Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

« vorige - volgende »

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

AnubisNefer

Citaat van: katwax op februari 16, 2014, 12:04:21
Niet twijfelen beste nieuwe serie van vorig jaar naar mijn mening.
Vin het te over the top Amerikaans... Ben na 3 afleveringen gestopt. Beste nieuwe serie van afgelopen jaar vind ik toch wel "Hannibal"....

Maar dat is mijn mening ;-)
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

katwax

Citaat van: AnubisNefer op februari 16, 2014, 14:45:39
Vin het te over the top Amerikaans... Ben na 3 afleveringen gestopt. Beste nieuwe serie van afgelopen jaar vind ik toch wel "Hannibal"....

Maar dat is mijn mening ;-)
Hannibal komt inderdaad in dicht in de buurt :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

modde239

Net de 1e afl gezien van een nieuwe serie genaamd Resurrection en moet zeggen dat het mij meteen pakt deze ga ik zeker volgen..... :popcorn:


Robbo


alexander2

Citaat van: Robbo op maart 11, 2014, 13:30:36
Lijkt zeer op Les Revenants. Wat een top serie is.

Klopt S 2 is in aantocht.
Je ziet wel vaker remakes en vaak is het resultaat bedroevend.
Delivery Man ook zo een slap aftreksel van iemand die alleen maar in slechte films speelt, het origineel heette Starbuck.

http://www.youtube.com/watch?v=Z2MD0qJkWzU

Robbo

En ook van The 4400.   Eveneens zeer goed.

katwax

Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

alexander2


Zaagstra

Ik hoorde dat seizoen 2 van Hannibal  begonnen is. Dat wordt seizoen 1 kopen en collega lief aankijken voor seizoen 2...

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

roeleken

Accuphase E350, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream, Dac40,  Atlas Hyper ls

katwax

Citaat van: Zaagstra op maart 12, 2014, 08:32:37
Ik hoorde dat seizoen 2 van Hannibal  begonnen is. Dat wordt seizoen 1 kopen en collega lief aankijken voor seizoen 2...

Walter Zed
Nog maar 2 eps ver in S2 dus tijd zat :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Zaagstra

Citaat van: katwax op maart 12, 2014, 11:28:23
Nog maar 2 eps ver in S2 dus tijd zat :)

Eerst Game of Thrones S4 (ben met S1 begonnen om op tijd bij te zijn). In de tussentijd kan ik Hannibal S1 aanschaffen en herhalen.

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

katwax

Citaat van: Zaagstra op maart 12, 2014, 14:17:43
Eerst Game of Thrones S4 (ben met S1 begonnen om op tijd bij te zijn). In de tussentijd kan ik Hannibal S1 aanschaffen en herhalen.

Walter Zed
Bijna. Nog paar weekjes slapen. Probeer altijd enkel eps op te sparen, maar bij S3 ben ik bij uitkomen van 2 al beginnen kijken :p
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

barrykuma

Vanavond kijk ik de laatste aflevering van de al wat oudere serie The Wire. Heb er echt van genoten.

EDIT: oops, dit is alleen een Topic voor nieuwe series. Nou, ik heb weer tijd voor de Walking Dead en Game of Thrones.

RubenV.

Sinds gisteren begonnen met House of Cards, ik heb meteen 3 episodes gekeken. Vermakelijke serie  :D
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

alexander2

Citaat van: RubenV. op maart 17, 2014, 15:05:40
Sinds gisteren begonnen met House of Cards, ik heb meteen 3 episodes gekeken. Vermakelijke serie  :D

Geweldige serie en nog steeds heb ik geen idee waar het naar toe gaat.
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

apogeefreak

True detective was goed. De krachten die deze serie uit het download circuit houden moeten wel evil zijn Brein! :D
701s->runco933->8500ultra->hd1->hd350->vw100->cinemax->9500mp->909splitpack+kuro

RubenV.

Citaat van: alexander2 op maart 17, 2014, 15:29:33
Geweldige serie en nog steeds heb ik geen idee waar het naar toe gaat.
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Of diegene die achter de schermen aan de touwtjes trekt? Ik laat me verrassen  :D
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

alexander2

Citaat van: RubenV. op maart 17, 2014, 15:34:43
Of diegene die achter de schermen aan de touwtjes trekt? Ik laat me verrassen  :D

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Sailor Jan

House of Cards S2 begon goed, maar eindigt in mijn opinie niet zo denderend. Maar het is wel een verrassende serie.
Wees lief voor jezelf

Raphie

JBL PRX Power!

Etiennevh

Breaking Bad nu helemaal afgekeken. Geweldige serie, heeft me van begin tot bijna het eind geboeid.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Hanky Panky

Vorige week From dusk till dawn de serie gekeken. Die blijf ik voorlopig wel volgen, beetje hetzelfde broeierige sfeertje als de film alhoewel ik wel Cheech miste met zijn Pussylovers rant  >:D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

barrykuma