The Confidence Mansion... En weer lekker verder met genieten :-)

Gestart door Jean Sibelius, mei 25, 2008, 23:30:20

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

anton

Je bent snel aan het schakelen Jan  ;D, mbt het sublevel: sommige films hebben overdonderend veel laag, anderen eigenlijk weer te weinig. Het is en zal altijd wel een kwestie van smaak blijven  8)
Adamantium zal ik ook eens gaan gebruiken, Pascal moest ook nog bijbestellen dus zal eens vragen of hij wat extra wil aanvinken  :angel:
Wat eigenlijk bij ons bezoek nog niet aan de orde is geweest: heb jij nog plannen Jan om Madvr of Lumagen te gaan proberen ??? Met het beeld dat ik gezien heb zou ik zeggen dat het eigenlijk niet beter kan ??? Alles op 21:9 te kunnen projecteren is dan wel een voordeel maar lees bv van Teejoo dat het storend is dat er gedeeltes van het beeld verloren gaan..........Dit is natuurlijk slechts 1 van de opties  :sigh:
Enjoy  :headbanging:

Jean Sibelius

Citaat van: anton op juli  4, 2021, 09:29:19
Je bent snel aan het schakelen Jan  ;D, mbt het sublevel: sommige films hebben overdonderend veel laag, anderen eigenlijk weer te weinig. Het is en zal altijd wel een kwestie van smaak blijven  8)
Adamantium zal ik ook eens gaan gebruiken, Pascal moest ook nog bijbestellen dus zal eens vragen of hij wat extra wil aanvinken  :angel:
Wat eigenlijk bij ons bezoek nog niet aan de orde is geweest: heb jij nog plannen Jan om Madvr of Lumagen te gaan proberen ??? Met het beeld dat ik gezien heb zou ik zeggen dat het eigenlijk niet beter kan ??? Alles op 21:9 te kunnen projecteren is dan wel een voordeel maar lees bv van Teejoo dat het storend is dat er gedeeltes van het beeld verloren gaan..........Dit is natuurlijk slechts 1 van de opties  :sigh:
Enjoy  :headbanging:

Hoi Anton,

Voor het sub volume heb ik eind vorig jaar 4 presets gemaakt in een range van 2dB verschil. Ben nu 1 stapje omlaag gegaan (= andere preset) en ga de komende tijd ervaren hoe dat bevalt. Het voordeel van de Trinnov is dat je letterlijk in 1 seconde van preset kunt wisselen en kunt ervaren wat dat doet, dus het is heel makkelijk/snel om verschillen te horen (maar het blijft inderdaad content afhankelijk, dus wil veel dingen luisteren om een goede afweging te kunnen maken). Ga de komende tijd af en toe wisselen en nagaan wat mij het beste bevalt qua preset (als ik dingen denk te missen of als dingen op lijken te vallen). Wat we afgelopen woensdag helaas ook niet hebben kunnen doen is het beluisteren c.q. bekijken van concerten. Dat vind ik na stereo eigenlijk nog belangrijker dan films, dus ook dat moet optimaal tot zijn recht komen :).

Qua scalers heb ik me ondertussen laten informeren door Lumagen- en MadVR-eigenaren ;). Verder ook al het nodige ingelezen, maar op dit moment geen concrete plannen qua aanschaf. Wil eerst eens genieten van wat ik nu heb, maar hoop op een gegeven moment wel een indruk op te kunnen doen vwb wat het extra zou kunnen brengen (en dan beslissen of mij dat 8 – 12K waard is). Ik denk momenteel ook dat het niet beter kan, maar ik laat me tzt wel verrassen :colgate:. Wat me ook tegenhoudt is het 3D LUT verhaal wat nog niet lekker (b)lijkt te werken. Dat zou voor mij namelijk een hele belangrijke reden zijn om wel over te stappen naar een scaler (maar de tijd zal het leren). In de tussentijd erg tevreden met wat ik nu heb :pompom:.

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

papaleo

Precies Jan...geniet er van want voor je het weet.... :D :tounge2:


Met jouw setup zal het niet 'veel' beter kunnen...daar kunnen menigeen alleen maar van  :inlove: dromen.

Toch nog een vraagje..,kijk(en) jij/jullie alleen maar 4k content of ook (veel) 1080p content?
Mocht het zo zijn dat jullie meer of ook veel 1080p materiaal/content kijken dan zou een Lumagen/Envy je beeld toch naar een hoger plan kunnen brengen...,ik heb dan niet zo'n setup zoals jij heb maar,geloof me dat 2k beeld wat je dan door die N9 gaat halen is zoveel mooier het is alleen de vraag is jouw dit extra aan €xxxx,- waard?
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Jean Sibelius

Citaat van: papaleo op juli  4, 2021, 15:40:02
Precies Jan...geniet er van want voor je het weet.... :D :tounge2:

Met jouw setup zal het niet 'veel' beter kunnen...daar kunnen menigeen alleen maar van  :inlove: dromen.

Toch nog een vraagje..,kijk(en) jij/jullie alleen maar 4k content of ook (veel) 1080p content?
Mocht het zo zijn dat jullie meer of ook veel 1080p materiaal/content kijken dan zou een Lumagen/Envy je beeld toch naar een hoger plan kunnen brengen...,ik heb dan niet zo'n setup zoals jij heb maar,geloof me dat 2k beeld wat je dan door die N9 gaat halen is zoveel mooier het is alleen de vraag is jouw dit extra aan €xxxx,- waard?

Hoi Leo,

Bedankt! :clapping: Geen idee eerlijk gezegd hoe bv. een een N7 + Lumagen zich verhoudt tov een NX9, maar hopelijk mag ik dat ooit eens ervaren :).

Heb de laatste tijd wel behoorlijk veel 4K content gekocht, maar probeer eigenlijk te voorkomen dat ik films dubbel of zelfs driedubbel (DVD, Blu-ray, 4K) in de kast heb staan.

Wat wel een belangrijke categorie is (en waar nauwelijks 4K content voor beschikbaar is... concerten). Die heb ik veel op Blu-ray, dus daarvoor zou een scaler wel interessant kunnen zijn. Ik ga de komende tijd ook gebruiken om me - rustig aan - te oriënteren wat er nog allemaal onder de zon is en dan besluiten of en zo ja, hoe verder. Voorlopig lekker verder met genieten en de dingetjes nog doen die op de planning staan :)

Groeten, Jan


The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

PascalP

Lekker bezig weer Jan  :pompom:
Klinkt alsof we de M&G nog maar eens moeten herhalen met alles upgrades weer ;)

En betreft het Lumagen/Envy vraagstuk, zoals Leo zegt geeft het echt wel veel meerwaarde voor 1080p content, maar ook concerten die vaak nog wel eens in 1080i zijn profiteren ervan als je de Oppo lekker source direct laat uitsturen.
Betreft het 3D-LUT verhaal met 4K materiaal kan ik weinig zinnigs zeggen, maar het volledige Rec.2020 spectrum ga je toch niet halen, meeste films zijn dan ook in dci-p3 gemastered welke wel binnen de Rec.2020 valt en ik denk door de NX9 best goed gehaald kan worden.
Voor een 3D-LUT met HD content en het Rec.709 spectrum zeg ik 200% doen, dit werkt echt vlekkeloos en brengt de kleuren echt spot-on naar wat ze moeten zijn. :)
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Bas Akkerman

Citaat van: anton op juli  4, 2021, 09:29:19
Je bent snel aan het schakelen Jan  ;D, mbt het sublevel: sommige films hebben overdonderend veel laag, anderen eigenlijk weer te weinig. Het is en zal altijd wel een kwestie van smaak blijven  8)
Adamantium zal ik ook eens gaan gebruiken, Pascal moest ook nog bijbestellen dus zal eens vragen of hij wat extra wil aanvinken  :angel:
Wat eigenlijk bij ons bezoek nog niet aan de orde is geweest: heb jij nog plannen Jan om Madvr of Lumagen te gaan proberen ??? Met het beeld dat ik gezien heb zou ik zeggen dat het eigenlijk niet beter kan ??? Alles op 21:9 te kunnen projecteren is dan wel een voordeel maar lees bv van Teejoo dat het storend is dat er gedeeltes van het beeld verloren gaan..........Dit is natuurlijk slechts 1 van de opties  :sigh:
Enjoy  :headbanging:
Hoe duur is dat adamantium? Ben nu bezig met mijn ruimte en adamantium klinkt veelbelovend.

Edit: al wat gevonden met behulp van een forumlid! Dat wordt voor later gezien het budget, maar het komt er.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jean Sibelius

Citaat van: PascalP op juli  4, 2021, 19:18:03
Klinkt alsof we de M&G nog maar eens moeten herhalen met alles upgrades weer ;)

Staat genoteerd :D

Citaat van: PascalP op juli  4, 2021, 19:18:03
En betreft het Lumagen/Envy vraagstuk, zoals Leo zegt geeft het echt wel veel meerwaarde voor 1080p content, maar ook concerten die vaak nog wel eens in 1080i zijn profiteren ervan als je de Oppo lekker source direct laat uitsturen.
Betreft het 3D-LUT verhaal met 4K materiaal kan ik weinig zinnigs zeggen, maar het volledige Rec.2020 spectrum ga je toch niet halen, meeste films zijn dan ook in dci-p3 gemastered welke wel binnen de Rec.2020 valt en ik denk door de NX9 best goed gehaald kan worden.
Voor een 3D-LUT met HD content en het Rec.709 spectrum zeg ik 200% doen, dit werkt echt vlekkeloos en brengt de kleuren echt spot-on naar wat ze moeten zijn. :)

Klinkt goed :pompom: Ik houd het allemaal in mijn achterhoofd tegen de tijd dat het weer begint te kriebelen.

Ondertussen van de airco installateur een definitieve datum doorgekregen wanneer de airco's geïnstalleerd worden... 23 September (in 2021!) :blink: (tja, het is helaas niet anders dus hopelijk wordt het geen snikhete zomer).


Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

skyfox

Voorlopig is het een milde zomer, ik persoonlijk hoop dat het zo blijft. Goed voor onze natuur en voor de temperatuur in de cinema. Jammer van de gemiste BBQs, maar die corona kilo's moeten er een keer af...

Mijn airco laat ik komende winter wel installeren, als de installateurs hopelijk wat meer ruimte hebben en dan niet de hoofdprijs ++ vragen. Nu nog een fijne partij vinden in de regio, altijd een uitdaging.





Verstuurd vanaf mijn VOG-L09 met Tapatalk

Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Jean Sibelius

Citaat van: skyfox op juli  6, 2021, 00:22:05
Voorlopig is het een milde zomer, ik persoonlijk hoop dat het zo blijft. Goed voor onze natuur en voor de temperatuur in de cinema. Jammer van de gemiste BBQs, maar die corona kilo's moeten er een keer af...

Mijn airco laat ik komende winter wel installeren, als de installateurs hopelijk wat meer ruimte hebben en dan niet de hoofdprijs ++ vragen. Nu nog een fijne partij vinden in de regio, altijd een uitdaging.

Tja, het blijft Nederland dus we zullen vast nog wel een paar hete dagen/weken krijgen (maar het is niet anders).

Vanavond heeft D1 zijn eerste 'bios training' gehad en mede dankzij toezicht van B1 en B2 ging alles prima.

Hopelijk is D1 straks net zo relaxed in de ruimte als de andere twee, maar het begin is gemaakt en het ging prima :colgate:

We hebben Zombieland Double Tap gekeken. Erg vermakelijk! :D
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

anton

Ik zou inderdaad niet met "Cujo" beginnen als ze er bij zijn Jan..... :sigh: :sigh:

vik

Ik denk dat 90 procent op dit forum Cujo niet eens kent Anton  :laugh:  :laugh:




Citaat van: anton op juli  7, 2021, 21:52:43
Ik zou inderdaad niet met "Cujo" beginnen als ze er bij zijn Jan..... :sigh: :sigh:
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

skyfox

Cujo, nog nooit van gehoord  :blink: Ik zou gewoon Hachi pakken als volgende film. Of Marley and Me. Leg de zakdoekjes maar klaar dan trouwens, bij beide films hou ik het niet droog.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

vik

Kan ik me iets bij voorstellen..iets uit het video2000 tijdperk  :laugh:

Citaat van: skyfox op juli  8, 2021, 10:09:00
Cujo, nog nooit van gehoord  :blink: Ik zou gewoon Hachi pakken als volgende film. Of Marley and Me. Leg de zakdoekjes maar klaar dan trouwens, bij beide films hou ik het niet droog.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

PascalP

Citaat van: vik op juli  9, 2021, 08:55:20
Kan ik me iets bij voorstellen..iets uit het video2000 tijdperk  :laugh:

Net als Cujo zal ook de helft van het forum Video200 niet meer kennen :P
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

vik

Jij gaat nog iets verder terug zo te lezen... video200 ken ik dan weer niet  :P

Citaat van: PascalP op juli  9, 2021, 09:14:49
Net als Cujo zal ook de helft van het forum Video200 niet meer kennen :P
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

PascalP

Citaat van: vik op juli  9, 2021, 09:19:20
Jij gaat nog iets verder terug zo te lezen... video200 ken ik dan weer niet  :P

jij hebt de lolbroek aan vandaag zeker haha :P
Video2000, 4 nullen ;), weet je wel, toen uit die periode toen er ook nog Betamax was  :happy:
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Bas Akkerman

Een VHS-band in zo'n bovenlader van een paar kilo. Jaws met mijn vader kijkend op een warme zomerdag. Good old memories.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

eddy135

Citaat van: PascalP op juli  9, 2021, 09:27:17
jij hebt de lolbroek aan vandaag zeker haha :P
Video2000, 4 nullen ;), weet je wel, toen uit die periode toen er ook nog Betamax was  :happy:
Dat zijn er 3... :tounge2:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

PascalP

Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Jean Sibelius

Gaat weer lekker hier :colgate:

Heb even Gegoogled op 'Cujo', maar die heeft volgens mij nog prijzen gewonnen in het horror genre :sadlike: D1 is net 14 weken, dus die moet nog even wachten voordat hij deze film mag kijken :D
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Jean Sibelius

Citaat van: Jean Sibelius op juli  2, 2021, 11:50:39
Maar wat ik sowieso ook meeneem van afgelopen woensdag:
1) tweede lens memory voor 21:9 content
2) subwoofer impact aanpassen bij hoger volume
3) Adamantium in de ruimte
4) Software update 3.52 voor de JVC en
5) (her)kalibratie van de JVC.

En ondertussen kan ook 3) van het lijstje ;D (met dank aan Angelie voor haar hulp en vaste hand).
- Was uiteindelijk toch een goede tijdsbesteding voor een groot deel van deze zondag.

Het was namelijk nog een aardige klus om alles netjes recht en op maat te krijgen (materiaal kwam scheef geknipt en/of licht beschadigd van de rol).

Heb momenteel alles in de ruimte liggen/hangen en ga later deze week bekijken wat het heeft opgeleverd ;D
Mocht ik nog plekjes vergeten zijn (dingen die nu op gaan vallen), dan heb ik eventueel nog wat Adamantium liggen.

Verder gisteren alvast een Marmitek extender geïnstalleerd omdat het Adamantium het IR-signaal tegenhoudt (~ geen Trinnov/geen Oppo).
- Zal later deze week nog eens wat foto's maken..

Nu nog de (her)kalibratie van de NX9 en dan ben ik weer  'klaar'  :D


Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

PascalP

Citaat van: Jean Sibelius op juli 11, 2021, 20:20:29

- Zal later deze week nog eens wat foto's maken..


Tja zonder die foto's geloven wij er natuurlijk allemaal niks van  :tongue2:
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Jean Sibelius

Citaat van: PascalP op juli 12, 2021, 08:51:09
Tja zonder die foto's geloven wij er natuurlijk allemaal niks van  :tongue2:

:colgate: Nou vooruit dan maar weer ;) :tounge:

Ik heb wat foto's genomen met de iPad op de rugleuning van de bank (dus foto's zijn nagenoeg vanaf de kijk-positie).

Wat ik heb gedaan... 'permanent' Adamantium Dark 2.0 in de koof, op de VAC's en op de Oppo.

Verplaatsbaar Adamantium voor de set-up en achter de speakers. Ter referentie... het plafond is matzwart :colgate:

Hieronder enkele foto's van deze situatie

The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Jean Sibelius

En nog een paar.... De laatste twee foto's zijn van Oblivion waarbij de lens shift voor 21:9 is gebruikt :colgate:

The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Jean Sibelius

En de allereerste foto uit deze serie waarbij ik flits heb gebruikt :D (anders komt Pascal dadelijk met de opmerking dat het 'nep' is) :tounge2:

De constructie voor de set-up heb ik binnen 3 minuten opgebouwd en weer net zo snel weggehaald ;)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)