Rythmik subwoofer topic

Gestart door Cobraatje, februari 25, 2015, 11:17:42

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dirk

is er inmiddels al wat concreets vwb die Powerbuy?
'k zou wel wat (mee) willen bestellen, maar ben niet van plan ermee te wachten tot 2016, dus... ;D
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea


Lucky.L

Op welke prijs zou ik uitkomen met de F15HP black matte finish with H600PEQ3 amplifier and black cone driver 1224,- dollar ?

Mvg Michel
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

Dirk

Citaat van: Shoalinmonk op november 28, 2015, 21:21:40
Dan is dit tot op heden de bestelling:

2x F15HP-SE (shoalinmonk)
1x F15HP-SE (vandewee)
1x FV15HP-SE (Martien)
1x F15 (kleur?) (Staaled)

Ben mezelf ook gek aan het posten....moet naar de 100 en jullie weten vast waarom...

De dollar moet wel omhoog hoor, maar hij zakt als maar.....
ik pik nog maar even in op deze post...staat die Powerbuy al in de startblokken, of is het veel blabla maar weinig concreets?  ;D
fwiw; ik wil 2 DIY kits (twv $647/kit), maar wil ze liefst nog wel dit jaar bestellen, dus als er niet snel wat echt gaat bewegen bestel ik alvast in m'n eentje ;)

btw; zoals al eerder gemeld @ Shoalinmonk; ook jij kan intussen die PB zelf (laten) starten via de admins, daarvoor hoef je geen 100 posts te hebben
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

VlisChris

Voor de powerbuy wel even in het juiste board een topic openen hè :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Shoalinmonk

Ik ben er nog niet helemaal uit. Ben ook echt serieus aan het kijken naar de JL audio e112.
En zoals ik al aangeven heb aan de echt serieuze van deze Mogelijke gezamenlijke inkoop.

Ik moet eerst een beamer en een andere sub verkopen voordat ik überhaupt groen licht heb.

Zonder dat blijf ik in gebreke.

Cinemike Marantz AV7702 mkII 'voll Stufe' ~ 2x MM8077: 1x Cinemike 'voll Stufe und Brucking' ~ Cinemike Marantz UD7007 'voll Stufe', Cinemike Zappiti Reference,  Cinemike Sony x800m2, Qnap TVS 673e 64gb, Monitor Audio Platinum: PL200II, PLC150II, PL100, PLICII, JL Audio F113v2, JVC NZ7, Philips 65PUK7120, in de tuin: Marantz M-CR511, Monitor Audio Climate 80

Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Cobraatje

Monk is erg vaag en gezien zijn vraagprijs voor zijn sub verwacht ik geen snelle verkoop :).
Hoe kom je bij de E112 uit als de F12 niet genoeg is om je ruimte te vullen en je de F15 wilt bestellen.
De E112 is een zeer fraaie sub maar staat imo onder de F12 en ik verwacht dat je er dan zeker 2 nodig hebt.

Misschien kan iemand anders de powerbuy starten.
Lijkt mij dat er nog genoeg kandidaten zijn om een goede korting te krijgen.

Cobraatje

Citaat van: Lucky.L op december  4, 2015, 13:50:39
Op welke prijs zou ik uitkomen met de F15HP black matte finish with H600PEQ3 amplifier and black cone driver 1224,- dollar ?

Mvg Michel

Via invoercalculator.nl kun je het uitrekenen.
Ik schat afhankelijk van de korting en verzendkosten, tussen de €1475-1600,-.

Dirk

Citaat van: Cobraatje op december  4, 2015, 21:19:42
Monk is erg vaag en gezien zijn vraagprijs voor zijn sub verwacht ik geen snelle verkoop :).
dat topic had ik ook al bekeken en ik had dezelfde bedenking...op hem reken ik dus ook niet voor een snelle (ver)koop en opstart van die PB ;)

Citaat van: Cobraatje op december  4, 2015, 21:19:42
Lijkt mij dat er nog genoeg kandidaten zijn om een goede korting te krijgen.
dat betwijfel ik dan weer, mede omdat er geen enkele reactie kwam na mijn vraag van gisterenavond...dus ik heb 10 minuten geleden mijn bestelling maar alvast geplaatst bij Rythmik, hoeven juillie je ook niet meer zo te haasten  :D
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

martien

Wie is er dan nog over voor het bestellen van een rythmik?
ik wil er nog wel een, maar heb wel een groepskorting nodig.
:nopompom: :nopompom:

Dynky was me voor.
Nu blijven er wel erg weinig over

Cobraatje

Citaat van: Dynky op december  4, 2015, 21:28:02
dat topic had ik ook al bekeken en ik had dezelfde bedenking...op hem reken ik dus ook niet voor een snelle (ver)koop en opstart van die PB ;)
dat betwijfel ik dan weer, mede omdat er geen enkele reactie kwam na mijn vraag van gisterenavond...dus ik heb 10 minuten geleden mijn bestelling maar alvast geplaatst bij Rythmik, hoeven juillie je ook niet meer zo te haasten  :D

Ik hoef mij niet te haasten, ik heb 2 F12's  ;).
Jij met Martien bestellen was vast genoeg geweest voor minimaal 15% korting maar jij hebt blijkbaar haast met bouwen :).

@Martien: Ik zou een powerbuytopic openen, kijken hoeveel werkelijke interesse er is en contact met Rythmik opnemen over korting.
Heb je hulp bij iets nodig pm mij of b.v. RvD, wij hebben ervaring met kopen bij Rythmik.





martien

@cobraatje
Ik heb even in het reglement gekeken, je dient dan 50 post te hebben.
Ik zit nu op 27 dat duurt dus nog even.

Ik heb een F15HP hier in de hal gehad, bijna spijt dat ik hem heb terug gestuurd.

Dirk

een kleine forumdonatie doen (bedrag kies je zelf ;)) en je kan meteen los, hoef je echt niet 50x te posten
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Cobraatje

Citaat van: martien op december  4, 2015, 22:03:18
@cobraatje
Ik heb even in het reglement gekeken, je dient dan 50 post te hebben.
Ik zit nu op 27 dat duurt dus nog even.

Ik heb een F15HP hier in de hal gehad, bijna spijt dat ik hem heb terug gestuurd.
Ik maak er wel even 1 aan, kun jij het verder overnemen.

Cobraatje

En aangemaakt onder Marktsectie powerbuys.

@Martien je bent verplicht een sluitingsdatum aan te geven voor de powerbuy.
Ik zou bij Rythmik proberen vanaf 3 20% korting te krijgen en vermelden in het topic hoeveel korting je bij welke afname krijgt.

Shoalinmonk

Vaag???

Wanneer iemand interesse heeft stuurt deze een mailtje? En stelt vragen.
Die domme lage biedingen op MP of en ook zelfs hier heb ik niets aan. Ik heb een prijs in mijn hoofd en dat is mijn goed recht.
Dus nogmaals ....

Op mij hoef je inderdaad niet te rekenen maar dat had ik je over de telefoon netjes laten weten toch??

Ik zou zeggen bestel het gewoon dan weet je direct waar je aan toe bent.
Ik ga nu eerst wat luister sessies inplannen.





Cinemike Marantz AV7702 mkII 'voll Stufe' ~ 2x MM8077: 1x Cinemike 'voll Stufe und Brucking' ~ Cinemike Marantz UD7007 'voll Stufe', Cinemike Zappiti Reference,  Cinemike Sony x800m2, Qnap TVS 673e 64gb, Monitor Audio Platinum: PL200II, PLC150II, PL100, PLICII, JL Audio F113v2, JVC NZ7, Philips 65PUK7120, in de tuin: Marantz M-CR511, Monitor Audio Climate 80

VlisChris

Haal even een paar keer rustig en diep adem Monk :)
Stress is nergens voor nodig. Je vat een opmerking verkeerd op gok ik; het vaag lijkt meer te gaan over het feit dat je eerst zaken moet verkopen voordat je uberhaupt groen licht krijgt.

Dus nogmaals; even een paar keer diep ademhalen joh ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

martien

Dankjewel cobraatje
Er is een mail naar Rythmik, zou een looptijd van 2 wkn ok zijn?

Raphie

#319
Voor een F15HP kom je na korting, shipping en btw toch wel rond de €1.600
Maar je hebt dan wel een beest van een sub, ik heb de mijne nu 9mnd, maar is de beste sub die ik ooit in huis heb gehad incl. Velodyne DD18.
Speelt qua finesse en druk de SVS SB en Ultra ook volledig zoek
Minder gebulder/gereutel maar gewoon echt super strakke dikke bass.
Klinkt veel homogener met de mains, totaal niet als een losse sub
JBL PRX Power!

martien

@raphie
was dat niet een f15hp-se? de black matte uitvoering is wat voordeliger mits in een power buy EN verscheept naar 1 adres, denk ik.

@shoalinmonk
ik denk dat er met vaag bedoeld word, dat je nu serieus kijkt naar een kleinere sub van een ander merk,
dat is id wel bijzonder natuurlijk. het wachten was op jou verkoop van bestaande spullen, niet of je wel een rythmik wilde.
je moet natuurlijk dat kopen waar je je goed bij voelt, maar wellicht eerst oriënteren, en dan proberen gezamenlijk met anderen te kopen.
ik hoop uiteraard dat je voor rythmik kiest.

Raphie

#321
Klopt, mijne is gloss en heeft dual balanced in.
Maar er is NIKS in NL te koop onder de 6k€ wat ook maar enigsinds in de buurt komt van deze sub.

Qua verkoop kan ieder natuurlijk prima voor zichzelf bepalen wat hij voor zijn spullen wil vangen.
Maar in de huidige markt zal het niet veel meer zijn dan laagste online nieuwprijs -/- 40%
Is dat te veel afschrijving, dan moet je gewoon een langere adem hebben en gaat rythmik nu aan je voorbij.

Maar mensen moeten zichzelf niet aanpraten dat het verschil niet zo groot is, het verschil is namelijk fucking huge, night and day :D
JBL PRX Power!

Cobraatje

Citaat van: martien op december  5, 2015, 06:25:32
Dankjewel cobraatje
Er is een mail naar Rythmik, zou een looptijd van 2 wkn ok zijn?

Wanneer krijgen de meeste mensen hun eindjaarbonus ;).
Ik verwacht rond kerst en oud en nieuw wel problemen met verzenden, zou ieg er net daarvoor gaan zitten.


Dirk

Citaat van: Cobraatje op december  5, 2015, 09:10:48
Wanneer krijgen de meeste mensen hun eindjaarbonus ;).
Ik verwacht rond kerst en oud en nieuw wel problemen met verzenden, zou ieg er net daarvoor gaan zitten.
dat was ook de hoofdreden waarom ik geen 2 weken of langer meer wou wachten op de PB, wil tijdens de feestdagen nl niet de hele tijd met de benen onder tafel gaan zitten...'k freubel in die periode liever wat verder aan m'n OB's  ;D
ben wel oprecht benieuwd hoeveel er gaan deelnemen en wat de bedongen korting uiteindelijk gaat worden.
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Cobraatje

#324
Powerbuy is gestart: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=155031.msg2866818#new
Einddatum 15 december 2015
Geef door hoeveel Rythmiks je wilt aan forumgenoot martien  ;).