De set van Blue-Eyes

Gestart door blue-eyes, augustus 15, 2005, 10:44:54

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Sk

Citaat van: TheSpeedSkater op mei  4, 2008, 21:30:47
Lacht, en neemt een hapje van een appel.....

Lacht nog veel harder want ben allergisch voor appels, en neemt een hapje van zijn frikadel  ;D

Blue-Eyes en Carina veel sterkte toegewenst maar zo te lezen komt het allemaal goed 8) Vergeet niet te genieten van de kleine dat maakt een hoop goed  ;)
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

blue-eyes

Citaat van: TheSpeedSkater op mei  4, 2008, 21:30:47
Lacht, en neemt een hapje van een appel.....

Heel goed! De HT moet ook gefinancieerd worden ;D
Zeker als je nog steeds van plan bent eens Classé hier te luisteren moet je nog wel even doorschaatsen ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

TheSpeedSkater

Citaat van: Blue-Eyes op mei  4, 2008, 21:53:35
Heel goed! De HT moet ook gefinancieerd worden ;D
Zeker als je nog steeds van plan bent eens Classé hier te luisteren moet je nog wel even doorschaatsen ;D
Hahaha
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

LittleNinja

En ik zie dit nu pas....  :-\

Van harte Eisse ( en het gezin natuurlijk )!!!  8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Zie de foto, het gaat echt stukken beter!


Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

LittleNinja

Tjonge, die foto's doen me wel weer denken aan de tijd dat die twee(ling) van mij op de wereld kwam.. Al die buisjes en metertjes e.d.

Onze kids waren 10 wkn te vroeg, wogen 1410 en 1325 gram en hebben uiteindelijk 7 weken op de IC en MC gelegen. Hele verwarrende en energie rovende tijden.

Gelukkig zie ik dat het helemaal de goede kant op gaat bij jullie!  8)

Keep it up!!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

blue-eyes

Citaat van: LittleNinja op mei  5, 2008, 06:25:54
Tjonge, die foto's doen me wel weer denken aan de tijd dat die twee(ling) van mij op de wereld kwam.. Al die buisjes en metertjes e.d.

Onze kids waren 10 wkn te vroeg, wogen 1410 en 1325 gram en hebben uiteindelijk 7 weken op de IC en MC gelegen. Hele verwarrende en energie rovende tijden.

Gelukkig zie ik dat het helemaal de goede kant op gaat bij jullie!  8)

Keep it up!!

Merci!
Als ik dat zo lees van jouw kids is dat wel wat spannender dan met de mijne!

Mbt meterjes, snoertjes, buisjes....... Ik zal maar niet vertellen hoe Carina erbij lag. Er was geen ruimte meer rond haar bed waar niet iets hing of stond :)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Pieter-Jan

Een dikke proficiat ... en hopelijk snel terug volledig te been ...
Dutch&Dutch 8C, MK Sound In-wall & In-ceiling ATMOS surround, Arcam AV860, OPPO BDP-105, Sonos Connect, LG OLED E6V

LittleNinja

Citaat van: Blue-Eyes op mei  5, 2008, 13:02:18
Merci!
Als ik dat zo lees van jouw kids is dat wel wat spannender dan met de mijne!

Mbt meterjes, snoertjes, buisjes....... Ik zal maar niet vertellen hoe Carina erbij lag. Er was geen ruimte meer rond haar bed waar niet iets hing of stond :)

Die kids van mij komen van een sterk nest...  >:D  Zij hebben het bijzonder goed gedaan die periode. Mijn vrouw had alleen last van wat bloedarmoede, maar verder weinig schokkends. Jouw vrouw heeft echt moeten vechten. Hopelijk mag iedereen snel naar huis om het nieuwe avontuur aan te gaan.

Enjoy!  8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

tiptop

Jullie leven is iig niet saai ;D ;)

Succes vanaf hier. :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Bornin7ty2

Komt alles gelukkig toch goed, gelukkig maar.  Ik ben blij voor jullie.

Die van ons is afgelopen dinsdag geboren, 5 weken te vroeg maar prima in orde. Hij zat ook nog even vol met slangen en draden.  Nu nog maar 2 draadjes gelukkig.


blue-eyes

Gefeliciteerd!


De kleine is uit de couveuse (snel!) en heeft al een hele fles melk gedronken (zusters waren perplex!). Dus leuke dingen om te melden.

Maar, nog leuker.... Carina komt wellicht vanavond al thuis. Ze is nog lang niet de oude, maar echte controle heeft ze niet meer nodig. Dus stelt de dokter dat ze dan net zogoed 3 weken thuis op bed kan liggen ipv in het ziekenhuis.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Joris1971

Dat is erg goed nieuws!!

3 weken op bed liggen met dit weer is geen pretje, maar in je vertrouwde omgeving is het toch fijner dan in een ziekenhuis.

groet Joris

jan-rotterdam

Citaat van: Blue-Eyes op mei  9, 2008, 15:01:50

De kleine is uit de couveuse (snel!) en heeft al een hele fles melk gedronken (zusters waren perplex!). Dus leuke dingen om te melden.

Maar, nog leuker.... Carina komt wellicht vanavond al thuis. Ze is nog lang niet de oude, maar echte controle heeft ze niet meer nodig. Dus stelt de dokter dat ze dan net zogoed 3 weken thuis op bed kan liggen ipv in het ziekenhuis.

Goed om te lezen Blue Eyes !

Groeten Jan

TheSpeedSkater

Goed nieuws! Zou wel een (mobiele) airco aanschaffen, lekker koel in je kamer is dan ook wel fijn...
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

bmateijsen

Heerlijk! Dat wordt toch een klein feestje dan! 8).

Citaat van: Blue-Eyes op mei  9, 2008, 15:01:50
Gefeliciteerd!


De kleine is uit de couveuse (snel!) en heeft al een hele fles melk gedronken (zusters waren perplex!). Dus leuke dingen om te melden.

Maar, nog leuker.... Carina komt wellicht vanavond al thuis. Ze is nog lang niet de oude, maar echte controle heeft ze niet meer nodig. Dus stelt de dokter dat ze dan net zogoed 3 weken thuis op bed kan liggen ipv in het ziekenhuis.

Nahpets

Citaat van: Blue-Eyes op mei  9, 2008, 15:01:50
De kleine is uit de couveuse (snel!) en heeft al een hele fles melk gedronken (zusters waren perplex!).

Dus stelt de dokter dat ze dan net zogoed 3 weken thuis op bed kan liggen ipv in het ziekenhuis.

2 x gefeliciteerd!
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

blue-eyes

De woonkamer is behoorlijk koel. En straks helemaal als de rolluiken gemonteerd zijn. Alhoewel Carina daar nu niets aan heeft ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Audiofiel

Gefeliciteerd met het goede nieuws. Lijkt me wel prettiger om thuis te zitten, hoewel ze dan natuurlijk weer wat verder van de kleine is. ::)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

daxie

Woohoo! Moet een opluchting zijn.

LittleNinja

Citaat van: Bornin7ty2 op mei  8, 2008, 23:05:23
Komt alles gelukkig toch goed, gelukkig maar.  Ik ben blij voor jullie.

Die van ons is afgelopen dinsdag geboren, 5 weken te vroeg maar prima in orde. Hij zat ook nog even vol met slangen en draden.  Nu nog maar 2 draadjes gelukkig.



Uiteraard ook felicitaties van mijn kant!!  8)

( Babyboom?! Vast en zeker +/- 9 maanden geleden een storing geweest op het forum...  :P )

Citaat van: TheSpeedSkater op mei  9, 2008, 15:13:33
Zou wel een (mobiele) airco aanschaffen, lekker koel in je kamer is dan ook wel fijn...

Een airco verspreid weleens een grote hoeveelheid bacterien heb ik me ooit eens laten vertellen. Als dit ( nog steeds ) zo is, lijkt het me onverstandig.

Citaat van: Blue-Eyes op mei  9, 2008, 21:40:55
Thuis!

En je vrouw ook?  ;)

Beter hoor. Daar keek ze vast naar uit. Het eigen bedje slaapt toch altijd lekkerder.. Dat zal het herstel versnellen.

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"