Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

JCL

Call Center? Volgens mij ben je wel een sociale jonge! Is misschien niet het leukste werk, maar betaald wel erg goed! Horeca (kroeg) betaald opzich ook goed, maar je moet er wel van houden (tijden, publiek en vervelend voor jou, veel staan/lopen). Ooit over gedacht om in een A/V zaak te gaan werken?

Robbert54

Citaat van: celerontje op april 19, 2010, 23:09:45
Krantenwijk? :D
:tongue2:

Citaat van: JCL op april 19, 2010, 23:18:08
Call Center? Volgens mij ben je wel een sociale jonge! Is misschien niet het leukste werk, maar betaald wel erg goed! Horeca (kroeg) betaald opzich ook goed, maar je moet er wel van houden (tijden, publiek en vervelend voor jou, veel staan/lopen). Ooit over gedacht om in een A/V zaak te gaan werken?
nou heb net 10 jaar in de horeca gewerkt dus vind het nu wel even genoeg :D maar het blijft altijd leuk werk. Call Center lijkt me ook wel wat, maar dan wel echt tijdelijk. anders zou ik helemaal gek worden achter zo'n bureautje met een beeldscherm en een telefoon.  :crazy:

a/v zaakt lijkt me altijd leuk! wie van ons niet :D ben al een keer benaderd door een A/V zaak, maar toen had ik het nog goed bij mijn vorige werkgever. ik had beter moeten weten ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Ga er eens achteraan, want volgens mij weet jij meer van TV's dan ik! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

You never know my friend, what happends in the future 
We only can learn, from the past  ;)

Damn .... misschien moet ik maar een praktijk aan huis beginnen  :P  ;)

Nooff

Citaat van: The Vampire op april 20, 2010, 00:53:43
Call Center lijkt me ook wel wat, maar dan wel echt tijdelijk. anders zou ik helemaal gek worden achter zo'n bureautje met een beeldscherm en een telefoon.  :crazy:
Dat ligt er toch echt wel aan wat voor Call center. Als ik van een vriend van me hoor wat je er wel niet allemaal voor moet doen....alleen daar lach ik al om, de meeste call centers zijn echt te zielig voor woorden. Of je nou inbound of outbound doet, het is en blijft vreselijk werk om te doen vind ik zelf. Ik nam een krantenwijk  ;)

Robbert54

Citaat van: Nooff op april 20, 2010, 01:07:18
Dat ligt er toch echt wel aan wat voor Call center. Als ik van een vriend van me hoor wat je er wel niet allemaal voor moet doen....alleen daar lach ik al om, de meeste call centers zijn echt te zielig voor woorden. Of je nou inbound of outbound doet, het is en blijft vreselijk werk om te doen vind ik zelf. Ik nam een krantenwijk  ;)
ja wat dat betreft ben ik al blij dat je mensen niet meer mag op mag bellen tijdens etenstijd. :crazy: ik kijk het nu nog even rustig aan. eerst even lekker bijkomen van de afgelopen weken.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Alex Groningen

Citaat van: The Vampire op april 19, 2010, 22:36:19
haha! nou zo ziek ben ik gelukkig niet :D


;D Maar goed ook. Wens je alvast veel succes met het zoeken naar een nieuwe baan.

JCL

Citaat van: The Vampire op april 20, 2010, 00:53:43
:tongue2:
nou heb net 10 jaar in de horeca gewerkt dus vind het nu wel even genoeg :D maar het blijft altijd leuk werk. Call Center lijkt me ook wel wat, maar dan wel echt tijdelijk. anders zou ik helemaal gek worden achter zo'n bureautje met een beeldscherm en een telefoon.  :crazy:

a/v zaakt lijkt me altijd leuk! wie van ons niet :D ben al een keer benaderd door een A/V zaak, maar toen had ik het nog goed bij mijn vorige werkgever. ik had beter moeten weten ;D

Kan nog wel hoor ;) Gewoon je postcode invullen op hifi.nl en dan alle zaken aanschrijven die je aanspreken. Gewoon een open solicitatie insturen, baat het niet dan schaad het niet.

Robbert54

Citaat van: Alex Groningen op april 20, 2010, 06:55:35

;D Maar goed ook. Wens je alvast veel succes met het zoeken naar een nieuwe baan.
dank je! gaat goed komen. heeft ook nog 1 voordeel: ik moet het virus nu wel onder controle houden :D moeilijk :crazy:

Citaat van: celerontje op april 20, 2010, 00:56:55
Ga er eens achteraan, want volgens mij weet jij meer van TV's dan ik! :D
dat betwijfel ik Mr. Wiki!

Citaat van: SillentWolf op april 20, 2010, 01:05:41
You never know my friend, what happends in the future 
We only can learn, from the past  ;)

Damn .... misschien moet ik maar een praktijk aan huis beginnen  :P  ;)
wel een goede uitspraak!

Citaat van: JCL op april 20, 2010, 09:31:56
Kan nog wel hoor ;) Gewoon je postcode invullen op hifi.nl en dan alle zaken aanschrijven die je aanspreken. Gewoon een open solicitatie insturen, baat het niet dan schaad het niet.
ga het na het weekend even op mijn dooie gemakje allemaal uitzoeken. voel me wel erg vrij nu. heel apart! toch 10 jaar daar gewerkt. als je nog maar 25 bent is dat best wel lang eigenlijk!

nu weer lekker druk bezig met krachttraining en hopelijk kan ik nu ook wat meer tijd vrij maken voor mijn overige hobby's. tekenen, kleien enz enz.. lekker creabea bezig zijn iig.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79


HTip

Zo te horen heb je er vrede mee en dat is natuurlijk ook een factor, want dat geeft je rust, die je hard nodig hebt.
Veel succes met de zoektocht naar de juiste baan!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Citaat van: HTip op april 20, 2010, 21:57:42
Zo te horen heb je er vrede mee en dat is natuurlijk ook een factor, want dat geeft je rust, die je hard nodig hebt.
Veel succes met de zoektocht naar de juiste baan!
bedankt Philip, en ja dat heb ik zeker. het geeft heel veel rust. ik ben iemand die heel erg vasthoudt aan gewoontes en ben iemand die altijd aardig de touwtjes in handen moet hebben. nu komt er echt een onzekere tijd aan en normaal gesproken zou ik dat doodeng vinden, maar nu heb ik zoiets van ik zie het allemaal wel. alles beter dan daar blijven werken. ik kom vanzelf wel weer iets tegen.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

hoekie

Wens je veel succes met het vinden van een leuke, fijne, passende job!
Vind het knap van je hoe je er mee omgaat

B.

Ik kan je misschien aan een baan helpen bij de IT's in Almelo.
Dan verkoop je echter niet alleen televisies en stereo's, maar zo'n beetje alle consumentenelektronica in de massa prijsklasse.

Robbert54

Citaat van: hoekie op april 20, 2010, 23:01:33
Wens je veel succes met het vinden van een leuke, fijne, passende job!
Vind het knap van je hoe je er mee omgaat

dank je!  :blush:

Citaat van: B. op april 20, 2010, 23:02:46
Ik kan je misschien aan een baan helpen bij de IT's in Almelo.
Dan verkoop je echter niet alleen televisies en stereo's, maar zo'n beetje alle consumentenelektronica in de massa prijsklasse.
de It's in Almelo ken ik wel. zoals ik zei ben ik momenteel nog even lekker van mijn rust aan het genieten. deze maand ben ik vooral lekker aan het bijkomen en bezig met het versterken van mijn knie. maar misschien hoor je nog wel van me!! thx!

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Als je Bose 321 moet gaan aanprijzen, is het EXIT FORUM MEMEBERSHIP! :devil:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: celerontje op april 20, 2010, 23:28:57
Als je Bose 321 moet gaan aanprijzen, is het EXIT FORUM MEMEBERSHIP! :devil:
haha! dat kan natuurlijk niet, behoor net bijna tot de Elite!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Zullen we als ''elite'' eens een zaaltje huren in ''Hotel De Bilderberg''? :D :D :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: celerontje op april 20, 2010, 23:56:10
Zullen we als ''elite'' eens een zaaltje huren in ''Hotel De Bilderberg''? :D :D :D
mwah Bilderberg is vrij saai, doe mij dan maar Kurhaus!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Nee, daar gaat het niet om, ik wil graag een eigen ''Bilderberg Conferentie'' :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Alex Groningen

Citaat van: B. op april 20, 2010, 23:02:46
Ik kan je misschien aan een baan helpen bij de IT's in Almelo.
Dan verkoop je echter niet alleen televisies en stereo's, maar zo'n beetje alle consumentenelektronica in de massa prijsklasse.



Citaat van: The Vampire op april 20, 2010, 23:22:51
dank je!  :blush:
de It's in Almelo ken ik wel. zoals ik zei ben ik momenteel nog even lekker van mijn rust aan het genieten. deze maand ben ik vooral lekker aan het bijkomen en bezig met het versterken van mijn knie. maar misschien hoor je nog wel van me!! thx!




Ik zou toch op zijn minst een poging wagen om daar te gaan solliciteren. Wie weet hebben ze daar pas iemand nodig over 1 a 2 maand, kan jij ondertussen nog lekker genieten van je vrije tijd. ;D

Sol

Geniet van je rust, laat alles even rustig bezinken en kijk op je gemak verder waar je eventueel aan de slag zou willen gaan. Succes! :thumbs-up:
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

nieuwe aanwinst :D



wie kent hem nog? destijds toch een behoorlijk prijzig dingetje
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

deze was toendertijd ook behóórlijk prijzig >



:D
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini