LittleNinja Theater zoektocht voorbij... Rust in de tent.

Gestart door LittleNinja, augustus 20, 2006, 22:28:31

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

LittleNinja

Citaat van: TheSpeedSkater op augustus  4, 2007, 17:43:24
Nou dat valt nog reuze mee. Die dingen zijn best goed. Alleen hou er wel rekening mee dat op een boot ze zijn ingebouw in een polyerster deel van het schip waardoor er een klankast is. Maar ik zou anders gewoon 2 kleine monitor speakertjes kopen voor een leuk sfeer muziekje op de achtergrond. Neem aan dat je niet wilt dat de gehele buurt zit mee te genieten van je muziek? :)

Precies.. Niet de bedoeling om buren te irriteren..  ;)  Wel misschien iets harder als er iets feestelijks is, maar dan nog beschaafd harder.

Ik zat ff in de tweedehandssectie te kijken.. Kwam o.a. een setje KEF Cresta2 tegen. Misschien dat ik zoiets pak.
Het heeft geen haast. Pak het wel een keertje tussendoor.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

TheSpeedSkater

Citaat van: LittleNinja op augustus  4, 2007, 20:21:32
Precies.. Niet de bedoeling om buren te irriteren..  ;)  Wel misschien iets harder als er iets feestelijks is, maar dan nog beschaafd harder.

Ik zat ff in de tweedehandssectie te kijken.. Kwam o.a. een setje KEF Cresta2 tegen. Misschien dat ik zoiets pak.
Het heeft geen haast. Pak het wel een keertje tussendoor.

Precies, gewoon even wachten totdat er echt iets leuks voorbij komt voor een mooi prijsje. Zal ook wel even opletten voor je.
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

LittleNinja

Citaat van: TheSpeedSkater op augustus  4, 2007, 21:49:00
Precies, gewoon even wachten totdat er echt iets leuks voorbij komt voor een mooi prijsje. Zal ook wel even opletten voor je.

Thanks man. Maareh, heb jij het momenteel niet druk met trainen??  ;)  Bevalt het nog in Hamar? Nog een weekje toch?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTip

#278
Citaat van: LittleNinja op augustus  4, 2007, 20:21:32
Precies.. Niet de bedoeling om buren te irriteren..  ;)  Wel misschien iets harder als er iets feestelijks is, maar dan nog beschaafd harder.

Ik zat ff in de tweedehandssectie te kijken.. Kwam o.a. een setje KEF Cresta2 tegen. Misschien dat ik zoiets pak.
Het heeft geen haast. Pak het wel een keertje tussendoor.


In de marktsectie staan een HT set te koop van Tannoy. De verkoper wil de verschillende speakers ook wel los verkopen. Misschien is de R1 iets voor je...

Zie http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=60170.0
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

PjotrrrNL

Ziet er netjes uit Dennis!
Maar even gestemd voor de aanschaf van een beamer en scherm... ;D

LittleNinja

#280
Geen HT nieuws.... In dit geval staat er een andere ( geen nieuwe ) auto voor IGA Gekijo.

Sinds afgelopen donderdag is mijn collega vertrokken bij mijn werkgever en heb ik de dag erna zijn auto weten te bemachtigen. Daar kan ik voorlopig weer even mee doorrijden...

Hij rijdt in ieder geval erg prettig!!

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTip

Ziet er mooi uit 8) Veel rijplezier :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

WickedGame

Citaat van: LittleNinja op februari  3, 2008, 18:27:01
Geen HT nieuws.... In dit geval staat er een andere ( geen nieuwe ) auto voor IGA Gekijo.

Sinds afgelopen donderdag is mijn collega vertrokken bij mijn werkgever en heb ik de dag erna zijn auto weten te bemachtigen. Daar kan ik voorlopig weer even mee doorrijden...

Hij rijdt in ieder geval erg prettig!!



Die sportknop is verslavend haha

Maar nette bak hoor ;) Looks almost the same as mine

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

El Penumbra


LittleNinja

Bedankt iedereen. Ik zat er al een beetje op te jagen op die auto.. Eindelijk gelukt.

Citaat van: WickedGame op februari  3, 2008, 18:34:53
Die sportknop is verslavend haha


Klopt inderdaad. Je merkt het met het gasgeven dat hij feller reageert. Wel jammer dat je hem iedere keer opnieuw aan moet zetten...  :-X

Nog een vraagje voor de kenners... Kun je het navigatiesysteem ook instellen op de rijrichting in plaats van het noorden??

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

blue-eyes

Citaat van: LittleNinja op februari  3, 2008, 21:07:50
Bedankt iedereen. Ik zat er al een beetje op te jagen op die auto.. Eindelijk gelukt.

Klinkt een beetje raar, dit gelet op je woorden dat je collega is vertrokken ;D


Maar wel een leuke wagen!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

LittleNinja

Citaat van: Blue-Eyes op februari  3, 2008, 21:11:40
Klinkt een beetje raar, dit gelet op je woorden dat je collega is vertrokken ;D


Maar wel een leuke wagen!

Je hebt gelijk. Maar in dit geval is het uit vrije wil... Ik heb geen invloed gehad op zijn vertrek.  ::) ;D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

WickedGame

Citaat van: LittleNinja op februari  3, 2008, 21:07:50
Bedankt iedereen. Ik zat er al een beetje op te jagen op die auto.. Eindelijk gelukt.

Klopt inderdaad. Je merkt het met het gasgeven dat hij feller reageert. Wel jammer dat je hem iedere keer opnieuw aan moet zetten...  :-X

Nog een vraagje voor de kenners... Kun je het navigatiesysteem ook instellen op de rijrichting in plaats van het noorden??



Heb je een CD70 of een DVD90? In mijn DVD90 kan ik het wel aanpassen in rijrichting.

LittleNinja

Citaat van: WickedGame op februari  3, 2008, 22:27:32
Heb je een CD70 of een DVD90? In mijn DVD90 kan ik het wel aanpassen in rijrichting.

Hey Wicked, het is de dvd90, dus dan zou het moeten kunnen.. Ik kon het allemaal niet zo snel vinden in het boekje..
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

WickedGame

Citaat van: LittleNinja op februari  4, 2008, 06:33:05
Hey Wicked, het is de dvd90, dus dan zou het moeten kunnen.. Ik kon het allemaal niet zo snel vinden in het boekje..

Zal nog eens kijken waar het zat, want zit ergens op een niet al te logische plek geloof ik. Zal nog even moeten uitzoeken waar ook al weer  ;D

LittleNinja

Citaat van: WickedGame op februari  4, 2008, 08:56:51
Zal nog eens kijken waar het zat, want zit ergens op een niet al te logische plek geloof ik. Zal nog even moeten uitzoeken waar ook al weer  ;D

Hi Wicked...

Ik zat onderweg zojuist een beetje te proberen en heb het gevonden. Je komt er niet in via het standaard menu, je moet via de "settings" knop het menu openen..

Hij is dus al omgeschakeld. Als je de rijrichting kiest blijft de kaart stil staan en loop je "zelf" door die kaart heen. Weet jij of het mogelijk is om wel de rijrichting te kiezen maar om jouw positie centraal te houden? Dat is me nog niet gelukt...

Verder ben ik erg tevreden met het systeem. Het werkt goed duidelijk.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

WickedGame

Citaat van: LittleNinja op februari  4, 2008, 09:19:47
Hi Wicked...

Ik zat onderweg zojuist een beetje te proberen en heb het gevonden. Je komt er niet in via het standaard menu, je moet via de "settings" knop het menu openen..

Hij is dus al omgeschakeld. Als je de rijrichting kiest blijft de kaart stil staan en loop je "zelf" door die kaart heen. Weet jij of het mogelijk is om wel de rijrichting te kiezen maar om jouw positie centraal te houden? Dat is me nog niet gelukt...

Verder ben ik erg tevreden met het systeem. Het werkt goed duidelijk.

Geen idee eerlijk gezegd :)

Dat het onder settings zit, dat wist ik nog wel maar met mijn slaperige kop vanochtend en tijdens file rijden even niet gevonden. DVD90 is verder puik apparaat die perfect werkt en snel een fix heeft. Ik ben er in iedergeval uitermate tevreden over.


LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

WickedGame

Citaat van: LittleNinja op februari  4, 2008, 10:14:53
De HTForum GTC club...  ;D

Miguel heeft er ook 1 dacht ik... dat zijn al 3 GTC rijders ;)

reza

Mooie auto Dennis, ik zie dat ik mn navigatie niet hoeft mee te nemen ;)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

LittleNinja

Klopt helemaal Reza...  ;)

Zin in een "blokje om" zondag??  ;D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

El Penumbra

Citaat van: LittleNinja op februari  4, 2008, 09:19:47
Hi Wicked...

Ik zat onderweg zojuist een beetje te proberen en heb het gevonden. Je komt er niet in via het standaard menu, je moet via de "settings" knop het menu openen..

Hij is dus al omgeschakeld. Als je de rijrichting kiest blijft de kaart stil staan en loop je "zelf" door die kaart heen. Weet jij of het mogelijk is om wel de rijrichting te kiezen maar om jouw positie centraal te houden? Dat is me nog niet gelukt...

Verder ben ik erg tevreden met het systeem. Het werkt goed duidelijk.

Wat bedoel je precies met centraal houden?


LittleNinja

Citaat van: El Penumbra op februari  4, 2008, 19:07:33
Wat bedoel je precies met centraal houden?



Ik bedoel hiermee dat de positie van de auto centraal blijft op het beeld en dat de kaart langzaam doorloopt door het beeld. In dit geval blijft de kaart statisch totdat "de auto" er bijna vanaf rijdt en dan past hij het aan en "verspringt" de kaart op het beeld.

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

WickedGame

Citaat van: LittleNinja op februari  4, 2008, 23:30:27
Ik bedoel hiermee dat de positie van de auto centraal blijft op het beeld en dat de kaart langzaam doorloopt door het beeld. In dit geval blijft de kaart statisch totdat "de auto" er bijna vanaf rijdt en dan past hij het aan en "verspringt" de kaart op het beeld.



Ik weet dat het kan, maar hoe? Mijn auto is in de navi namelijk statisch en alleen de kaart verschuift. Erg leuk als je een gangetje of 200km/h rijdt  ;D