Infinity Theatre > gone with the wind, but now with a livingroom HT

Gestart door Sonic Circle, juli 25, 2008, 13:48:28

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MLCinema

Als het op zondag 17 mei is, count me in! Zoals het er nu naar uit ziet kan ik dan gewoon. Lijkt me erg gaaf eens wat mede forumers te ontmoeten en deze gave ruimte te aanschouwen!
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

LittleNinja

Ik kijk er naar uit!! 8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTip

Citaat van: Kamidioblitz op maart 31, 2009, 13:32:38
Als het op zondag 17 mei is, count me in! Zoals het er nu naar uit ziet kan ik dan gewoon. Lijkt me erg gaaf eens wat mede forumers te ontmoeten en deze gave ruimte te aanschouwen!
Vind ik ook! Leuk dat je ook komt :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: LittleNinja op maart 31, 2009, 14:39:04
Ik kijk er naar uit!! 8)
Ik ook, alleen zie jij het dus eerder ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Madhouse

Citaat van: HTip op maart 31, 2009, 19:38:16
Ik ook, alleen zie jij het dus eerder ;D

Het is wel druk de laatste tijd met M&G's  :biggrin:
Goede zaak, want Sonic's HT lijkt me ook een hele mooie in het eggie  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

net even het hele topic doorgelezen. stond zo  :o :o te kijken en te lezen! wat een mooie ruimte! echt helemaal geweldig!!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Sonic Circle

Citaat van: Kamidioblitz op maart 31, 2009, 13:32:38
Als het op zondag 17 mei is, count me in! Zoals het er nu naar uit ziet kan ik dan gewoon. Lijkt me erg gaaf eens wat mede forumers te ontmoeten en deze gave ruimte te aanschouwen!

Leuk! Zal ongetwijfeld heel gezellig worden. We hebben alvast fris en M&M's ingeslagen :)

Citaat van: LittleNinja op maart 31, 2009, 14:39:04
Ik kijk er naar uit!! 8)

Ik ook. En neem wat refentiemateriaal mee hé! En een goed humeur :)

Citaat van: HTip op maart 31, 2009, 19:37:11
Vind ik ook! Leuk dat je ook komt :thumbs-up:

Weer een volle bak nu, gezellig.

Citaat van: HTip op maart 31, 2009, 19:38:16
Ik ook, alleen zie jij het dus eerder ;D
Citaat van: LittleNinja op april  1, 2009, 12:46:00
:devil:

I know. :P

En ik die van Philip voor hij die van mij ziet.. ben daar ook ontzettend benieuwd naar. Zeker ook naar zijn gordijnen.... én geluidsset.

Citaat van: Madhouse op april  1, 2009, 12:53:05
Het is wel druk de laatste tijd met M&G's  :biggrin:
Goede zaak, want Sonic's HT lijkt me ook een hele mooie in het eggie  ;)

Gezelligheid kent geen tijd. Ben wat rustig geweest op het forum. Genieten van de ruimte.. is ook leuk om te delen met anderen!

Citaat van: Robbert54 op april  1, 2009, 14:09:47
net even het hele topic doorgelezen. stond zo  :o :o te kijken en te lezen! wat een mooie ruimte! echt helemaal geweldig!!

Thanks, zijn er dan ook bijna elke dag wel iig een half uurtje te vinden, als we geen film kijken dan wel wat muziek luisteren. Zit dit bericht te typen terwijl Diana Krall de ruimte verblijd met haar zwoele stem :D

mgwlee

ik kan niet wachten tot dat het 17 mei is, eerst om die mooie HT ruimte te zien en dan lekker op vakantie.
Pioneer PDP-508XD; Pioneer DV-600AV-K; Klipsch speakers: SF-1, SS-1 en de CC-1; subwoofer klipsch KSW-10
Pioneer receiver VSX-LX70 en Klipsch boxen RF-82
NIEUW: Blu-ray spler Pioneer LX-52

HTip

Citaat van: Sonic Circle op april  1, 2009, 19:31:05
Leuk! Zal ongetwijfeld heel gezellig worden. We hebben alvast fris en M&M's ingeslagen :)
Dan komt het helemaal goed :P

Citaat van: Sonic Circle op april  1, 2009, 19:31:05
En ik die van Philip voor hij die van mij ziet.. ben daar ook ontzettend benieuwd naar. Zeker ook naar zijn gordijnen.... én geluidsset.
Dus je komt ook op 26 april? Leuk :thumbs-up: dat wist ik nog niet ;)

Dan heb ik nog slechts één stoel over ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

MLCinema

Nog even en je Ht fungeerd als Bioscoop vervanger voor de mensen in de straat ;D
Citaat van: Sonic Circle op april  1, 2009, 19:31:05
Leuk! Zal ongetwijfeld heel gezellig worden. We hebben alvast fris en M&M's ingeslagen :)

Ik ook. En neem wat refentiemateriaal mee hé! En een goed humeur :)

Weer een volle bak nu, gezellig.

En ik die van Philip voor hij die van mij ziet.. ben daar ook ontzettend benieuwd naar. Zeker ook naar zijn gordijnen.... én geluidsset.

Gezelligheid kent geen tijd. Ben wat rustig geweest op het forum. Genieten van de ruimte.. is ook leuk om te delen met anderen!

Thanks, zijn er dan ook bijna elke dag wel iig een half uurtje te vinden, als we geen film kijken dan wel wat muziek luisteren. Zit dit bericht te typen terwijl Diana Krall de ruimte verblijd met haar zwoele stem :D
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Sonic Circle

Het weer wordt ook weer beter, dus het zal later op de avond worden dat ik in het HT kom..
minder films, meer muziek. Ben toch wel een buitenmens als de zon schijnt!

MLCinema

Tijd voor de start van een buiten ht :D
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

HTip

Citaat van: Sonic Circle op april  1, 2009, 23:07:28
Het weer wordt ook weer beter, dus het zal later op de avond worden dat ik in het HT kom..
minder films, meer muziek. Ben toch wel een buitenmens als de zon schijnt!
Voor ons geldt precies hetzelfde. Tenzij het heel erg heet biten is, dan kan je weer in de kelder vinden ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Sonic Circle

#690
Wie weet :D

Nu we het toch over zon / klimaat hebben; ben erg benieuwd naar hoe warm het in de ruimte zal zijn in de zomer.. is een schuin dak, zuid-west zijde van het huis waar heel de middag en avond zon op staat. We hebben alles ontzettend goed geisoleerd... vorig jaar was het er echt heet in de zomer. Hopelijk zal dat nu wat beter te doen zijn.

Anders moeten we toch echt over airco gaan nadenken. We hebben dan bewust ook nog geen radiator gehangen.. eerst eens zien wat er in de warme weken gebeurd.

Sonic Circle

#691
Vanavond de eerste M&G met Joris1971 en LittleNinja. Heb er zin in!

Heb gisterenavond snel wat demo materiaal bij elkaar gezocht.

- DVD Hero: DTS-audio track met een mooie surroundbeleving tijdens diverse vechtscenes
- DVD Faithless Live at Alaxandra Palace: audio track met een aantal heerlijke nummers. Ben sowieso fan van Faithless. De audiotrack geeft je heel erg het gevoel live erbij te zijn, al is de precieze plaatsing van de diverse instrumenten iets minder duidelijk soms.
- DVD Eric Clapton Live at Hyde Park: prachtige DTS-audio track. Verder weinig over te zeggen, 4:3 beeld is een tegenvaller, het geluid is waar het om gaat!
- DVD Diana Krall Live at Paris: Jazz is normaal niet echt mijn ding, maar bij mevrouw Krall hang ik aan haar lippen. Genieten.

- Blu-Ray Iron Man: Referentie beeld en geluid, simpel.
- Blu-Ray Batman: The Dark knight: Vooral de tunnel-scene met de batmobiel is supergaaf. De Velodyne laat het HT dan flink schudden 8).
- Blu-Ray Earth: In sommige scenes wil je het scherm aanraken zo 3d lijken de dieren en wonderschone natuur af en toe.
- Blu-Ray Identity: Lekker donkere film met een transfer met heel veel diepte in het beeld.
- Blu-Ray 3:10 to Yuma: Prima beeldtransfer en een aantal toffe scenes met mooie shoot-outs die ook goed ruimtelijk klinken.

- HD-DVD The Matrix Trilogy: Spreekt voor zich lijkt me.
- HD-DVD Swordfish: Voor de fantastische opening-scene.
- HD-DVD Atonement: Sprookjesachtige transfer met zeer veel scherpte en een mooie soundtrack
- HD-DVD Apollo 13: scene waarin de Apollo 13 wordt gelanceerd is een mooie om het LFE te ervaren :D

Bovenstaande is een lijstje met scenes / films / muziek die we zouden kunnen bekijken en luisteren. Maar Joris en Dennis moeten maar aangeven, er ligt nog meer en we krijgen het toch nooit allemaal gedemo'ed.

LittleNinja

Vanavond? ? ? ? :bigsmile:

Ontgroening dus. Zeg je M&G maagdelijkheid dus maar gedag! Hahah!!

Leuke lijst aan software Sonic! En dan wil je nog dat wij ook software meenemen?? Dit lijkt me al meer dan avond vullend. We moeten ook nog wat tijd over hebben voor een social talk. ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTip

Veel plezier, maar dat zal wel lukken :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

MLCinema

En netjes een verslagje indienen heh :closedeyes: dan weten wij ook wat we kunnen verwachten. ;D
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

HTip

Citaat van: Kamidioblitz op april  7, 2009, 23:26:13
En netjes een verslagje indienen heh :closedeyes: dan weten wij ook wat we kunnen verwachten. ;D
;D Maar niet teveel, want het moet ook wel een beetje een verrassing blijven ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

MLCinema

Scherp scherp, dat moet ik je nageven! :withstupid:
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

HTip

Citaat van: Kamidioblitz op april  7, 2009, 23:31:15
Scherp scherp, dat moet ik je nageven! :withstupid:
;D En dat om deze tijd :P ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

MLCinema

Citaat van: HTip op april  7, 2009, 23:36:01
;D En dat om deze tijd :P ;D

Je hebt duidelijk je snapper aan staan ;)
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

LittleNinja

#699
Ik kom net binnen wandelen... Er valt dus niets te beleven daar. :P

Sonic,

Bedankt voor alle gastvrijheid, de gezelligheid en het goede gesprek. Ik ga er op dit moment niet teveel over vertellen want eigenlijk wil ik gewoon lekker mijn mandje in. :dozingoff: Maar het is zonder twijfel een mooie ruimte en een prachtige set! Jullie hebben het goed voor elkaar! 8)

Gegroet,
LittleNinja
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"