HD DUNE BDPrime review en aanvulling HD Center

Gestart door J.A.F._Doorhof, december 30, 2008, 18:38:22

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Henk55

Citaat van: kermit op april  2, 2009, 13:46:32
Grappig, Zit ik net op de site van de importeur te kijken verkoopt ie helemaal geen HD dune's meer. Wie is de nieuwe importeur?

Of je kijkt even op mpcclub.com daar is een discussie gaande.

neptune

Citaat van: Henk55 op april  2, 2009, 14:14:16
Of je kijkt even op mpcclub.com daar is een discussie gaande.
Een linkje is wel zo handig , om nou die hele site en het forum uit te moeten pluizen is een hoop werk...
zet hier iets neer

LexiconLogan

Er staat niet zo gek veel op hoor. Ik denk dat Frank er in 2 seconde meer over kan vertellen dan menig ander..
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Henk55

Citaat van: LexiconLogan op april  2, 2009, 14:42:46
Er staat niet zo gek veel op hoor. Ik denk dat Frank er in 2 seconde meer over kan vertellen dan menig ander..

Ik betwijfel het, want die 2 seconden zijn al lang voorbij! :hehe:

LexiconLogan

zit weer te calibreren ergens....prioriteiten ;D
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Henk55

Citaat van: neptune op april  2, 2009, 14:40:41
Een linkje is wel zo handig , om nou die hele site en het forum uit te moeten pluizen is een hoop werk...

Over de Duinen oftewel hier is de link http://www.mpcclub.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=21291 :hmmm:

Marc

Citaat van: LexiconLogan op april  2, 2009, 14:42:46
Er staat niet zo gek veel op hoor. Ik denk dat Frank er in 2 seconde meer over kan vertellen dan menig ander..

Ik ben bang dat Frank er ook niet veel over kan vertellen. Sinds januari wordt de levertijd van mijn bestelling steeds maar uitgesteld. Het probleem zit in Israel denk ik, daar kan een importeur of verdeler ook weinig aan doen.

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

J.A.F._Doorhof

Er speelt veel waarvan ik hier geen melding kan doen.
We zitten er nog steeds achteraan, israel gaat per 1 April weer afleveren is ons toegezegd via een nieuw kanaal (volgens hun mails).

Het product zelf sta ik nog steeds voor de volle 100% achter trouwens.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

kermit

#684
Vorige week zag ik nog meer als 40 dozen met dune's bij de importeur. Maar wat er met die zending gebeurd is ..................Ook had hij het erover dat de dune's binnenkort 100 euro duurder worden. En nu is hij geen importeur meer. ;)

J.A.F._Doorhof

Zou een HELE domme importeur zijn aangezien er backorders tot en met zijn dus leg me dan maar uit waarom hij niet aflevert ?
Beetje jammer dit soort posts, zorgt voor een hoop verwarring en mails.

Prijsverhoging zou kunnen maar heb ik officieel nog niets van gehoord.
Leveringen zouden rond 1 April weer starten dus voordat ze in Europa zijn lijkt me nog een dag of 5-6 op zijn vroegst.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

kermit

#686
Citaat van: J.A.F._Doorhof op april  2, 2009, 18:47:05
Zou een HELE domme importeur zijn aangezien er backorders tot en met zijn dus leg me dan maar uit waarom hij niet aflevert ?
Beetje jammer dit soort posts, zorgt voor een hoop verwarring en mails.

Prijsverhoging zou kunnen maar heb ik officieel nog niets van gehoord.
Leveringen zouden rond 1 April weer starten dus voordat ze in Europa zijn lijkt me nog een dag of 5-6 op zijn vroegst.


Ik zit geen onzin te vertellen . Het is wat de voormalige importeur mij verteld heeft. Dus als je het gelooft of niet moet je zelf weten.Sterker nog ik was niet op doktersbezoek bij de importeur ,ben geweest om een dune te halen voor een maat van me.

J.A.F._Doorhof

#687
we zullen zien wanneer wij dan aangeleverd krijgen en via wie.
kan alleen maar aangeven wat wij gehoord hebben van beide partijen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jaco

Citaat van: kermit op april  2, 2009, 18:56:45

Ik zit geen onzin te vertellen . Het is wat de voormalige importeur mij verteld heeft. Dus als je het gelooft of niet moet je zelf weten.Sterker nog ik was niet op doktersbezoek bij de importeur ,ben geweest om een dune te halen voor een maat van me.
Wel nieuwe verkopen, maar geen service leveren  :(

Waar blijft de USB key..
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

rbormans

had inderdaad ook al gehoord van een prijsstijging van 100 Eur

ik dacht dat het al eens was langsgekomen, maar ik krijg het niet meer gevonden in de thread: heeft iemand/bestaat een tooltje waarmee je gemakkelijk de dune txt files kan aanleggen en welke covers vertaald naar het AAI formaat dat Dune gebruikt

de inhoud van txt files voor internet tv zenders mag ook altijd (ik ben in een luie bui helaas) ;)

prachtig apparaat, eens je er aan geraakt ;)

LexiconLogan

en de bevestigde orders gaan uitgeleverd worden tegen de bevestigde prijs?
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Miesepies

Citaat van: Raf (B) op april  2, 2009, 20:15:35heeft iemand/bestaat een tooltje waarmee je gemakkelijk de dune txt files kan aanleggen en welke covers vertaald naar het AAI formaat dat Dune gebruikt

http://www.mpcclub.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=20604

In het begin staat een link naar IDune, aan het einde nog een update (2.17 of 2.18 oid). Het blinkt niet uit van duidelijkheid en gebruiksvriendelijkheid, maar het werkt wel ok. In de help file staat geloof ik een simpele getting started...

kermit

#692
Citaat van: jaco op april  2, 2009, 19:53:05
Wel nieuwe verkopen, maar geen service leveren  :(

Waar blijft de USB key..

Tja, als je op de usb key gaat wachten kan het nog lang duren denk ik. Maar noodzakelijk is het niet.

RvD

Bij deze zaak kun je nog wel de HD center bestellen uit voorraad http://www.mkvplayers.com maar zelf vind ik kopen bij een nederlandse dealer iets fijner.

Dat de prijs van Prime met 100 euro zou stijgen kan ik me voorstellen want de HD center is toen ook al met 100 euro verhoogt. Het prijsverschil tussen een Prime en HD center is op dit moment maar liefst 200 euro  :o

Ik hoop maar dat ze rond half April eindelijk nieuwe voorraad binnen krijgen want kan niet meer wachten.  ;)
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude/Amplitude 16
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (10x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

jaco

Citaat van: kermit op april  2, 2009, 22:31:08
Tja, als je op de usb key gaat wachten kan het nog lang duren denk ik. Maar noodzakelijk is het niet.
Ik heb natuurlijk zelf wel USB keys, maar het gaat er om dat de importeur dat af moet handelen..
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

J.A.F._Doorhof

BD Prime zou dezelfde prijs moeten houden, alleen de HD center word waarschijnlijk 100,00 duurder.
Nieuwe orders staan in bestelling bij Dune en ze gaan ze binnenkort afleveren.

Dit is van de mail die ik vanmorgen van Dune heb gekregen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

rbormans

Citaat van: LexiconLogan op april  2, 2009, 20:57:39
en de bevestigde orders gaan uitgeleverd worden tegen de bevestigde prijs?
daar zou ik wel van uitgaan, het zou nogal onfair zijn anders

J.A.F._Doorhof

ligt eraan, als de importeur de prijzen verhoogt zullen de dealers mee moeten, de marge op dune is PC tarief dus onder de 10% en dan heb je als dealer geen speling om even 100,00 voor je rekening te nemen.

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Sullivan

Citaat van: J.A.F._Doorhof op april  3, 2009, 10:32:11
ligt eraan, als de importeur de prijzen verhoogt zullen de dealers mee moeten, de marge op dune is PC tarief dus onder de 10% en dan heb je als dealer geen speling om even 100,00 voor je rekening te nemen.

Dus als ik bij jou een product bestel voor een bepaalde prijs, dan kan het zijn dat jij hem voor een hogere prijs gaat leveren. Dit zullen weinig mensen pikken lijkt me.

J.A.F._Doorhof

In principe zullen we altijd proberen de prijzen te handhaven zoals ze afgegeven zijn maar in dit soort gevallen kunnen we niets anders doen dan of annuleren of een aanbod doen.
Vergeet niet dat de prijs voor ALLE dealers omhoog gaat.
Wat we meestal zullen doen is een aanbod doen tegen onze inkoop prijs om in ieder geval de klant tevreden te houden.
Maar als eerste zullen we altijd proberen de fabrikant voor die leveringen te houden aan de prijs die ze hebben afgegeven, als dat echter absoluut niet gaat is er alleen een mogelijkheid tot ontbinding van de koop overeenkomst of een aanbod waar de klant wat mee kan.

Het is anders als het om 1 dealer gaat natuurlijk of als het een kunstmatige prijsverhoging is, in dit geval is er GEEN voorraad en is het van de fabrikant uit dat de prijs verhoogt word, voor ons valt het mee, we hebben 2 HD centers in backorder staan waar we zoals aangegeven een aangepaste aanbieding voor zullen doen, als de klant dat niet wil mag hij/zij gewoon zonder problemen annuleren.
Maar meestal komen we er wel uit met de klant.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"