welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robbert54

Citaat van: SillentWolf op december 10, 2009, 19:28:03
@ Vampire

Ook met DVD's  :D

BR's worden vanzelf wel wat meer  ;)
eh nee. dvd's loop ik denk ik zo'n 200 stuks achter  :D mijn zus is wel erg blij met mijn blu-ray verslaving! zij krijgt steeds meer gratis dvd's ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Shane One

-up
-tinkerbell 2
-nightmare before christmas

hoekie

Citaat van: Shane One op december 11, 2009, 06:10:01
-up
-tinkerbell 2
-nightmare before christmas

waar tinkerbell 2 aangeschaft ?

ik aangeschaft; laatste potter, transformers 2, madagascar 1 en 2, toto live in between, shakira, Indiana Jones, Oorlogswinter, star trek box, da vinci.... dat was het wel geloof ik...

Ronin79

@ Vampire

Dat zelfde heb ik eingelijk met mijn vader en schoonvader. Elke keer als ik een DVD omruil voor een BR, of een pas gekeken gedownloade film .. orgineel koop,
dan geef ik het altijd aan hun. Als het om een copie gaat, dan ben ik ook niet te beroerd ... om er een hoesje bij te maken of te geven.

Het is een doorgeef luik, eerst deed ik het met videobanden, nu met DVD's  ;)

Shane One

Citaat van: hoekie op december 11, 2009, 08:02:38
waar tinkerbell 2 aangeschaft ?

ik aangeschaft; laatste potter, transformers 2, madagascar 1 en 2, toto live in between, shakira, Indiana Jones, Oorlogswinter, star trek box, da vinci.... dat was het wel geloof ik...

bij frs
met tinkerbell bedoel ik "Tinkerbell - De Verloren Schat"   

djaxx

Haha, ik heb 7 blu ray's en de planet earth reeks  :-X :o

Robbert54

Citaat van: djaxx op december 11, 2009, 18:03:59
Haha, ik heb 7 blu ray's en de planet earth reeks  :-X :o
je moet toch ergens mee beginnen ;D als je amazon ontdekt dan gaat het ineens heel hard.. :-X
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79


HTip

Citaat van: The Vampire op december 11, 2009, 18:52:58
je moet toch ergens mee beginnen ;D als je amazon ontdekt dan gaat het ineens heel hard.. :-X

Absoluut en dit forum helpt ook niet echt :P :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

djaxx

Citaat van: The Vampire op december 11, 2009, 18:52:58
je moet toch ergens mee beginnen ;D als je amazon ontdekt dan gaat het ineens heel hard.. :-X

Ik gebruik voor mijn ps3 games vooral the hut. Amazon ken(de) ik niet. Nu ik de keuze nog heb, mss beter de stap niet zetten om te gaan kijken op de site?  :D

HTip

Citaat van: djaxx op december 11, 2009, 20:55:11
Ik gebruik voor mijn ps3 games vooral the hut. Amazon ken(de) ik niet. Nu ik de keuze nog heb, mss beter de stap niet zetten om te gaan kijken op de site?  :D
Zeker niet als je weet dat veel BD's met NL-ondertiteling worden geleverd. Ik wil je niet verleiden, maar op deze site kan je zien welke... Wordt door iemand op DVD.nl bijgehouden, dus is aardig actueel...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

djaxx

Citaat van: HTip op december 11, 2009, 21:01:14
Zeker niet als je weet dat veel BD's met NL-ondertiteling worden geleverd. Ik wil je niet verleiden, maar op deze site kan je zien welke... Wordt door iemand op DVD.nl bijgehouden, dus is aardig actueel...

K,thx! Was maar grapje hoor, als ik ergens business kan doen, graag!

djaxx

Ben net even gaan kijken. Ligt he nu aan mij of is die site zo duur? Als ik zo vergelijk met the hut is het prijsverschil wel groot?

Robbert54

Citaat van: djaxx op december 11, 2009, 21:11:22
Ben net even gaan kijken. Ligt he nu aan mij of is die site zo duur? Als ik zo vergelijk met the hut is het prijsverschil wel groot?
amazon duur?? :eh: dan ga ik eens kijken bij the Hut!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Altijd even het rekenmachientje bij de hand houden. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Alex Cremers


steves

Michael Buble:caught in the act
Robbie Williams:live at the albert
The strat pack:live in concert

Het was tijd voor wat muziek blu-ray's!

djaxx

Citaat van: The Vampire op december 12, 2009, 00:59:13
amazon duur?? :eh: dan ga ik eens kijken bij the Hut!

En, ben je al gaan kijken?

Ronin79

Ik heb net even gekeken, en The Hut is niet goedkoper als Amazon.
Bij Amazon zijn bepaalde BR's goedkoper, en bij The Hut sommige games.
Het gaat eingelijk vrij gelijk op. Het is maar net waar je voorkeur ligt  ;)

djaxx

Citaat van: SillentWolf op december 12, 2009, 19:58:58
Ik heb net even gekeken, en The Hut is niet goedkoper als Amazon.
Bij Amazon zijn bepaalde BR's goedkoper, en bij The Hut sommige games.
Het gaat eingelijk vrij gelijk op. Het is maar net waar je voorkeur ligt  ;)

Hoe bereken ik de juiste wisselkoers voor amazon?

Ronin79

Amazon.uk bedoel ik he ?

1 Pond = € 1.10
1 Euro = 0.91 Pond

Dus een BluRay van 10 pond gaat je; € 11.04 kosten.
Shoppings Paradijs  ;)

djaxx

Citaat van: SillentWolf op december 12, 2009, 20:17:00
Amazon.uk bedoel ik he ?

1 Pond = € 1.10
1 Euro = 0.91 Pond

Dus een BluRay van 10 pond gaat je; € 11.04 kosten.
Shoppings Paradijs  ;)

Ok, zat op de verkkeerde dan blijkbaar :)

Ga me er straks eens in verdiepen, eerst de snooker verder kijken :)

Marcel_T.

Citaat van: SillentWolf op december 12, 2009, 20:17:00
Amazon.uk bedoel ik he ?

1 Pond = € 1.10
1 Euro = 0.91 Pond

Dus een BluRay van 10 pond gaat je; € 11.04 kosten.
Shoppings Paradijs  ;)

Vergeet de verzendkosten niet hè.
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Kjelt

Citaat van: Marcel_T. op december 14, 2009, 15:51:13
Vergeet de verzendkosten niet hè.
Precies dat vind ik het nadeel van amazon.co.uk dat je pas op de een na laatste bevestigingspagina ziet wat je daadwerkelijk moet betalen, soms valt het mee (2 euro oid) een andere keer is het waanzin. Bv bij een boxset van 25 euro moest ik opeens 9 euro verzendkosten betalen.

R