The Confidence Mansion... En weer lekker verder met genieten :-)

Gestart door Jean Sibelius, mei 25, 2008, 23:30:20

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Etiennevh

Nou Jan, je bouwt de spanning wel lekker op zo! Hoe lang tot de eerste foto's zonder doos? :P Ben benieuwd!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Mr.M

Dat wordt een waanzinnig gezicht om te zien zeg!

Veel plezier ermee Jan. ;) zal vast lukken met zulke prachtige racks.....oeefff

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

molle

Zo mooi, op het perfecte af allemaal! 1 Van de zeer weinige topics dat ik door de jaren heen blijven volgen ben. Hoedje af :inlove:
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

chansig

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

pvd_66

Samsung QE75Q9FN - NAD M17v2 - NAD M27 - Dali Helicon 400MKII Front - Dali Opticon Vokal Center - B&W Cinema 7 Surround - 4 x Atmos B&W CCM 663 RD - SVS SB-3000 -  Panasonic DMP UB704 - Auralic Aries Mini - Ayre QB-9 DSD - Apple tv4 - Siltech - Audioquest

Jean Sibelius

Hoi allemaal,

Ik dacht dat ik ongeduldig was :) 8) (kon vandaag helaas niet de hele dag vrij nemen ivm mijn werk).

Zoals aangekondigd is Guy vanochtend langs geweest om samen de racks verder af te monteren en om de apparatuur samen in/op de racks te plaatsen. Al met al zijn we een kleine twee uur bezig geweest, maar alles staat erin en is ondertussen aangesloten (en werkt!). Gezien de akoestische behandeling van de ruimte is gekozen om de (onderzijde van de) racks te ondersteunen met teflon ipv neopreen. Alle uitwendige racks zijn eerst waterpas gezet en daarna zijn de ondersteuningen op de interne frames op de juiste posities geplaatst. Daarna nog even controleren of het interne frame ook waterpas hangt en vervolgens de apparatuur plaatsen. Alle apparatuur steunt direct met de onderkant af op de ondersteuningspunten (voorzien van neopreen) op de racks (voor de JC-1's en de Oppo is besloten om de eigen voetjes te verwijderen).

Heb ik ondertussen al even geluisterd, ja natuurlijk ;). 1 ding is (nu al ) zeker... dit zijn geen marginale verschillen. Angelie riep al meteen bij binnenkomst dat er een duidelijk verschil hoorbaar was, waarbij rust en natuurlijkheid van geluid werden genoemd als de eerste duidelijke verschillen. Ze vindt deze racks wat statischer ogen dan het eerdere Spectral rack, maar ze 'kan hier ook wel mee leven' (gelukkig) :D.

Voor mij is duidelijk dat de kenmerken van de set die al erg goed waren nu nog verder zijn verbeterd... toename van dynamiek (o.a. aanzetten van gitaar, aanslagen van piano), prachtig uitsterven van geluiden, een nog neutralere en natuurlijkere geluidsweergave en daar waar de set eerder al werd 'geroemd' om zijn rust... je valt nu bijna in slaap, haha. Verder is het wat mij betreft bijzonder dat het momenteel buiten 26 graden is en dat ik minuten lang met kippenvel in de ruimte zat (o.a. bij Eva Cassidy en Tori Amos). Daar waar ik me iedere keer weer afvraag kan het (nog) beter moet ik ook hier weer bevestigend 'ja' antwoorden. De mogelijkheden worden beperkt(er) qua potentiele verbeteringen, maar ik kan alleen maar uiterst tevreden zijn met hoe het momenteel klinkt. Zoals verwacht heeft de weergave via de Oppo met de komst van deze racks een sprong in de goede richting gemaakt, maar muziekweergave via de NAS blijft iets bijzonders. Ik heb nog geen Hi-Res, e.d. geluisterd daarvoor was de tijd te kort, maar dat ga ik later vanavond zeker nog doen (lees: ik sla onze maandelijkse audio clubavond een keertje over).

De racks worden tevens geleverd met dempers die idealiter op de apparatuur geplaatst worden om eigen resonanties van de apparatuur te onderdrukken. Zover ben ik nog niet gekomen, wil nu eerst alle kabels (verder) goedleggen en dan de racks op de definitieve positie schuiven (lang leve de teflon ondersteuning!). Zodra dat is gebeurd ga ik verder met tweaken.

Hierbij alvast wat 'crappy' foto's van hoe de ruimte er momenteel bij staat en wat er tussen de laatste foto van dinsdag en nu vooraf ging. Zodra alles naar wens is een nieuwe update met wat definitieve foto's (incl. correcte belichting en sluitertijd) ;).

Ik houd jullie op de hoogte!


Groeten, Jan


P.S.: Ik kom later terug op de verschillende vragen/opmerkingen.
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

vik

Erg gaaf Jan en goed om te lezen dat je missie geslaagd is! Zowel voor het oog als het geluid. Veel plezier ermee!!  :pompom:
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Bas Akkerman

Erg fraai! De racks nemen ook minder ruimte in, ik denk dat de afbeelding ook verbetert. De veranderingen zijn toch anders dan ik gedacht had, leuk dat dat zo kan verschillen. Veel plezier!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

chansig

Nice crapy foto's.... :D

Netjes hoor Jan...lekker genieten. Ik ben wel nieuwsgierig of het gevoel van "is er nog winst te behalen" blijft bestaan. Ergens hoop ik van niet...maar stiekem ook weer wel.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

pvd_66

Samsung QE75Q9FN - NAD M17v2 - NAD M27 - Dali Helicon 400MKII Front - Dali Opticon Vokal Center - B&W Cinema 7 Surround - 4 x Atmos B&W CCM 663 RD - SVS SB-3000 -  Panasonic DMP UB704 - Auralic Aries Mini - Ayre QB-9 DSD - Apple tv4 - Siltech - Audioquest

HTip

Mooi rack Jan! Oogt rustiger dan het Spectral-rack. En je hebt het wel snel gedaan :clapping:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Former member 78


Maikel_audionerd

Erg mooie upgrade, en goed om te lezen dat de verschillen duidelijk waarneembaar zijn.
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

Etiennevh

Nonderju! Ziet er goed uit Jan! Je apparatuur lijkt zo op de overzichtsfoto wat klein in verhouding tot je towers, maar het zal er in het echt ongetwijfeld beter uit zien :)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Maximus_Aurelius

APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Jean Sibelius

Citaat van: HTip op augustus 17, 2016, 18:01:41
Ben ik "even" niet op het forum heb je inmiddels niet 1 maar 2 upgrades gedaan. 1 heel lieve :wub: en 1 hele gave :headbanging:

Veel plezier met beiden en succes met de opvoeding van de 1e en de opbouw van de 2e! :D

Hoi Philip. Bedankt en welkom terug op het forum :) (zie dat jij ook weer 'aan de upgrade' bent) 8) reageer nog wel even fatsoenlijk in jouw eigen topic. Barraine is ondertussen 5 maandjes en ze doet het perfect (toch weer een heel ander hondje dan Bartok). Zoals het er nu naar uitziet wordt ze straks zwaarder als Angelie. Als ze zo lief en sociaal blijft als nu (ik bedoel Barraine), dan teken ik daarvoor.

Citaat van: Etiennevh op augustus 17, 2016, 22:25:37
Nou Jan, je bouwt de spanning wel lekker op zo! Hoe lang tot de eerste foto's zonder doos? :P Ben benieuwd!

Ongeveer -23 uur :D. Dit was vooraf al bekend een hele slechte week voor dit soort acties, maar het is toch gelukt.

Citaat van: maz op augustus 17, 2016, 23:50:53
Dat wordt een waanzinnig gezicht om te zien zeg!

Veel plezier ermee Jan. ;) zal vast lukken met zulke prachtige racks.....oeefff

Dank je Maz! Helaas is het nog niet gelukt om de echte schoonheid van deze racks recht te doen met de huidige foto's (daarvoor moet ik een statief, geen flitser en een langere sluitertijd gebruiken), maar dat wordt zeer waarschijnlijk pas na het weekend.

Citaat van: molle op augustus 18, 2016, 00:54:53
Zo mooi, op het perfecte af allemaal! 1 Van de zeer weinige topics dat ik door de jaren heen blijven volgen ben. Hoedje af :inlove:

Dank je Molle! Ik blijf mijn best doen om de lijn door te zetten die ik 'ooit' gestart ben met het ontwerp en de bouw van de 'Confidence Mansion': geen compromissen qua stereo tenzij... Erg leuk om te lezen dat je dit topic nog steeds volgt O0.

Citaat van: chansig op augustus 18, 2016, 13:53:30
Nog niet klaar ?

:D

Gr Hans

Nooit toch met deze hobby? :D

Citaat van: pvd_66 op augustus 18, 2016, 17:31:05
Die ligt lekker in de zon tuurlijk  ;D

Inderdaad. Een van de weinige mooie zomerdagen dit jaar dus even genieten ;).
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Jean Sibelius

Bedankt allemaal voor de leuke reacties! :)

Citaat van: vik op augustus 18, 2016, 19:06:27
Erg gaaf Jan en goed om te lezen dat je missie geslaagd is! Zowel voor het oog als het geluid. Veel plezier ermee!!  :pompom:

Dank je Viktor! Gaat helemaal goedkomen. Komende week nog een paar nieuwe kalibratiemetingen uitvoeren en ik ben bezig met een laatste 'tweak' gebruikmakend van de Trinnov software (blijkbaar ben ik de enige op de wereld die daar momenteel actief gebruik van maakt) 8)

Citaat van: Bas Akkerman op augustus 18, 2016, 19:06:48
Erg fraai! De racks nemen ook minder ruimte in, ik denk dat de afbeelding ook verbetert. De veranderingen zijn toch anders dan ik gedacht had, leuk dat dat zo kan verschillen. Veel plezier!

Bedankt Bas! Alles is nu wat compacter bij elkaar, wel rekening houdend met de warmte productie van de eindtrappen en de racks kunnen makkelijk(er) verschoven worden. Voorheen had ik het rack bewust wat verder naar voren gezet om nog een beetje bij de achterzijden van de apparatuur te kunnen. Nu kan alles 'maximaal' naar achter. Moet ik erbij, dan schuif ik alles naar voren.

Citaat van: chansig op augustus 18, 2016, 19:11:56
Nice crapy foto's.... :D

Netjes hoor Jan...lekker genieten. Ik ben wel nieuwsgierig of het gevoel van "is er nog winst te behalen" blijft bestaan. Ergens hoop ik van niet...maar stiekem ook weer wel.

Gr Hans

Bedankt Hans. Op dit moment is het meer het gevoel... kan er nog winst behaald worden, zo ja waar, wil ik dat, is het me dat nog waard? Mijn gevoel/ervaring zegt vaak dat er nog winst behaald kan worden en vwb de eerder genoemde powercords weet ik ondertussen dat dit ook daadwerkelijk zo is (afgelopen December nog getest met uiteindelijk de hele set voorzien van Crystal Cable Ultra Diamond powercords). Voor al die andere dingen is het maar de vraag of het wat oplevert en zo ja, dan stel ik me altijd de vraag: is het me dat nog waard? Verder ben ik me momenteel aan het oriënteren mbt een parallel pad: de mansion toch eventueel uitbreiden naar DTS:X/Dolby Atmos/Auro 3D? Wat er ook gebeurd/beslist wordt... de grote uitgave voor dit jaar is gedaan, dus mocht er wat gebeuren dan is dat op zijn vroegst in 2017.

Citaat van: pvd_66 op augustus 18, 2016, 20:26:27
wowwww dat ziet er netjes uit  :clapping:
Veel plezier ermee!

Thx! Komt goed :)

Citaat van: HTip op augustus 18, 2016, 21:11:20
Mooi rack Jan! Oogt rustiger dan het Spectral-rack. En je hebt het wel snel gedaan :clapping:

Bedankt Philip. Uiteindelijk ben ik 2 avonden en 1 ochtend bezig geweest, maar dat komt tevens omdat dit wederom een mooie kans was om alles weer even goed schoon te maken en waar nodig (viel uiteindelijk wel mee) de bekabeling weer even goed te leggen/hangen.

Citaat van: ArjanR1 op augustus 18, 2016, 21:45:47
Ziet er heel knap uit!

Bedankt! Persoonlijk vind ik dit ook 'by far' de mooiste racks die ik tot nu toe gezien heb. Wat ik hierboven al schreef... de huidige foto's doen de racks nog geen eer aan, maar toch komt nog wel.

Citaat van: Maikel_audionerd op augustus 19, 2016, 13:38:23
Erg mooie upgrade, en goed om te lezen dat de verschillen duidelijk waarneembaar zijn.

Dank je Maikel! En gunstig voor mij dat uiterlijk en effectiviteit allebei positief uitvallen in mijn situatie.

Citaat van: Etiennevh op augustus 19, 2016, 14:35:31
Nonderju! Ziet er goed uit Jan! Je apparatuur lijkt zo op de overzichtsfoto wat klein in verhouding tot je towers, maar het zal er in het echt ongetwijfeld beter uit zien :)

Hoi Etienne. LOL. :D De foto's laten inderdaad niet echt goed zien hoe de apparatuur momenteel in de ruimte staat opgesteld. Aangezien de Von Schweikerts 1.9 meter en het rack circa 0.7 meter hoog zijn, is het optisch verschil inderdaad aanzienlijk. Wilde uiteindelijk een rack hebben wat niet te hoog zou zijn, omdat het rack tussen de speakers en voor het scherm geplaatst moest worden. Heb uiteindelijk nogal wat configuraties bekeken en de voors- en tegens met elkaar vergeleken alvorens voor deze configuratie te kiezen.

Citaat van: Maximus_Aurelius op augustus 19, 2016, 18:27:18
Ik zal kort en krachtig zijn   :D

"Sjiek- Chic"  :headbanging:

Dank je Nico. Wederom een mooie stap de goede kant op! 8)

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Jean Sibelius

Hierbij een paar betere foto's van de nieuwe racks en hoe de set-up daarin staat opgesteld ;D.

Afgelopen donderdagavond nog even kunnen luisteren (met als resultaat de dempers geplaatst op de apparatuur).

Vrijdag direct na het werk was het inpakken voor een gepland weekend naar de Eifel (DE) samen met Angelie en de honden. Ook erg leuk en veel gezien en gewandeld.
Hoop de komende week weer uitgebreid(er) te kunnen gaan luisteren :)

Groeten, Jan

The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Maximus_Aurelius

Dat ziet er heel mooi uit. Het oogt nu ook rustiger met je nieuwe racks ;)

Trouwens die dempers is dit ongeveer hetzelfde als van Finite Elements de Resonator(1000Hz)?
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

HTip

He Jan, staat inderdaad prachtig zo. Die dempers zijn dus onderdeel van het rack om resonanties tegen te gaan?

En zie ik het goed, heb je de plaatsing van de VR10 veranderd?

BTW, waar was je in de Eifel? Ik heb afgelopen zaterdag in Rurberg/Einruhr gewandeld, vlakbij CineMike.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Etiennevh

Citaat van: HTip op augustus 22, 2016, 10:24:53
En zie ik het goed, heb je de plaatsing van de VR10 veranderd?
Dat dacht ik ook te zien. Heb je de VR10's iets verplaatst om ruimte voor het rack te creëeren of lijkt dat maar zo? (ik kan het me niet voorstellen, daar zou je, voor zover ik je kan inschatten, nooit een concessie aan doen, maar toch ;) )

Het geheel ziet er erg goed uit zo, die dempers zien er wel profi / indrukwekkend uit. Gaan ze echt resonantie tegen of zijn ze meer voor de stabiliteit van de apparatuur?
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Mr.M

dat ziet er fraai uit Jan. zowel optisch als technisch :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :wub: :wub: :wub: :worship: :worship: :worship: :worship:

veel plezier ermee.

staan ook op mijn verlanglijst.
**UNDER CONSTRUCTION**

Peerless Monster

Die T-Rex schedel is wel heel gaaf zeg! Waar heb je die opgegraven?  ;D
Iedereen begint maar over die prachtige racks van je Jan, daarom probeer ik wat origineels er tegenaan te gooien, maar potverdrie je komt er niet omheen :nopompom:.
Het geheel staat prachtig!!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

HTip

Citaat van: Peerless Monster op augustus 22, 2016, 13:18:21
Die T-Rex schedel is wel heel gaaf zeg! Waar heb je die opgegraven?  ;D
;D ;D ;D

En wat dacht je van Spiderman, die heel geduldig zijn kans afwacht om bovenop de VR10 te springen? ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Peerless Monster

Citaat van: HTip op augustus 22, 2016, 14:44:13
;D ;D ;D

En wat dacht je van Spiderman, die heel geduldig zijn kans afwacht om bovenop de VR10 te springen? ;D

Jammer dat item naam de Twin Towers zoveel belading geeft, anders was dit wel een prachtige benaming hiervoor.
Ik ken nogal Von Schweikerts, maar deze heb ik nog nooit gezien laat staan gehoord.
Ik weet zeker dat Cor van Musical Reality helemaal Lyrisch gaat over deze speakers.

Spiderman rules!

Even afgezien van de laatste Spiderman vs Badman.   :nopompom:
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler