Welcome to the Madhouse! - Nieuw topic in Stereo -> Showcase

Gestart door Madhouse, augustus 25, 2008, 13:12:19

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

daydreamer

Philip sis htip? wat wil dat zeggen? Hoe bereik ik hem? Misschien allemaal wat domme vragen, sorry hiervoor.

Madhouse

Citaat van: daydreamer op oktober 21, 2010, 21:52:17
Philip sis htip? wat wil dat zeggen? Hoe bereik ik hem? Misschien allemaal wat domme vragen, sorry hiervoor.

Philip = HTip (forumuser) en hij woont in de buurt van Maastricht.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

daydreamer

Een Belgisch bedrijf gevonden (ik woon in België, net over de grens tegen Maastricht :) ) dat een isf calibratie bij je thuis uitvoert voor 250 euro.
Is dit bedrag echt te rechtvaardigen, is het verschil echt zo spectaculair?

celerontje

Frank doet het ook voor dat bedrag in een tour. (en dan weet je 100% dat het goed gebeurd)
Trouwens, HTip woont ook in België, gemeente Riemst.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

daydreamer

Riemst? Wie woont in Riemst? Is op 5 minuutjes van hier :)

daydreamer

Je zegt dat Frank het ook voor dat bedrag doet in een toer. Komt ie dan oon in België?
En zoals ik reeds vroeg, rechtvaardigd het resultaat echt de kosten?

DVDGuy

Citaat van: daydreamer op oktober 21, 2010, 22:52:19
Je zegt dat Frank het ook voor dat bedrag doet in een toer. Komt ie dan oon in België?
En zoals ik reeds vroeg, rechtvaardigd het resultaat echt de kosten?

Frank komt ook in België en het resultaat van de callibratie rechtvaardigt alleszins de kosten.
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

celerontje

Citaat van: daydreamer op oktober 21, 2010, 22:50:48
Riemst? Wie woont in Riemst? Is op 5 minuutjes van hier :)
GEMEENTE Riemst! (dus niet in de plaats, manneken! ;D)
Ik doel op HTip.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

celerontje

Een andere betrouwbare ISF'er in België is Werner van Home@TheMovies
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: daydreamer op oktober 21, 2010, 22:52:19
Je zegt dat Frank het ook voor dat bedrag doet in een toer. Komt ie dan oon in België?
En zoals ik reeds vroeg, rechtvaardigd het resultaat echt de kosten?
Frank vraagt drie verschillende bedragen; 1 voor bij hem langskomen,(de goedkoopste) 1 voor dat hij bij jou komt (de duurste) en de laatste in een tour.

Een callibratie is een absolute must voor je beeld en doet veel meer dan je met een DVE DVD kunt bereiken

M&g is natuurlijk ook een erg goed idee, maar dan bestaat er wel de kans dat je bankrekening er na die tijd aan gaat. Ze zijn namelijk allemaal besmet met een heel erg besmettelijk virus ;)



Roy wat wil je eigenlijk kwijt voor een stand? want die spectrals zijn namelijk wel prijzig
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: The Vampire op oktober 22, 2010, 01:50:27
Roy wat wil je eigenlijk kwijt voor een stand? want die spectrals zijn namelijk wel prijzig

IK heb nog geen idee, als ze maar niet duurder dan de rears worden.  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

daydreamer

Hallo Madhouse/Roy, ook weer van de partij :)
Ik lees me hier suf op die forums joh! Allemaal wel hartstikke interessant... Heb sinds gisteren m'n db-meter in huis (analoge), vandaag ga 'k de DVE-dvd bestellen... Nou nog even wachten
op m'n beugels om m'n kef iq10's aan de muur te bevestigen, de stands voor m'n voorste speakers bestellen en dan hoop ik te kunnen beginnen met het "afregelen" :)
Zal normaal volgende week ergens zijn...
Zeg, i.v.m. die stands van spectral, walke (maten) raad jij me aan om te gebruiken? Ze moeten eers dienen om mijn fronts op te zetten, maar naderhand zouden ze achter mijn zetel moeten komen als surround...
Is 60 cm dan wel hoog genoeg?
En voor de kef 30, welk opp moet het ongeveer zijn om de speaker op te zetten?
Veel vragen he :)

Madhouse

@daydreamer, je tweeters van je fronts moeten op oor hoogte staan op de luisterpositie. Aan de hand daarvan bepaal je de hoogte van je stands!
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

erik s.

Citaat van: Madhouse op oktober 22, 2010, 11:34:43
@daydreamer, je tweeters van je fronts moeten op oor hoogte staan op de luisterpositie. Aan de hand daarvan bepaal je de hoogte van je stands!
niet elke luidspreker is ontworpen om de tweeters op oor hoogte te gebruiken. geen idee hoe het bij de KEF's is.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Madhouse

Citaat van: erik s. op oktober 22, 2010, 11:40:08
niet elke luidspreker is ontworpen om de tweeters op oor hoogte te gebruiken. geen idee hoe het bij de KEF's is.

Heb je ook weer gelijk in. Bij mij klinkt het goed zo....
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

daydreamer

Goh, dan zit ik zo tussen 60 en 70 cm in. Denk dat ik dan de 70 cm ga nemen.

Denk dat het de apollo a2 70 gaan worden. Met transport bij zit ik dan aan zo'n 170 euro...
Calibratie van de tv komt er ook ooit nog van hoor :)

Zeg Madhouse,
zocht jij geen stands tussen 60 en 70?
Heb er ook nog leuke zien staan, 62 cm hoogte.
http://www.hollandlink.nl/index.php?action=article&aid=168&lang=NL
Wel redelijk prijzig, maar best wel mooi (vind ik)

erik s.

sponsor Hifisupply heeft ze ook, voor een scherpere prijs. hij kan de 72 cm uitvoering ook vast wel leveren.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Robbert54

Lijken mijn zelfbouw stands wel :D maar dan veel duurder. Ik denk dat ze voor roy nog te duur zijn. De Apollo A2 is ook een mooie stand trouwens
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: The Vampire op oktober 22, 2010, 13:49:55
Lijken mijn zelfbouw stands wel :D maar dan veel duurder. Ik denk dat ze voor roy nog te duur zijn. De Apollo A2 is ook een mooie stand trouwens

Het is toch nog steeds jammer dat de Omnimounth's niet in 70cm leverbaar zijn, dan had ik het wel geweten.

Maargoed, rears komen volgende maand pas dus tijd zat nog.  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

#1444
Hoor ik mijn naam roepen? :D

Citaat van: daydreamer op oktober 21, 2010, 22:50:48
Riemst? Wie woont in Riemst? Is op 5 minuutjes van hier :)
Ik ben dus Philip/HTip en ik woon ook in de gemeente Riemst. Sowieso dus erg dichtbij ;)

Leuk dat er een forumlid zo dichtbij woont!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: HTip op oktober 23, 2010, 00:00:14
Ik ben dus Philip/HTip en ik woon ook in de gemeente Riemst..

En ik doe Donald Duck na  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Etiennevh

Philip, voor alle veiligheid zou ik die post weg laten halen. Je weet nooit wat voor gekken er op het forum rond snuiven. Ik vind het dorp zelf iets te exact worden, beter via PM.. maargoed, dat is mijn mening ;)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Etiennevh

Roy heeft je gequote, daar staat het ook nog ;)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto