Wat is je laatste fotografie aanschaf

Gestart door J.A.F._Doorhof, april 1, 2008, 08:53:43

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

LittleNinja

Citaat van: Gaeje op december 16, 2020, 08:15:00
analoog en vinyl. love it. very hipster ook. binnenkort kunnen we de verbrandingsmotor ook aan dat rijtje toevoegen ;-)

Hahaha!! Ja ja hipster. Verkeerde topic, stokert! :D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Gaeje

ja maar terwijl ik het aan het typen was (van vinyl en analoge fotografie) bedacht ik mij dat het quasi net hetzelfde is, binnen 10-15 jaar, misschien langer, ga je nog enkele exoten hebben die nog - of terug een auto willen met een verbrandingsmotor. Gewoon omwille van het 'gevoel'.

anyway genoeg daarover. Wrong place wrong time

LittleNinja

I know.

Hoe gaat het met de Sony..? Pak je hem al vaker op (naast foto's van het kleine onderwerp)? Of ligt hij te wachten op betere tijden en vakanties?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Gaeje

Citaat van: LittleNinja op december 16, 2020, 08:35:07
I know.

Hoe gaat het met de Sony..? Pak je hem al vaker op (naast foto's van het kleine onderwerp)? Of ligt hij te wachten op betere tijden en vakanties?

nee ik ben nu bezig met een filmpje voor familie. ik heb de ronin SC te leen van een collega en dat ding werkt wel goed. Zelf met de dikke G master erop en een klank ontvanger

LittleNinja

Citaat van: Gaeje op december 16, 2020, 09:41:11
nee ik ben nu bezig met een filmpje voor familie. ik heb de ronin SC te leen van een collega en dat ding werkt wel goed. Zelf met de dikke G master erop en een klank ontvanger


Is dat de officiële zuiderlijke term voor een microfoon?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Gaeje

Nee echt een ontvanger. En aan de interview kant een micro(foon) met een zender. Een prikker

VTEC_genieter

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LittleNinja

Citaat van: Gaeje op december 16, 2020, 19:49:58
Nee echt een ontvanger. En aan de interview kant een micro(foon) met een zender. Een prikker

Ik geloof dat ik je begrijp.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Gaeje


VlisChris

#4310
Citaat van: LittleNinja op december 17, 2020, 08:51:20
Vrij zeker dat ik jou niet begrijp...? :D

Dat komt door die Radler 0.0 van hem ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Hannibal_

Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

J.A.F._Doorhof

Voor de mensen die het echt niet weten.
Een dode kat (vind het ook een verschrikkelijke naam) is een windfilter dat over een microfoon word geschoven, en inderdaad het lijkt op een kat.
Maar de naam..... brrrrr.

Echter iedereen gebruikt het.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Hannibal_

Citaat van: J.A.F._Doorhof op december 19, 2020, 09:28:03
Voor de mensen die het echt niet weten.
Een dode kat (vind het ook een verschrikkelijke naam) is een windfilter dat over een microfoon word geschoven, en inderdaad het lijkt op een kat.
Maar de naam..... brrrrr.

Echter iedereen gebruikt het.

Hé, nou verklap je het...
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Gaeje


Mokumer45

Huiskamer: AVR: Denon AVC-X4700H, Speakers: Teufel T400 Mk2, Teufel Cubycon 5.1 met bijbehorende Subw , Teufel Reflekt, 2e Subw: Sony SA-WMS535, Audio Streamer: Teufel Raumfeld Connector 2, 4K Speler: Sony UBP-X800, DAT Rec: Sony DTC-55ES, Cassette Rec: Sony TC-K630ES, DVD/Video Rec: Sony RDR-VX450, Pick-up: Dual CS-429 met Shure M97XE of Ortofon 2M Red of Audio Technica AT-VM95EN element, Phono Amp: Teufel PhonoStation 1, Media Box: UPC Pace DRC7111, div. Headphones, o.a. Sony MDR-DS6500, TV: Sony 49X8305C.
 Extra: Micro System: Sony CMT-CPX1. Slaapkamer: nog div. apparaten.

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Gaeje


J.A.F._Doorhof

Misschien dat het in België niet gebruikt word maar ik hoor de term (jammer genoeg) al jaren overal waar we gefilmd worden of waar ik met video/film mensen spreek
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

LittleNinja

Citaat van: J.A.F._Doorhof op december 21, 2020, 08:57:00
Misschien dat het in België niet gebruikt word maar ik hoor de term (jammer genoeg) al jaren overal waar we gefilmd worden of waar ik met video/film mensen spreek

Het erge is dat er waarschijnlijk ergens iemand trots is op het feit dat ze zijn verontrustende kronkelgedachte daar nu voor gebruiken. :blink:
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Gaeje

Citaat van: J.A.F._Doorhof op december 21, 2020, 08:57:00
Misschien dat het in België niet gebruikt word maar ik hoor de term (jammer genoeg) al jaren overal waar we gefilmd worden of waar ik met video/film mensen spreek

denk het inderdaad niet. Als we het al vergelijk met een dier is het met een hond, maar dan ook niet per se een dode

LittleNinja

#4323
Citaat van: Gaeje op december 21, 2020, 09:23:54
denk het inderdaad niet. Als we het al vergelijk met een dier is het met een hond, maar dan ook niet per se een dode

Een "gepenetreerde" hond in dat geval?

Wij gebruiken gek genoeg het woord hondje voor:

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Gaeje

Citaat van: LittleNinja op december 21, 2020, 09:31:58
Een "gepenetreerde" hond in dat geval?

Wij gebruiken gek genoeg het woord hondje voor:



Eerder van: haal die hond uit mijn beeld. Als er weer wat haartjes hangen in te wapperen