De set van Blue-Eyes

Gestart door blue-eyes, augustus 15, 2005, 10:44:54

« vorige - volgende »

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Oracle

Citaat van: Blue-Eyes op november  1, 2010, 21:21:54
Een snel plaatje. De kabels die je nog ziet hebben niets met de arm te maken, wat dat betreft een ongelukkige foto ;)
Alle kabels zijn weggewerkt in de buis, die nog net tussen de TV en PS2 te zien is.

Het rondje dat zichtbaar is moet nog weggewerkt worden (lege elektradoos, met loze leiding)




Rara wat staat er áchter die rechter-spiekerbox.... ;)

Gr,
Mark

blue-eyes

Citaat van: Raymen op november  1, 2010, 22:50:34
yessssss!!!!!!

Alleen zie je niks van mijn laswerk ;D

Driemaal raden waarom :D :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Citaat van: Oracle op november  1, 2010, 22:52:31
Rara wat staat er áchter die rechter-spiekerbox.... ;)

Gr,
Mark

Een dB meter die vergeten was uit te zetten, dus een met een lege batterij :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

HTip

Ziet er mooi uit Eisse. Raymen is het nog niet verleerd ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

blue-eyes

#5254
En dan zie je nog maar 5cm2 van het werk van Raymen :D :D

De zwarte platen komen ergens anders vandaan, evenals de bevestigings materialen. Dit zijn 38mm dikke MDF platen, zijdeglans zwart gespoten.



Misschien dat ik nog een foto van de bevestiging laat zien, ziet er wat minder uit. Ik kon er niet goed bijkomen en iets scheef geboord (wat is dat RVS hard zeg . . . . ). Daarnaast heb ik even wat M10 bouten gepakt, maar deze zijn te lang. Moet nog even de goede maat aanschaffen, of inkorten.

Nu het licht is zal ik nieuwe foto's maken, van alle kanten.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Bolle

Woonkamer 5.1.2 'budget' HT: Nvidia Shield Pro (2019) / Denon AVR-X3600H / Argon Audio Alto5Wall LCR / Argon Audio Alto 5 Mk2 rear / B&W CCM362 height / SVS SB1000 / LG 65G1 OLED
Studeerkamer: Raspberry Pi 4 / IQaudio DigiAmp+ / Monitor Audio Silver RX1 Slaapkamer: Squeezebox Radio
Servers: UnRaid + Jellyfin & Logitech Media Server
Mijn HT Geschiedenis

Ghosty J

Mooie opstelling BE.
Misschien handig om post 2 van dit topic eens bij te werken :)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

blue-eyes

Citaat van: Ghosty J op november  3, 2010, 02:54:09
Mooie opstelling BE.
Misschien handig om post 2 van dit topic eens bij te werken :)

Is er wat veranderd dan ? :D


Maar goed opgemerkt, terecht. Ik ga dat doen. Ik ga alleen geen datum noemen :P
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

HTip

#5258
Citaat van: Blue-Eyes op november  3, 2010, 09:05:36
Is er wat veranderd dan ? :D


Maar goed opgemerkt, terecht. Ik ga dat doen. Ik ga alleen geen datum noemen :P
;D Alles is beter dan vraagtekentjes (met Safari) :P
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Etiennevh

Blue Eyes,

Op welke pagina kan ik de fototjes bekijken? Ben zeer benieuwd!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

WickedGame

#5260
Ziet er zeer netjes uit Eisse. Straalt volop perfectionisme uit.

blue-eyes

#5261
Citaat van: Etiennevh op november  3, 2010, 09:18:01
Blue Eyes,

Op welke pagina kan ik de fototjes bekijken? Ben zeer benieuwd!

Op een ding na ben ik klaar. De stroomkabels komen van een verdieping lager, pats boem, uit de vloer. dat moet ik nog netjes afwerken. Het viel me ineens op omdat de rest nu zo netjes is.

Ik ga daar over nadenken, en daarna de foto's!

Ik ben nu weer voor een paar dagen in zuid Limburg, volgende week de hele week. Dus weinig tijd ervoor. Ik moet volgende week nog wat langsbrengen by Raymen, wellicht dat ik dat kan combineren door RVS afdekplaatje te laten maken :D :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

HTip

Als je je volgende week verveelt weet je waar je naartoe kan ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

WickedGame

Citaat van: HTip op november  3, 2010, 09:28:44
Als je je volgende week verveelt weet je waar je naartoe kan ;)

Hoe staat het met het lijstje overigens? Al bioscoopdatums gepland?  ;D

@Eisse hoe is het op de klus?

blue-eyes

Citaat van: HTip op november  3, 2010, 09:28:44
Als je je volgende week verveelt weet je waar je naartoe kan ;)

Te druk, ik werk 's avonds door, helaas.....



Met de klus gaat het verrassend :D
Ik kan daar uiteraard niets over kwijt, anders dan:

Ik ben verantwoordelijk voor een SIP (Service Improvement Plan) te bewaken, continueren, etc. Dit zijn 142 actiepunten, daarnaast adviserend aan de staande organisatie en een aantal zaken los te trekken, in gang brengen waar de staande organsitatie dit niet lukt.
Heb derhalve veel eigen projecten draaien.
Ik hoef financieels niets af te tikken, dat vereenvoudigd de zaken wel ;)

De klus is leerzaam, interessant en zwaar. Ik zit nu regelmatig met de "grote jongens" om tafel. Dat is erg wennen. Wat niet gaat, wat je niet trekt, compenseer je met uren draaien ;)

Medio december moet het klaar zijn. Het lijkt mij stug dat als ik half december klaar ben ik nog een nieuwe klus krijg voor het eind van het jaar, dus lekker betaald verlof, tenminste, als alles gaat zoals ik hoop dat het gaat.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

HTip

Klinkt als een IRM traject, waar we bij het azM ook druk mee zijn. Recent een FMEA afgerond. Had ik weinig mee te maken, maar een paar van mijn collega's wel.

Succes!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

blue-eyes

Citaat van: HTip op november  3, 2010, 09:52:55
Klinkt als een IRM traject, waar we bij het azM ook druk mee zijn. Recent een FMEA afgerond. Had ik weinig mee te maken, maar een paar van mijn collega's wel.

Succes!
Kan zoveel zijn ;)

Zie het als een herijking / herpositionering van bepaalde te leveren diensten aan een zeer grote internationale klant.
Alles ITIL gerelateerd.

Meer ga ik niet vertellen.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Etiennevh

ITIL, op een gegeven moment ben je daar wel klaar mee.. tenminste, ik wel.. Wat een verschrikking al die regels..!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

WickedGame

Citaat van: Etiennevh op november  3, 2010, 10:03:50
ITIL, op een gegeven moment ben je daar wel klaar mee.. tenminste, ik wel.. Wat een verschrikking al die regels..!

Grappige is dat elke organisatie er ook altijd weer een draai aan geeft.

Raymen

CitaatIk moet volgende week nog wat langsbrengen by Raymen, wellicht dat ik dat kan combineren door RVS afdekplaatje te laten maken 

Even laten weten hoe laat je komt ;)

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

Etiennevh

Citaat van: WickedGame op november  3, 2010, 10:05:44
Grappige is dat elke organisatie er ook altijd weer een draai aan geeft.

Ik heb voor mijn studie ITIL foundation af moeten maken.. Dat was echt een takkeklus.. Wat een regels. En het ergste is dat ik nu de helft alweer ben vergeten!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

blue-eyes

Ik heb ITIL service manager gedaan, dat zijn alle 8 (?) certificaten ineen. Foundation is een makkie daarbij vergeleken . ..
Ik denk als je fulltime in de IT wereld werkt ITIL niet spannend is, veel dingen zijn dan "logisch" en pragmatisch.
In de grote wereld is versie 2 gemeengoed, de omslag naar versie 3 wordt her en der al gemaakt (grrr. weer upgraden :D). Versie 4 wordt nu al ontwikkeld.
Grappig is dat ITIL een IT gerelateerde proces is, maar dat andere delen van het bedrijf, NIET IT zich ook in ITIL beginnen te bewegen. ITIL beweegd nu ook in de richting van NIET IT gerelateerde zaken.

ITIL is een best practice, het is een set van afspraken die je met elkaar maakt hoe je IT dienstverlening eruit ziet. Wederzijds, als leverancier en afnemer.
Veel ITIL zaken zijn pragmatisch en logisch.
Proces is niet per definitie slecht wat veel mensen wel als zodanig zien.
Je moet het proces wel voor je laten werken.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Citaat van: Raymen op november  3, 2010, 10:14:12
Even laten weten hoe laat je komt ;)

Mvrg,
Raymen

Ik heb een week Landal geboekt, ik weet nog niet of ik MA DI of WO afreis naar Limburg. Ik weet ook nog niet of ik WO DO of VRIJ terugreis naar Lelystad.

Ik heb je telefoonnummer, bel dan nog wel even.

Zie jij kans, MOCHT IK EEN BESTELLING PLAATSEN DIT WEEKEND, om dat de volgende week klaar te hebben zodat ik het direct mee kan nemen?
Ik kan een oude plaat van je gebruiken hiervoor, maar dan moet ik zelf slijpen en netjes bijwerken.
Het zal gaan om een plaat van 15 * 10 cm, 3 gaten van 20mm (ongeveer, moet nog nameten) en 4 verzonken schroefgaten (om de plaat op het laminaat / de vloer vast te schroeven).
Paar 5mm dik (of 3,4) alles licht afgerond.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Teejoo

We moeten ook nog een afspraak maken voor een bezoek aan de Teejooscoop  :D

blue-eyes

Citaat van: Teejoo op november  3, 2010, 12:49:46
We moeten ook nog een afspraak maken voor een bezoek aan de Teejooscoop  :D

Ja . . . . . .. .  .

Zowel de HTIP als TEEJOOSCOOP zijn nog nooit zo dichtbij geweest :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey