Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

« vorige - volgende »

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

gerard1

haha geen commentaar, maar een vraag. lijkt mij wel duidelijk als er staat, waarom met een vraagteken
je was kort van stof net als ik. ;)

alexander2

Citaat van: gerard1 op januari 22, 2014, 22:36:52
haha geen commentaar, maar een vraag. lijkt mij wel duidelijk als er staat, waarom met een vraagteken
je was kort van stof net als ik. ;)

;)
Is echt een aparte serie die zo anders is dan het zogenaamde aparte wat er uit de USA komt.
Ik vind het opmerkelijk dat ik er zo weinig over hoor.

Zaagstra

Citaat van: Hanky Panky op januari 22, 2014, 15:13:08
Voel je ook je lever groeien tijdens het kijken?  :D

Hihi. Dat ook, ja. Ze zuipen aardig wat af.

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

Hanky Panky

Citaat van: Zaagstra op januari 23, 2014, 11:32:40
Hihi. Dat ook, ja. Ze zuipen aardig wat af.

Walter Zed

Het is een prima serie voor male chauvinist pigs  :D :D :D

Wel mooi die tijdsgeest, die weten ze uitstekend neer te zetten. Ook in latere seizoenen met rassenrellen e.d.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Mordante

Heeft iemand hier de serie 'black book' gezien? Ik hoor wel goede dingen over deze serie maar voordat ik deze zou kopen wil ik weten of het wel de moeite waard is.

Ronin79

Teen Wolf is ook weer begonnen (cq. verder gegaan).
Gisteren aflevering 13 en 14 gekeken van Season 3.
Blijft een vermakelijke serie ;)

Zaagstra

Citaat van: Hanky Panky op januari 23, 2014, 11:50:52
Het is een prima serie voor male chauvinist pigs  :D :D :D

Oink oink. Gelukkig zijn we wat verder gekomen sindsdien.

Citaat van: Hanky Panky op januari 23, 2014, 11:50:52
Wel mooi die tijdsgeest, die weten ze uitstekend neer te zetten. Ook in latere seizoenen met rassenrellen e.d.

Shhht... niet teveel verklappen svp!  :P

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

JCL

Citaat van: Zaagstra op januari 22, 2014, 13:57:37
Ik heb dit weekend de eerste aflevering van Mad Men gezien. Ziet er puik uit, alleen kreeg ik de neiging na afloop de ramen en deuren tegen elkaar open te zetten en mijn kleren in de was te doen. Wat een rook! En wat een Neanderthalers die kerels.

Walter Zed

Wordt er ook niet beter op in de volgende seizoenen ;)

Overigens heb ik dat gevoel ook als we Californication kijken. In mijn studententijd deden we dat wel eens voor we gingen stappen. Dan kom je gelijk goed in de stemming zullen we maar zeggen :D

alexander2

Citaat van: JCL op januari 26, 2014, 11:46:06
Wordt er ook niet beter op in de volgende seizoenen ;)

Overigens heb ik dat gevoel ook als we Californication kijken. In mijn studententijd deden we dat wel eens voor we gingen stappen. Dan kom je gelijk goed in de stemming zullen we maar zeggen :D

Californication is niet meer jammer vond het soms hilarisch.

clockwork

Als het goed is komt er nog een seizoen in de loop van dit jaar.  :pompom:

Edit: vanaf 13 april seizoen 7......
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

alexander2

Citaat van: clockwork op januari 26, 2014, 13:10:35
Als het goed is komt er nog een seizoen in de loop van dit jaar.  :pompom:

Edit: vanaf 13 april seizoen 7......

Dat is goed nieuws Hank mag weer aan de bak. :D

JCL

Dat 7e seizoen wordt wel het laatste. Moet zeggen dat ik seizoen 5 wisselend vond. Seizoen 6 daar in tegen was weer meesterlijk! Hopen dat ze dus een sterk einde kunnen maken. Hoop ook dat onze Faith weer een rolletje krijgt, maar dat zal wel van niet :(

alexander2

Citaat van: JCL op januari 26, 2014, 14:21:46
Dat 7e seizoen wordt wel het laatste. Moet zeggen dat ik seizoen 5 wisselend vond. Seizoen 6 daar in tegen was weer meesterlijk! Hopen dat ze dus een sterk einde kunnen maken. Hoop ook dat onze Faith weer een rolletje krijgt, maar dat zal wel van niet :(

Moeten we maar is een petitie opstarten omtrent Faith. :D
Maareh die heb ik nog niet geheel naakt gezien valt me vies tegen. :tounge:

JCL

Ja zonde, dat gaat ook niet meer komen ben ik bang. Hetzelfde geldt voor Karin, maar dat heeft er meer mee te maken dat zij geen willekeurig neuk object is voor hem.

alexander2

Citaat van: JCL op januari 26, 2014, 16:16:32
Ja zonde, dat gaat ook niet meer komen ben ik bang. Hetzelfde geldt voor Karin, maar dat heeft er meer mee te maken dat zij geen willekeurig neuk object is voor hem.

Ben ik nog steeds niet over uit is dat nu een mooie vrouw of...?

clockwork

Echt wel.  :inlove:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Zaagstra

Citaat van: alexander2 op januari 26, 2014, 16:23:27
Ben ik nog steeds niet over uit is dat nu een mooie vrouw of...?

Natascha McElhone, de geslaagde versie van Natasja Froger.

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

Ronin79

Ben afgelopen week maar begonnen aan; American Horror Story Season 3 (Coven).
Aflevering 8 zal ik vandaag gaan kijken.

Daarnaast: Revolution: season 2 is begonnen op de TV.
Mijn vriendin heeft season 1 van Revolution niet gezien (al zou ze het wel terug kunnen kijken) ...
maar wil season 2 wellicht wel mee kijken. Daarvoor kijken we op zondag: Arrow: Season 2 en Agents Of S.H.I.E.L.D.

Eigenlijk is het vreemd; hoewel ik meer dan 70 a 80 series in HD heb, zowel downloads als retail ... kijken we bepaalde series
door de weeks toch samen op bijvoorbeeld Veronica en SBS6 (Arrow, S.H.I.E.L.D, Revolution, NCIS (L.A), Mentalist, en straks weer; The Following)
De rest kijk ik wel eens op de computer (zoals American Horror Story, Teen Wolf, Hannibal, etc, etc), omdat het in de PC kamer lekker rustig is,
en mijn partner vind niet alles leuk. ;)


apogeefreak

Ik probeer true detective te volgen maar bij e02 zijn ze allemaal met paswoord beveiligd. Heeft iemand een normale versie gevonden?
701s->runco933->8500ultra->hd1->hd350->vw100->cinemax->9500mp->909splitpack+kuro

Mordante

Citaat van: apogeefreak op januari 27, 2014, 20:56:49
Ik probeer true detective te volgen maar bij e02 zijn ze allemaal met paswoord beveiligd. Heeft iemand een normale versie gevonden?

HBO abonnement nemen.

alexander2

Citaat van: apogeefreak op januari 27, 2014, 20:56:49
Ik probeer true detective te volgen maar bij e02 zijn ze allemaal met paswoord beveiligd. Heeft iemand een normale versie gevonden?

Torrent versies zijn overal te vinden zonder die rare passwords

http://kickass.to/usearch/true%20detective/

modde239

Citaat van: apogeefreak op januari 27, 2014, 20:56:49
Ik probeer true detective te volgen maar bij e02 zijn ze allemaal met paswoord beveiligd. Heeft iemand een normale versie gevonden?

Via Spotlite geen problemen.....

Ronin79

Via Newsbin (nee niet het programma, hoewel ik die ook heb) en Spotnet (Usenet) ook geen probleem met True Detective.
Ik heb hem op de schijf staan, en doet het gewoon goed.

Ben gisteren maar eens begonnen met Season 1 van; Sleepy Hollow.

Sluit qua thema een klein beetje aan met .. American Horror Story: Coven (Season 3), waarvan ik alleen nog op aflevering 13 wacht.
(aangezien hier ook heksjes in voorkomen, net zoals bij de pas gekeken Witches Of East End).

apogeefreak

701s->runco933->8500ultra->hd1->hd350->vw100->cinemax->9500mp->909splitpack+kuro

Harry HT


Citaat van: apogeefreak op januari 27, 2014, 20:56:49
Ik probeer true detective te volgen maar bij e02 zijn ze allemaal met paswoord beveiligd. Heeft iemand een normale versie gevonden?
tot nu toe een aanrader, deze nieuwe serie.

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."