LittleNinja Theater zoektocht voorbij... Rust in de tent.

Gestart door LittleNinja, augustus 20, 2006, 22:28:31

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jean Sibelius

Welke gaat het worden, of ga je dat ter plekke besluiten? :thumbs-up:
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

LittleNinja

Citaat van: Jean Sibelius op december  4, 2009, 07:24:07
Welke gaat het worden, of ga je dat ter plekke besluiten? :thumbs-up:

Ter plaatse beluisteren is helaas niet mogelijk. Het mag niet te opvallend, dus liefst wat compacter ( geen Velodyne 1812 of SVS tube dus :P ).
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

oud_account_1

Citaat van: LittleNinja op december  5, 2009, 21:08:24
Ter plaatse beluisteren is helaas niet mogelijk. Het mag niet te opvallend, dus liefst wat compacter ( geen Velodyne 1812 of SVS tube dus :P ).
Plannen zijn er natuurlijk om te wijzigen, maar had je niet juist een grotere sub op het oog?
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Jean Sibelius

De winkels zijn gesloten, dus wat is c.q. welke zijn het geworden :pompom:
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

LittleNinja

#680
Inmiddels staat hij op de plek waar de SPL1200R gepositioneerd was... Hij is uiteindelijk best een stuk forser dan zijn voorganger. :o 

Omdat het uiterlijk en de sound van de Velodyne SPL1200R me enorm beviel ben ik gegaan voor een
Velodyne SPL1500R! 8)

Een magistrale machine, al moet ik hem nog goed afgesteld krijgen... :blush:
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

R


Joris1971

Citaat van: LittleNinja op december  6, 2009, 15:23:59
Inmiddels staat hij op de plek waar de SPL1200R gepositioneerd was... Hij is uiteindelijk best een stuk forser dan zijn voorganger. :o 

Omdat het uiterlijk en de sound van de Velodyne SPL1200R me enorm beviel ben ik gegaan voor een
Velodyne SPL1500R! 8)

Een magistrale machine, al moet ik hem nog goed afgesteld krijgen... :blush:

Feli Dennis, welkom bij de 1500R club!  ;D ;D

LittleNinja

Tja... Het bezoek aan jouw ruimte en aan de ruimte van Sonic Circle hebben mij doen watertanden. 8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

RvD

Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude/Amplitude 16
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (10x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

Sonic Circle

Mooi hoe je het tot op het laatste moment spannend hield ;).
En gefeliciteerd! Geniet van je mooie aanwinst.

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Jean Sibelius

Mooie aanwinst! 8) (en veel plezier ermee natuurlijk)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Citaat van: LittleNinja op december  6, 2009, 15:23:59
Inmiddels staat hij op de plek waar de SPL1200R gepositioneerd was... Hij is uiteindelijk best een stuk forser dan zijn voorganger. :o 

Omdat het uiterlijk en de sound van de Velodyne SPL1200R me enorm beviel ben ik gegaan voor een
Velodyne SPL1500R! 8)

Een magistrale machine, al moet ik hem nog goed afgesteld krijgen... :blush:

Erg gave aanwinst, Dennis O0
Mogen we het nu dus weer over jouw Velodyne hebben :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

LittleNinja

#691
Deze zaterdag een nieuwe ervaring opgedaan en een klein stukje tekst over geschreven: D-Box zetels

Ook maar meteen de poll aangepast! :laugh:

Stem er gerust niet op. Tenzij ik enkele miljoenen van een loterij over gemaakt krijg zal deze upgrade er nooit komen..
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTip

Citaat van: LittleNinja op december 13, 2009, 12:51:31
Deze zaterdag een nieuwe ervaring opgedaan en een klein stukje tekst over geschreven: D-Box zetels

Ook maar meteen de poll aangepast! :laugh:

Stem er gerust niet op. Tenzij ik enkele miljoenen van een loterij over gemaakt krijg zal deze upgrade er nooit komen..

Heb toch maar gestemd op iets haalbaars :D Dus een Full-HD beamer...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

tiptop

Mooie Sub 8)

feli met je aankoop :)

je woont toch in Haarlem?

Mag ik een keertje langskomen om je HT te bewonderen?
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

HTip

Citaat van: tiptop op december 13, 2009, 13:06:21
Mooie Sub 8)

feli met je aankoop :)

je woont toch in Haarlem?

Mag ik een keertje langskomen om je HT te bewonderen?

Bijna ;) LN woont iets zuidelijker en wel in Den Haag, vlakbij Audioloog.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LittleNinja

Omgeving Den Haag inderdaad, maar je bent zeker een keer welkom hoor.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

tiptop

Citaat van: LittleNinja op december 13, 2009, 14:21:08
Omgeving Den Haag inderdaad, maar je bent zeker een keer welkom hoor.

OK.
Dan was ik in de war met iemand anders. :-[

maar lijkt me sowieso een keertje leuk :)
Moet ook nog langs: Audioloog, Dre73, Simsatit enz... ;D
Heb ik weer wat te doen in 2010. 8)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

LittleNinja

De stup van Audioloog is duidelijk beter, dus die dan maar daarna. We wonen overigens ongeveer 7 minuten wandelen van elkaar vandaan. Kan dus makkelijk gecombineerd worden.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

tiptop

Citaat van: LittleNinja op december 13, 2009, 16:40:21
De stup van Audioloog is duidelijk beter, dus die dan maar daarna. We wonen overigens ongeveer 7 minuten wandelen van elkaar vandaan. Kan dus makkelijk gecombineerd worden.

Klinkt goed zeg. 2 voor de prijs van 1. 8) Misschien eerst bij jou en dan bij Ronald samen. Of andersom. :)

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

hifiman

Citaat van: tiptop op december 13, 2009, 21:07:06
Klinkt goed zeg. 2 voor de prijs van 1. 8) Misschien eerst bij jou en dan bij Ronald samen. Of andersom. :)


Ik hoor het wel als jij erover uit zijn  :D  ;)