Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

JeKa

Een Squeezebox vind ik echt ideaal.

celerontje

Citaat van: Sol op september  9, 2010, 17:33:37
De nieuwe AppleTV! €100,- nieuw. ;)
Heeft geen display, maar je kunt 'm bedienen met je iPhone. (en als je 'm hackt kan je er nog veel meer mee)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Sol

Citaat van: celerontje op september  9, 2010, 17:37:56
Heeft geen display, maar je kunt 'm bedienen met je iPhone. (en als je 'm hackt kan je er nog veel meer mee)
Inderdaad. Alles vanaf je PC/Mac/iPhone/iPod touch is gewoon direct afspeelbaar en te bedienen met je iPod touch/iPhone.
Wat wil een mens nog meer? :P
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Madhouse

Loop ook wel met die ideeën rond om te streamen vanaf een NAS. De squeezebox schijnt dat uitermate goed te doen.

Zou je deze ook kunnen bedienen met een iPhone?
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Bediening met de iPhone zou wel ideaal zijn ja dan hoeft er ook geen display op het apparaat zelf te zitten.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Sol

Kijk maar eens op de site van Apple. ;)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

Maar kan ik met een Apple tv ook alle films van mijn laptop streamen? En kun je er ook een hardeschijf aan koppelen?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Daar is de Apple TV vrij beperkt in. (ik weet niet hoe het met de nieuwe zit)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Sol

#3283
Ehh, als je een harde schijf koppelt aan je laptop (danwel USB, eSATA, NAS of whatever) dan is er toch geen probleem?
Of zeg ik nu iets heel geks?
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

Ja :D want dan moet mijn laptop altijd aanstaan en dat wil ik niet. Ik wil graag:

Muziek streamen via iphone. Dus met iPhone bediening.

Of

Kassie met hardeschijf en de iPhone als remote
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Externe HDD eraan hangen kan niet, maar het kan wel. ;D (met wat extra software)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Sol

Citaat van: The Vampire op september  9, 2010, 20:00:16
Ja :D want dan moet mijn laptop altijd aanstaan en dat wil ik niet. Ik wil graag:

Muziek streamen via iphone. Dus met iPhone bediening.

Of

Kassie met hardeschijf en de iPhone als remote
Oké, duidelijk.
Maar zo te lezen heeft onze oude Pentium nog wel een optie... :P
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

Citaat van: celerontje op september  9, 2010, 20:03:44
Externe HDD eraan hangen kan niet, maar het kan wel. ;D (met wat extra software)
Ja ik wil niet zo'n halfgebakken oplossing. Moet wel mooi strak blijven.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

JCL

Waarom geen HDX? Die speelt alles lekker af, heeft de vormgeving die jou denk ik wel aanspreekt en je hebt niet de nadelen van de Apple-TV

Madhouse

Citaat van: JCL op september  9, 2010, 20:09:59
Waarom geen HDX? Die speelt alles lekker af, heeft de vormgeving die jou denk ik wel aanspreekt en je hebt niet de nadelen van de Apple-TV

En die schijn je ook met je iPhone te kunnen bedienen. Heb er zelf alleen nog nooit de moeite voor genomen.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Citaat van: JCL op september  9, 2010, 20:09:59
Waarom geen HDX? Die speelt alles lekker af, heeft de vormgeving die jou denk ik wel aanspreekt en je hebt niet de nadelen van de Apple-TV
Maar is die ook gewoon geschikt voor muziek dan?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Citaat van: The Vampire op september  9, 2010, 20:07:55
Ja ik wil niet zo'n halfgebakken oplossing. Moet wel mooi strak blijven.
't Werkt prima volgens Teejoo. (en de interface blijft gewoon hetzelfde)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Nog even wat anders. Heb ook een bod gehad op mijn rack, maar vind het nog wel te laag. Weet eigenlijk ook no niet zo goed of ik die nou weg moet doen... :unsure:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Wachten totdat je een eigen huisje hebt, kan de boel helemaal naar je nieuwe interieur bouwen.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

JCL

Citaat van: The Vampire op september  9, 2010, 20:15:35
Maar is die ook gewoon geschikt voor muziek dan?

Speelt iig FLAC, WAV, MP3, etc af. Ik speel ook wel eens FLAC met mijn popcorn af. Luister meestal muziek via mijn laptop + creative externe geluidskaart met optische uitgang. Dat werkt 99% van de tijd uitstekend. Zo ongelovelijk veel verschil zit er niet in die stream spelers.

Robbert54

Citaat van: celerontje op september  9, 2010, 20:15:51
't Werkt prima volgens Teejoo. (en de interface blijft gewoon hetzelfde)
Als teejoo dat ook heeft dan schept dat wel vertrouwen. Maar gebruikt hij het ook voor films dan?

Citaat van: JCL op september  9, 2010, 20:22:24
Speelt iig FLAC, WAV, MP3, etc af. Ik speel ook wel eens FLAC met mijn popcorn af. Luister meestal muziek via mijn laptop + creative externe geluidskaart met optische uitgang. Dat werkt 99% van de tijd uitstekend. Zo ongelovelijk veel verschil zit er niet in die stream spelers.
Kan mijn laptop ook via hdmi aansluiten maar dat vind ik weer zo'n gedoe.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Citaat van: The Vampire op september  9, 2010, 20:29:50
Als teejoo dat ook heeft dan schept dat wel vertrouwen. Maar gebruikt hij het ook voor films dan?
Nee. (en daarvoor zou ik 'm ook niet adviseren)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

JCL

Nee HDMI is ook niet handig. HDMI heeft meestal geen pass-through voor Dolby Digital en DTS. Mijn losse externe geluidskaart kan dat wel. Kost geloof ik iets van €50 en werkt als een zonnetje. Keek voor mijn popcorn altijd zo MKV BD-rips, maar merk totaal geen verschil tussen de popcorn of de laptop. Je moet zorgen dat je de juiste software hebt op je laptop, met een streamer heb je daar geen last van. Scheelt ook een hoop gesleep en gedoe met kabels etc. Daarom maar een popcorn gekocht, dat is voor mij die 100 euro wel waard.

Robbert54

Ja dan vind ik hem voor alleen muziek nog wel duur. De nieuwe is dan wel goedkoper maar dan is het nog maar de vraag hoe die speciale software daar op werkt.

En daarbij zie ik dat hele Apple verhuur concept nog lang niet van de grond komen.

Citaat van: JCL op september  9, 2010, 20:34:14
Nee HDMI is ook niet handig. HDMI heeft meestal geen pass-through voor Dolby Digital en DTS. Mijn losse externe geluidskaart kan dat wel. Kost geloof ik iets van €50 en werkt als een zonnetje. Keek voor mijn popcorn altijd zo MKV BD-rips, maar merk totaal geen verschil tussen de popcorn of de laptop. Je moet zorgen dat je de juiste software hebt op je laptop, met een streamer heb je daar geen last van. Scheelt ook een hoop gesleep en gedoe met kabels etc. Daarom maar een popcorn gekocht, dat is voor mij die 100 euro wel waard.
Voor zover ik weet heeft mijn laptop daar geen problemen mee, maar vind het gewoon niet handig
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

JCL

Snap ik. Daarom zou ik eerder voor een HDX, popcorn, oid gaan dan een Apple-TV, puur om de video ondersteuning.