Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Snutchz

Heb die van mij nou al bijna 2 jaar... nérgens last van... misschien had je beter eerst den handleiding kunnen lezen?  :laugh:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

tiptop

Citaat van: Snutchz op februari 15, 2010, 16:28:24
Heb die van mij nou al bijna 2 jaar... nérgens last van... misschien had je beter eerst den handleiding kunnen lezen?  :laugh:
:baaa:
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

Ga mezelf denk ik een dell studio 17 bestellen.. :unsure:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

tiptop

Citaat van: Snutchz op februari 15, 2010, 17:19:31
..had je 'n instapmodelletje?  :laugh:
:yawnee: :dozingoff:

Ook HP instapmodelletjes zijn nog steeds HP. En geen idee wat voor model, omdat ik snel geleerd heb HP links te laten liggen.

Dat zouden meer mensen moeten doen ;D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Robbert54

Citaat van: tiptop op februari 15, 2010, 18:03:09
Welke uitvoering?
denk de studio 17 (0074513)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Robbert,

Hoe gaat het nu met de CA650R ?
Nog problemen, of is het probleem al gevonden ?

Robbert54

Citaat van: The Vampire op februari 15, 2010, 18:21:53
denk de studio 17 (0074513)
er staan 4 studio 17 's op de site maar vraag me af of de derde niet een beetje over-kill is voor mijn gebruik (internet, itunes en af en toe wat downloaden)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

Citaat van: SillentWolf op februari 15, 2010, 18:24:09
Robbert,

Hoe gaat het nu met de CA650R ?
Nog problemen, of is het probleem al gevonden ?
nog niks van w en w gehoord. geluid valt nog steeds 1x weg met de ps3. lijkt wel of de hdmi dan opnieuw moet locken,wel erg tevreden met het geluid :headbanging:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Qua geluid is dat mooi om te horen !!  ;)

Gebruik jij Interlinks ?

En zo ja ... welke ?

Ik ben er nog steeds niet uit welke ik zou willen gebruiken.

De WyreWizard Spellbinder, De Atlas Equator of een andere goede zoals; Qed of Kimber.

Robbert54

ja voor de humax,heb nu nog standaard,maar denk dat ik w&m ga halen
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

Citaat van: tiptop op februari 15, 2010, 17:29:13
:yawnee: :dozingoff:

Ook HP instapmodelletjes zijn nog steeds HP. En geen idee wat voor model, omdat ik snel geleerd heb HP links te laten liggen.
..dus je had én 'n instapmodelletje.. én de handleiding niet gelezen... én teveel geïnfecteerde pr0n gedowned.. én......  :laugh:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

B.

Er is meer uitval over HP bekend dan over Toshiba omdat er landelijk 10x zoveel HP's verkocht worden.

Ik heb de afgelopen 2 jaar heel wat HP's verkocht, maar laptops die terug gekomen zijn vanwege defect kan ik op 1 hand tellen.
Vorige maand had ik wel 2 laptops ingenomen en opgestuurd naar HP, omdat de klant zijn wachtwoord was vergeten (vraag niet waarom).
Binnen 2 weken was alles weer in orde.

Wat ik al helemaal TOP vind van HP.. Je mag gewoon je eigen desktop PC open schroeven om HDD's, DDR, CPU, etc. te verwijderen/vervangen ZONDER dat de garantie vervalt. Op de website staat zelfs stap voor stap omschreven hoe je te werk gaat! :clapping:

Als de garantie van je laptop toch al verlopen is, raad ik aan om je laptop eens per 3 maanden eens te openen en compleet schoon te blazen. Je zal schrikken van al het stof wat zich heeft opgehoopt.

Ronin79

Dat is volgends mij, best een leuke kabel  ;)

Snutchz

Yup... 'n ouwe blaaskont is 't hoor  :hehe: ..misschien wel 'n idee om 'm effe te verschonen... effe lekker pamperen en zo  :thumbs-up:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

Citaat van: The Vampire op februari 15, 2010, 18:39:43
er staan 4 studio 17 's op de site maar vraag me af of de derde niet een beetje over-kill is voor mijn gebruik (internet, itunes en af en toe wat downloaden)
iemand ???
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

B.

Die i3 processor is wel wat overkill.. Een T4400 is goed genoeg voor wat jij omschrijft te doen met een laptop. Wél ga je veel verschil merken wanneer je tig aktieve programma's op de achtergrond aan het draaien bent en daarnaast nog een zware applicatie uitvoert.

Ik heb hier HP Elite desktop PC, met Intel i7 en 6GB DDR3. Ik gebruik mijn computer hetzelfde als waarvoor jij hem zou gebruiken. Maar ik merk wel een WERELD van verschil t.o.v. mijn laptop met AMD RM70.
Met deze i7 heb ik werkelijk nog nooit hoeven wachten tot iets eindelijk eens reageert. Als je het geld er voor over hebt, zou ik dus toch voor die Dell met i3 gaan.

Zie het als een beetje extra reserve, dat je achter de hand hebt en kan loslaten wanneer nodig.. Net als een versterker dus :)

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

WickedGame

Tja gezien de T4400 en de i3 zou ik de i3 toch pakken. De nieuwe Intels zijn zoveel sneller geworden dat ik eigenlijk niet eens meer naar Txxx of Pxxx processoren zou kijken. De studio 17 is overigens wel een leuk model qua prijs/kwaliteit. Mijn ouders hebben de voorganger de Inspiron 9400 en ook die bevalt nog steeds ook al is die allang en breed ingehaald door de techniek. Als je alleen maar Internet/Muziek luistert en wat basis dingen is het ruim voldoende de i3.

Ga je plots gamen dan ook de i3 pakken, deze komt namelijk met de Ati Radeon 5650 GPU en dat is een prima GPU om toch nog een beetje mee te gamen of wat zwaarder grafisch werk te verzetten. Tevens is de ATI Directx 11 Compatible. Nu heb je er nog geen reet aan, maar goed in de toekomst misschien wel :D


tiptop

Citaat van: Snutchz op februari 15, 2010, 19:27:12
..dus je had én 'n instapmodelletje.. én de handleiding niet gelezen... én teveel geïnfecteerde pr0n gedowned.. én......  :laugh:
Jij bent nog een pubertje he. :dozingoff:

Als je nou eens op houdt met topicvervuiling en gewoon weer iets nuttigs probeerd toe te gaan voegen. Of gaan jouw hersentjes nog niet zo ver?

Laat het antwoord maar zitten anders doe je nog meer kwaad dan goed :nowink:
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Ronin79


Madhouse

Inderdaad Snutch, ik heb je nog nooit een waardevolle post zien doen! Ouwehoeren en geinen mag, maar probeer het ook binnen de perken te houden door wat nuttigs toe te voegen aan dit forum!
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Bedankt wicked! Weet ik voorlopig even genoeg!

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Dirc heeft zijn Dell flaptop te koop staan, is dat niks voor je?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!