Wat is jouw laatste Home Theater - aanwinst

Gestart door J.A.F._Doorhof, januari 10, 2003, 21:28:24

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

BWzes03

#18425
Citaat van: Starred op september  6, 2008, 20:54:54
Velodyne DD12  8)  :-*

Damn...... Digital Drive Powerrrrrrrr..... Gefeliciteerd !!!!

Vanmiddag gehaald :

2x Logitech Harmony 525 Universal remote control units



HT: Rotel RSP-1098|RMB-1075|Marantz Ma-500|QED Qunex4S|75 Signature|Pana BD50|WD HDTV-Live|Epson TW700ISF|B&W DM603|LCR600|DM601|ASW-675
ST: Rotel RC-1090|RB-1092|RT-1080|RCD-1072|Pro-Ject Debut III Esprit|Ortofon 2M Blue|Pio N-50A-s|Pio DV-989Ai-S|Nordost Red Dawn|Monster M2.2s|B&W N802|ASW-700
Pana TH-42PY70

R


Starred

Citaat van: R op september  6, 2008, 21:02:20
Mooi starred!! nieuw? tweedehands?

Tweedehands, via onze vrienden van BBG  O0

JAGUARXJ16

Donderdag thuis bezorgd:

2 stuks Kef iQ5SE




Vrijdag thuis bezorgd:


Marantz sr5002



Maandag komen de luidspreker kabels en een extra hdmi kabel voor de verbinding tussen de ps3 en de Marantz.
Dan alles aansluiten en mijn start in de HT wereld kan beginnen!  Ben er erg blij mee, en vind het een mooi setje voor een student


Guester

Mooie aanwinsten weer..

Dat is al zeker goed op weg voor een student.
Sonos - Spotify

Nahpets

Een Sweex 7.1 geluidskaart van 25 Euro. Samen met de juiste driver voor de c-media 8768 chip goed voor bit-for-bit-perfect geluid. Een HTPC upgrade met een waanzinnige prijs/pret verhouding.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Syphon

Citaat van: kermy op september  5, 2008, 20:59:24
Beste Syphon,

Ik moest 399euro voor de PS3 betalen.
Met vriendelijke groet,


Kermy

Hmm dat is niet duur, waar heb je dit gehaald als ik vragen mag.
Ik wil op zeer korte termijn ook een PS3 aanschaffen.

Rob

mikeske

#18432
Gisterennacht via de Iphone nog wat op het forum gezeten en een mooie aanbieding gezien van een logitech harmony 1000.
Vanmorgen mail gestuurd en 5 min later in de auto gesprongen.

2u later ben ik terug met een nieuwe ht aanwinst:



Kalimeri is trouwens een super vriendelijke kerel met een mooie ht  ;)

kwijl kwijl 50" panasonic  8)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

papaleo

Ik was al 'n tijdje opzoek naar een (internet)radio welke ook met m'n Ipod kon omgaan + netwerk streaming...en die mijn vrouw ook nog eens kon bedienen.
Nu...,ik heb er een gevonden die er nog eens 'leuk' uit ziet, en een behoorlijk geluid produceerd via zijn 2.1 weergave, en 'n belangrijk punt was dat die dat geluid kon geven zonder dat mijn set aan hoefde.

De Terratec Noxon 2.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Spijkie

Omdat ik op zoek was naar nog een stapje omhoog op voorversterker gebied en dan met name op stereo heb ik mezelf de Meridian G61 kado gedaan en gister opgehaald bij Fikszo :)
Lumin,audioquest, T+A 1100e,Cardas,Piega,Supra,Essential Audio Tools.

blue-eyes

Citaat van: Spijkie op september  8, 2008, 18:19:40
Omdat ik op zoek was naar nog een stapje omhoog op voorversterker gebied en dan met name op stereo heb ik mezelf de Meridian G61 kado gedaan en gister opgehaald bij Fikszo :)
`

Gefeliciteerd. Dat is een serieuze aanschaf!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Nahpets

Spijkie, dat is een serieuze upgrade vanaf de Audiolab 8000AV.

Pas je onderschrift nog even aan.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Paul1967

Als upgrade van mijn Elac Cinema III set:
4x 203.2 de laatste paar nieuw in doos voor een leuke prijs en een paartje demo's voor een nog leukere prijs. :D
Volgende maand (geld is nu op) nog de bijpassende center erbij 201.2


El Penumbra

Mooie upgrades!!

@Ht kabouter: heb je de Elac's ook in deze kleur?

Paul1967

Citaat van: El Penumbra op september  8, 2008, 19:38:27
Mooie upgrades!!

@Ht kabouter: heb je de Elac's ook in deze kleur?

Nope, die van mijn zijn mat zwart.
Ik werd meteen verliefd op het geluid van deze Elacs en natuurlijk die mooie JET tweeter (in het eggie nog mooier dan op de foto). ;)

fikszo

Citaat van: Spijkie op september  8, 2008, 18:19:40
Omdat ik op zoek was naar nog een stapje omhoog op voorversterker gebied en dan met name op stereo heb ik mezelf de Meridian G61 kado gedaan en gister opgehaald bij Fikszo :)


Feli!!

En, hoe bevalt hij???

gr.
MAC Mini I Classe CP-800 MKII I Classe CAM-400 mono's I Transparent MusicWave Ultra 5th Gen I Transparent MusicLink Ultra MM2 I B&W 803 D3

Spijkie

Het is nogal een stap vooruit  ;D wat niet wil zeggen dat de audiolab, zeker gezien wat die moet kosten, het niet verkeerd deed.
Ik ben nogal onder de indruk en zeker van het digitaal aansluiten van de cd speler, wat een verschil met analoog  :o :o.

Ik ben ondertussen weer lekker aan het luisteren en met sommige instellingen aan het knoeien, ik zal nog een keer een review doen maar moet eerst er even voor gaan zitten en verder experimenteren.

Lumin,audioquest, T+A 1100e,Cardas,Piega,Supra,Essential Audio Tools.

bmateijsen

Citaat van: Spijkie op september  8, 2008, 20:39:02
Het is nogal een stap vooruit  ;D wat niet wil zeggen dat de audiolab, zeker gezien wat die moet kosten, het niet verkeerd deed.
Ik ben nogal onder de indruk en zeker van het digitaal aansluiten van de cd speler, wat een verschil met analoog  :o :o.

Dat komt ook omdat Meridian alles digitaliseert... dus digitaal aansluiten, scheelt je alvast een D/A - A/D ;)

CitaatIk ben ondertussen weer lekker aan het luisteren en met sommige instellingen aan het knoeien, ik zal nog een keer een review doen maar moet eerst er even voor gaan zitten en verder experimenteren.



Audiofiel

Citaat van: bmateijsen op september  8, 2008, 20:54:10
Dat komt ook omdat Meridian alles digitaliseert... dus digitaal aansluiten, scheelt je alvast een D/A - A/D ;)

Dan hoef je dus niet langer in de vicieuze cirkel D/A -> A/D -> D/A te blijven zitten. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

LittleNinja

#18444
En dat meld je dan even "tussen neus en lippen door" in twee kleine zinnetjes, zonder foto.... ;)

De man is bescheiden. :D  Mooie aanschaf! Veel plezier.

Citaat van: Spijkie op september  8, 2008, 18:19:40
Omdat ik op zoek was naar nog een stapje omhoog op voorversterker gebied en dan met name op stereo heb ik mezelf de Meridian G61 kado gedaan en gister opgehaald bij Fikszo :)


Uiteraard ook alle anderen die een pracht aanschaf hebben gedaan veel genot toegewenst. ;D



Hele handige aanschaf Mike.... Knap wat dat ding allemaal kan!!!  >:D  ::)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Paul1967

Van het weekend de Elacs gekocht (zie paar berichten terug).
Moest alleen nog de bijpassende center erbij hebben, maar geld was opperdepop.
Heb een regelingetje kunnen treffen :) en zojuist de center op kunnen halen.

Ga straks de boel in zijn totaliteit aansluiten en vanmiddag genieten van mijn nieuwe aanschaffen.


Wuppy32

Vorige week een Toshiba 47Z3030D besteld bij Speedtronic (Leiden). Hij is nog inbestellingen....ik hoop deze week of anders volgende week binnen is :)

Dirc


LittleNinja

Mooi scherm Dirc. Ik zag hem al voorbij komen in het topic. 8)

Die kabeltjes zie je bijna niet zo... :P
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

LittleNinja

Even mijn eerdere post over de logitech iets verduidelijkt.... ::)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"