R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Gestart door R, februari 29, 2004, 23:45:43

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

R

Citaat van: DV79 op november  4, 2015, 11:38:31
Mooie rustige kleur.
Dat spuit je neem ik aan?

Succes!

Nee, dat wordt gewoon schilderen ;)

R

Citaat van: MechanicalAnimal op november  4, 2015, 11:47:49
Hoppa, de OF1010  :pompom:

Die bovenfrees is ook mijn trouwe klusmaat  :D

Heerlijk apparaat inderdaad. Heb ook de werkbank en cirkelzaag gekocht, fantastisch spul...

R

Vandaag een paar uur zen tijd. Geef mij maar een stuk hout + schuurpapier... heerlijk. Alles is geschuurd en ontvet, we zijn klaar om te schilderen. Daarnaast de nieuwe zaag kunnen testen door de liggende planken op maat te zagen. Die tafel en de zaag werken echt perfect samen. Mooi stukje techniek.

Hopelijk kunnen we deze week al wat schilderen.

Perfectionist

Mooie bezigheid. Dat heb ik met auto's poetsen, soort meditatie.
Een beter forum begint bij jezelf.

R

Ah, dan kom ik hem een keer langsbrengen ;)

Perfectionist

Prima, ik moet nog een wandmeubel gemaakt hebben.  :D
Een beter forum begint bij jezelf.

VlisChris

Als jullie beiden tegen hetzelfde uur-tarief voor elkaar werken denk ik wel een idee te hebben wie hier beter uit gaat komen :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

R

Citaat van: Perfectionist op november  8, 2015, 21:45:56
Prima, ik moet nog een wandmeubel gemaakt hebben.  :D

Ha ha, als geduld hebt tot 2020 wil ik er wel eens over nadenken. De kluslijst is hier nog enorm :).

R

Afwerken is begonnen. Ik heb de grondverf ook op kleur laten maken, dat werkt erg fijn.

MechanicalAnimal

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

SV..S

Een serieuze klus, ziet er goed uit!

Heb je een speciaal soort met gebruikt,.

En met welke verf schilder je, acryl of alkyd?




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

BuSpu

Gaat het goed met de kopse kanten van het MDF?

R

Citaat van: BuSpu op november 12, 2015, 22:33:10
Gaat het goed met de kopse kanten van het MDF?

Gaat prima, gewoon geduld en laten vollopen. Stopt vanzelf met zuigen :)

R

Citaat van: SV..S op november 12, 2015, 22:01:11
Een serieuze klus, ziet er goed uit!

Heb je een speciaal soort met gebruikt,.

En met welke verf schilder je, acryl of alkyd?

Met = mdf? Dan nee, gewoon standaard. En de verf is acryl.

SV..S

Ik heb ook standard mdf grbruikt, ik vond de " betere" te duur. Wel heb ik spijt van verven met acryl, verft wel lekker, maar ik vind hem niet sterk. Er zijn  diverse beschadigingen op te zien nu. Ik heb gegronde platen gebruikt die wit zijn, waardoor je op een zwart oppervlakt extra snel de beschadigigen ziet!




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

R

Citaat van: SV..S op november 14, 2015, 10:22:29
Ik heb ook standard mdf grbruikt, ik vond de " betere" te duur. Wel heb ik spijt van verven met acryl, verft wel lekker, maar ik vind hem niet sterk. Er zijn  diverse beschadigingen op te zien nu. Ik heb gegronde platen gebruikt die wit zijn, waardoor je op een zwart oppervlakt extra snel de beschadigigen ziet!

Hmm.. dat moet ik maar even zien hoe het uitpakt. Het zal de komende jaren ook nog wel een paar keers als racebaan/vliegveld/parkeerplaats etc etc van de kleine gebruikt worden vermoed ik ;)

gilles0181

Ziet er goed uit hoor! Wat is de naam van die schuif scharnieren? En hier ook een Festool eigenaar overigens, met kleine "wij zien jouw b&w speakers als stootbumpers" kids...
AVR: Denon X7200WA | AMP: Rotel RB-1582 mkII | Fronts: B&W CM10 S2 | Center: B&W CMC S2 | Sub: Rel T9 | Surround + Back: 4x KEF T101 | Atmos: 4x Q-acoustics QI65CW
Extra: Nvidia Shield TV 2k17 - Sonos Connect - Chromecast 1

R

De scharnieren heten: draai schuifbeslag of klep zwenkbeslag.

SV..S

Citaat van: R op november 14, 2015, 11:20:45
Hmm.. dat moet ik maar even zien hoe het uitpakt. Het zal de komende jaren ook nog wel een paar keers als racebaan/vliegveld/parkeerplaats etc etc van de kleine gebruikt worden vermoed ik ;)
Haha, je staat er wel relax in, ik moet zeggen dat ik not amussed was toen de ipad uit de steun viel en de lak beschadigde  ;)




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

R

Citaat van: SV..S op november 14, 2015, 20:02:32
Haha, je staat er wel relax in, ik moet zeggen dat ik not amussed was toen de ipad uit de steun viel en de lak beschadigde  ;)

Ach, bij zelfbouw doet dat nu eenmaal minder pijn. 200-300 euro zelfbouw scheelt fors t.o.v. 1200 euro aankoop ;).

Kleine tegenvaller aan deze zijde. Na aanschaf nieuwe gordijnen zal er waarschijnlijk een ander kleurtje op moeten.. Begint dat proces weer opnieuw ;)

R

We kunnen gelukkig weer verder met schilderen, nieuwe kleur is uitgezocht, betongrijs.

R

Kleine tegenvaller in de set vandaag. De panasonic TV heeft al tijden last van buzzing, maar was met enige regelmaat te verhelpen. Ik schroefde dan de TV open en draaide alle schroefjes op de boards weer vast. Helaas werd het deze keer erger, dus de TV begint end of life te raken :(. We gaan dus zachtjes op zoek naar een nieuwe 50-55"..

Jean Sibelius

Nog vorderingen gemaakt met het meubel?
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

R

Gisteren op zolder de schuur/schilder cabine gemaakt. Ergens deze week gaan we weer verder.