Grootste teleurstellende release...

Gestart door J.A.F._Doorhof, november 20, 2003, 12:48:51

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

J.A.F._Doorhof

Na het lezen van verschillende reviews van Charlie's Angels II had ik enorme verwachtingen van de beeldkwaliteit. Dat viel me dus echt gigantisch tegen.

Heb jij ook zo een ervaring, deel het in deze thread.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

ThinWhiteDuke

Oude DVDs als BladeRunner en Batman.(qua extras dan)
Hoor wel steeds dat er betere versies van gaan komen.......

garmtz

Citaat van: ThinWhiteDuke op november 20, 2003, 15:02:24
Oude DVDs als BladeRunner en Batman.(qua extras dan)
Hoor wel steeds dat er betere versies van gaan komen.......

Ja, dat hoor ik al meer dan 2 jaar...   >:(

ThinWhiteDuke

CitaatJa, dat hoor ik al meer dan 2 jaar...  
Ik ook...... :-\

blackball147

heb ook net charlies angels 2 achter de kiezen, en inderdaad een enorme afknapper. terwijl de eerste nog in een sfeertje van amusante zelfspot toch nog leuk was om naar te kijken, zit de tweede zo gewrongen in elkaar, en zijn de stunts zo overdreven dat het bijna lachwekkend wordt. het verhaal raakt kant noch wal, en het beeld is inderdaad niet goed te noemen. het lijkt wel of ze alles gewoon op elkaar geplakt is met slechte lijm.

met stip de slechtste film uit mijn collectie!!

Point7

Citaat van: blackball147 op november 30, 2003, 23:24:51
heb ook net charlies angels 2 achter de kiezen, en inderdaad een enorme afknapper. terwijl de eerste nog in een sfeertje van amusante zelfspot toch nog leuk was om naar te kijken, zit de tweede zo gewrongen in elkaar, en zijn de stunts zo overdreven dat het bijna lachwekkend wordt. het verhaal raakt kant noch wal, en het beeld is inderdaad niet goed te noemen. het lijkt wel of ze alles gewoon op elkaar geplakt is met slechte lijm.
met stip de slechtste film uit mijn collectie!!

Exact mijn gedacht. Gelukkig heb ik em niet in mijn collectie. Het was een huur DVD.
Ik vraag me af of iemand die wel goed vond. Kan haast niet.
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Erik

Ik heb de divx gezien, vond het wel een amusante , beter of slechter dan CA1. Zou het niet weten, wle anders.
Als ik hem 10 a 12 euro tegenkom koop ik hem wel
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

anton

Een grote tegenvaller vooral in beeld (wat minder in geluid) is de blockbuster Independance Day. Van een film van dit kaliber had ik al zeker een superbitachtig exemplaar verwacht met DTS. Let wel: ik heb het over de R2 versie.

Erik

Kijk dit is het gedeeltje waarin jullie zeggen. Hier heb je mijndvd van CA2, ik kijk hem toch niet meer, alsjeblieft helemaal voor niets ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

VlisChris

ik heb hem niet maar de dvd viel me tegen: man in blackI.
Daar had ik veel meer van verwacht :)
Charlies Angle's heb ik moeite gehad om uit te kijken in de bioscoop. Er waren maar 3 redenen om hem uit te kijken ;D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Point7

Citaat van: Erik op december  1, 2003, 21:39:38
Kijk dit is het gedeeltje waarin jullie zeggen. Hier heb je mijndvd van CA2, ik kijk hem toch niet meer, alsjeblieft helemaal voor niets ;D

Als ik em had gekocht, dan zou die al direkt terug in de verkoop hebben gestaan.
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Point7

Citaat van: christiaan sauer op december  2, 2003, 00:11:01
ik heb hem niet maar de dvd viel me tegen: man in blackI.
Daar had ik veel meer van verwacht :)
Charlies Angle's heb ik moeite gehad om uit te kijken in de bioscoop. Er waren maar 3 redenen om hem uit te kijken ;D

MIB 1 vind ik eigenlijk wel goed. MIB 2 was een stuk minder.

Wat is de 3de reden? Toch niet Drew?
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

garmtz

Citaat van: Point7 op december  2, 2003, 07:17:50
Wat is de 3de reden? Toch niet Drew?

Nou, dat is erg subjectief, ik vind Drew Barrimore de leukste/lekkerste van de drie.

blackball147

ik moet zeggen dat voor mij het enigste lichtpunt in CA2 demi moore is, is voor mij toch echt wel een klasse vrouw :blushing:


Citaat van: Erik op december  1, 2003, 21:39:38
Kijk dit is het gedeeltje waarin jullie zeggen. Hier heb je mijndvd van CA2, ik kijk hem toch niet meer, alsjeblieft helemaal voor niets ;D


hey erik, als je echt geinteresseerd bent, kun je de mijne eventueel wel overkopen, je laat het maar weten....

Erik

Op zich wel maar ik denk dat het voor jou niet inertressant is. Ik wacht altjjd tot ze in de aanbieding gaan voor 10 a 12 euro bij MM, alleen voor toppers betaal ik 15 euro. Doe daar je verzendkosten af en je houdt niets meer over.

Misschien dat er in je eigen kring meer voor vangt (ps het moet natuurlijk wel R2/PAL zijn)

grt,
Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill


Xenomorf

Nou, wegens het afraden van Charlies Angels 2 door een vriend van mij heb ik deze maar niet gehuurd....tot afgelopen weekend bij gebrek aan beter.
Wat een trieste vertoning. Totaal ongeloofwaardige special effects om maar niet van het verhaal te spreken. Normaal gesproken knijp ik wel eens een oogje dicht ;) bij overdreven akties in een film, maar als ik dat bij CA2 zou moeten doen, zou ik de hele film met mijn ogen dicht zitten. Wel strakke meiden...
B&W Matrix 802s3 (front)
3A Andante (rear)
CR Camparo (center)
Rel Q100 (sub)  Bryston 3B-ST (poweramp) Denon AVC-A1D (preamp)  Marantz SA-8400 CD/SACD speler Pioneer DV-939(dvd) Philips Pronto Kabels: v/d Hul & Reference Wire  Panasonic TH-42PW7E 42" Plasma TV

Erik

Ja alsof Moonraker wel geloofwaardig overkwam  ;D
Alles is toch nep in films, het gaat er toch om dat je twee leuke uurtjes ontspanning hebt ;)  
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

ThinWhiteDuke

CitaatAlles is toch nep in films
nou......de schreeuw van Viggo Mortensen in LotR:TT niet: hij brak een (of waren t er meer?) tenen toen hij ergens tegenaan trapte en gewoon doorspeelde....
Das nou een bikkel! :ok:

Gaeje

method acting hé :-)
trouwens de beloofde Special Editions van carlito's way en scent of a woman vielen ook wat tegen. is weinig special aan, behalve dan misschien weer een FRANSE dts track :-(

Oracle

Niet mijn grootste teleurstelling, maar wel een tegenvaller: Hamburger Hill....

Beeld was prima, maar het geluid bedroevend... Staat zo mooi achterop dat je dankzij de DTS track de kogels om je heen hoort vliegen, en je midden in de werkelijheid van een oorlog waant...

Nou, ik heb de surrouns achter op +4 moeten zette, en nog kwam er weinig uit. De center heb ik op +5 moeten zetten, om nog een beetje van de dialoog te kunnen verstaan. Van surround was verder geen sprake; enkel de frontstage deed wat, en dan ook nog niet echt geweldig...

Blijkt maar weer dat DTS absoluut geen garantie is (wat ik ook al wist). De DD track was trouwens niet beter...

Groet,
Mark

Xenomorf

CitaatAlles is toch nep in films, het gaat er toch om dat je twee leuke uurtjes ontspanning hebt

Nou ja, ontspanning. Bij een goede film ontspan ik niet echt, dan zit ik aan het beeld gekluisterd als het ware.
CA2 kon mij eigenlijk gewoon niet boeien.
B&W Matrix 802s3 (front)
3A Andante (rear)
CR Camparo (center)
Rel Q100 (sub)  Bryston 3B-ST (poweramp) Denon AVC-A1D (preamp)  Marantz SA-8400 CD/SACD speler Pioneer DV-939(dvd) Philips Pronto Kabels: v/d Hul & Reference Wire  Panasonic TH-42PW7E 42" Plasma TV

Rogier1988

Cradle 2 the grave (ZEER SLECHT!!!) vind ik altans..

Mvg
Roger

Point7

Citaat van: Rogier1988 op december 13, 2003, 14:10:58
Cradle 2 the grave (ZEER SLECHT!!!) vind ik altans..

Ik vond die niet slecht.
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2