De set van Blue-Eyes

Gestart door blue-eyes, augustus 15, 2005, 10:44:54

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Spacebass

Sjez man!  ;D  ;D  Wat heb je nou weer gedaan ;D ;D
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!

Ziet er sowieso ubercool uit. Dat ze 40 graden zijn doet daar niets aan af ;D

ps
Ik wist niet eens dat jullie inmiddels al twee kinderen hebben!
Ik loop een beetje achter..ik weet het... :(

Wellicht trekt dit mij over de streep trekt om die jarenlang openstaande afspraak om een
keer langs te komen te verzilveren  :-X (Zonder mijn speakers mee te nemen maar toch ;D)

LexiconLogan

Lekker bezig Mod! Wat een lekker setje zeg....


@EdoE: heb jij nog computershit te koop?
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

EdoE

Citaat van: LexiconLogan op april 25, 2009, 02:51:32
@EdoE: heb jij nog computershit te koop?

Ik heb nog een Barco te koop staan. Interesse?

blue-eyes

Citaat van: LexiconLogan op april 25, 2009, 02:51:32
Lekker bezig Mod! Wat een lekker setje zeg....


Dank je! Ik ben ook erg blij dat het HIER staat en niet ergens anders ;)
Nu ik dit heb gehoord snap ik niet dat jij blij kan zijn met een Lex setje :P
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Citaat van: Spacebass op april 24, 2009, 23:37:22
Sjez man!  ;D  ;D  Wat heb je nou weer gedaan ;D ;D
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!

Ziet er sowieso ubercool uit. Dat ze 40 graden zijn doet daar niets aan af ;D

ps
Ik wist niet eens dat jullie inmiddels al twee kinderen hebben!
Ik loop een beetje achter..ik weet het... :(

Wellicht trekt dit mij over de streep trekt om die jarenlang openstaande afspraak om een
keer langs te komen te verzilveren  :-X (Zonder mijn speakers mee te nemen maar toch ;D)

Uiteraard ben je van harte welkom, dat weet je. Je nuchtere kijk waardeer ik erg ;)
Een kopje koffie vind ik al goed.

Enneh, je bent komt toch wel op de BBQ dit jaar ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Staaled

Verukkelukuh spullen !  :thumbs-up:

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

KHunt-er

Vette sh*t, Blue Eyes!  :o

Errug mooie set!  :D


Wat is nu het spectaculaire nieuws ?

Gr,

KHunt-er

Pioneer VSX-919AH-K | Denon DVD-1920 | Pioneer DVR-530H-S |  Mission M53 | Mission M5C | Mission M51 op Mission Stance | Tannoy TS8 Sub | Sony KDL-40W4500 | Apple iPad2 16Gb Wifi | Playstation 3 Slim 160GB| Popbox V8 | Amino M540 HD Settopbox | Epson TW-10 | Onkyo DX-C390S| Apogee | Oehlbach | Harmony One

Peerless Monster

Ik vermoed dat ie 7.1 gaat draaien met Usher speakers ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

blue-eyes

Citaat van: KHunt-er op april 25, 2009, 08:33:23
Wat is nu het spectaculaire nieuws ?

Gr,

KHunt-er



Grrrrrrrrrrr

Zojuist komt er een auto aangereden, belt aan, en neemt de CA2200 en de SSP800 mee.
Was ik tot voor kort een zeer gelukkig man ;D

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

JeKa

Citaat van: Blue-Eyes op april 25, 2009, 09:15:21
Grrrrrrrrrrr

Zojuist komt er een auto aangereden, belt aan, en neemt de CA2200 en de SSP800 mee.
Was ik tot voor kort een zeer gelukkig man ;D



;D >:D :-X

Peerless Monster

Citaat van: Blue-Eyes op april 25, 2009, 09:15:21
Grrrrrrrrrrr

Zojuist komt er een auto aangereden, belt aan, en neemt de CA2200 en de SSP800 mee.
Was ik tot voor kort een zeer gelukkig man ;D



Je hebt ons in het ootje genomen!
He wat jammer!!
Maar het staat wel nog op het verlanglijstje...


Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

WickedGame

Citaat van: Peerless Monster op april 25, 2009, 09:34:05
Je hebt ons in het ootje genomen!
He wat jammer!!
Maar het staat wel nog op het verlanglijstje...




Wat een boef die Eisse  ;D Maar een CA-5200 is al een leuke upgrade natuurlijk.

blue-eyes

#2712
Lees maar eens goed door ;D

Ik heb altijd de waarheid gesproken, niet gelogen. Ik heb ze gekocht (betaald). Bijv. met dat rack voor de CA2200 zeg ik dat EEN CA2200 naast het huidige rack op een eigen rack komt te staan. En ja, dat gebeurt ook, alleen niet met deze CA2200 ;D
Met de nw. eigenaar hadden we het hier al over gehad, hoe we jullie even in het ootje konden nemen.

En Rens, jij gaf zo'n mooie opening, OK, ik lokte je wel mooi uit!

Ik heb de hele avond hier zitten lachen. Telkens een kleine toespeling maken, jullie geven de voorzet en ik weer een foto.


Ik heb nog buikpijn van het lachen ;D




En ja, de SSP800 staat op mijn lijst, indien 7.1 ook de CA-2200.
Ik heb een demo gehad van de SSP800 (helaas op B&W 802, 803, htm3)

Ik heb nog nooit zo'n 3D en plaatsing gehoord. Wow!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

WickedGame

Citaat van: Blue-Eyes op april 25, 2009, 09:42:33
Lees maar eens goed door ;D

Ik heb altijd de waarheid gesproken, niet gelogen.
Met de nw. eigenaar hadden we het hier al over gehad, hoe we jullie even in het ootje konden nemen.

En Rens, jij gaf zo'n mooie opening, OK, ik lokte je wel mooi uit!

Ik heb de hele avond hier zitten lachen. Telkens een kleine toespeling maken, jullie geven de voorzet en ik weer een foto.


Ik heb nog buikpijn van het lachen ;D




En ja, de SSP800 staat op mijn lijst, indien 7.1 ook de CA-2200.
Ik heb een demo gehad van de SSP800 (helaas op B&W 802, 803, htm3)

Ik heb nog nooit zo'n 3D en plaatsing gehoord. Wow!

Dan ben je nog wel een boef ;) Maar je hebt gelijk wij zijn te gretig geweest in concluderen. De eigenaar van de SSP en CA-2200 een forumgenoot?

blue-eyes

Aaaah, je wil weer een raad spelletje ;D


De persoon die de spullen haalde is geen lid van dit prachtig forum.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

EdoE

Citaat van: Blue-Eyes op april 25, 2009, 09:49:02
Aaaah, je wil weer een raad spelletje ;D


De persoon die de spullen haalde is geen lid van dit prachtig forum.

Maar wel een mazzelpik dat jij zo'n pesteind achter het stuur bent gaan zitten om spullen voor hem te halen.

Ik ken nog een puik wijnhuisje in Slovenie, maar ze verzenden niet. Kun jij ff twee doosjes wit voor me scoren?

WickedGame

Citaat van: Blue-Eyes op april 25, 2009, 09:49:02
Aaaah, je wil weer een raad spelletje ;D


De persoon die de spullen haalde is geen lid van dit prachtig forum.

Ik hou wel van puzzelen...  ;D

Ik zou zeggen voor vandaag geniet ze van de CA-5200, geniet vooral ook van het weer en natuurlijk de kids :) Fijne dag nog ik ga een weekend los  ;D

blue-eyes

#2717
Citaat van: EdoE op april 25, 2009, 09:50:54
Maar wel een mazzelpik dat jij zo'n pesteind achter het stuur bent gaan zitten om spullen voor hem te halen.

Ik ken nog een puik wijnhuisje in Slovenie, maar ze verzenden niet. Kun jij ff twee doosjes wit voor me scoren?

Alles heeft zijn prijs, ook als je 1200km moet rijden ;D


Maar we lijken wel gek, was wel een ad hoc operatie. Ik ben gek op chaos, lekker los met oplossingen ;)


Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

EdoE

Ben benieuwd naar de offerte.

blue-eyes

Citaat van: EdoE op april 25, 2009, 09:57:31
Ben benieuwd naar de offerte.

Op basis van nacalculatie ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

EdoE

Citaat van: Blue-Eyes op april 25, 2009, 10:03:10
Op basis van nacalculatie ;)

Haal dan maar een flessie Chenet om de hoek

Peerless Monster

Citaat van: Blue-Eyes op april 25, 2009, 09:42:33
Lees maar eens goed door ;D

Ik heb altijd de waarheid gesproken, niet gelogen. Ik heb ze gekocht (betaald). Bijv. met dat rack voor de CA2200 zeg ik dat EEN CA2200 naast het huidige rack op een eigen rack komt te staan. En ja, dat gebeurt ook, alleen niet met deze CA2200 ;D
Met de nw. eigenaar hadden we het hier al over gehad, hoe we jullie even in het ootje konden nemen.

En Rens, jij gaf zo'n mooie opening, OK, ik lokte je wel mooi uit!

Ik heb de hele avond hier zitten lachen. Telkens een kleine toespeling maken, jullie geven de voorzet en ik weer een foto.


Ik heb nog buikpijn van het lachen ;D




En ja, de SSP800 staat op mijn lijst, indien 7.1 ook de CA-2200.
Ik heb een demo gehad van de SSP800 (helaas op B&W 802, 803, htm3)

Ik heb nog nooit zo'n 3D en plaatsing gehoord. Wow!

;D

Zou een hele goeie 1 april grap zijn geweest!
In mijn enthousiasme ;D
Top man toch die 5200!
Ik ben stinkend jaloers nu ;).

Ik heb hier nog een CDP-100 staan? ;)
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Spacebass

Citaat van: Blue-Eyes op april 25, 2009, 08:20:44
Uiteraard ben je van harte welkom, dat weet je. Je nuchtere kijk waardeer ik erg ;)
Een kopje koffie vind ik al goed.
Is goed! 8)

CitaatEnneh, je bent komt toch wel op de BBQ dit jaar ;D
Ik doe mijn best  ;)

Sol

Haha...heb net je topic weer even doorgespit Eisse.

Als eerste dacht ik "wat krijgen we nou weer...", en die gedachte werd alleen maar sterker.
Maar de kers op de taart wat dat betreft was dan toch wel het slot van het verhaal.

Maar je hebt in elk geval heel wat moois in het verschiet en je weet wat je te wachten staat.
Je hoeft in elk geval niet meer te gaan twijfelen wat nou je volgende upgrades zullen worden. ;)

Feli met de 5200! :thumbs-up:
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

R