Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

JeKa

Citaat van: Robbert54 op juni 19, 2009, 22:48:30
geen idee nog niet gekeken.. wel vrijstaand, maar ik wou eigenlijk nog even wachten, maar ja voor 350 in de maand all in is wel het overwegen waard. alleen woon ik dan praktisch tegenover mijn werk. daar heb ik dan weer geen behoefte aan..

350,- All-in voor een vrijstaand huis....? Geen geld!

Robbert54

excus, vrijstaande bovenwoning. dus 1 kamer, kleine slaapkamer, kleine douche...naast een kroeg, en tegenover een café en tegenover mijn werk ???
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Des te meer reden om die frietkot vaarwel te zeggen! :clapping:
Komop, jij moet toch wel ergens een leuk baantje kunnen vinden? :o
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

JeKa

Citaat van: Robbert54 op juni 19, 2009, 23:11:02
excus, vrijstaande bovenwoning. dus 1 kamer, kleine slaapkamer, kleine douche...naast een kroeg, en tegenover een café en tegenover mijn werk ???

Ah, een appartementje dus! Dan nog, 350 all-in is niet duur.

Robbert54

Citaat van: celerontje op juni 19, 2009, 23:12:44
Des te meer reden om die frietkot vaarwel te zeggen! :clapping:
Komop, jij moet toch wel ergens een leuk baantje kunnen vinden? :o
ja maar WAT. dat is zo moeilijk
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

Citaat van: JeKa op juni 19, 2009, 23:15:24
Ah, een appartementje dus! Dan nog, 350 all-in is niet duur.
afhankelijk van hoe het er van binnen uitziet natuurlijk..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Citaat van: Robbert54 op juni 19, 2009, 23:15:44
ja maar WAT. dat is zo moeilijk
Misschien een soort ''motivator'' bij CineStar? :D :clapping: :pompom:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

grapjas! denk wel dat ik in mijn eentje sneller ben dan hun met zijn drieën.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

JeKa

Citaat van: Robbert54 op juni 19, 2009, 23:16:29
afhankelijk van hoe het er van binnen uitziet natuurlijk..

klopt, hoewel de gemiddelde studentenkamer in Groningen ook zoiets kost en er niet uitziet.....

celerontje

Citaat van: Robbert54 op juni 19, 2009, 23:22:00
grapjas! denk wel dat ik in mijn eentje sneller ben dan hun met zijn drieën.
Leggen ze de films wel tijdig in de projector? ??? ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: JeKa op juni 19, 2009, 23:22:13
klopt, hoewel de gemiddelde studentenkamer in Groningen ook zoiets kost en er niet uitziet.....
ja maar we hebben het hier over nijverdal he. staat vaak niet eens op de kaart :devil:

Citaat van: celerontje op juni 19, 2009, 23:31:08
Leggen ze de films wel tijdig in de projector? ??? ;D
laatst was het wel pauze, gingen de gordijnen dicht en de film speelde gewoon verder :blink:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

gewoon de film uitgegaan. en een kwartier in de rij gestaan voor een kopje :coffee: en toen ik weer ging zitten ging ie toch verder waar die was gebleven, dus wel teruggespoeld :thumbs-up:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Terugspoelen kan eigenlijk niet met een non-rewind (de naam zegt het al ;) ), dus dat is wel knap van ze! :o
Er zijn wel trucjes voor, maar dan moet je erg creatief zijn! :thumbs-up:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: celerontje op juni 20, 2009, 00:22:39
Terugspoelen kan eigenlijk niet met een non-rewind (de naam zegt het al ;) ), dus dat is wel knap van ze! :o
Er zijn wel trucjes voor, maar dan moet je erg creatief zijn! :thumbs-up:
??? oh.. haha maar hij begon wel weer goed iig..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

De enige oplossing die ik kan bedenken zonder knip/plakwerk, is dat je de film buiten de projector om helemaal opspoeld, vervolgens buiten de projector om inlegt, en de take-up platter de film laat opspoelen totaan de pauzestrook en vervolgens de film inleggen in de projector.

Jaja, da's vaktaal! :pompom: :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Denk 't wel, al heb ik het nog nooit geprobeerd, ik heb alleen ervaring met draaien van 1800 meter reels, maar misschien ga ik binnenkort ook Iwerks 8/70 draaien, da's andere koek dan 35mm! :o
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: Robbert54 op juni 19, 2009, 23:15:44
ja maar WAT. dat is zo moeilijk
Als je ècht weg wil, dan gaat je dat zeker lukken. Begin anders eens hier ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Citaat van: HTip op juni 20, 2009, 08:04:42
Als je ècht weg wil, dan gaat je dat zeker lukken. Begin anders eens hier ;)
haha daar heb ik al best vaak op zitten zoeken ;) probleem is dat ik ook met mijn chronische maag zit. een bepaalde bank wou mij daardoor bijv niet meer hebben, omdat zij bang waren dat het mijn werk in de weg zou staan.. en dan heb ik de kans niet gekregen het tegendeel te bewijzen, het zelfde verhaal bij een telefoonmaatschappij.. :plain:

maar ik krijg het al steeds beter onder controle dus er zit progressie in het hele gedoe. ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Dat klinkt naar discriminatie op basis van gezondheid en dat mag niet. Zou je een zaak van kunnen maken :unsure: ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Da's alleen zoveel werk! ;D

Zou je niet kunnen aankloppen bij een jobcoach o.i.d.?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: celerontje op juni 20, 2009, 12:02:05
Da's alleen zoveel werk! ;D

Zou je niet kunnen aankloppen bij een jobcoach o.i.d.?
haha!

ja zou kunne maar ik wil het graag zelf doen.  :thumbs-up:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Dat zeggen veel Doe-het-zelvers ook, maar uiteindelijk eindig je met een scheef plafond en borden die uit de kast vallen... :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: celerontje op juni 20, 2009, 21:48:03
Dat zeggen veel Doe-het-zelvers ook, maar uiteindelijk eindig je met een scheef plafond en borden die uit de kast vallen... :D
dan ken jij mij nog niet ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo