Qobuz-streamingservice: vanaf 2 december ook in België en Nederland (oa.)

Gestart door Jumping Jack, november 4, 2013, 11:54:09

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


B-art

Dat nieuwe abonnement sublime + kan bij mij wel uit met mijn muziek koopgedrag  ;D
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

Bas Akkerman

Als in dat je het juist wel of niet neemt?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

B-art

musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

Bas Akkerman

Ik twijfel nog. Het Sublime-abonnement vind ik eigenlijk wel voldoende en ik hoef niet zo nodig hi-resultaten te streamen. Ik vind nog steeds dat je iets moet kopen als je het goed vindt, daar help je de artiest het meeste mee. Het zal voor mij vooral afhangen van de extra (?) kortingen op de aankopen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Bensz

Error 503 502...

B-art

Bij mij error 404 :crazy:. Hoe los je zo iets op of is het gewoon afwachten tot Qobuz weer online is?
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

B-art

musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

fietser

Voor het eerst in 2,5 jaar abonnement een storing. Ken providers die het slechter doen ;D
Magico A3, Dan D'Agostino Progression Integrated, Audio Anologue AA phono, Crystal Cable Diamond Reference2 speakercable, SME 12A 309 arm, Ortofon Cadenza Red, Crystal Cable Micro Diamond 2 interlink. Bonn N8, Cristal Connect netwerkkabel, Forester F1, Audioquest Monsoon, Audioquest Niagara 1200, HRS EXR rack.

B-art

Je hebt gelijk we mogen niet klagen met Qobuz
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

Bensz

Citaat van: B-art op april  5, 2017, 20:38:10
Qobuz is weer online :colgate:

Draait nu gezellig een Vinyltje....

Citaat van: B-art op april  5, 2017, 20:58:08
Je hebt gelijk we mogen niet klagen met Qobuz
Klaag ook zeer zeker niet.

B-art

Sinds kort heb ik met qobuz het probleem dat er at random nummers worden overgeslagen. Wie heeft dat ook? Hij skipt zo van de eerste naar de derde track.
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

B-art

Qobuz loopt vast na laatste software update van zojuist. Heeft iemand dat ook?
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

DofN

Loopt niet vast (windows 10) maar kan geen artiesten meer toevoegen als favoriet, waarmee de gebruiksfunctie is geminimaliseerd.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

B-art

Ik heb de vorige versie maar even opnieuw geïnstalleerd. Ze zullen wel weer met een nieuwe update komen een dezer dagen
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

DofN

Citaat van: B-art op mei 13, 2017, 12:46:27
Ik heb de vorige versie maar even opnieuw geïnstalleerd. Ze zullen wel weer met een nieuwe update komen een dezer dagen

Goed idee. Ook gedaan en het werkt weer.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

B-art

http://desktop.qobuz.com/releases/win32/x64/windows7_8_10/4.0.13-b005/Qobuz_Installer.exe Deze update werkt niet onder Windows 10. Ik heb het gemeld bij Qobuz. Nu moet ik elke keer bij het opstarten de vorige versie downloaden. Had jij het ook doorgegeven doorofnight?
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

B-art

Qobuz stelt voor om Chrome te gebruiken in plaats van edge. Zou dat beter werken?
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

DofN

De desktop-applicatie werkt weer naar behoren; althans ik kan weer artiesten en albums toevoegen aan mijn favorieten en ik speel er niet mee af.. Als browser gebruik ik Mozilla FireFox. Voor afspelen gebruik ik de Qobuz plugin via LMS  en dan de streamer. En dit werkt prima.

Heb nog niets doorgegeven. Is het geen algemeen probleem?
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

B-art

Dat probeer ik te achterhalen. Ik ga ook Firefox eens installeren.
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

B-art

Andere browser helpt niet, Firefox geïnstalleerd en na eerste de beste update weer een wit scherm. Ben ik de enige hiermee?
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

Charlemagne

Desktop app gebruiken, dan ben je niet afhankelijk van moeilijk doende browsers, is dat een idee?
■ Devialet 1000 Pro/CI ■ Dynaudio Sapphire ■ Streacom fanless HTPC(W8.1+SSD)+Roon+Qobuz Studio ■ LG OLED65C9 ■ Sony VPL-HW65ES isf ■ Oppo BDP83SE ■ Ziggo Horizon ■ Sonos ZP90 Magna Ultimo ■ Qnap TS 219 P II ■ vdHul Revolution LS kab ■ achter: Lyngdorf TDAI 2200+RP & Chario Syntar 100 ■

B-art

Dat doe ik ook. Ik moet echter de app steeds updaten volgens qobuz en dan krijg ik een wit scherm. Vervolgens moet je eerst weer via de browser de vorige versie van de app downloaden. Ik zit er over na te denken op tidal over te stappen. Ga eens een proef abo nemen.
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

DofN

Hier werkt prima. Misschien ligt het aan je computer/windows?
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software