Set van Hans

Gestart door chansig, oktober 27, 2006, 18:49:14

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Contour

Hoeveel kinderen heb je?

Staaled

Citaat van: chansig op januari  7, 2019, 17:49:26
Hebben jullie nog een vraag voor mij ?  :D

Gr. Hans
Wat schafte de pot vanavond ? :D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

chansig

Citaat van: Baardmannetje op januari  7, 2019, 18:46:49
Wat is je lievelings eten?

Chinees

Citaat van: Contour op januari  7, 2019, 18:49:56
Wat is de naam van julie cavia?

Geen idee.

Citaat van: Rowdy op januari  7, 2019, 19:52:02
Wat is je lievelings muziek?

Geen specifieke voorkeur.

Citaat van: Contour op januari  7, 2019, 20:08:38
Hoeveel kinderen heb je?

Twee, soms drie en als de honden vervelend zijn 5.

Citaat van: jossie op januari  7, 2019, 19:07:59
Dit is toch het topic van Hans?

Voor zover ik weer wel.

Citaat van: Staaled op januari  7, 2019, 20:24:43
Wat schafte de pot vanavond ? :D

Spaghetti met pesto en sla.

Vandaag 1 kleed van de Ikea binnen gekregen. De andere sturen nog op. Gekke mensen. Kleed ligt inmiddels. Het begint er zelfs een beetje gezellig uit te zien.  :D

Daarnaast een klapbed opgehaald. Kan mooi achter de panelen verstopt worden.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Ralf67

Ga je er ook slapen dan  :D

chansig

Helaas vragenuurtje is voorbij.

Sorry.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Maximus_Aurelius

APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

chansig

Hampden heet die volgens mij.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

RalphH

Humping vind ik meer wat voor de rukbunker.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Bas Akkerman

Citaat van: RalphH op januari  8, 2019, 19:56:36
Humping vind ik meer wat voor de rukbunker.
Waarom denk je dat er bij Hans zoveel absorptiepanelen staan...? ::)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

RalphH

Je wilt jezelf niet -tig keer terughoren, ik snap dat.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Gemineye

Citaat van: Bas Akkerman op januari  8, 2019, 20:18:47
Waarom denk je dat er bij Hans zoveel absorptiepanelen staan...? ::)

Als die panelen moeten absorberen wat ik denk dat ze moeten absorberen in een rukbunker, kun je beter een doosje kleenex neerzetten. Veel goedkoper.
:)

chansig



Hier kunnen jullie mooi een beetje de winst grote zien ten gevolge van het uitbreken van de wand.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

#7589


Speakers wat nauwkeuriger neergezet. Wand achter mij helemaal dicht met panelen en een kleed extra.

Boeie.....muziek!!!!!!!!!!!!!!!

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: chansig op januari  9, 2019, 09:39:19
Hier kunnen jullie mooi een beetje de winst grote zien ten gevolge van het uitbreken van de wand.

Misschien Maz eens vragen waar hij betere foto's heeft leren maken?

:tongue2:

chansig

#7591
Sorry.....wist niet dat de fotos ook nog beoordeeld werden op schoonheid enzo. Wilde Contour even tegemoet komen.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kwabbernoot

Citaat van: Baardmannetje op januari  9, 2019, 11:12:55
Misschien Maz eens vragen waar hij betere foto's heeft leren maken?

:tongue2:

Ik krijg zo langzamerhand de indruk dat hij via die weg ook zijn Nederlands heeft geleerd.  ::)

Groeten...

op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: chansig op januari  9, 2019, 11:26:38
Sorry.....wist niet dat de fotos ook nog beoordeeld werden op schoonheid enzo. Wilde Contour even tegemoet komen.

Als je een beetje had staan zitten (...) opletten dan wist je dat natuurlijk...

Contour tegemoet komen?

Vanwaar deze toenadering?

chansig

Geen idee....geen goed voornemen in ieder geval.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

#7595


Nog maar 1 dan...

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Sirius666

Beperk je de sub niet in z'n output/energie door 'em tussen de panelen neer te zetten? Ziet er verder netjes uit zo.

chansig

In de panelen zit geen vulling. Is gewoon een raamwerk met kaasstof.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Kijk!

Fotootje van ietsiepietsie meer afstand?

chansig

#7599
Leuk om naar te kijken:


Ws ergens 2007: Lua en Audio Note. In het oude huis. De setup waar Huubf mn nog met natte ogen aan terug denkt. :D



Mijn eerste DT een Linn. Gekocht van een Rood forumlid.


LA Audio buizenbak KT88


Geen idee....ergens rond 2012 denk ik: KT forumslettebak - Dussun (geruild op een parkeerplaats bij Zwolle...de ander reed weg met de LA Audio) - Sony XA 20 en mijn 2e platenspeler een Thorens. In het nieuwe/huidige huis.


Klare speaker. Scan Speak units, opgehaald in Den Haag. Vrij lang mee gespeeld.


Mijn eerste UCD bak...fijn ding.


Uitstapje naar Master speaker. Op proef. Dankzij BB&G. Konden me niet bekoren.


Von Schweikert VR 2. Opgehaald ergens in Brabant bij iemand van dit forum, mooie eigen luisterruimte had hij. Mooiste speaker die ik heb gehad. Niet de best klinkende..


Set stond al aan de andere kant. Maar hier de A Cappella speakers. Waarvan Joris niet zo goed begreep hoe ze nu stonden. Opgehaald tegen de Belgische grens aan en daar de Von Schweikert V2 achtergelaten.


Scan Speak Reference plus. Hiermee de eerste stappen richting multi subs gemaakt. Opgehaald in de buurt van Nijmegen.


Platen.... Leuke hobby...pure verslaving. Volgens mij kwam er toen een Pioneer Pl100 oid aan...met Shelter element.


En een Hanss platenwassert...


Ws was hier de beslissing gevallen om de platen te gaan verkopen.


Kast kopje kleiner. Mooie LUA versterker en een eigenbouw....gedoe met de KT 88 Gold Lion buizen, waar iedereen wel iets van vond.  :D


Cd's volgens mij ook aan het opruimen. Ws mijn eerste NAS. In de kast.


Multi subs in the house, besloten om oud spul de deur uit te doen. Alleen de Kennie, da kennie. Fantatische versterker. Wat was Joris ontevreden over het uiterlijk van de Crowns hij kon er niet over ophouden. Beetje zoals Contour nu. :D


Joris zijn zin gegeven en de Crowns in de kast. Uitstapje naar Parasound, beviel uiteindelijk niet.


Classe eindbak. In Rhenen, kwamen niet uit de prijs en bleek ook kapot.


Multi subs, Sonos, Mini DSP....klonk als een klokje.


Dit was ook heel mooi, jammer dat het niet geworden is. Synergy nog wat.


1 van de 4 subs.


Laatste speaker voordat de Dutch & Dutch kwamen. Erg mooie setup. Beste voordat het actief werd.


De gekheid begint volgens sommige bizarre vormen aan te nemen.


Ook nog een HT uitstapje....beste HT versterker die ik heb gehad.


Een paar van de HT die er zijn gepasseerd: Hifiman en ZMF.

Klaar!!!!

Gr. Hans









Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.