R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Gestart door R, februari 29, 2004, 23:45:43

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Grindtegel

Ziet er netjes uit, wel loodzwaar (rvs zwaar  ;D )
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

R

Thanks. ben benieuwd wat hoe het gaat worden!

WickedGame

Simpel maar doeltreffend, me likes  ;D


Starred

Houd er wel rekening mee dat elke keer als je een glas op rvs neer zet het a) hard en schel klinkt en b) je elke keer de kringen zal moeten poetsen  :P

R


JeKa

Toch geen massief RVS'en tafel neem ik aan?

Fatalfelix

Citaat van: JeKa op oktober 24, 2008, 11:07:38
Toch geen massief RVS'en tafel neem ik aan?

Ik denk dat er dan een steunbalkje aangebracht moet worden  ;D
Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

Grindtegel

Citaat van: Starred op oktober 24, 2008, 10:43:46
Houd er wel rekening mee dat elke keer als je een glas op rvs neer zet het a) hard en schel klinkt en b) je elke keer de kringen zal moeten poetsen  :P

Daar hebben ze iets voor: onderzettertjes  ;)
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

R

Nee, plaat 2 mm rvs die wordt omgezet. Dit wordt richtingloos geslepen als afwerking.

-madison-

Citaat van: Starred op oktober 24, 2008, 10:43:46
Houd er wel rekening mee dat elke keer als je een glas op rvs neer zet het a) hard en schel klinkt en b) je elke keer de kringen zal moeten poetsen  :P

Hiervoor kun je misschien wat schuim op de onderkant/aan de binnenkant plakken!
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

R


R

Het eerste stukje van de vrucht van Raymen!! Ik ben impressed.

JeKa

Citaat van: R op oktober 29, 2008, 21:39:07
Het eerste stukje van de vrucht van Raymen!! Ik ben impressed.

GAAF, HEEL GAAF!

royal d

Ben benieuwd naar het eindresultaat, het lijkt me nu een beetje kil/koud.

JeKa

Citaat van: D E op oktober 29, 2008, 22:14:25
Ben benieuwd naar het eindresultaat, het lijkt me nu een beetje kil/koud.
Nee man, de butcher look, gaaf juist!  8)

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

R

Ach ja, dat is smaak. Ik vind dit soort elementen erg mooi! Combineer hem wel met een stoffen bank en kleed, alleen nu nog even in gedachten ;)

royal d

Citaat van: R op oktober 29, 2008, 22:30:34
Ach ja, dat is smaak. Ik vind dit soort elementen erg mooi! Combineer hem wel met een stoffen bank en kleed, alleen nu nog even in gedachten ;)

Je bank met poef mogen er wel zijn :P ;D

Raymen

CitaatHoud er wel rekening mee dat elke keer als je een glas op rvs neer zet het a) hard en schel klinkt en b)

Hoi, Dit zal reuze meevallen,omdat het blad aan de onderkant wordt bekleed met multieplex.

EN de kringen ,tja dat heb je met glas ook.  :P...

Maar even afwachten wat het allemaal wordt. ;D

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

Starred

Citaat van: Raymen op oktober 30, 2008, 00:12:14
EN de kringen ,tja dat heb je met glas ook.  :P...

Dat klopt inderdaad, alleen minder kras gevoelig. In keukens zien RVS werkbladen er zeer fraai uit, maar vol krassen. Dus je moet goed tegen de krasjes kunnen die snel ontstaan bij RVS bladen.

Grindtegel

Ehh, ben ik dan de enige die onderzettertjes gebruikt?  :-\
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Raymen

CitaatDat klopt inderdaad, alleen minder kras gevoelig. In keukens zien RVS werkbladen er zeer fraai uit, maar vol krassen. Dus je moet goed tegen de krasjes kunnen die snel ontstaan bij RVS bladen.

Klopt, ik maak vrij veel horeca keukens, en thuis keukens(bladen), en mij valt op dat als het blad eropgezet wordt vinden de mensen het schitterend(geil zelfs :P).
Maar na de eerste 2 weken staan ze met hun handen in hun haren ,want er staat een kras op.
Die niet meer weg is te werken, wel wat te camoufleren ,maar verder niet.

Maar ben je een jaar verder dan krijgt zo`n blad een eigen leven zoals ze zeggen.

Dan vallen die krassen niet meer op en is het GEWOON zeg maar.

Persoonlijk vindt ik geborstelde bladen niet mooi.

Ik ben voor mijzelf ook bezig met een keukenblad, en deze wordt hetzelfde geborsteld als het tafeltje van R(richtingloos geborsteld ).

Hierop vallen krassen bijna niet op(alleen hele diepen wel natuurlijk.)

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

-madison-

Citaat van: R op oktober 29, 2008, 21:39:07
Het eerste stukje van de vrucht van Raymen!! Ik ben impressed.

Ziet mooi uit zeg :D Prachtig!
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

R

#2799
Kleine update, het schilderwerk zit er bijna op!

Morgen komt de bank en ik het begint er steeds meer op te lijken!

Ben nog even bezig met een indboedelverzekering voordat het dure spul over kan ;)