Sony VW500

Gestart door home@the movies, april 18, 2020, 15:24:48

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

home@the movies

Voor een klant die een upgrade heeft gedaan bieden we volgende projector aan

VW500ES, in originele verpakking incl originele remote.
Toestel heeft 540 uur op de teller staan op de eerste lamp.
we voorzien deze Sony van een calibratie voor de nieuwe klant en het toestel staat bij ons voor een eventuele demo.

vraagprijs 2000 Euro

Contact gegevens klant;

[email protected]

Wij hebben verder zelf geen invloed op de prijs dus graag jullie vragen rechtstreeks aan de koper  richten.
Het is trouwens ook een forum lid.

Gr
Werner

movie46

Even een vraag waarom zet die hem niet zelf te koop als die lid is hier????.

home@the movies

#2
Citaat van: movie46 op april 19, 2020, 18:31:21
Even een vraag waarom zet die hem niet zelf te koop als die lid is hier????.

Omdat de persoon al een hele tijd gehospitaliseerd is (en nog even zal zijn) en aan mij heeft gevraagd om dit even te regelen, hij is niet in staat om in het hospitaal foto's te nemen hé ;-) is het dan zo belangrijk waarom hij dit niet zelf heeft gedaan? Het toestel staat bij ons dus was het voor mij een kleine moeite om foto's te maken en deze advertentie online te zetten.

MechanicalAnimal

#3
Citaat van: home@the movies op april 21, 2020, 13:22:09
Omdat de persoon al een hele tijd gehospitaliseerd is (en nog even zal zijn) en aan mij heeft gevraagd om dit even te regelen, hij is niet in staat om in het hospitaal foto's te nemen hé ;-) is het dan zo belangrijk waarom hij dit niet zelf heeft gedaan? Het toestel staat bij ons dus was het voor mij een kleine moeite om foto's te maken en deze advertentie online te zetten.

ik snap de vraag (het is een vraag, geen aanval "hé") wel van movie46 want er verschenen de laatste tijd vwel vaker advertenties van sponsoren in het reguliere gedeelte terwijl jullie daar een apate sectie voor hebben.

als je zo'n verhaal nou meteen in je startpost knalt   :D

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

muzikant

Citaat van: MechanicalAnimal op april 21, 2020, 13:43:03
ik snap de vraag (het is een vraag, geen aanval "hé") wel van movie46 want er verschenen de laatste tijd vwel vaker advertenties van sponsoren in het reguliere gedeelte terwijl jullie daar een apate sectie voor hebben.

als je zo'n verhaal nou meteen in je startpost knalt   :D
ik ben de persoon van wie de projector is
Ik ben tot 8 mei in het ziekenhuis
Daar ik een grote update heb gedaan heb zijn ze zo vriendelijk geweest om het toestel mee te nemen
Hebben het toestel gekalibreerd 
Foto's gemaakt en te koop gezet waarvoor mijn dank

brtram

Beterschap zodat je maar snel van je nieuwe HT kan genieten.

Zymotic

Mooie projector! Mag ik vragen wat de upgrade is en weet iemand toevallig hoe deze zich verhoudt tot de 55?

muzikant

Citaat van: Zymotic op april 21, 2020, 22:09:44
Mooie projector! Mag ik vragen wat de upgrade is en weet iemand toevallig hoe deze zich verhoudt tot de 55?
de nieuwe is
Sony vpl 870

home@the movies

Citaat van: Zymotic op april 21, 2020, 22:09:44
Mooie projector! Mag ik vragen wat de upgrade is en weet iemand toevallig hoe deze zich verhoudt tot de 55?

Bedoel je de HW55?

Zymotic


Kjelt

#10
Citaat van: muzikant op april 22, 2020, 19:03:19
de nieuwe is
Sony vpl 870
Nou dat is toch wel even een HEEL ander apparaat, heeft een laser en alleen de lens kost al bijna 10.000 euro  ;D
Dan kun je hem beter met de 370 vergelijken.

Even kort op een rijtje:

De 500 vs 55:
Panel:   full 4K panel vs 1080p panel
Brightness: beiden 1,700 ANSI Lumens 
Contrast :  200,000:1 vs 120,000:1 (full on/off)
Fan noise: 26dB  vs 21dB

Overall zal de 500 een filmischer beeld opleveren dan de 55 die wat harder zal zijn.

Waar je verder rekening mee wilt houden:

- Laat Home@themovies de Gamma checken, sommige Sony projectoren voor de VW550 hadden issues met de gamma van de panelen.
- De VW500 heeft een HDMI 1.4 ingang die max 13 Gb/s aan kan dus HDR 4k/60Hz op 10 bits gaat niet lukken.

https://www.projectorcentral.com/Sony-VPL-VW500ES.htm
https://www.projectorcentral.com/Sony-VPL-HW55ES-B.htm

muzikant

Prijsdaling
2300€

muzikant

#12
[
[/quote]VW500ES, in originele verpakking incl originele remote.
Toestel heeft 540 uur op de teller staan op de eerste lamp.
we voorzien deze Sony van een calibratie voor de nieuwe klant en het toestel staat bij ons voor een eventuele demo.


muzikant

prijs update
2000 euro exl. verzending

DustinV

Citaat van: muzikant op mei 14, 2020, 09:37:36
prijs update
2000 euro exl. verzending
Zou even de openingspost laten aanpassen. Niet iedereen neemt de moeite omlaag te scrollen als ze een prijs zien die ze niet bevalt.

pameijer

Citaat van: DustinV op mei 14, 2020, 09:45:49
Zou even de openingspost laten aanpassen. Niet iedereen neemt de moeite omlaag te scrollen als ze een prijs zien die ze niet bevalt.
Dat moet zijn dealer dan doen.
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Homethx

Hoe zijn de zwartwaarden van deze projector? Vergeleken met een jvc...

Homethx

Niemand lijkt deze te willen verkopen!

Nog te koop?

reza

Citaat van: Homethx op mei 14, 2020, 11:02:52
Hoe zijn de zwartwaarden van deze projector? Vergeleken met een jvc...

Dat ligt er aan welke JVC.
Maar als je deze naast een JVC zet van dezelfde prijs klasse zal de JVC dieper zwart projecteren.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

MechanicalAnimal

Citaat van: Homethx op mei 27, 2020, 12:11:50
Niemand lijkt deze te willen verkopen!

Nog te koop?

als je nou serieus dat ding wilt kopen, stuur dan forumlid Muzikant even een bericht (ik lees niet dat je dat al gedaan hebt).

Je hebt kunnen lezen dat hij al enige tijd in het ziekenhuis heeft doorgebracht, het kan dus zijn dat hij niet veel op het forum is.

Van een persoonlijk bericht ontvangt hij een mailtje via het forum en dat krijgt hij allicht eerder onder ogen.

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

Homethx

Ik heb hem zelf ook al een bericht gestuurd! Als je echt wil verkopen hoeft het geen week te duren om een bericht terug te sturen, ookal is het vanuit je bed.

Homethx

Citaat van: reza op mei 27, 2020, 12:57:20
Dat ligt er aan welke JVC.
Maar als je deze naast een JVC zet van dezelfde prijs klasse zal de JVC dieper zwart projecteren.

Laat ons zeggen tov een JVC X5000...

MechanicalAnimal

Citaat van: Homethx op mei 27, 2020, 13:34:09
Ik heb hem zelf ook al een bericht gestuurd! Als je echt wil verkopen hoeft het geen week te duren om een bericht terug te sturen, ookal is het vanuit je bed.

Daar kan ik zo (en jij trouwens ook niet) over oordelen, allicht is de beste man echt heel erg ziek.

Als je de startpost leest lijkt het me hier niet gaan om een griepje.

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

Homethx

Citaat van: MechanicalAnimal op mei 27, 2020, 13:41:38
Daar kan ik zo (en jij trouwens ook niet) over oordelen, allicht is de beste man echt heel erg ziek.

Als je de startpost leest lijkt het me hier niet gaan om een griepje.

Ik kan begrijpen dat je in een moeilijke situatie zit, van gelijk welke aard, maar dan moet er beter met Werner afgesproken worden. Dit soort zaken weet je vooraleer je een advertentie plaatst.

reza

Citaat van: Homethx op mei 27, 2020, 13:36:12
Laat ons zeggen tov een JVC X5000...

De 5000 heeft betere zwartwaardes.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"