Set van Hans

Gestart door chansig, oktober 27, 2006, 18:49:14

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jossie

Als alles in de matrix op 'on' staat heb je gewoon mono.

[emoji23]

Hoe lang luisterde je daar al naar?

[emoji23]
Omni !

Contour

Pfff, al eens van een test cd gehoord? Dit is wel erg aanstumpen zo...

Contour

En haal aub die mini dsp eruit, dat ding degradeert je geluid enorm.

chansig

Een week.

Het is inderdaad aanstumpen. Altijd goed om te lezen dat anderen zich daar slap om kunnen lachen.

Minidsp gaat er binnenkort tussen uit. Ik zal mijn ervaringen weer met vol enthousiasme neerpennen.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Flavio

Hoe ga je de Sonos op je luidsprekers aansluiten? De luidsprekers hebben toch alleen een XLR ingang?
EM9702 V3 (Oppo UDP-203 Kloon) | TCL 98C735
Denon AVC-X3800H | Behringer NX4-6000 | Buttkicker BKA1000-N
2x T+A TCI 2A | 2x Klipsch R-115SW | 2x T+A TLS 20 | 1x T+A TCI C2 | 2x T+A TAL 90 | 2x Teufel M 950 D | 2x T+A TAL X1
18Sound 21NTLW5000 Sealed | Sundown X-15 Vented | Buttkicker LFE

op eigen verzoek verwijderd.

 :sneaky:
Citaat van: Contour op november 21, 2016, 21:15:35
En haal aub die mini dsp eruit, dat ding degradeert je geluid enorm.

Nou enorm, inderdaad!

Tjongejongejonge...

chansig

Citaat van: chansig op november 21, 2016, 21:28:38
Een week.


Gr. Hans

Sorry drie dagen...de drums van Ketner zullen nu ook wel weer wat uit verhouding zijn.. :D

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Sirius666

Citaat van: jossie op november 21, 2016, 19:59:57
Als alles in de matrix op 'on' staat heb je gewoon mono.

[emoji23]

Hoe lang luisterde je daar al naar?

[emoji23]

Leermomentje toch? Heeft een wat leukere insteek  ;)

chansig

Nee joh...waarom lachen om iets wat een ander niet goed doet en dat niet laten weten ? Misschien zelfs een mooi verhaal op een verjaardag...jarenlang.  :D

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Sirius666

Dat heb je wellicht al bewerkstelligd met het opblazen van dat leensetje  ;)

chansig

Ja daar ben ik wel goed in...mooie anekdotes verzorgen.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

jossie

Citaat van: Sirius666 op november 21, 2016, 22:28:14
Leermomentje toch? Heeft een wat leukere insteek  ;)

Ik moet vaak om Hans lachen. Deze keer ook.
Omni !

chansig

Fijn om te lezen dat ik je aan het lachen maak. Ben ik zeker goed in. Humor is wel een dingetje van mij.

Straks even een uurtje de tijd voordat ik naar een afspraak moet. Eens zien wat voor nieuwe speakers ik nu weer heb.

Gr. Hans

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

i2Paq

Citaat van: Flavio op november 21, 2016, 21:33:19
Hoe ga je de Sonos op je luidsprekers aansluiten? De luidsprekers hebben toch alleen een XLR ingang?

Werkelijk?

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

chansig

De bedoeling is dat de SONOS later digitaal in gaan naar de speakers. Er is inmiddels een digitale kabel van 110 Ohm besteld. Evenals xlr pluggen en een omvormer om van het SONOS signaal ook 110 Ohm te maken. Al dit binnenkomt dan komt Baard met een goede soldeerbout langs en gaan we de kabels frutselen.

Weinig hocus pocus aan.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Flavio

#3940
Citaat van: chansig op november 22, 2016, 09:01:36
De bedoeling is dat de SONOS later digitaal in gaan naar de speakers. Er is inmiddels een digitale kabel van 110 Ohm besteld. Evenals xlr pluggen en een omvormer om van het SONOS signaal ook 110 Ohm te maken. Al dit binnenkomt dan komt Baard met een goede soldeerbout langs en gaan we de kabels frutselen.

Weinig hocus pocus aan.

Gr. Hans

Dat heb je wel goed uitgezocht dus.  :D
Kon je die kabels/omvormer niet kant en klaar krijgen?
EM9702 V3 (Oppo UDP-203 Kloon) | TCL 98C735
Denon AVC-X3800H | Behringer NX4-6000 | Buttkicker BKA1000-N
2x T+A TCI 2A | 2x Klipsch R-115SW | 2x T+A TLS 20 | 1x T+A TCI C2 | 2x T+A TAL 90 | 2x Teufel M 950 D | 2x T+A TAL X1
18Sound 21NTLW5000 Sealed | Sundown X-15 Vented | Buttkicker LFE

chansig

Omvormer is kant en klaar. Kabels moeten door gaten onder de vloer door. Dus losse kabel is dan het handigste of grotere gaten in de vloer boren. Wel gevraagd thuis of dat mocht...maar je raad het al.  :D

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Sirius666

Wanneer ben je weer alleen thuis?  :D

chansig

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kwabbernoot

Citaat van: Contour op november 21, 2016, 21:14:30
Pfff, al eens van een test cd gehoord? Dit is wel erg aanstumpen zo...

Nou je moet hierin wel even meenemen dat Hans doof is.  :laugh:

Groeten...

Flavio

Citaat van: chansig op november 22, 2016, 15:48:05
Omvormer is kant en klaar. Kabels moeten door gaten onder de vloer door. Dus losse kabel is dan het handigste of grotere gaten in de vloer boren. Wel gevraagd thuis of dat mocht...maar je raad het al.  :D

Gr. Hans

Dat soort dingen moet je eerst doen en dan om vergiffenis vragen.  :D
EM9702 V3 (Oppo UDP-203 Kloon) | TCL 98C735
Denon AVC-X3800H | Behringer NX4-6000 | Buttkicker BKA1000-N
2x T+A TCI 2A | 2x Klipsch R-115SW | 2x T+A TLS 20 | 1x T+A TCI C2 | 2x T+A TAL 90 | 2x Teufel M 950 D | 2x T+A TAL X1
18Sound 21NTLW5000 Sealed | Sundown X-15 Vented | Buttkicker LFE

Sirius666

Zoiets zien vrouwen toch ook niet? Het is verbieden om het verbieden dus Hans heeft sowieso vrij spel want mannen hebben daar maling aan!

Janozj

Kan die verkeerde Mini DSP instelling ook de dood van de tweeter verklaren?

chansig

Ik zou niet weten hoe maar ik sluit het niet uit.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Contour

Jij bent toch niet de Hans Nootdorp van ZBA? Die heeft vergelijkbare acties namelijk...  ;D