kort samengevat: man doet een experiment uitvoeren op zijn vrouw wat een rampzalige uitwerking terwege brengt.
Zeer slecht deze film, kan wel zeggen één van de slechtste die ik ooit gezien heb.

Midcall

Citaat van: patsijb op december 13, 2014, 07:30:10
godfather (niet eens afgekeken zo slaapverwekkend))
batman the dark knight (niet afgekeken zo slecht)
avatar (afgekeken maar slaapverwekkend)
Dit zijn van die troll berichten waarvan hijzelf ook wel weet dat dit niet de slechtste films ooit zijn, maar enkel hier worden opgeschreven omdat velen deze films tot de beste ooit zien. Jammer dat dit leuke topic hiermee verstierd wordt.
GoldenEar Triton Reference - Audio Research Reference 5SE - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 75 - Denafrips Terminator - Mano Ultra MkIII Farad - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Black Label XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Callas Audio Clamprack - Sony VPL-VW590ES - Yamaha CX-A5000 - 4x Infinity Renaissance 90 (surround and rears) - XTZ A2-400 - NBS Statement XLR - Korsun D9

Lucky.L

Citaat van: Midcall op december 14, 2014, 10:46:25
Dit zijn van die troll berichten waarvan hijzelf ook wel weet dat dit niet de slechtste films ooit zijn, maar enkel hier worden opgeschreven omdat velen deze films tot de beste ooit zien. Jammer dat dit leuke topic hiermee verstierd wordt.

^^
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

patsijb

Kan best zijn dat een ieder hiet t trollberichten vindt, prima..toont alleen maar aan dat ik niet schaapachtig hetzelfde leuk vind als de massa..ben ik erg blij mee
maar zoals topic opener vraagt..wat vind JIJ de slechtste film ooit..en niet wat vind jij slecht zolang het in eenieders straatje past?

wat ik echt goed vind voor t geval
romper stomper
skin
a clockwork orange
oldboy
platoon

Josjhaswoop

Citaat van: cz79 op december 13, 2014, 14:39:00
Lijkt me nog wel aardig

Is i ook wel, alleen verwacht geen Mega productie, verder inderdaad een aardige film, tenminste heb hem uitgekeken  ;D
Marantz SR6007 | Marantz CD5003 | Reloop 4000m3d | Dune HD Max | X360

road rebel

Citaat van: Paul1967 op december 14, 2014, 09:13:12
Het favoriete filmgenre van mijn vriendin: horror.
Onlangs de film Things (1989) gekeken welke zij gekocht had bij een euroknaller.
Verhaaltje kort samengevat: man doet een experiment uitvoeren op zijn vrouw wat een rampzalige uitwerking terwege brengt.
Zeer slecht deze film, kan wel zeggen één van de slechtste die ik ooit gezien heb.


wtf!?
Er zijn nogal wat horrorfilms die "slecht" zijn, maar sommige krijgen er een cultstatus door. Echt cult lijkt die "things" dan weer niet  :alien:

Vorige week Disaster movie maar eens uitgekeken (2de poging na een advies in dit topic)... SFx kunnen er nog mee door en acteurs (tja...) ook ±. Alleen die script... volgens mij werd de script in minder tijd geschreven dan de duur van de film!

road rebel

#423
Citaat van: cz79 op december 13, 2014, 14:39:00
Lijkt me nog wel aardig

Aha wanneer je "The Asylum" ziet dan weet je wel ± wat je kan verwachten:
niet persé slecht, wel low budget en in de trend van
ALIEN abduction,
The TRANSmorphERS,
sundaySCHOOLMUSICAL
The TERMINATORs

of:


Ik vraag me dan altijd af of die films bewust aangeschaft worden of dat het altijd om een misleiding gaat?

Edit: Schokkend hoevaak The Asylum films in dit topic genoemd worden!

steves

#424
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSDahHUIt3wTPBQyU5P_Mz7VhYDfZdnCH0IwHe8SsGQ_VMdGIOr

Rubber!
Dit is echt een van de slechtste films die ik ooit heb gezien.
Voor mij persoonlijk natuurlijk.