Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ronin79

@ Robbert

Foto van New York ?

Do we think alike ?  ;)

Ik had ook al een keer zo'n idee voor boven de bank of boven mijn computer scherm in de PC kamer.
Wat daar ook wel mooi zal staan, is een zwart/wit prent van een beroemde gangster film, of bijvoorbeeld van Pulp Fiction.

Verder hebben we voor in de woonkamer ook nog gekeken naar wat Abstracts ..... maar ik denk dat we het voorlopig maar gewoon kaal laten.

Wat New York betreft; vanaf kleins of aan, wil ik er al dol graag naar toe. 3 Jaar geleden hadden wij ervoor gespaard, om een tijdje naar New York te gaan.
Heerlijk wat dagen vacantie vieren. We hadden een Hotel in Brooklyn op het oog, en waren aan het plannen.

In die tijd had ik ons ook ingeschreven voor verschillende woningen. Laten wij nu zo'n appartement toegewezen krijgen (na 10 jaar te staan ingeschreven voor een grotere, dan dat ik al had)
Toen was het kiezen; of met zijn 2e naar de V.S. en mijn wens uit laten komen ... of een grotere (huur) woning / appartement, met nieuwe meubels en alles er op en er aan.
We kozen voor het laatste. De reis zat er niet mee in. De reis zou ons een paar duizend euro hebben gekost, wat we nu beter in ons huisje konden stoppen.
Hoewel dat een betere investering was, dan die reis ......... vind ik het tot op de dag van vandaag heel erg zonde, dat we helaas niet konden gaan.
Het was immers een groot wens van mij. Zeker omdat ik al vanaf een klein jongetje pro Amerikaans ben (en nee ... ik schaam mij er niet voor om het te zeggen  :P), en dol graag naar New York wou.

Die wens is er nog steeds, maar we hebben intussen ook een kleine gekregen. Hopelijk, en dat hoop ik echt .... gaan we er nog een keer op vacantie naar toe.
Lijkt me werkelijk fantastisch.  8)

Maar genoeg sentiment  ;) ......
Heb jij ook een fascinatie voor NY / USA, of is het puur toeval dat je een foto ervan boven je bank wilt ?

Peerless Monster

Citaat van: The Vampire op maart 29, 2011, 21:10:29
Dank je Philip.

Los van de functie lijkt het me gewoon gaaf om ze aan de muur te hebben. Maar zijn er ook leuk gevormde absorbers eigenlijk??

edit. Zoiets als dit heeft ook wel wat:



De afstand tot de muur is ook bepalend voor de frequenties die het beste geabsorbeerd worden in de wat meer lagere regionen. Dus het is altijd gunstig om de platen dan iets van de muur af te hangen... Maar eigenlijk moet je dan wel precies weten hoever en welke frequenties je moet aanpakken... Ik zou voor diffusers gaan, en je hebt ook vrouwvriendelijke diffusers...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Robbert54

Citaat van: Valkyrie op maart 29, 2011, 21:40:45
Gaaf huisje heb je! ;)
Citaat van: Etiennevh op maart 29, 2011, 22:59:08
Ziet er goed uit Robbert! Je hebt ook goed gebruik gemaakt van de ruimte die je hebt zo te zien, iedere centimeter is zo'n beetje gebruikt! Goed bezig!!
Dank u heren ;D Het is idd gebruik maken van de ruimte die je hebt en dat is hier nogal beperkt, vooral kastruimte. Vind zelf de keuken wel geslaagd zo, komte een beetje industrieel over (de muurkant dan) Helaas mag ik de kastdeurtjes niet schilderen, dus maar eens op de tweedehandsmarkt kijken.

Ik heb verder nog 1 CV kast die een meter diep is. Daar heb ik een kledingrek ingezet en daar staat ook mijn stofzuiger etc etc, maar al met al is het toch zoeken naar opbergruimte. Zo heb ik ook nog 2 dekenlades onder mijn bed.

@sillent: ik heb inderdaad iets met New York. En wil er ook zeker een keer heen! Maar alles op zijn tijd. Denk dat je zelf in die tijd de goede keuze hebt gemaakt. Vakantie of een paar dagen kan altijd nog. Al is het nu wel aantrekkelijk met de dollar.

het is overigens dit plaatje:



hoewel deze ook wel mooi is


deze ook wel maar erg druk; en ik hou niet zo van kleur



Citaat van: Peerless Monster op maart 30, 2011, 08:58:21
De afstand tot de muur is ook bepalend voor de frequenties die het beste geabsorbeerd worden in de wat meer lagere regionen. Dus het is altijd gunstig om de platen dan iets van de muur af te hangen... Maar eigenlijk moet je dan wel precies weten hoever en welke frequenties je moet aanpakken... Ik zou voor diffusers gaan, en je hebt ook vrouwvriendelijke diffusers...
En wat versta je onder vrouwvriendelijk?? Het hoeft voor mij niet al mijn akoestiekproblemen op te lossen, Het mag wel wat absorberen (aangezien de muur gigantisch weerkaatst, maar gaat me er vooral om dat er iets leuks/aparts boven de bank hangt
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54





en deze vind ik ook wel wat hebben, vooral omdat central park erbij opstaat
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Valkyrie

Gave platen, dan moet ik meteen aan 9 maanden terug denken toen ik op de Rockefeller stond. 8)
Overigens heb ik daar een plaat geschoten die er heel erg veel op lijkt. :D

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Robbert54

Citaat van: Valkyrie op maart 30, 2011, 17:42:48
Gave platen, dan moet ik meteen aan 9 maanden terug denken toen ik op de Rockefeller stond. 8)
Overigens heb ik daar een plaat geschoten die er heel erg veel op lijkt. :D


klopt ja, die heb je me nog gestuurd. Alleen jammer dat ie niet mooi recht is. Verder misschien nog wel mooie dan de bovenstaande
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Valkyrie

Citaat van: The Vampire op maart 30, 2011, 17:44:15
klopt ja, die heb je me nog gestuurd. Alleen jammer dat ie niet mooi recht is

Klopt, het is een panorama met een groothoeklens. ;)
Ik kan nog wel even kijken of ik een foto heb die wel recht loopt. ;)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Robbert54

Citaat van: Valkyrie op maart 30, 2011, 17:45:25
Klopt, het is een panorama met een groothoeklens. ;)
Ik kan nog wel even kijken of ik een foto heb die wel recht loopt. ;)
ben benieuwd :wub:

deze vind ik ook heel mooi (op de kleur na) toch wel 3 landmarks

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Robbert54

oh wauw die is ook wel erg mooi :inlove: Maar vind de kleuren van je 'kromme' mooier :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Valkyrie

#4560
Hoe belangrijk timing dus is. :P

Anders heb ik deze ook nog, maar die is meer ingezoomd (en tikje scheef) :-X:



Nu zal ik verder stoppen met het vervuilen van je topic :P
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Robbert54

oh je vervuild hem zeker niet! Zijn prachtige foto's. Toch blijft die kromme het mooist :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Die 2e vind ik inderdaad ook wel mooi, met dat blauw / grouwe kleuren.
Maar dat moet het maar net bij je inrichting passen.

Wat betreft NY Ik denk ook wel dat we een goede keuze hebben gemaakt, alleen zonde vind ik het wel.
Op dit moment zal een vacantie naar NY er helaas niet inzitten. Maar als het aan mij ligt, gaan we daar absoluut een keer naar toe.
Mijn vriendin vind dat ook niet erg, ze weet dat ik dat graag een keer zou willen. Verder hebben we natuurlijk ook een kleine, waar we rekening mee moeten houden.

Wat mijn interesse betreft; ik blijf de VS fascinerend vinden. Vroeger al op school. iedereen was nog bezig met Europa uit het hoofd leren, en ik kende (nu nog) al alle Amerikaanse staten uit het koppie.
Alleen met de hoofdsteden van de staten had ik wat meer moeite (dat laatste weet ik nu ook niet meer). De Interesse komt waarschijnlijk omdat oa. toen mij opa nog leefde, hij mij heel veel
over topografie, aardrijkskunde en geschiedenis kon vertellen. Afgezien dat ik een paar leraren had, die fantastische verhalen konden vertellen. Maar goed ... nu dwaal ik af ......  ;)

Had jij trouwens uberhaubt niet iets met Amerika. Ik meen dat een van de forum leden, er vandaan kwam. Ik meende dat jij dat was Maar misschien zit ik ook wel helemaal verkeerd, en
haal ik de boel door de war. Het zal dan wel de leeftijd wezen (bijna 32   ::)  )

Robbert54

Citaat van: SillentWolf op maart 30, 2011, 18:32:36
Die 2e vind ik inderdaad ook wel mooi, met dat blauw / grouwe kleuren.
Maar dat moet het maar net bij je inrichting passen.

Wat betreft NY Ik denk ook wel dat we een goede keuze hebben gemaakt, alleen zonde vind ik het wel.
Op dit moment zal een vacantie naar NY er helaas niet inzitten. Maar als het aan mij ligt, gaan we daar absoluut een keer naar toe.
Mijn vriendin vind dat ook niet erg, ze weet dat ik dat graag een keer zou willen. Verder hebben we natuurlijk ook een kleine, waar we rekening mee moeten houden.

Wat mijn interesse betreft; ik blijf de VS fascinerend vinden. Vroeger al op school. iedereen was nog bezig met Europa uit het hoofd leren, en ik kende (nu nog) al alle Amerikaanse staten uit het koppie.
Alleen met de hoofdsteden van de staten had ik wat meer moeite (dat laatste weet ik nu ook niet meer). De Interesse komt waarschijnlijk omdat oa. toen mij opa nog leefde, hij mij heel veel
over topografie, aardrijkskunde en geschiedenis kon vertellen. Afgezien dat ik een paar leraren had, die fantastische verhalen konden vertellen. Maar goed ... nu dwaal ik af ......  ;)

Had jij trouwens uberhaubt niet iets met Amerika. Ik meen dat een van de forum leden, er vandaan kwam. Ik meende dat jij dat was Maar misschien zit ik ook wel helemaal verkeerd, en
haal ik de boel door de war. Het zal dan wel de leeftijd wezen (bijna 32   ::)  )

Nee hoor je haalt niks door de war. Ik kom er idd vandaan, maar heb er helaas maar weinig van meegekregen. Toch zit het wel degelijk in het bloed. Moeilijk uit te leggen, vrienden van me zeggen wel vaak dat ik een typisch Amerikaanse kop heb, maar eerlijk gezegd heb ik geen idee wat ze daar mee bedoelen en wat typisch Amerikaans is :D Maar bij de verkiezingen met Obama heb ik alles toch wel op de voet gevolgd en heb ik toch wel een sterke voorkeur. Maar goed daarbij is het ook gewoon een leuk spel om te volgen ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Dan had ik het toch goed geraden.  8)

Ik mag aannemen dat jij met je opvoeding zowel Nederlands als Engels mee heb gekregen.

Het was mij opgevallen in wat PM's  / topics hoe goed jouw Engels was.
Vooral toen we wat typische Amerikaanse uitspraken opschreven (al een tijdje geleden).
Toen had ik al het vermoeden. Alleen ben ik het in al die tijd vergeten te vragen  ;)

Zelf heb ik een keer wat met een Amerikaanse gehad (was vroeger ook mijn dans partner ... dont ask  :P  )
Ze kwam uit Houston, Texas en woonde al een tijdje in Nederland. Thuis spraken ze dat typische Texaanse.
Was een leuke meid; Blond, slank, blauwe ogen, etc, etc.  ;D

Maar om weer naar jou terug te gaan ... waar in de VS ben je geboren ? gewoon nieuwschierig  ;)




Robbert54

Citaat van: SillentWolf op maart 30, 2011, 22:40:14
Dan had ik het toch goed geraden.  8)

Ik mag aannemen dat jij met je opvoeding zowel Nederlands als Engels mee heb gekregen.

Het was mij opgevallen in wat PM's  / topics hoe goed jouw Engels was.
Vooral toen we wat typische Amerikaanse uitspraken opschreven (al een tijdje geleden).
Toen had ik al het vermoeden. Alleen ben ik het in al die tijd vergeten te vragen  ;)

Zelf heb ik een keer wat met een Amerikaanse gehad (was vroeger ook mijn dans partner ... dont ask  :P  )
Ze kwam uit Houston, Texas en woonde al een tijdje in Nederland. Thuis spraken ze dat typische Texaanse.
Was een leuke meid; Blond, slank, blauwe ogen, etc, etc.

Nu heb ik al 12,5 jaar een andere partner, die ook niet uit Nederland komt (Duitsland) .. maar hier wel het grootste gedeelte is opgegroeid.
Haar vader is wel Nederlander. Mijn vriendin is dus ook 2 talig. Ze spreekt vloeiend Nederlands en natuurlijk Duits.
Zelf spreek ik het ook, maar Engels is toch meer mijn ding ... en dan bedoel ik niet dat hoge Engels wat ze in de UK spreken.
Dat klinkt nergens naar.

Wat ik wel leuk vind klinken is bijvoorbeeld; dat New Yorkse accent. Maar als ik de New Yorkse Bluesgitarist - Popa Chubby, hoor zingen (uit Brooklyn, of The Bronx ?)
moet ik toch eerst 3 keer luisteren wat hij soms zegt. Heel apart, maar wel leuk om te horen.

Maar om weer naar jou terug te gaan ... waar in de VS ben je geboren ? gewoon nieuwschierig  ;)




Atlanta, Ik ben idd tweetalig, maar heb ik toch grotendeels zelf moeten doen, mijn ouders spreken gewoon Nederlands. Merk echter wel dat het de laatste tijd hard achteruit gaat, maar dan speelt mijn medicatie ook een beetje mee, maar kan er soms wel van balen. New York's accent is idd geweldig! Voor mij echt het klassieke Amerikaans. Texaans is dan vooral te vergelijken met wat ik hier praat: Zo plat als een dubbeltje :D

Oud Engels kan ik toch ook zeker wel waarderen, vind het altijd wel wat hebben, met een hoog posh gehalte, maar in London, versta ik ze nauwelijks :crazy:

Dus Nederlandse meisjes zijn niet goed genoeg voor als ik het zo bergrijp :P ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Georgia (ik schaam mij dat ik dat moest opzoeken), mooi man.  8)

Ik neem aan dat ze dat platte ook in Georgia praten. Als je naar de staten Tennessee en Alabama kijkt .. moet dat lukken.  ;)

Voordat ik last van mijn oren kreeg, had ik ook altijd nog het idee; als we dan toch in de VS zijn (als er geen verhuizing was geweest), misschien kunnen we dan ook naar
het gebied waar de Blues is ontstaan. Het is jammer dat ik geen radio of cd meer kan luisteren, maar Blues muziek ... vind ik echt geweldig.
Of het nu TexasBlues, BluesRock of 'normale' Blues is. Ik kon er echt van genieten. Sinds dat gedoe met de oren ... mis ik dat het meest.

Wat jij aangeeft met het Hoge Engels, heb ik helemaal niet. Ik hoor echt tien keer liever een Texaan of een Hill Billy uit Alabama praten, dan een engelse.
We hebben ze oa. eens meegemaakt op het vliegveld in Turkije. 2 Fatsige vretende Engelse  .... ik zal het netjes houden; dames.
Wat een asociale gasten waren dat. Dat geld natuurlijk niet voor alle Engelsen. Maar dat accent vind ik op een of andere manier niet zo leuk klinken. Schots of Iers daar in tegen kan ik wel waarderen.
Vooral dat Iers, leuke taal.


CitaatDus Nederlandse meisjes zijn niet goed genoeg voor als ik het zo bergrijp

Je zou het bijna denken.

Ik heb wel eens met een Nederlands meisje gehad, oa. mijn achter buurmeisje  ;D,
Maar ook wel een halve Belg (haar NL kant bleek verre familie te zijn ... gelukkig is het er ook niet van gekomen  ;))
Later die mooie Amerikaanse en nu (sinds 1999) mijn huidige partner. Lekker toch.

Alleen we hebben nu ook een kleine, en die zal ook zeker 2 talig worden opgevoed.
Naast dat, vind ik oa. dat ze natuurlijk ook Engels moet kunnen. Maar dat lijkt me logisch  ;)

Robbert54

Eigenlijk weet ik dat niet eens zo goed meer :eh: :confused: Het is wel duidelijk met een accent en het is een grote ehh gemengde gemeenschap.

Kinderen kun je niet vroeg genoeg Engels leren dat weet ik wel. Als ik nu kijk dat alle tekenfilms nagesynchroniseerd worden :( Daar gaat het Engels echt niet op vooruit. Jongeren worden steeds slechter in Engels ipv beter. Ik zeg weg met die nasynchronisatie en gewoon ondertiteling, maar ja t is niet anders.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

CitaatEigenlijk weet ik dat niet eens zo goed meer

Is ook helemaal niet erg, het is natuurlijk ook al heel lang geleden.


Wat de taal betreft:

Daar ben ik het helemaal mee eens.

Weet je wat ik nu echt irritant vind; Duitse vertalingen van Amerikaanse of bijvoorbeeld Chinese films.
Vroeger was het wel makkelijk. Toen ik nog klein was, kwam net de Duitse RTL op TV, met allemaal kei harde knok-films.
Je wist toen niet beter, of Bud Spencer sprak Duits  :P Maar tegenwoordig kan dat toch niet meer.

Wij zijn nog wel geregeld in Duitsland bij ooms en tantes van mijn Partner. Werkelijk alles is in het Duits.
Bioscoopfilms, BR's, DVD's, TV programma's. Ik vind het niet gek, dat ze geen Engels kunnen.
Als ik wel eens een Duitse woord niet weet, schiet bijvoorbeeld het Engelse woord mij te binnen ....  alleen dat verstaan ze niet.
Dus moet mijn vriendin de boel gaan vertalen.

Het mooiste zou zijn; als onze vriendelijke oosterburen, alles gewoon in de orginele taal uitzenden, met de Duitse ondertitels eronder.
Net zo, zoals Nederland dat in het algemeen doet, of vroeger deed. Zo leren ze de taal ook kennen, en hoeft niet iedereen Duits te kunnen.
Gelukkig naar al die jaren, begrijpt de familie ook sommige Nederlandse woorden, of in ieder geval wat je wellicht bedoelt .. zeker als je ze voor de gek houd.
Maar in het algemeen qua taal; lopen ze achter op de rest. Jammer.

celerontje

Citaat van: The Vampire op maart 30, 2011, 22:51:13
Oud Engels kan ik toch ook zeker wel waarderen, vind het altijd wel wat hebben, met een hoog posh gehalte, maar in London, versta ik ze nauwelijks :crazy:
Oooo, ik ga binnenkort naar London! ;D
Jij hebt waarschijnlijk zo lang in de USA gewoond dat Brits jou onprettig in de oren klinkt. Ik heb zowel met Britten, Amerikanen en Australiƫrs gepraat en dat ging over het algemeen zonder problemen.

Post eens een filmpje van een Londenaar die jij moeilijk kunt verstaan, dan kan ik me alvast een beetje voorbereiden! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: celerontje op maart 31, 2011, 00:06:56
Oooo, ik ga binnenkort naar London! ;D
Jij hebt waarschijnlijk zo lang in de USA gewoond dat Brits jou onprettig in de oren klinkt. Ik heb zowel met Britten, Amerikanen en Australiƫrs gepraat en dat ging over het algemeen zonder problemen.

Post eens een filmpje van een Londenaar die jij moeilijk kunt verstaan, dan kan ik me alvast een beetje voorbereiden! ;D
god daar vraag je me wat. Op tv heb ik er geen enkele moeite mee en in de stad ook niet, maar de mensen die daar aan de rand van de stad wonen. Mijn god :crazy: Het is heel plat hoog engels en ontzettend snel. Nauwelijks te volgen.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Zoiets?
http://www.youtube.com/watch?v=WsroKDbIy4w (hoop grof taalgebruik, maar ja, ''f...'' en ''c...'' zijn ook Engelse woorden, nietwaar?) ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: celerontje op maart 31, 2011, 00:24:59
Zoiets?
http://www.youtube.com/watch?v=WsroKDbIy4w (hoop grof taalgebruik, maar ja, ''f...'' en ''c...'' zijn ook Engelse woorden, nietwaar?) ;D
nee dit is nog makkelijk te volgen. Veel meer binnensmonds en sneller Beetje zoals Brad Pitt in Snatch :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Dat stukje op het voetbalveld versta ik voor de helft niet, hoor!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

Ik heb er ook stukken tussen zitten, dat ik hem niet versta.
Doe mij maar gewoon dat Amerikaanse, dat is ten minste nog beter te verstaan dan deze gasten (met name die bolle ;) )