De set van Blue-Eyes

Gestart door blue-eyes, augustus 15, 2005, 10:44:54

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

sj0er-D

hmm denk dat het misschien een beetje schijn is? :)

blue-eyes

Citaat van: kippekop op april 28, 2008, 11:48:10
Wat ben je er enorm rustig onder man... het forum lijkt meer spanning uit te stralen dan jij! :)  Maar nogmaals een gefeliciteerd en beterschap met je vrouw vanuit Amsterdam gewenst!

Met rationaliteit kom ik nu even verder dan met emotie. Van het ziekenhuis naar huis en vice versa (in de auto) zijn mijn emo momenten........ ;)
Verder ben ik best wel een ijskonijn, dat klopt. Komt goed van pas met mijn werk ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

scrutinizer

Veel sterkte gewenst.....en natuurlijk gefeliciteerd met je zoon....But keep in mind, Eisse..dat jij buiten mens ook mede patient bent....  mede patient waar het 'licht' momenteel niet op gefocussed is.
And will be needed now, and after this.... ;)

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Deleted member

Wat een indrukwekkend verhaal! Het lijkt me heel erg dubbel, blij zijn met een gezonde zoon maar je zorgen maken om je vrouw. Ik vind dat je het goed oppakt in elk geval, ik weet niet of ik zo sterk zou kunnen zijn. Heel erg veel sterkte en uiteraard ook gefeliciteerd met de kleine!!

blue-eyes

Carina is wakker gemaakt! Ook de beademing is gestopt.

Goed nieuws dus.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

bmateijsen

Dat is erg goed nieuws!!

Citaat van: Blue-Eyes op april 28, 2008, 17:11:22
Carina is wakker gemaakt! Ook de beademing is gestopt.

Goed nieuws dus.

R


Raphie

Gelukkig maar, heeft ze de kleine al bij zich?
JBL PRX Power!

tiptop

Heel fijn om te horen dat het al iets beter gaat :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

TheSpeedSkater

Top! Nu die stijgende lijn in het herstel vasthouden!!
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Rielplayer

das goed nieuws. Goed herstellen en van die kleine genieten :D
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Bornin7ty2


blue-eyes

#1962
Citaat van: Raphie op april 28, 2008, 17:13:07
Gelukkig maar, heeft ze de kleine al bij zich?

Daar is vooralsnog geen sprake van. De kleine blijft nog wel enkele weken in de couveuse. Daarnaast ligt Carina ook nog even op de Intensive Care.

Citaat van: Antoine op april 28, 2008, 12:47:34
Wat een indrukwekkend verhaal! Het lijkt me heel erg dubbel, blij zijn met een gezonde zoon maar je zorgen maken om je vrouw. Ik vind dat je het goed oppakt in elk geval, ik weet niet of ik zo sterk zou kunnen zijn. Heel erg veel sterkte en uiteraard ook gefeliciteerd met de kleine!!
De mens is het best in dit soort situaties ;).





En bedankt weer iedereen!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Gisteren weer een beetje paniek. Dreigende phygose. Forse medicatie welke normaal gesproken voor 1 dag werkzaam is. Echter door een disfunctionerende lever worden deze medicijnen niet goed afgebroken waardoor ze ook vandaag nog helemaal onder invloed van deze zware medicijnen zit....

Warrigheid, waanideëen zijn veelvoorkomende complicaties bij een ontregelde waterhuishouding.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Nahpets

Wat een narigheid weer.

Sterkte!

Alles goed met de kleintjes?
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

wil

Jeetje, wat een sof. Sterkte,

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

blue-eyes

Vanmorgen werd ik gebeld door Carina! Dat is een gigantische verandering tov gisteravond toen ze me niet kende.... Ze lag met de mond wagenwijd open naar het plavond te staren ondertussen het ABC opzeggend. Raar gezicht je vriendin onder invloed van de zware medicijnen te zien liggen, vgl. het uiterlijk met iemand die geestelijk gehandicapt is.

Maar goed niews dus! Alle medicatie is ook gestopt. Er wordt alleen nog vocht ingebracht.

Mochten mensen meer willen weten, of zien: http://matthijn.blue-eyes.nu

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Nahpets

Berichtje geschreven in gastenboek (Kun je mijn e-mail adres weghalen? wist niet dat die zichtbaar zou zijn)

Al enig zicht op wanneer ze de baby kan zien/vasthouden?
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

blue-eyes

Citaat van: Enno op april 30, 2008, 09:23:09
Berichtje geschreven in gastenboek (Kun je mijn e-mail adres weghalen? wist niet dat die zichtbaar zou zijn)

Al enig zicht op wanneer ze de baby kan zien/vasthouden?

Done, en Carina heeft inmiddels Matthijn 2 maal gezien en vastgehouden.


Vanmorgen op visite geweest. Carina is erg helder. Ze heeft wel een zwart gat van de afgelopen dagen maar daarvoor is en wordt er een geschreven dagboek door de zusters bijgehouden, een foto- en videodagboek ook door het ziekenhuis en nu dan ook de website. En niet te vergeten de eigen foto's, ook de IC al zal ik niet alle foto's op de website zetten. Sommige van de IC zijn niet zo vrolijk maar die foto's heb ik wel gemaakt om Carina straks te laten zien wat ze heeft meegemaakt.

Ik zal hier wat minder gaan schrijven omdat ik nu de website in de lucht heb gebracht: Website Carina en Matthijn
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

wil

Vergeet vooral niet om de krant van de dag van de geboorte van Matthijn te bewaren. Altijd leuk voor hem, maar ook voor Carina, die maakt van de dagelijkse beslommeringen in de wereld nu niets mee.

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

tiptop

Heel fijn dat het weer wat beter gaat :D Echt top.
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

blue-eyes

#1971
Carina mag wellicht vandaag of morgen van de IC af, weer naar haar "eigen" kamer.


Ik moest jullie bedanken voor de reacties, zowel hier, telefoon, mail als op de website.

--------
Edit:

Carina ligt nu op de reguliere afdeling. De complicaties zijn onder controle. Nu begint het genezingsproces. Minimaal een jaar tot anderhalve jaar moeten we daar zeker voor uittrekken.

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

BuSpu


Staaled

Ik heb net pas 1 en ander terug gelezen.
Wat een geschiedenis!


Hou jullie taai en uiteraard gefeliciteerd met de kleine.

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

tiptop

Citaat van: Blue-Eyes op mei  1, 2008, 13:16:42
Carina mag wellicht vandaag of morgen van de IC af, weer naar haar "eigen" kamer.


Ik moest jullie bedanken voor de reacties, zowel hier, telefoon, mail als op de website.

--------
Edit:

Carina ligt nu op de reguliere afdeling. De complicaties zijn onder controle. Nu begint het genezingsproces. Minimaal een jaar tot anderhalve jaar moeten we daar zeker voor uittrekken.


Jeetje, wat lang nog voor het herstel zeg.
Heel veel beterschap gewenst alvast. :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.