De set van Blue-Eyes

Gestart door blue-eyes, augustus 15, 2005, 10:44:54

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

blue-eyes

Zojuist even contact gehad met de duitse importeur.
Hij heeft contact gezocht met een dealer en mij daar als klant aangedragen. Tevens een contactpersoon geregeld waarmee ik contact kan opnemen om de GRATIS cannbus hardware te krijgen en de AB op te sturen.

Services met een hoofdletter!

p.s. Onze eigen importeur gevraag wat mij het kost (expliciet aangegeven dat ik wilde betalen!) om de AB te laten repareren in Nld. Ik moest maar naar Dld. gaan.
Wel, dat snap ik indien in om garantie vraag, maar dat deed ik niet. Ik deed een reparatie verzoek, met betaling! Tja.... De woorden uitgesproken over de B&W importeur in het VAD topic schieten mij nu weer te binnen!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

#2076
Gisteravond de dealer gemaild, vanmorgen al een verzoek in mijn mailbox voor mijn adres om de hardware op te sturen en een verzoek om de AB onder garantie te laten repareren!

Toppertjes!

p.s. Ik betaal alleen de verzendkosten naar nederland, niet meer dan redelijk. Voor de duidelijkheid, ik heb 2ehands spul gekocht, ben dus niet de koper die iets bij hun heeft gekocht!


Ik moet nog extra EV's hebben, en een veel later een upgrade van de PRE.
Driemaal raden waar als eerste heen ga.....     ;)

ps.2: de dealer deed nog de suggestie dit via de nederlandse dealer te regelen, daar is gewoon een regeling voor. Dit verbaasde me. De nederlandse bedrijven denken daar iets anders over.
Overigens klaag ik daar niet over, in Dld. kopen is ook daar je sores afhandelen. Echter het niveau van service klaag ik wel over. Ik moet wel zeggen dat ik wel erg positieve ervaringen heb met de nederlandse reparateur van Classe spullen (remember, copy DVD die vast in de lader zat, kostenloos verwijderd).
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

simsatit

>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

tiptop

#2078
Zeker netjes.

Jammer dat de merken in NL worden vertegenwoordigt door iemand die niet zo snel klandizie denkt nodig te hebben. :-\

De service van een importeur/dealer is voor mij een hele grote reden om merken wel of juist niet aan te schaffen.

En hoe is het met de kleine en de moeder  nu gesteld? :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

blue-eyes

#2079
Citaat van: tiptop op oktober 22, 2008, 17:25:27
En hoe is het met de kleine en de moeder  nu gesteld? :)

De kleine groeit als kool, maar dat is ook geen wonder wegens zijn recept om tot en met zijn 6e maand prematurenmelk te moeten drinken. Daar groei je nu eenmaal harder van dan op de "standaard' Simulac (etc.) melk.

Moeders is inmiddels weer drie dagen per week aan het werk. Let wel, drie dagen, maar geen 3 volledige dagen. Soms redt ze maar een 1 uur per dag, soms wel 4 of 6. Varieert dus nog erg. 's Avonds gaat het lampje uit.....

De lijn is stijgende maar ze is er nog laaaaaaaaaaaang niet, helaas.

p.s. En bij jullie?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

WickedGame

Citaat van: Blue-Eyes op oktober 21, 2008, 13:43:09
Gisteravond de dealer gemaild, vanmorgen al een verzoek in mijn mailbox voor mijn adres om de hardware op te sturen en een verzoek om de AB onder garantie te laten repareren!

Toppertjes!

p.s. Ik betaal alleen de verzendkosten naar nederland, niet meer dan redelijk. Voor de duidelijkheid, ik heb 2ehands spul gekocht, ben dus niet de koper die iets bij hun heeft gekocht!


Ik moet nog extra EV's hebben, en een veel later een upgrade van de PRE.
Driemaal raden waar als eerste heen ga.....     ;)

ps.2: de dealer deed nog de suggestie dit via de nederlandse dealer te regelen, daar is gewoon een regeling voor. Dit verbaasde me. De nederlandse bedrijven denken daar iets anders over.
Overigens klaag ik daar niet over, in Dld. kopen is ook daar je sores afhandelen. Echter het niveau van service klaag ik wel over. Ik moet wel zeggen dat ik wel erg positieve ervaringen heb met de nederlandse reparateur van Classe spullen (remember, copy DVD die vast in de lader zat, kostenloos verwijderd).

Onze B&W N802 toen der tijd kwam ook uit Duitsland. En dit ging zonder problemen over naar B&W Nederland. In geval van Classé lijkt mij dat dealers onderling toch wel dergelijke afspraken moeten hebben. We leven niet voor niks in de europese unie. Maar goed het komt allemaal zo te lezen in orde. Over de nederlandse classe reparateur hebben ook wij positieve ervaringen.

En nu wachten op de SSP-800 zeker. Heb trouwens een setje Shotgun S1 te koop staan  ;D

blue-eyes

Shotgun is mij te min ;D

Magnum (of hoger) of niets. Eenmaal een MIT Magnum gehad wil je niet minder!

SSP800 gaat er absoluut wel komen. De 2ehands prijs zal over 5 jaar best gezakt zijn ;D . Eerst een andere EV, de 5100 of 5200. En dat gaat ook niet binnen 2 jaar gebeuren. De bonus van dit jaar en komend jaar zijn al geclaimed door de vriendin ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

WickedGame

Citaat van: Blue-Eyes op oktober 23, 2008, 10:37:22
Shotgun is mij te min ;D

Magnum (of hoger) of niets. Eenmaal een MIT Magnum gehad wil je niet minder!

SSP800 gaat er absoluut wel komen. De 2ehands prijs zal over 5 jaar best gezakt zijn ;D . Eerst een andere EV, de 5100 of 5200. En dat gaat ook niet binnen 2 jaar gebeuren. De bonus van dit jaar en komend jaar zijn al geclaimed door de vriendin ;D

Haha  ;D Nou ik kan je 1 ding zeggen, ik ga hem NOOIT! meer wegdoen die speakerkabel. De shotgun S1 is nu te koop vanwege overgang ook naar Magnum door mijn ouwe lui ;). Mocht die niet verkocht worden gaan we hem gebruiken als centerkabels. Hij 1 voor de HTM2D en ik voor mijn HTM2. De Marantz word op deze manier wel erg ondergeschikt  ;D

Wat betreft de EV zal je eens moeten nagaan welke speakers je gaat hanteren. Blijf je bij je Ti-K's of kriebelt het om zwaarder te gaan. Mocht dat laatste aan de hand zijn zou ik wat sneller naar een 5200 grijpen i.p.v. de 5100. Altijd lastig keuzes  ;D

blue-eyes

Begrijpelijk, alheowel ik wat bevooroordeeld ben, ben ik er van overtuigt dat je een van de betere LS kabels van het forum hebt.


Ik stap niet over van LS. Dit omdat nu de focus erg gericht is op film ipv muziek en ik nu een erg uniforme set LS heb, een erg homogeen geluid. En let wel, erg goede speakers zijn.

Mbt de versterking: Dus normaliter de extra power niet keihard nodig, daarnaast kost de 5200 bijna 10.000 euro, de 5100 is voor 6500 te krijgen.

En ja, er is altijd beter en meer. Helaas kost dat meestal ook meer ;D
Ik ben erg tevreden zo.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

tiptop

Citaat van: Blue-Eyes op oktober 23, 2008, 09:24:33
De kleine groeit als kool, maar dat is ook geen wonder wegens zijn recept om tot en met zijn 6e maand prematurenmelk te moeten drinken. Daar groei je nu eenmaal harder van dan op de "standaard' Simulac (etc.) melk.

Moeders is inmiddels weer drie dagen per week aan het werk. Let wel, drie dagen, maar geen 3 volledige dagen. Soms redt ze maar een 1 uur per dag, soms wel 4 of 6. Varieert dus nog erg. 's Avonds gaat het lampje uit.....

De lijn is stijgende maar ze is er nog laaaaaaaaaaaang niet, helaas.

p.s. En bij jullie?
Veel sterkte dan maar weer :-\

Hier gaat alles best wel goed. Hij was afgelopen week niet lekker en erg aanhankelijk bij zijn moeder. Veel huilen en spugen. Maar gisteren ging het weer redelijk.
Geen last meer van zijn longetjes zo lijkt het. :)

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

blue-eyes

#2085
Zojuist een nieuwe webserver ingericht.
Helaas een instelling vergeten zodat er telkens bij mijn messages en postings een wachtwoord werd gevraagd.
Ik werd, heel attent van BouBou, hierop gewezen. Het zou nu opgelost moeten zijn.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Iemand nog wat tips met een budget van 2000 euro voor een nieuwe full HD tv?
Het lijkt erop dat er genoeg belangstelling is voor mijn oude TV. Morgen komt er al iemand kijken.

Ik heb nu andere prioriteiten, dus een Pioneer 50" of groter zit er bewust niet in.
52" LCD van Sony bijv. wel (1950 euro, plus 200 euro cashback van Sony zelf).

De Sony lijkt erg goed (1080P, 24P cinema, 100hz, etc.).

Iemand andere alternatieven? Ik heb ook gekeken naar de Panasonic plasma's, echter (niet om het geld maar om de principes van mijn vriendin) doet deze bijna dubbel zoveel stroomverbruik tov de Sony.

Tja. Ik weet dat plasma betere, diepere kleuren heeft. Maar ik ben bang dat ik de lat wat lager leg.
En ach, ik denk wel dat elke top LCD wellicht mijn oude plasma op veel punten voorbijgaat.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

De Pioneer TV is verkocht. De TV wordt opgehaald zodra een nieuwe is gearriveerd (voorwaarde van de vriendin).

Ik ben nog benieuwd naar reacties / aanbevelingen van jullie.
Ik neig nu naar een Sony. Ik ben er nog niet over of ik de 46 of 52 inch versie wil hebben (400 euro prijsverschil).
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

JCL

Ik heb die EX1 zien spelen. Daar komt wel een erg mooi plaatje uit. Jammer genoeg is die wel redelijk aan de prijs :(

WickedGame

Panasonic TH46PZ85 vind ik een prachtige tv.

Ben gisteren bij Correct geweest om eens mij te vergapen aan wat tv's en naast de Panasonic stond een Pioneer KRL46V welke mij ook wel kon bekoren. Alleen de Pioneer valt buiten je budget. Sony stond ook met een model daarnaast met 200Mhz, en die deed het op het totaal plaatje ook zeker niet verkeerd.

Nadeel alleen van LCD vind ik toch dat wat mindere natuurlijkheidsgetrouwe weergave. Daarom verkies ik wel de Panasonic boven de net genoemde 2.

blue-eyes

#2090
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog steeds twijfel over een plasma scherm. Het staat wat mij betreft vast, plasma is mooier!


LCD heeft andere voordelen en is zeker niet meer significant minder als een aantal jaren geleden. Ik ga dadelijk nog een DVD'tje kopen bij de MM, kan ik direct nog even langs de tv afdeling lopen ;)

Als het plasma wordt is het normaliter de Panasonic.



De EX serie is beduidend boven budget, daarnaast een nieuwe 200mhz techniek. Altijd afwachten een eerste serie.

Beide toestellen van Sony:
sony-52w4500  (ongeveer vanaf 1936 euro)
sony-46w4500  (ongeveer vanaf 1425 euro)
Op beide toestellen geldt de actie van 200 euro cashback.

De Panasonic TH-50PZ80E doet nu 1630 euro (ongeveer).

let wel, ik heb me nog niet in de Panasonics verdiept. Ik zie al snel 5 verschillende staan!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

BarcoCRT

Één tip: des te groter des te beter, helemaal bij 2.35 films. Daarnaast is van panasonic vooral de Inteligent Frame Creation een zeer mooie optie: geen 24hz gehakkel meer met films.
2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

TheSpeedSkater

Feli met je nieuwe aanwinst en natuurlijk je verjaardag !
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

WickedGame

Gefeliciteerd met de aankoop, en uiteraard nog vele jaren van mijn kant als soort van mede-collega ;)

bmateijsen


LightStar

Ah kijk vandaar de nieuwe TV :P feli met je verjaardag leuk verjaardagskado
Marantz NR1605, PM7004, UD5007, NA7004, BD5004 (project htpc)

blue-eyes

Heren dank u, dank u!

Mijn echt verjaarscadeau waren een paar sloffen, sokken, etc. ;D


@Simon, jij ook concrats met je goede weekendresultaten ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

diceman

#2098
Citaat van: LightStar op november 17, 2008, 09:49:18
Ah kijk vandaar de nieuwe TV :P feli met je verjaardag leuk verjaardagskado

Gefeliciteerd, maar dit was meer onder de noemer:"Sigaar uit eigen doos" :D

ajbeefde

Citaat van: Blue-Eyes op november 17, 2008, 11:13:01
Heren dank u, dank u!

Mijn echt verjaarscadeau waren een paar sloffen, sokken, etc. ;D


@Simon, jij ook concrats met je goede weekendresultaten ;)

Sokken?  Je hebt je geld toch al uitgegeven dus kan je dat er toch niet meer instoppen....  :)

Gefeliciteerd !

Bevalt de nwe aanwinst?   Ervaar je het beeld, buiten de grote,  anders dan je gewend was? 
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI