Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

« vorige - volgende »

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Aeron

Bijna klaar met True Blood seizoen 6, dan Game of Thrones seizoen 3 afkijken en dan is het wachtten op The Walking Dead!
Ben een beetje op zoek naar een nieuwe serie, heb er al heel wat gezien dus het wordt wel steeds moeilijker!

Ik zit te denken aan de volgende series:

- Justified
- Falling Skies
- Arrow
- Ray Donovan
- The Americans

Benieuwd naar jullie mening!

wiemelen

Justified, Falling Skies en Arrow zijn best wel te pruimen ... als het je ding is.
De andere heb ik zelf nog niet gekeken.

Anders zijn er ook nog net Helix, Black Sails en The musketeers begonnen.


Loondijke

Citaat van: Aeron op januari 30, 2014, 08:54:13
Bijna klaar met True Blood seizoen 6, dan Game of Thrones seizoen 3 afkijken en dan is het wachtten op The Walking Dead!
Ben een beetje op zoek naar een nieuwe serie, heb er al heel wat gezien dus het wordt wel steeds moeilijker!

Ik zit te denken aan de volgende series:

- Justified
- Falling Skies
- Arrow
- Ray Donovan
- The Americans

Benieuwd naar jullie mening!

Justified en The Americans gekeken en heb zitten smullen. Zeker Justified is in S2, 3 en 4 heel erg sterk.

Ray Donovan aan begonnen maar ik kwam niet door de 3e aflevering heen. De rest zijn niet mijn smaak.
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

alexander2

Ray heb ik ook opgegeven leek leuk in het begin maar later kijk je nergens naar en met nergens bedoel ik echt nergens.
Justified topserie maar vind je 2 afleveringen al niets hou dan maar op.
Falling ski's vreselijk.
Arrow leuk voor Onno hoes maar niet voor mij.
The Americans slecht ook niet mijn ding.
Helix vind ik ook zeer slecht.

Ik zal ik een paar ss plaatsen wat ik nog heb liggen misschien zit er iets voor je tussen, je moet wel even googlen en imdb raadplegen natuurlijk.
Er is nog veel meer maar laten anderen ook maar is iets plaatsen.





Aeron

Dat is een aardige lijst, :bigsmile:
Daar zal ik het weekend eens induiken, thnx!
Leuk om te zien dat de meningen best veel verschillen.
Maakt het natuurlijk wel iets lastiger  ;) maar ik denk dat sommige series wel het proberen waard zijn, zoals Justified en The Americans.
Meer tips zijn uiteraard altijd welkom, maar daar is dit topic dan ook voor :clapping:

modde239

Kijk op Netflix naar How I Met Your Mother...geweldige serie erg grappig...een aanrader....


gerard1



katwax

Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Joris1971

 The Shield (ja, ik weet het, is een oudje), ben nu bij seizoen 2.... Vind het echt een geweldige serie, nog 5 seizoenen te gaan (leve netflix  :pompom:)

Aeron

Citaat van: Joris1971 op februari  1, 2014, 16:03:29
The Shield (ja, ik weet het, is een oudje), ben nu bij seizoen 2.... Vind het echt een geweldige serie, nog 5 seizoenen te gaan (leve netflix  :pompom:)

Inderdaad een geweldige serie!
Ik keek vaak 2 of 3 afleveringen achter elkaar, kon er geen genoeg van krijgen!

Joris1971

Citaat van: Aeron op februari  2, 2014, 15:27:54
Inderdaad een geweldige serie!
Ik keek vaak 2 of 3 afleveringen achter elkaar, kon er geen genoeg van krijgen!

Soms sta ik om 5 uur op om 4-5 afleveringen te kijken... Erg he  ;D

Aeron

Citaat van: Joris1971 op februari  2, 2014, 19:25:53
Soms sta ik om 5 uur op om 4-5 afleveringen te kijken... Erg he  ;D

Bij mij was het iets anders, ik moest de volgende dag vroeg op en ging veel te laat slapen  ;)
Maar door dit soort dingen weet je dat je een goede serie te pakken hebt! ;D

Hetzelfde had ik ook bij The Soprano's, man, wat zou ik die graag nog eens opnieuw willen kijken!
Maar dan wel zonder m al eens gezien te hebben! ::)



Zaagstra

Over ouwetjes gesproken, ik heb gister voor het eerst naar Twin Peaks gekeken. Best aardig tot nu toe.

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

LP

Twin Peaks is ook één van mijn favorieten. Tijdje terug de hele serie nog eens gekeken. Vond 'm weer goed. Binnenkort komt volgens mij de blu-ray uit. Dan gaat ie er zeker nog een keer aan geloven.

Oude series uit je jeugd terugkijken is niet altijd een goed idee. Een goed voorbeeld hiervan is Miami Vice. Wat een waardeloos acteerwerk en flut verhaallijnen. Die had ik beter kunnen laten liggen in de aanbiedingenbak.

Zaagstra

Citaat van: LP op februari  3, 2014, 19:34:54
Oude series uit je jeugd terugkijken is niet altijd een goed idee. Een goed voorbeeld hiervan is Miami Vice. Wat een waardeloos acteerwerk en flut verhaallijnen.

Dat had ik bij de eerste keer kijken al. Qua teleurstelling staat mij Chiefs het meest bij (http://www.imdb.com/title/tt0084997/). Mogelijk omdat het een k*t transfer naar DVD was.

I Claudius leek een teleurstelling te worden, maar na een 10 minuten zat ik er weer helemaal in, met name dankzij Brian Blessed. "Is there any man in Rome who has not slept with my daughter!!!" Briljant, en dunnetjes overgedaan/gepersifleerd in Blackadder 1.

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

svmnb

Top gear is gisteren weer begonnen. Tamelijk hilarische aflevering weer. ;D
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

JCL

Al iemand die aan S2 van House of Cards is begonnen? Was toch wel de beste serie van 2013!

Ronin79

Dracula heb ik afgekeken. V

Van de week begonnen met Justified.
Season 1 inmiddels al afgekeken, en ben nu halve wegen season 2.
Leuke vermakelijke serie, niets mis mee ;)

modde239

Citaat van: JCL op februari 15, 2014, 11:54:41
Al iemand die aan S2 van House of Cards is begonnen? Was toch wel de beste serie van 2013!

Yep al begonnen de eerste 5 afl gezien via Netflix de 1e afl is al meteen top..... :headbanging:

Actionhost

Wie heeft seizoen 1 van house of cards gezien? Ik wil er mee beginnen. Meningen?
Marantz PM-15s2 Limited Edition/Marantz SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met Ortofon 2M Blue/ Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Mod/Externe DAC: Marantz SA-15s2 Limited Edition/Synology DS213

Xstream

HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

katwax

Citaat van: Actionhost op februari 16, 2014, 11:01:34
Wie heeft seizoen 1 van house of cards gezien? Ik wil er mee beginnen. Meningen?
Niet twijfelen beste nieuwe serie van vorig jaar naar mijn mening.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

JCL

Citaat van: katwax op februari 16, 2014, 12:04:21
Niet twijfelen beste nieuwe serie van vorig jaar naar mijn mening.

  ^^ Begint ook gelijk weer top in s2

Actionhost

Marantz PM-15s2 Limited Edition/Marantz SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met Ortofon 2M Blue/ Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Mod/Externe DAC: Marantz SA-15s2 Limited Edition/Synology DS213