Papaleo's 4K/HDR DolbyAtmos huiskamer HT

Gestart door papaleo, juli 8, 2011, 22:58:19

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

reza

 :D

Lekkere bezigheid zo op de zondag :popcorn:
De Zapitti kan toch niet tippen aan een Zidoo, dat is nu toch wel duidelijk :tounge:
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

buckler

nu begint het wel heel bizar te worden Leo.
Ik snap je frustratie, ik zelf dacht dat een hdmi kabel het deed of niet... geen tussenweg maar bijkbaar wel dus, en misschien zit het in het actieve gedeelte want dan zou een hogere spanning van de Zidoo het verschil kunnen maken. Misschien, geen idee om eerlijk te zijn. Ik zou dat ding maar weghalen als ik jou was en een nieuwe bestellen, schilt je een hoop ergenis.

Ps, vroeger veel 'Allo Allo' gekeken? I say this only ones... 'The pigeon is dead'  ;D
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

papaleo

Citaat van: reza op april 11, 2021, 11:38:17
:D

Lekkere bezigheid zo op de zondag :popcorn:
De Zapitti kan toch niet tippen aan een Zidoo, dat is nu toch wel duidelijk :tounge:

Dus dan ook beter als mijn andere bronnen zoals de ATV4 en de Oppo 205... :tounge2:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

#2903
Citaat van: buckler op april 11, 2021, 11:40:16
nu begint het wel heel bizar te worden Leo.
Ik snap je frustratie, ik zelf dacht dat een hdmi kabel het deed of niet... geen tussenweg maar bijkbaar wel dus, en misschien zit het in het actieve gedeelte want dan zou een hogere spanning van de Zidoo het verschil kunnen maken. Misschien, geen idee om eerlijk te zijn. Ik zou dat ding maar weghalen als ik jou was en een nieuwe bestellen, schilt je een hoop ergenis.

Ps, vroeger veel 'Allo Allo' gekeken? I say this only ones... 'The pigeon is dead'  ;D
Ja ik zal eens een normaal probleem hebben.... :D
In een eerdere post gaf ik al aan dat ik (tot vannacht  02:00uur) aan het struinen ben geweest welke kabel ik zou gaan nemen en het is deze geworden...

https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwj7i4nR8_XvAhWR_7sIHXgkBVoQFjACegQIGRAD&url=https%3A%2F%2Fwww.amazon.co.uk%2FRUIPRO-Dynamic-Flexible-Projector-Theatre%2Fdp%2FB081SQXPWB&usg=AOvVaw19r3k46EooTFYLUmvtXzjT

Deze kabel heeft ook als voordeel dat wanneer een bron (net) niet voldoende voltage zou kunnen leveren  ze er een 5v usb booster kabel bij leveren om er voor te zorgen dat de spanning op de active kabel stabiel blijft wat de handshake en de belasting dan weer ten goede moet gaan komen....klinkt natuurlijk mooi 'in theorie' als het in de praktijk ook zo is dat zullen we binnenkort mee gaan maken.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

buckler

Is dat ook niet een beetje het idee wat cineMike met hun kabel doet?
Klinkt in ieder geval dat je je huiswerk hebt gedaan Leo en ik hoop voor je dat alles snel goed komt
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

Richard70…

Heb ik pas zo'n ru kabel op jouw aanraden gekocht  :withstupid: :D
Beeld; JVC NZ8. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

PascalP

Citaat van: buckler op april 11, 2021, 12:32:42
Is dat ook niet een beetje het idee wat cineMike met hun kabel doet?
Klinkt in ieder geval dat je je huiswerk hebt gedaan Leo en ik hoop voor je dat alles snel goed komt

Klopt, al is deze voeding niet zo door Cinemike 'gemaakt' maar maakt de kabel die hun als basis gebruiken al gebruik van een USB/5v voeding aan beide zijdes.
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

papaleo

#2907
Citaat van: rdebruin op april 11, 2021, 12:49:37
Heb ik pas zo'n ru kabel op jouw aanraden gekocht  :withstupid: :D
Op dat moment was mijn glazen bol in reparatie.... :tounge2:
De kabel heeft hier precies een jaar goed beeld neergezet....ik kon dit ook niet weten en ik zal je sterker vertellen volgens Vik geeft het geen enkele garantie dat welk merk je ook neemt levenslang blijft werken dit heeft te maken met diverse factoren waaronder warmte hoevaak trek je aan de kabel enz,enz maar ook een 'goedkope' voeding en chip onboard in de kabel.

De kabel die ik nu besteld hebt geeft LEVENSLANGE GARANTIE op de kabel ook dit was voor mij een punt om voor deze kabel te gaan.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

#2908
Citaat van: buckler op april 11, 2021, 12:32:42
Is dat ook niet een beetje het idee wat cineMike met hun kabel doet?
Klinkt in ieder geval dat je je huiswerk hebt gedaan Leo en ik hoop voor je dat alles snel goed komt

Ja klopt...
Ik had 5 min geleden Vik aan de telefoon en hem uitgelegd dat de Zidoo met die kabel wel goede kleuren liet zien en hij kwam tot dezelfde conclusie dat het te maken kon hebben met inderdaad de voltage/voeding aan de kabel/chip.
En dat hun kabels ook waren voorzien van zo'n booster voor een stabielere voeding aan de chip in de kabel....

Ook heb ik begrepen dat je niet zomaar elke fiber/active kabel kan en mag voorzien van zo'n 'booster'
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Dirk

Citaat van: papaleo op april 11, 2021, 13:00:09
De kabel die ik nu besteld hebt geeft LEVENSLANGE GARANTIE op de kabel ook dit was voor mij een punt om voor deze kabel te gaan.
Bijna alle fabrikanten/leveranciers bieden die levenslange garantie (zo ook Werner met de Cinepro kabels), maar na 2 defecte exemplaren heb ik toch eens voor wat anders gekozen...en ik denk dat de meeste consumenten daar zo in staan, net al jij trouwens met je RU connected zo blijkt ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

papaleo

#2910
Ik had gisteren in eerste instantie de 4k Atzebe optic/fiber besteld maar kreeg een bericht dat deze pas na 10/14 dagen leverbaar was.
Toen kwam de RUIPRO voorbij na divers reviews en YT filmpjes gezien te hebben deze besteld...achteraf (zat in mijn spambox) een bericht dat de Atzebe toch wel gelijk leverbaar was dus heb ik ook deze bestelling laten staan kan ik die mooi als reserve mee trekken boven het plafond en een vergelijking doen tussen beide.

Ik zag (kon/kan het niet vinden) dat Atzebe geen eigen website heeft...
En dat de meeste merken die ik op het www ben tegengekomen max 2 jaar garantie geven.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Jean Sibelius

Hoi Leo,

Vervelend om je bezig te moeten houden met dit soort 'vage' problemen. Ik zou inderdaad een extra kabel door het plafond trekken voor de zekerheid. Ik heb dadelijk twee 'CineMike kabels' (eentje met en eentje zonder CM-modificatie) en een RU-connect fiber in mijn plafond liggen. Had in het begin ook wat problemen en heb daarom nu voor de zekerheid een externe gestabiliseerde voeding aangeschaft (2 x 5V USB). Deze kan straks de CineMike's van voeding voorzien en de RU-connect ligt er als 'verzekeringspremie'. Hopelijk zijn de issues snel verholpen.

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

papaleo

#2912
Ja Jan...ik ben kampioen in vage problemen maar (gelukkig) ook in het oplossen ervan al dan niet met de hulp van de inputs hier  :D

Wat ik vandaag ook getackeld heb is het volgende;

De laatste tijd dat ik de Zappiti hier thuis aan de tand aan het voelen was zag ik per toeval het volgende fenomeen in het beeld verschijnen... (laat me duidelijk zijn ik was er niet bewust naar opzoek  :tounge2:)

Wanneer ik een 4k/uhd/hdr film kijk en de achtergrond was 'bright' wit of licht grijs met op de voorgrond bv een persoon en het beeld/de scene niet bewoog en er kwam witte ondertiteling onder in beeld dan zag ik dat het beeld een beetje 'geknepen' werd alsof de iris wat aan het knijpen was...maar zodra de subs uit beeld verdwenen zag ik het beeld weer gaan oplichten maar ook zag ik dat wanneer het beeld geknepen was met de subs in beeld...was er ook scherpte verlies over het gehele plaatje/beeld alsof de subs in een soort van overlay/filter over het beeld heen kwam.

Laat me duidelijk zijn het was ook niet zo dat dit 'fenomeen' heel sterk aanwezig was je moet heel goed opletten om het te kunnen zien,maar het was er wel degelijk en alleen (met oog) waarneembaar wanneer het beeld op dat moment ook stil stond als er maar iets van beweging was...pans oid dan was dit fenomeen met het oog al niet meer te zien.
In eerste instantie dacht ik dan ook dat dit door de Zappiti kwam omdat ik daar mee aan het testen was maar het was bij meer van mijn bronnen te zien ook met de Oppo.
Ik denk dan ook dat hoe beter de bron hoe beter waarneembaar...hoe meer deze kan laten zien.

Ik had Vik vanochtend hierover gebeld en hij bevestigde ook dat sommige personen met een JVC (niet iedereen) dit fenomeen wel eens zag en dat hij er niet een duidelijke oplossing voor wist...
Volgens hem zou het goed kunnen doordat er van alles en nog wat aan gevinkt staat in de pj waardoor de processor het zwaar gaat krijgen en soms van die vreemde verschijnselen gaat vertonen.
Het mooiste/het ideaalste zou dan ook volgens hem zijn dat je een pj eigenlijk alleen maar gebruikt moest worden voor te projecteren van je beeld en de rest van de processen over moet laten aan een daarvoor geschikte externe video-processor....tja  8)

Ik heb van huis uit mijn iris fixed op -1 staan dus niet op automatisch dus kon het niet deze instelling zijn dat iris gaat pompen...Vik rade mij aan om de HDR instelling van 'beeld' naar 'scenes' te veranderen maar ook dit gaf niet het gewenste resultaat.

Maar ik ben er uit het fenomeen is verdwenen,het kan vaak zo simpel zijn...
De meeste toegevoegde subs kan je bewerken in bv afmetingen,enz maar ook van structuur en kleur kan je naar eigen hand zetten nu heb ik de subs veranderd in de kleur zwart met daaromheen een grijs/wit randje en het fenomeen is als sneeuw voor de zon verdwenen.
(Zie foto)

Ik ben best benieuwd of dat er hier leden zijn met een JVC N of X serie en dan met name met een soortgelijke JVC als dat ik heb de N7 die dit ook hebben of nog ervaren?

Zo ik mijn vrije week weer eens 'goed' besteed...ik ben blij dat ik aankomende week gewoon weer kan gaan werken.. :D
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

Zojuist stond DHL voor de voordeur met 2 pakjes...

1)RUIPO 8k HDMI 10m kabel
2)Atzebe 4k HDMI 10 m kabel

Ik zal deze volgende week wanneer ik weer vrij ben boven het plafond gaan leggen...








Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

MLCinema

Op basis van de verpakking wint de RuiPro. Mooie kabel, die Atzebe is gewoon prima. Gebruik hem inmiddels een jaar. Fijne kabel. Hopelijk heb je geen last meer van storingen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

PascalP

Ziet er netjes uit idd!
Die USB inserter, komt die aan beide zijdes? Of is het optioneel?
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

papaleo

Citaat van: Kamdioblitz op april 12, 2021, 21:01:03
Op basis van de verpakking wint de RuiPro. Mooie kabel, die Atzebe is gewoon prima. Gebruik hem inmiddels een jaar. Fijne kabel. Hopelijk heb je geen last meer van storingen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik kon toch niet wachten dus toch ff snel de RuiPro er in geprikt om te kijken wat deze deed...;geen storing meer en normaal beeld/kleuren.


Citaat van: PascalP op april 12, 2021, 21:13:15
Ziet er netjes uit idd!
Die USB inserter, komt die aan beide zijdes? Of is het optioneel?
Zo op het bijgevoegde kaartje kan deze en/of aan de kant van de source en/of de weergever geprikt worden.
Wat het beste of beter is zou ik eigenlijk niet weten...,mijn gevoel zeg 'source'




Ik had ook nog contact met RU-connect gezocht en ook nu weer goeie service er word niet moeilijk gedaan wbt het vervangen/een nieuwe kabel leveren...deze werd vandaag nog door ze verstuurt.  :thumbs-up:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

reza

Je kan bijna je eigen handeltje beginnen :D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

williams

Citaat.   Zo op het bijgevoegde kaartje kan deze en/of aan de kant van de source en/of de weergever geprikt worden.
Wat het beste of beter is zou ik eigenlijk niet weten...,mijn gevoel zeg 'source 

Mijn gevoel zegt ook aan de bron kant als je problemen zou hebben .
Met bv een cai signaal doe je namelijk bij een slecht signaal ook de versterker aan de bron kant zetten .
Verder mooie kabel dit waar je voorlopig mee vooruit kunt en ik hoop dat je verder niet meer tegen problemen aanloopt .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

papaleo

#2919
Zojuist een nieuwe 10m lange RU-Connect optische fiber hdmi kabel binnen gekregen...


Citaat van: reza op april 12, 2021, 22:57:22
Je kan bijna je eigen handeltje beginnen :D

Ik kan nu zeker wel een handeltje gaan beginnen.... :D

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Jean Sibelius

Mooie handel Leo! :) Ga je ze alle drie in je plafond leggen?


Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

papaleo

Ja,ik denk het wel Jan.
Je kan niet genoeg van deze type (optische) kabels als reserve hebben liggen,beter 1 te veel denk ik maar... :D
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Richard70…

Citaat van: papaleo op april 14, 2021, 17:14:32
Ja,ik denk het wel Jan.
Je kan niet genoeg van deze type (optische) kabels als reserve hebben liggen,beter 1 te veel denk ik maar... :D
Zou er ook nog twee CM bij leggen  :D
Beeld; JVC NZ8. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

papaleo

#2923
Citaat van: rdebruin op april 14, 2021, 17:25:22
Zou er ook nog twee CM bij leggen  :D

Die liggen er al...





:tounge2: :D

Maar is dat niet iets te veel van het goede?
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

#2924
Vanmorgen de RUIPro en de Atzebe fiber kabels gebroederlijk boven het plafond getrokken...
Er liggen nu 2 optische/fibers en een koper-kern hdmi kabel...want je weet maar nooit.  ::)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels