James Bond Collection??

Gestart door Mr. Blonde, januari 6, 2003, 11:40:18

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mr. Blonde

Hallo allemaal.. Ten eerste alle leden van het HT-forum: de beste wensen voor het nieuwe jaar!!!

Even een vraaggie over de James Bond Collection: Weet iemand of het tinnen blik, waarin deze collectie te verkrijgen is, los te koop is?? ???
TV: Panasonic TX-P50G20 | DVD: Philips DVD963SA | NMT: TViX HD M-6500 | Receiver: Marantz SR4200 | Fronts: Mission M32i's | Rears: Mission M70's | Center: Mission M7C2 | Subwoofer: MJ Acoustics Pro 50

Roland

www.moviestore.nl ... tenminste, zo was het een tijdje geleden :)

dick

Dat wordt denk ik heel moeilijk, ik heb rond November berichten gelezen dat moviestore ze heel beperkt zou krijgen, en deze alleen telefonisch te bestellen was vanwege de beperkte oplage..

Maar misschien kun je op een lijst komen als ze weer binnen komen, je schijnt dit niet via de website te kunnen doen..

Groeten

Mr. Blonde

#3
Ik mail ze wel ff.
In ieder geval bedankt!
TV: Panasonic TX-P50G20 | DVD: Philips DVD963SA | NMT: TViX HD M-6500 | Receiver: Marantz SR4200 | Fronts: Mission M32i's | Rears: Mission M70's | Center: Mission M7C2 | Subwoofer: MJ Acoustics Pro 50

Mr. Blonde

Niet meer te krijgen daar! Helaas Pindakaas! :-[
TV: Panasonic TX-P50G20 | DVD: Philips DVD963SA | NMT: TViX HD M-6500 | Receiver: Marantz SR4200 | Fronts: Mission M32i's | Rears: Mission M70's | Center: Mission M7C2 | Subwoofer: MJ Acoustics Pro 50

dick

Oei, dan wordt het denk ik heel erg lastig.. Misschien dat je er nog 1tje 2e hands op de kop kan tikken.. Maar anders zul je ze toch los moeten neer zetten ben ik bang.. Aan de andere kant is het maar een gewone koektrommel met 007 erop.. ;D Zo bijzonder is tie nu ook weer niet...