iPad topic

Gestart door Staaled, januari 19, 2010, 17:09:21

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

danielo

Wow wie maakt dit soort stickers ?, wil wel eist voor de achterkant

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Kjelt

Citaat van: mic1980 op maart 30, 2011, 20:27:27
Woohooo  :hehe:
Die chinezen maken ook alles na of is dit een delfts blauw exemplaar?  :D

Erik

Knap gedaan, maar vind het niet mooi. geef mij maar het origineel.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

mic1980

Was getipt door een forumgenoot hier. http://www.gelaskins.com/
De voornaamste reden om dit te doen was bescherming. Daarnaast heb ik gemerkt dat je veel meer grip hebt door deze sticker. Het is erg degelijk materiaal. Geen rommel.

danielo

Citaat van: mic1980 op maart 31, 2011, 03:32:52
Was getipt door een forumgenoot hier. http://www.gelaskins.com/
De voornaamste reden om dit te doen was bescherming. Daarnaast heb ik gemerkt dat je veel meer grip hebt door deze sticker. Het is erg degelijk materiaal. Geen rommel.

Meer grip houd in dat het niet plastic voelt maar als rubber ?, Ik wil eigenlijk de achterkant ook gewoon zwart of iets heel donkers met ander logo niets spannends. 1mm dik lijkt me niet zomaar een sticker. Erg apart wel dit.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Kjelt

Ik ga er ook eentje bestellen, leuk zo'n skin  :thumbs-up:
Ik vraag me wel af of er geen warmte issue zo ontstaat, weet iemand of de metalen achterkant als koellichaam wordt gebruikt?
Het scherm zelf kan zijn warmte gewoon aan de voorkant kwijt.

danielo

Citaat van: Kjelt op maart 31, 2011, 11:21:00
Ik ga er ook eentje bestellen, leuk zo'n skin  :thumbs-up:
Ik vraag me wel af of er geen warmte issue zo ontstaat, weet iemand of de metalen achterkant als koellichaam wordt gebruikt?
Het scherm zelf kan zijn warmte gewoon aan de voorkant kwijt.

Mijn gevoel is dat de ipad2 minder warm wordt dan de ipad1 maar ze gebruiken inderdaad de kast als koeling. Het lijkt mij hier geen probleem omdat de meeste cases (inclusief die van apple) meer inpakken dan dit. Sommige cases voor de ipad1 zijn bizar dik en blokkeren veel meer. Ik ben juist naar iets aan het zoek als dit omdat de smartcover prima werkt ik alleen iets aan de achterkant wil doen wat erg dun is.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Kjelt

Citaat van: danielo op maart 31, 2011, 12:45:27
Mijn gevoel is dat de ipad2 minder warm wordt dan de ipad1 maar ze gebruiken inderdaad de kast als koeling. Het lijkt mij hier geen probleem omdat de meeste cases (inclusief die van apple) meer inpakken dan dit. Sommige cases voor de ipad1 zijn bizar dik en blokkeren veel meer. Ik ben juist naar iets aan het zoek als dit omdat de smartcover prima werkt ik alleen iets aan de achterkant wil doen wat erg dun is.
Thanks, inderdaad zijn er goedgekeurde covers die veel dikker zijn dus als dat geen issues oplevert zal dit ook wel meevallen.

Aldert

Wie o wie kan mij helpen.

Ik wil via itunes 10.2 mijn ipad update naar 4.3. Hij geeft alleen aan dat dit de nieuwste software is.
Dit klopt dus niet, vanwege 4.3 er al is.

Nu probeer ik hem handmatig te update. Alt + update en dan het 4.3 handmatig update.
Hij geeft dan de foutmelding : Ipad van "mijn naam" kan niet worden geupdate. This device isn't eligible for the requested build.

Heb hem al eens terug gezet naar fabrieks instelling. Helpt ook niet.
Andere computer, helpt ook niet.

Wie o wie kan mij helpen?

Ik heb een nieuwe macbook pro. kan het hier aan liggen?

LG 32lg5700, Marantz SR 6006, Focal 816W, panasonic bluray BD35, Panasonic EH58, Popcorn hour A210

danielo

Citaat van: Aldert op april  6, 2011, 14:58:36
Wie o wie kan mij helpen.

Ik wil via itunes 10.2 mijn ipad update naar 4.3. Hij geeft alleen aan dat dit de nieuwste software is.
Dit klopt dus niet, vanwege 4.3 er al is.

Nu probeer ik hem handmatig te update. Alt + update en dan het 4.3 handmatig update.
Hij geeft dan de foutmelding : Ipad van "mijn naam" kan niet worden geupdate. This device isn't eligible for the requested build.

Heb hem al eens terug gezet naar fabrieks instelling. Helpt ook niet.
Andere computer, helpt ook niet.

Wie o wie kan mij helpen?

Ik heb een nieuwe macbook pro. kan het hier aan liggen?



het is een beetje vreemd maar misschien moet je itunes even updaten naar 10.2.1 en komt dan 4.3.1 voor iOS ook wel vrij kan zijn dat ze van elkaar afhankelijk zijn.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Aldert

Misschien niet helemaal duidelijk omschreven maar de 10.2.1 staat der al op..4.3 voor de iphone heb ik gewoon kunnen downloaden...
LG 32lg5700, Marantz SR 6006, Focal 816W, panasonic bluray BD35, Panasonic EH58, Popcorn hour A210

Aldert

LG 32lg5700, Marantz SR 6006, Focal 816W, panasonic bluray BD35, Panasonic EH58, Popcorn hour A210

RonG

Je bent niet de enige,

Hier een discussie en mogelijk wat oplossingen.

http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2781316

Aldert

Bedankt !! Die had ik nog niet gevonden.
Weer wat nieuws om te proberen !
LG 32lg5700, Marantz SR 6006, Focal 816W, panasonic bluray BD35, Panasonic EH58, Popcorn hour A210

Erik

#1739
Vandaag eens geprobeerd filmpjes van YT op mn iPad te bekijken, maar het was niet te doen. Het beeld bevroor elke 5 sec omdat hij op nieuwe data zat te wachten (12mb doorvooer volgens speedstest).
Zou het komen omdat het interne geheugen te klein is (max 256mb)  en hij te weinig kan bufferen hierdoor? Ik weet nu niet of YT de data niet snel genoeg kan aanleveren of dat de iPad het niet aankan.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Job

Bij mij draaien YouTubefilmpjes prima, ook over Airplay.

Rielplayer

Hier ook nooit problemen met youtube. Lijkt dan in jouw geval iets niet goed te gaan.
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

NewHT

Ook bij mij geen probleem met YT....

Erik

Hm nu doet het ook goed hier.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

aMUSEd

Kent iemand een app dat audio van de ipad naar de mac streamt?

J@cco

Intel i7 920, Gigabyte x58 ud5, Corsair dominators 6gb
MSI nvidia 275gtx twin frozer oc , OZC Vertex ssd 60 gb, Samsung 1 tb F1 Spinpoint

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

danielo

Citaat van: aMUSEd op mei 27, 2011, 20:51:08
Kent iemand een app dat audio van de ipad naar de mac streamt?

http://www.airserverapp.com/

Nog niet getest (zoek nog even verder voor je) kan alleen via paypal betalen en daar doe ik niet aan.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Nosoforos

Ik zie persoonlijk het meest uit naar de nieuwe gestures. Lijkt me erg prettig werken

aMUSEd

Citaat van: danielo op juni  7, 2011, 20:57:24
http://www.airserverapp.com/

Nog niet getest (zoek nog even verder voor je) kan alleen via paypal betalen en daar doe ik niet aan.
Thx, thats it!