De set van Blue-Eyes

Gestart door blue-eyes, augustus 15, 2005, 10:44:54

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Tinus_

Citaat van: Audiofiel op maart  7, 2008, 11:59:52
Er zit toch een reset op? ;D


RTFM ;)

Volgens mij niet....... Ik ben ook wel eens op zoek geweest om de SSP weer in de fabrieksmode te krijgen.
Echter ik kon niets vinden.

@BE: zit er niet een heel klein gaatje op het front, waar je met een dun pinnetje in kan duwen? (zoals een pcloader)
Rebuilding my HT

blue-eyes

#1726
Citaat van: Audiofiel op maart  7, 2008, 11:59:52
Er zit toch een reset op? ;D


RTFM ;)
Citaat van: Freud op maart  7, 2008, 12:04:25
Zit er niet, net als in cd-rom spelers e.d. een klein gaatje in zodat je met een punt van een pen oid de lade kunt openen?
Citaat van: simsatit op maart  7, 2008, 12:29:09
Je zou de speler kunnen openschroeven, de dvd zou klem kunnen zitten en dan zou je deze er zo uit kunnen halen.
Let wel op of er een garantie zegel over een van de schroefjes is geplakt, meestal is dit niet van het geval maar met zo een duur apperaat zou ik wel ff opletten.
Ik schroef zowiezo alles altijd even open om te zien wat voor componenten gebruikt zijn en dit kan geen kwaad, alleen als je dat niet aandurft gewoon de importeur het werk laten doen, zowiezo wel een beetje zorgelijk dat de lade nu blijkbaar vastloopt/klemt. Je gebruikt geen statmat of zoiets?
Succ6
Citaat van: Tinus_ op maart  7, 2008, 13:20:49
Volgens mij niet....... Ik ben ook wel eens op zoek geweest om de SSP weer in de fabrieksmode te krijgen.
Echter ik kon niets vinden.

@BE: zit er niet een heel klein gaatje op het front, waar je met een dun pinnetje in kan duwen? (zoals een pcloader)

Nee, nee, nee en nog eens nee ;D
Er zit geen gaatje in, reset gebeurd via stroom eraf (hielp niet) en de behuizing is al open geweest, maar de DVD/CD loopwerk behuizing is dicht. En verder ga ik niet, het apparaat is mij daar veel te duur voor. En uiteraard de manual gelezen :P

Gevalletje domme pech ...... bevestigd door B&W ;D


Contact opgenomen met B&W nederland, doorverwezen naar Hanex. Conclusie: Het apparaat moet geserviced worden..... Tja. Even contact gehad met Hanex (huis TD dienst van B&W). Volgende week langsbrengen.

Dus.......... zo dadelijk mijn geliefde TAG loopwerk maar weer aansluiten, toch nog een voordeel dat deze nog niet verkocht is ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

WickedGame

Citaat van: Blue-Eyes op maart  7, 2008, 15:44:30
Nee, nee, nee en nog eens nee ;D
Er zit geen gaatje in, reset gebeurd via stroom eraf (hielp niet) en de behuizing is al open geweest, maar de DVD/CD loopwerk behuizing is dicht. En verder ga ik niet, het apparaat is mij daar veel te duur voor. En uiteraard de manual gelezen :P

Gevalletje domme pech ...... bevestigd door B&W ;D


Contact opgenomen met B&W nederland, doorverwezen naar Hanex. Conclusie: Het apparaat moet geserviced worden..... Tja. Even contact gehad met Hanex (huis TD dienst van B&W). Volgende week langsbrengen.

Dus.......... zo dadelijk mijn geliefde TAG loopwerk maar weer aansluiten, toch nog een voordeel dat deze nog niet verkocht is ;D

Krijg je gelijk nieuwe firmware erop bij die servicebeurt.  ;D

Tinus_

Citaat van: Blue-Eyes op maart  7, 2008, 15:44:30

Contact opgenomen met B&W nederland, doorverwezen naar Hanex. Conclusie: Het apparaat moet geserviced worden..... Tja. Even contact gehad met Hanex (huis TD dienst van B&W). Volgende week langsbrengen.

En gewoon onder garantie? Onlangs dat het een Duits apparaat is? Dat is wel heel netjes hoor.
Rebuilding my HT

scrutinizer

#1729
Citaat van: Tinus_ op maart  7, 2008, 16:19:42
En gewoon onder garantie? Onlangs dat het een Duits apparaat is? Dat is wel heel netjes hoor.

Dat houden ze geheim tot na de service >:D ;D
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

blue-eyes

Citaat van: Tinus_ op maart  7, 2008, 16:19:42
En gewoon onder garantie? Onlangs dat het een Duits apparaat is? Dat is wel heel netjes hoor.


You wish ;D

Nee hoor, ik ga keurig betalen. En daar heb ik geen problemen mee. De kosten zullen 1 uurloon bedragen (ongeveer).
Verzenden is niet veel goedkoper ;)



De garantie moet ik nog regelen, ben nog aan het stoeien met wat duitse zinnen ;D
Ik heb garantie, echter moet nog even formeel gemaakt worden.


Overigens net contact gehad met de Politie, mijn vakantie is voorbij. Maandag beginnen in Zeist / Driebergen / Odijk. Dus even kijken of ik het apparaat morgen weg kan brengen.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Audiofiel

Citaat van: Blue-Eyes op maart  7, 2008, 16:47:17
Nee hoor, ik ga keurig betalen. En daar heb ik geen problemen mee. De kosten zullen 1 uurloon bedragen (ongeveer).
Verzenden is niet veel goedkoper ;)

Zij het dat je nu aan een ritje Leimuiden vast zit. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

blue-eyes

Eigen tijd reken ik niet. Of ik nu een CD'tje luister, een filmpje kijk of naar Leimuiden rij is mij om het even, financieel gezien dan.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Raymen

Hoi Eisse,

Je hebt pm en email... ;D ;D

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

blue-eyes

Citaat van: Raymen op maart  7, 2008, 17:53:09
Hoi Eisse,

Je hebt pm en email... ;D ;D

Mvrg,
Raymen


Hoi Raymond,

Je hebt pm en email... ;D ;D

Mvrg,
Eisse

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

#1735
Heel mooi, kreeg net een belletje dat hij vandaan bij toeval op de zaak was, indien ik daar prijs op stelde mocht ik de speler vandaag ook wel langsbrengen. Direct ook maar eens vragen om de nieuwe firmware etc. te installeren.

Helemaal top! Volgende week mijn eerste werkweek bij de nieuwe opdrachtgever, dan ga ik liever niet direct al een vrije middag nemen ;)
Dadelijk maar even op en neer naar Leimuiden.


Overigens even wat dieper gespit in de PRE en DVD schermen. Bij het opvragen van de status staat ook of je de stroomkabel goed in fase hebt aangesloten. Wel mooie controle op mijn eigen functioneren, 100% geslaagd.
Het mooie is dat bijv. ook de TEMP. kan worden opgevraagd. En indien alle apparaten aan elkaar zijn gekoppeld kan je op de PRE de status van alle apparaten opvragen.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

#1736
Wel. Weer thuis en helemaal blij ;)

De speler doet het weer, de schade slechts anderhalf uur rijden. Ik hoefde niets te betalen! Leuk gesprek gehad, no nonsens figuur mbt de hifi wereld. Daar hou ik wel van ;).

Hierbij nogmaals de bedankjes en de reclame voor HANEX SERVICE te Leimuiden!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Raphie

Ja, is een goede club HANEX! echt perfecte service
JBL PRX Power!

blue-eyes

#1738
He Raphie, volgende week vrijdagavond is de kleine kind naar opa en oma, de vrouw naar een gala, dus?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Raymen

HEE HEE,...........

Dit wordt toch geen dating site he. ;D ;D ;D


Als de vrouwen van huis zijn ,dansen de ....
Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

blue-eyes

Ach jij bent ook welkom hoor, kan je mooi de eventuele bestelling afleveren ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Raphie

Citaat van: Blue-Eyes op maart  8, 2008, 17:36:53
He Raphie, volgende week vrijdag is de kleine kind naar opa en oma, de vrouw naar een gala, dus?

Helemaal goed!
JBL PRX Power!

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Martin_M

Citaat van: Blue-Eyes op maart  8, 2008, 17:28:49
Hierbij nogmaals de bedankjes en de reclame voor HANEX SERVICE te Leimuiden!

Mmm, ik heb andere ervaring met Hanex. Daar staat volgens mij mijn TEAC P2 al jaren :-\
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

ajbeefde

#1744
Citaat van: Martin_M op maart  8, 2008, 18:47:35
Mmm, ik heb andere ervaring met Hanex. Daar staat volgens mij mijn TEAC P2 al jaren :-\

Ze zullen toch wel telefoon hebben zodat je ze even de status op kunt vragen?  :)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

blue-eyes

Citaat van: Martin_M op maart  8, 2008, 18:47:35
Mmm, ik heb andere ervaring met Hanex. Daar staat volgens mij mijn TEAC P2 al jaren :-\

Dat is totaal tegenstrijdig zoals ik hun heb leren kennen.
Wellicht een vergeten iets? Waarom bel je dan even niet? Telefoon alleen op werkdagen, maandag t/m vrijdag (in het weekend staat de telefoon op non actief).

En een mailtje?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Martin_M

#1746
Citaat van: ajbalmere op maart  8, 2008, 18:52:14
Ze zullen toch wel telefoon hebben zodat je ze even de status op kunt vragen?  :)

Nee, dat is na tig keer opgegeven.
Dat ging via SoundEvolution en speelt al van jaren terug. Die laatste heeft voor een meer dan billijke oplossing gezorgd toen.

Maargoed. Eisse z'n bakkie werd kosteloos gerepareerd. Hulde!!

Even ontopic; Ik moet jouw kant ook maar weer eens op. Ben heel benieuwd.
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

ajbeefde

Citaat van: Martin_M op maart  8, 2008, 19:30:44
Nee, dat is na tig keer opgegeven.
Dat ging via SoundEvolution en speelt al van jaren terug. Die laatste heeft voor een meer dan billijke oplossing gezorgd toen.



Waarom dan nog neuzelen?  :)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

blue-eyes

Yep!

Al veel te lang geleden ;)


Maar nu je het zo zegt kan ik me het voorval nog wel herinneren met je P2.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Citaat van: Raphie op maart  8, 2008, 17:47:47
Helemaal goed!

Even een aanvulling: ik heb het over de avond uiteraard ;)

@Martin: je hebt mijn telefoonnummer etc.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey