The Confidence Mansion... En weer lekker verder met genieten :-)

Gestart door Jean Sibelius, mei 25, 2008, 23:30:20

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

skyfox

Leuk geschreven, klinkt als een erg leuke dag! Jan, ik ben benieuwd wat je toekomstplannen zijn qua bron (en wellicht stereo vv)!
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Jean Sibelius

Citaat van: clockwork op maart 31, 2014, 14:06:03
excuses voor de lange tekst:

...
Geen probleem! :D

Ik heb jouw impressie direct gelezen toen ik thuis kwam en meteen kwam de vraag van Angelie (uit de keuken... where else?) of ik het voor wilde lezen ;D

Bedankt voor deze mooie en uitgebreide samenvatting van de dag, jouw ervaring /impressies en het beschrijven van sommige leuke Anekdotes :clapping:!
Volgens Angelie mag je best klappen (want dat doen wij ook wel eens) tijdens een concert :)
Goed om te lezen dat het doel vd ruimte incl. opstelling ook bij jou zijn overgekomen...: een poging om een realistische live-weergave te reproduceren.

Zowel de Linn als de CA-plates bevestigen nogmaals wat ik (al) weet: "het kan altijd nog wat beter".
Vooralsnog eerst even wat dingentjes ter verhoging van het woongenot en dan is de 'Confidence Cave' weer aan de beurt ;D ;D

Overigens waren zowel ikzelf, Angelie en de kinderen uit de buurt onder de indruk van jouw auto 8). Prachtige auto!


Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

clockwork

 8)

;)


Dank je.  :blush: Ik neem aan dat je ons wel op de hoogte blijft houden van je plannen.

Wat ik me zat af te vragen: kun je nog wel genieten van mindere systemen als je zelf dit thuis hebt staan?
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Jean Sibelius

Citaat van: skyfox op maart 31, 2014, 14:51:20
Leuk geschreven, klinkt als een erg leuke dag! Jan, ik ben benieuwd wat je toekomstplannen zijn qua bron (en wellicht stereo vv)!
Het was inderdaad een geslaagde dag :pompom:. Ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat zo'n M&G niet leuk is :)

Qua stereo speel ik met verschillende gedachten. Moet zeggen dat een recentelijke demo met de Trinnov Amethyst hier in de Confidence Cave me wel aan het denken heeft gezet.

Ga ik voor een aparte stereo/surround opstelling, of wacht ik op de Trinnov Altitude die later dit jaar op de markt komt?
Vorig jaar (voor de komst van de VS's natuurlijk al van alles gehoord, maar dat 'moet' allemaal over). O.a. zeer goede ervaring met de Arcam D33 DAC.

Zonder correctie gaf de Amethyst al een zeer duidelijke verbetering tov van de Arcam AV8. Met correctie werd dat nog beter...
Tja, keuzes, keuzes, keuzes. Om het HT-budget alvast een goede boost te geven gaan de Contour S CX en de Confidence C1's in de verkoop.


Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Jean Sibelius

Citaat van: clockwork op maart 31, 2014, 20:44:41
Dank je.  :blush: Ik neem aan dat je ons wel op de hoogte blijft houden van je plannen.
:) Natuurlijk! Als er wat gaat gebeuren dan zijn jullie op het forum degene die dit het eerste te horen krijgen (zelfs nog voordat Angelie het weet, haha) >:D

Citaat van: clockwork op maart 31, 2014, 20:44:41
Wat ik me zat af te vragen: kun je nog wel genieten van mindere systemen als je zelf dit thuis hebt staan?
Absoluut! Uiteindelijk gaat het toch om de muziek en die wordt al snel op een acceptabele manier weergegeven (mijn allergie: ruis...)
De enige plekken waar ik momenteel 'erger' zijn de slaapkamer (wekkerradio van E50 en de radio ontvangst in de auto).
Denk dat de wekkerradio snel plaats maakt voor iets wat wel klinkt (zonder alle ruis). Verder ben ik al snel tevreden :colgate:
Ben verder iemand die snel naar de muziek gaat luisteren ipv technisch gaat luisteren.


Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Mooi verhaal van een fantastische dag clockwork! :thumbs-up:

Helpt ook om mijn verhaal te schrijven, wat nog gaat komen ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

clockwork

Citaat van: HTip op april  2, 2014, 11:11:46
Mooi verhaal van een fantastische dag clockwork! :thumbs-up:

Helpt ook om mijn verhaal te schrijven, wat nog gaat komen ;)

Dank je. ik zit met smart te wachten op de andere verslagen.....  :sneaky2:

:tounge2:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

HTip

Citaat van: clockwork op april  2, 2014, 11:26:53
Dank je. ik zit met smart te wachten op de andere verslagen.....  :sneaky2:

:tounge2:
Voor mijn verslag zal je nog geduld moeten hebben... Wordt ergens volgende week :unsure:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Maximus_Aurelius

Citaat van: clockwork op maart 31, 2014, 14:06:03
excuses voor de lange tekst:

<knip>

Schandalig lange lap tekst  ;) :tongue2:

Mooi geschreven.

Mijn verslag staat op klad en ga ik van het weekend uitwerken, is op dit moment ook schandalig lang  :pompom:  ;D
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

clockwork

Citaat van: Maximus_Aurelius op april  2, 2014, 18:28:29
........, is op dit moment ook schandalig lang  :pompom:  ;D

Dat verbaast me niets.  ;)

Ik ben benieuwd!
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Jean Sibelius

Citaat van: clockwork op april  2, 2014, 18:41:45
Ik ben benieuwd!
+1 ;D

De spanning wordt in ieder geval goed opgevoerd. Heb komend weekend gelukkig nog geen plannen (dus tijd genoeg om te lezen) ;)

Ik heb overigens nog even navraag gedaan mbt de 4K e-shift en deze staat in feite altijd aan en kan niet apart uitgezet worden.
(dat verklaart waarom we niets konden vinden). Volgens Bjorn zijn er user modes waarin e-shift uitstaat, maar dat is bij mij niet het geval.


Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

clockwork

Duidelijk.

Had ik overigens al gezegd dat ik het een geweldig plaatje vond? :inlove:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

vik

Dat dacht ik al Jan.


Citaat van: Jean Sibelius op april  2, 2014, 19:37:35
Ik heb overigens nog even navraag gedaan mbt de 4K e-shift en deze staat in feite altijd aan en kan niet apart uitgezet worden.
(dat verklaart waarom we niets konden vinden). Volgens Bjorn zijn er user modes waarin e-shift uitstaat, maar dat is bij mij niet het geval.


Groeten, Jan
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Peerless Monster

Erg leuk om van deze indrukwekkende set wat te lezen!
Ik kijk met veel plezier uit naar alle verslagen die gaan komen.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

kuiperik

Via een zoekopdracht op diffusie kom ik zojuist in je topic terecht. Echt gigantisch mooi werk wat je hier hebt neergezet, moet volgens mij ook een flinke klus zijn geweest om dit te realiseren.

Ben zelf al in een paar ruimtes geweest waar ruim akoestische aandacht aan was besteed en ook flink diffusie was toegepast. Het was indrukwekkend om te zien horen wat dit doet moet het geluidsbeeld. Gezien de hoeveelheid die jij in je ruimte hebt gebruikt, moet dit wel helemaal geweldig klinken  O0
Dream Theater in opbouw, zelfbouwspeakers: Scan Speak Event (TL), Hatt mkIII, Focal TL Sub en wat apparatuur om ze te laten zingen.

Jean Sibelius

Citaat van: clockwork op april  2, 2014, 19:52:51
Had ik overigens al gezegd dat ik het een geweldig plaatje vond? :inlove:

Volgens mij wel, maar nogmaals bedankt Rezah! :) Het is me helaas niet meer gelukt om na vorige week zaterdag nog tijd te maken om in de ruimte muziek te luisteren en/of een film te bekijken, maar met een beetje geluk gaat dat vanavond wel lukken. Deze projector is qua 'fun'/Euro een enorme aanwinst voor de ruimte. Zoals het er nu naar uit ziet, kan ik daar de komende jaren nog wel mee vooruit. Overigens heb ik afgelopen zondag nog wel om een andere reden flink wat tijd doorgebracht in de ruimte, maar daarover binnenkort meer.

Citaat van: Peerless Monster op april  3, 2014, 07:55:55
Erg leuk om van deze indrukwekkende set wat te lezen!

Bedankt! Dit topic blijft voor mij ook een mooi naslagwerk om af en toe in terug te kijken hoe het zo ook allemaal weer gekomen is en wat ik allemaal heb uitgespookt in de afgelopen jaren. Qua set-up zal er de komende maanden niets veranderen, maar ik ben alweer druk aan het sparen voor een volgende 'mega'-upgrade. Er blijven in ieder geval nog genoeg dingen te wensen over (maar ik heb de tijd).

Citaat van: Peerless Monster op april  3, 2014, 07:55:55
Ik kijk met veel plezier uit naar alle verslagen die gaan komen.

Ik ook! ;D ;)

Citaat van: kuiperik op april  7, 2014, 19:33:42
Via een zoekopdracht op diffusie kom ik zojuist in je topic terecht. Echt gigantisch mooi werk wat je hier hebt neergezet, moet volgens mij ook een flinke klus zijn geweest om dit te realiseren.

Dank je Kuiperik voor je compliment! 8) Jouw aanname klopt: in totaal ben ik zo'n 4 jaar bezig geweest om e.e.a. te realiseren. De eerste 9 maanden de tijd genomen om alles goed uit te zoeken en om in principe al 'te weten', waar dit project zou eindigen en daarna nog een hele tijd bezig geweest om e.e.a. fysiek te realiseren. Het feit dat ik dit project, naast o.a. mijn werk en twee intensieve studies heb gedaan heeft niet echt meegeholpen aan een snelle doorlooptijd, maar het heeft me wel 'gedwongen' om af en toe pas op de plaats te maken, prioriteiten te stellen en om echt de tijd te nemen om de dingen te maken zoals ik ze uiteindelijk ook echt wilde hebben, zonder last te hebben van 'deadlines'. Nu, achteraf natuurlijk ontzettend blij dat ik het zo heb gedaan.

Citaat van: kuiperik op april  7, 2014, 19:33:42
Ben zelf al in een paar ruimtes geweest waar ruim akoestische aandacht aan was besteed en ook flink diffusie was toegepast. Het was indrukwekkend om te zien horen wat dit doet moet het geluidsbeeld. Gezien de hoeveelheid die jij in je ruimte hebt gebruikt, moet dit wel helemaal geweldig klinken  O0

Ik weet niet of een enorme hoeveelheid diffusie in een ruimte per definitie garant staat voor een 'indrukwekkend' geluidsbeeld, maar ik heb wel weloverwogen gebruik gemaakt van diffusie op alle 1e reflectiepunten van de frontspeakers en de achterspeakers op de zijwanden en aan het plafond in een volledig symmetrische uitvoering. Wat mensen meestal direct opvalt, is het effect van de diffusie-panelen wel/niet aanwezig voor de toegangsdeur. Zodra de diffusie-panelen zijn dicht geschoven, ontstaat er een speciale sfeer/ambiance/rust in de ruimte. Er wordt ook wel eens de opmerking gemaakt over hoe indrukwekkend het is dat de geluidsreproductie hier niet als indrukwekkend wordt ervaren gezien het totale versterkervermogen en totale conusoppervlak. Ik associeer indrukwekkend met iets dat direct opvalt in het geluid en daardoor (meestal) na verloop van tijd gaat irriteren c.q. gaat leiden tot luistermoeheid. Wat ik probeer is om in deze ruimte een bepaald gevoel van realisme en beleving te bewerkstelligen: het willen opspringen van de bank om te dansen, applaudisseren na een mooi muziekstuk dan wel een traan te laten als er een ontroerend stuk wordt gespeeld. Ben zelf nu al erg tevreden met het uiteindelijke resultaat, maar het is wel een combinatie van vele aspecten die zoveel mogelijk systematisch aangepakt zijn (o.a. nagalmbeheersing, diffusie, stroomvoorziening, bouwtechnische maatregelen, set-up, ...). Uiteindelijk ben ik er van overtuigd en gelukkig vele mensen samen met mij, dat een goede akoestische ruimte een vereiste is om het volledige potentieel uit je set-up te halen.

Nu verder genieten van de ruimte en de set-up (in de wetenschap dat het altijd beter kan en dat het dan nog steeds een aftreksel is van de werkelijkheid). In mijn zoektocht naar realisme zijn al flinke stappen gezet, maar ik ben zeker nog niet aan het einde van deze reis gekomen.

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Madhouse

Het blijft toch leuk de verslagen te lezen, ze vertellen keer op keer weer wat ik ook heb mogen beleven :colgate:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

clockwork

Stil hier! Waar blijven die andere verslagen?  :ohmy:

Kun je al iets meer melden over je nieuwe project, Jean?
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

RubenV.

Citaat van: clockwork op april 18, 2014, 13:08:13


Kun je al iets meer melden over je nieuwe project, Jean?

Daar ben ik ook wel benieuwd naar  :P
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

HTip

Citaat van: clockwork op april 18, 2014, 13:08:13
Stil hier! Waar blijven die andere verslagen?  :ohmy:
Ik was vandaag vrij en heb tussen de activiteiten aan het verslag geschreven. Ben tot het eten gekomen ;) Rest alleen nog deel 2 van de dag en de playlist :unsure:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Maximus_Aurelius

Citaat van: clockwork op april 18, 2014, 13:08:13
Stil hier! Waar blijven die andere verslagen?  :ohmy:

Kun je al iets meer melden over je nieuwe project, Jean?

Inderdaad stil hier qua verslagen ;).
Helaas enorm druk op het werk, een na drukste dag van het jaar, Pasen. Vergt veel voorbereiding en zodra je in de goede week zit dan wordt het per dag drukker en drukker, tot nu.
Vandaar dat ik er nog niet aan toe ben gekomen om mijn verslag uit te werken.
Maar mijn verslag komt er  ;D
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Bas Akkerman

Idem, er komen hier nog wat drukke dagen voor de boeg en dan een weekje vrij. Nu bezig met een kort luisterverslag van mijn eigen zoektocht naar een draaitafel, als vingeroefening voor de verslaglegging van de bezoeken aan Philip en Jan.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jean Sibelius

Citaat van: Madhouse op april  8, 2014, 18:57:06
Het blijft toch leuk de verslagen te lezen, ze vertellen keer op keer weer wat ik ook heb mogen beleven :colgate:

Wedeorm bedankt voor je enthousiasme Roy! :). Gisteravond hebben Angelie, Bartok en ik 'The Hobbit – part 2' in de ruimte gekeken. Na afloop van de film wederom de bevestiging richting elkaar dat we blij zijn dat we tijd en geld geïnvesteerd hebben in dit project. Het blijft een bijzondere ervaring (vinden wij) ;)

Citaat van: clockwork op april 18, 2014, 13:08:13
Stil hier! Waar blijven die andere verslagen?  :ohmy:

Citaat van: RubenV. op april 18, 2014, 14:39:29
Daar ben ik ook wel benieuwd naar  :P

;D

Citaat van: HTip op april 18, 2014, 18:01:31
Ik was vandaag vrij en heb tussen de activiteiten aan het verslag geschreven. Ben tot het eten gekomen ;) Rest alleen nog deel 2 van de dag en de playlist :unsure:

Citaat van: Maximus_Aurelius op april 18, 2014, 19:03:35
Inderdaad stil hier qua verslagen ;).
Helaas enorm druk op het werk, een na drukste dag van het jaar, Pasen. Vergt veel voorbereiding en zodra je in de goede week zit dan wordt het per dag drukker en drukker, tot nu.
Vandaar dat ik er nog niet aan toe ben gekomen om mijn verslag uit te werken.
Maar mijn verslag komt er  ;D

Citaat van: Bas Akkerman op april 19, 2014, 08:18:54
Idem, er komen hier nog wat drukke dagen voor de boeg en dan een weekje vrij. Nu bezig met een kort luisterverslag van mijn eigen zoektocht naar een draaitafel, als vingeroefening voor de verslaglegging van de bezoeken aan Philip en Jan.

Ik wacht geduldig af :)

Citaat van: clockwork op april 18, 2014, 13:08:13
Kun je al iets meer melden over je nieuwe project, Jean?

Het huidige project is getiteld: 'sparen' ;). Ik heb namelijk iets heel bijzonders gehoord in mijn ruimte, maar datgene wat ik (eigenlijk) wil hebben is momenteel nog niet commercieel beschikbaar. Op het moment dat het wel beschikbaar komt (en de huidige berichten zijn hoopgevend), dan wil ik in ieder geval de mogelijkheid hebben om datgene hier zo spoedig mogelijk in de ruimte toe te voegen. Dat betekent voorlopig wel, dat ik de komende periode slechts af en toe een CD of film koop en verder hard op de rem sta qua uitgaven voor de HT-hobby en wat overbodige spullen ga verkopen.

Angelie heeft verder aangegeven om het op prijs te stellen als de komende 'grote' uitgaven niet HT-gerelateerd zijn. Ondertussen kan ik: 'laatste beplanting voor in de tuin', 'buitenkeuken' en 'lounge set voor in de tuin' van haar lijstje afvinken, maar 'helaas' ben ik er nog niet ... >:D

Sorry, cryptischer kan ik het niet maken. Tijdsindicatie: (hopelijk) 6 tot 12 maanden.


Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

rovinggecko

Citaat van: Jean Sibelius op april 19, 2014, 11:52:11
Het huidige project is getiteld: 'sparen' ;). Ik heb namelijk iets heel bijzonders gehoord in mijn ruimte, maar datgene wat ik (eigenlijk) wil hebben is momenteel nog niet commercieel beschikbaar. Op het moment dat het wel beschikbaar komt (en de huidige berichten zijn hoopgevend), dan wil ik in ieder geval de mogelijkheid hebben om datgene hier zo spoedig mogelijk in de ruimte toe te voegen.
Gokje: gaat je (in een mooie alu verpakking) op 'grote hoogte' brengen?
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer