Focal Elear (390 euro)

Gestart door BasB, juni 9, 2019, 16:41:06

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BasB

Ik heb deze Focal Elear vorige week aangeschaft via Marktplaats en helemaal blij met de sound. De soundstage, positionering, bass en treble zijn helemaal zoals ik ze graag wil horen. Alleen heb ik toch besloten de koptelefoon weer te verkopen. De reden hiervoor:

De verkoper (van Marktplaats) heeft me vooraf verzekerd dat de koptelefoon geen sporen van rooklucht vertoonde. Helaas bleek dit na ontvangst van de koptelefoon wel zo te zijn. In verband met de astma van mijn vriendin willen we ons huis zo rook- en stofvrij mogelijk houden. Vandaar ook dat ik er voor de koop expliciet naar vroeg.
Helaas reageert de verkoper nu niet meer op mijn berichten om de koop ongedaan te maken, waardoor ik besloten de koptelefoon zelf te verkopen. Volgens marktplaats is mijn enige alternatief een juridische procedure. Dan neem ik liever mijn verlies door de koptelefoon tegen een ruime korting door te verkopen.
Met het verschil dat ik transparant wil zijn over de staat van deze koptelefoon. Optisch en technisch in absolute nieuwstaat, inclusief originele verpakking en kabel. Echter is  dus wel te ruiken dat hij uit een omgeving afkomstig is waarin gerookt is. Hindert dat je niet, dan heb je voor deze erg scherpe prijs een prachtige koptelefoon.

Vanzelfsprekend is de koptelefoon te zien en beluisteren, in Rotterdam centrum.

Prijs: 390 euro.

paaj

balen zeg! kun je de oorkussens loshalen? verdrr lijken het dichte stoffen dus misschien zit daar de geur in en is vervangen wat goedkoper dan doorverkopen.
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

BasB

Citaat van: paaj op juni  9, 2019, 17:44:22
balen zeg! kun je de oorkussens loshalen? verdrr lijken het dichte stoffen dus misschien zit daar de geur in en is vervangen wat goedkoper dan doorverkopen.

Inderdaad enorm balen :(

De oorkussens zijn te vervangen inderdaad, maar dat kost ook weer enkele tientjes. De headband is bij mijn weten niet te vervangen?

Groet,
Bas

Raphie

Even schoonmaken met https://www.carclean.com/nl/enzyme-odour-eater-500ml.html
Gaat gegarandeerd 100% weg, hoef je hem echt niet voor te verkopen.
JBL PRX Power!

BasB

Citaat van: Raphie op juni  9, 2019, 21:15:16
Even schoonmaken met https://www.carclean.com/nl/enzyme-odour-eater-500ml.html
Gaat gegarandeerd 100% weg, hoef je hem echt niet voor te verkopen.

Heb je daar ervaring mee? Ben er toch wat huiverig voor eerlijk gezegd.

Raphie

Ja, heb er al auto's van meer dan €100.000 mee gedaan. Doet het prima op fijne materialen
Gewoon licht in nevelen, nachtje laten liggen et voilla weg.
Daarna gewoon even afnemen met licht vochtige schone microvezel doek met lauw water en weer als nieuw.
JBL PRX Power!

BasB