Skeleton key

Gestart door Erik, november 1, 2005, 18:27:05

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Erik

Gisteren gezien, niet zo eng als "The Grudge" maar kent leuke momenten om je in spanning te houden met een heel apart einde ;D
Ik vond hem wel de moeite.  :D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

NeonKnight

Ik vond hem ook best aardig. Inderdaad een geinig einde  ;D
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

borkaenjo

Eerste keer sinds lange tijd, dat ik me achteraf nog alerlei dingen
realiseerde. Dingen die ik tijdens de film zo niet opgepikt had.
Hele vette film.

searcher

Goede film, met inhoud !

                                                                          mvg Searcher



René4u

Een van de betere films van de laatste tijd. Apart einde.  :)
De cursus rietdekken is afgelast...Riet is ziek.

sander999

Hele gave film. Helaas niet zo spannend als ik hoopte maar door de setting en het verassende einde toch zeker een aanrader!

Ed-S

zo hehe, eindelijk weer eens een film die je boeit tot het einde.
het is er zo die als je hem nog een keer bekijkt anders naar gaat kijken omdat je dan alle info hebt.

hierdoor is het eigenlijk een andere film.

een aanrader
Onkyo  TX-DS676 | Pioneer DV-444 | Panasonic DMR-EH50
Optoma HD800X | PS3
Vifa Carrat Fronts en Center | Vifa Korrekt Back
Hepta Seas Sub - HS 130 amp

Easy_V

ook ik kan niks anders dan positief zijn over deze flick. Het hield me in spanning van begin tot einde en inderdaad, je ziet het einde niet aankomen.
eentje om in de collectie te hebben!

rijstfj

Citaat van: Easy_V op december  7, 2005, 09:25:09
ook ik kan niks anders dan positief zijn over deze flick. Het hield me in spanning van begin tot einde en inderdaad, je ziet het einde niet aankomen.
eentje om in de collectie te hebben!

Dus voormij ook weer een reden om deze tegaan kopen :D

mvg

paul groot

Citaat van: Erik op november  1, 2005, 18:27:05
Gisteren gezien, niet zo eng als "The Grudge" maar kent leuke momenten om je in spanning te houden met een heel apart einde ;D
Ik vond hem wel de moeite.  :D
Ja gave film en het einde houd je na afloop effe bezig,

paul
Sony 4k, Ziggo Next 4K, Div Audio, PS4, Sony player4k, Eigenbouw speakers open baffle.

FrankB

Citaat van: paul groot op december  7, 2005, 22:38:45
Ja gave film en het einde houd je na afloop effe bezig,

paul

Very true. Je houdt er niet echt een goed gevoel aan over ...
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

blackball147

in tegenstelling tot de meesten hier deel ik jullie mening niet volledig. ik vind hem ook vrij spannend van opbouw, maar het einde valt me een beetje tegen. het is idd een andere afloop dan verwacht, maar toch kon het me niet 'pakken'. ergens, vreemd genoeg, had ik zoiets verwacht.

kortom, in algemene lijn niet slecht, maar had er meer van verwacht, zeker na de vele positieve bevindingen hier.

Deleted member

Gisteren ook gezien, idd. goede film! Ik weet alleen niet helemaal zeker of ik nou het einde heb gesnapt, want hoe kunnen de 'winnaars' nou overleefd hebben terwijl de bankier zichzelf en zijn vrouw heeft gedood? Via hun kinderen misschien en toen de financiele problemen van deze kinderen begonnen via de oudjes? Maar wat is er dan met die kinderen gebeurd? (beetje cryptisch omschreven om niet de boel te bederven voor degenen die 'm nog niet hebben gezien, hopelijk cryptisch genoeg  :))

Erik

#13
let op spoiler alert
Een tijd geleden alweer, maar hadden de bankier en zijn vrouw niet juist hun kinderen gedood? Die waren toch van lichaam gewisseld met die butler/schoonmaakster
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Kerstmanno

HALLO!!!! SPOILERS????>:(

fca

wat ben ik blij dat ik de skeleton key al heb gezien. ;D
Fouthe zullen we maar denken. ;)

Over de film zelf.
Helaas ik vond het helemaal niets.
Geen greintje spanning.


Erik

Citaat van: Menno-ert op december 13, 2005, 09:16:34
HALLO!!!! SPOILERS????>:(
je hebt gelijk sorry, maar we hebben hier helaas geen spoilerknop / tag ik heb nu de tekst maar even op 5punts gezet dat geeft hetzelfde effect
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Kerstmanno


FrankB

Citaat van: Menno-ert op december 13, 2005, 09:16:34
HALLO!!!! SPOILERS??????  >:(

Alsof jij 'm nog wilde gaan kijken :P
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

robbie12345

Jezus ik heb geloof ik echt een afwijkende mening

Deze film deed mij helemaal niets, hij naar mijn mening totaal niet eng, ik vond het einde vervelend, en eigenlijk had ik in de pauze al het idee dat het niet beter zou worden.

De films de laatste tijd halen het niveau gewoon niet meer op de een of andere manier... Af en toe een postieve uitschieter, alhoewel ik even geen namen kan noemen...

Ik ben eigenlijk aan het wachten op een film die me nog een keer omblaast in mijn stoel en het gevoel geeft van wow, dit heb ik al lang niet meer meegemaakt

Niet matige zes min...

Dat is mijn mening  ;D
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

Grindtegel

IK vond deze film ook behoorlijk tegenvallen. Hij begint aardig maar is over het algemeen totaal niet spanned laat staan eng en het einde zag ik al van mijlen ver aankomen.

En alhoewel ik normaal dit soort eindes wel goed vind aan een film had ik dat deze keer niet.

Een zesje maar niet meer dan dat.

Voor een echte goede ouderwets spannend en bloederige film raad ik iedereen aan om The Descent eens te gaan bekijken. Zo hoort een horrorfilm te zijn.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Kerstmanno

#21
Zojuist gezien. Ik ben het met de laatste twee posters eens.

Zoals iemand het op IMDB verwoordt: "It's two hours of boring build up to a one minute b.s. "twist" ending. The twist was contrived, a lot of the acting was bad (Sarsgaard's accent was pathetic), and the movie was downright BORING. "

Helemaal mee eens. Dat accent zat ik me ook aan te ergeren, dat kwam op mij niet echt southern over...

Nog een quote: " If it wasn't for the fact that i was on a trans-pacific flight i would've walked out. " ;D

typhoon

Goed om een keertje te huren, maar ook niet meer dan dat. Ben geen enkel moment geschrokken.
kinostar scherm/ svs PB-12-plus/Philips BDP 9700/ Benq 1070/Arcam avr350/Qed SA xt biwire-hdmi-p-sr-sw, phoenix arx 800, Ixos 608.