Welcome to the Madhouse! - Nieuw topic in Stereo -> Showcase

Gestart door Madhouse, augustus 25, 2008, 13:12:19

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Madhouse

Citaat van: Etiennevh op januari 15, 2011, 23:12:01
je maakt voor mij de keuze ook niet makkelijker hoor.. haha ik weet nog goed dat jij de Oppo helemaal de hemel in prees bij de M&G bij Philip, maar dat ik zei dat ik waarschijnlijk de keuze zou maken voor een Marantz op basis van uiterlijk.. maar stiekem werd ik toch nieuwsgierig naar de prestaties van de Oppo, maar nu blijkt toch weer dat voor jou de keuze op Marantz is gevallen..

Tja, het verbaasde mij eerlijk gezegd ook dat ik uiteindelijk toch voor een Marantz heb gekozen. Zonder de hulp van Wim en Zefanja had ik waarschijnlijk blind een Oppo besteld. Maar door te luisteren op mijn eigen set bracht dat iets heel anders. De keuze was wel heel erg lastig hoor en uiteindelijk heb ik een lijstje gemaakt met voor en tegens en ben gewoon weg gaan strepen. De keuze is uiteindelijk bepaald door de prijs en de match met mijn receiver.

Citaat van: Etiennevh op januari 15, 2011, 23:12:01
Pff ik denk dat ik als ik mijn receiver heb maar dezelfde test moet gaan ondervinden! Haha.

Gelukkig zijn er een hoop forumleden die hier voor open staan. Daar ben ik heel erg blij mee. Plus je leert weer gezellige forum vrienden kennen.

Citaat van: Etiennevh op januari 15, 2011, 23:12:01
Al met al: Heel veel plezier gewenst met een fantastische aankoop!! :)

Aankopen he! Vergeet de prachtige netkabel niet! Nu alleen nog op jacht naar een mooie setje suwoofer kabels.  :pompom:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Zijn er eigenlijk bedrijven in NL die Marantz spelers voorzien van een upgrade? Zoals TUC maar dan in NL?
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Etiennevh

Citaat van: Madhouse op januari 15, 2011, 23:17:07
Aankopen he! Vergeet de prachtige netkabel niet! Nu alleen nog op jacht naar een mooie setje suwoofer kabels.  :pompom:
Haha inderdaad!! :) Al iets op het oog??

Trouwens, kun je mij even de link pm-en waar ik de Acoustic CD van Seal die we toen hebben beluisterd kan bestellen voor een mooi prijsje?

We zijn helemaal gek op die CD! (luisteren via grooveshark.com)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Madhouse

Citaat van: Etiennevh op januari 15, 2011, 23:28:11
Haha inderdaad!! :) Al iets op het oog??

Trouwens, kun je mij even de link pm-en waar ik de Acoustic CD van Seal die we toen hebben beluisterd kan bestellen voor een mooi prijsje?

We zijn helemaal gek op die CD! (luisteren via grooveshark.com)

Qua subkabels nog niet echt, het is een doolhof, maar ik kom er vast wel uit.

Ik PM je even  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Madhouse op januari 15, 2011, 18:14:31
Weer een nieuwtje: Ik heb zojuist de Furutech G-320Ag-18F8-EU Powercord 1,8m van HTip overgenomen. Ik denk dat dit een hele goede toevoeging kan zijn op de Marantz UD5005  :pompom:
Bedankt nog! Ik weet zeker dat de kabel een goede toevoeging is en je hebt zelf de match met Marantz mogen ervaren. Die is in ieder geval goed. Ik zal 'm zo snel mogelijk jouw kant op laten komen...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

tiptop

Citaat van: HTip op januari 16, 2011, 00:04:43
Bedankt nog! Ik weet zeker dat de kabel een goede toevoeging is en je hebt zelf de match met Marantz mogen ervaren. Die is in ieder geval goed. Ik zal 'm zo snel mogelijk jouw kant op laten komen...
Ah, een mooie kabel gevonden zie ik. 8) Ben erg benieuwd wat je van de toevoeging gaat vinden, Roy. :)

Ga je de standaard kabel ook vergelijken met de Furutech, of doe je gewoon meteen de Furutech er tussen en prima zo?!
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Madhouse

Citaat van: tiptop op januari 16, 2011, 14:30:31
Ah, een mooie kabel gevonden zie ik. 8) Ben erg benieuwd wat je van de toevoeging gaat vinden, Roy. :)

Ga je de standaard kabel ook vergelijken met de Furutech, of doe je gewoon meteen de Furutech er tussen en prima zo?!

Ja zeker een mooie kabel.

Ik heb nu op mijn UPC box zo'n out of the box kabel zitten (makkelijk om te wisselen) dus een vergelijk gaat er wel komen. In eerste instantie maar gewoon de Furutech aansluiten en lekker gaan luisteren, een vergelijk komt later wel. Maar als ik zo her en der de verhalen op internet lees over de Furutech moet dit gewoon een hele goede kabel zijn en ik heb hem al gehoord op een Marantz bij Philip, dus de match zit wel goed.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Citaat van: HTip op januari 16, 2011, 00:04:43
Bedankt nog! Ik weet zeker dat de kabel een goede toevoeging is en je hebt zelf de match met Marantz mogen ervaren. Die is in ieder geval goed. Ik zal 'm zo snel mogelijk jouw kant op laten komen...

Jij bedankt voor dit geweldige aanbod, daar hoef je mij niet voor te bedanken  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Madhouse op januari 16, 2011, 14:34:40
Jij bedankt voor dit geweldige aanbod, daar hoef je mij niet voor te bedanken  :D
Graag gedaan! Ik had net even het idee om de kabel te brengen, maar dat is iets te ambitieus :unsure: Zonder Doesburg aan te doen, ga ik morgen al 640 km rijden op 1 dag :o Dus toch maar via TNT ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: HTip op januari 16, 2011, 16:23:28
Graag gedaan! Ik had net even het idee om de kabel te brengen, maar dat is iets te ambitieus :unsure: Zonder Doesburg aan te doen, ga ik morgen al 640 km rijden op 1 dag :o Dus toch maar via TNT ;)

Doe maar via TNT! Als we een M&G bij Maarten hebben dan kun je het misschien combineren met een luistersessie bij mij?
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Madhouse op januari 16, 2011, 20:52:55
Doe maar via TNT! Als we een M&G bij Maarten hebben dan kun je het misschien combineren met een luistersessie bij mij?
Doe ik! Kunnen we inderdaad combineren, of een aparte M&G bij jou. We zien het wel ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: HTip op januari 16, 2011, 21:14:33
Doe ik! Kunnen we inderdaad combineren, of een aparte M&G bij jou. We zien het wel ;)

Een apparte M&G zou ook wel kunnen. Maar die wil ik eigenlijk pas doen als mijn rears er ook staan (gelukkig duurt de M&G bij Maarten ook nog wel even). Dan ben ik 100% compleet en heb volgens mij weinig tot niets meer te wensen.  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Het vrouwelijke oog hier thuis heeft gesproken: De Oppo BDP-83(SE) en BDP-93 ziet er mooier uit dan de Marantz UD5005......(wat moet ik daar nu weer mee)  :dontgetit:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Zefanja

Uhm..... :-X
Dan weet je ineens niks meer te zeggen...

Die van mij wil dat ik mijn speakerset inruil voor een setje IQ's zoals de van jou... go figure  :wacko:
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Madhouse

Citaat van: Zefanja op januari 17, 2011, 20:39:46
Uhm..... :-X
Dan weet je ineens niks meer te zeggen...

Die van mij wil dat ik mijn speakerset inruil voor een setje IQ's zoals de van jou... go figure  :wacko:

Hmmmmmm vrouwen, soms begrijp ik er niet veel van... ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Zefanja

Citaat van: Madhouse op januari 17, 2011, 20:41:02
Hmmmmmm vrouwen, soms begrijp ik er niet veel van... ;D

Ze zijn idd vaak onnavolgbaar, maar in dit geval begrijp ik em denk ik wel.
Ze zijn kleiner en in het wit verkrijgbaar.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Madhouse

Citaat van: Zefanja op januari 17, 2011, 20:46:49
Ze zijn idd vaak onnavolgbaar, maar in dit geval begrijp ik em denk ik wel.
Ze zijn kleiner en in het wit verkrijgbaar.

En ze klinken ook nog eens lekker  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Nu begin ik wel weer te twijfelen of ik wel de goede keus heb gemaakt  :nopompom:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Zefanja

Citaat van: Madhouse op januari 17, 2011, 20:48:46
En ze klinken ook nog eens lekker  :D

Dat Klinken ze zeker, dus het was ook niet eens zo een hele stomme opmerking van haar.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Zefanja

Citaat van: Madhouse op januari 17, 2011, 20:56:39
Nu begin ik wel weer te twijfelen of ik wel de goede keus heb gemaakt  :nopompom:

Ik twijfel met je mee.
Maar zou je dan toch voor de SE willen gaan of dan voor de 93?
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Madhouse

Citaat van: Zefanja op januari 17, 2011, 21:09:56
Ik twijfel met je mee.
Maar zou je dan toch voor de SE willen gaan of dan voor de 93?

Probleem is dat die SE's niet te krijgen zijn dus zou dan toch een 93 worden....

Kan de bestelling nog wel cancelen maar heb de powerkabel al wel gekocht van Philip....
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Zefanja

Citaat van: Madhouse op januari 17, 2011, 21:10:55
Probleem is dat die SE's niet te krijgen zijn dus zou dan toch een 93 worden....

Kan de bestelling nog wel cancelen maar heb de powerkabel al wel gekocht van Philip....

Stel dat je toch voor de oppo gaat dan heb je 2 figure 8 kabels over of gebruikt de oppo ook een figure 8?
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Madhouse

Citaat van: Zefanja op januari 17, 2011, 21:21:38
Stel dat je toch voor de oppo gaat dan heb je 2 figure 8 kabels over of gebruikt de oppo ook een figure 8?

Dan heb ik er 1 over, die ik van Philip heb overgenomen. Mijn andere kabel was een IEC aansluiting.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

RvD

Weet je wat ook een voordeel is van de Oppo je kan hem later nog altijd updaten naar een Nuforce versie voor als je nog beter wilt. Zelf heb ik ook interesse in de Marantz maar nu een Oppo kopen en later ooit een keer updaten naar Nuforce versie lijkt me ook wel wat. Dit maakt de keuze misschien makkelijker.  ;)

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=108722.0
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM - Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude/Amplitude 16
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - CineMike netkabels (10x) DC Kabels (2x) - Trinnov Breakout Cable (2x) - Artnovion - Sonitus

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto