Airplay marantz sr7007 (foto)

Gestart door raMniv, mei 24, 2013, 20:59:19

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

raMniv

Ik heb even een vraagje over airplay van de marantz sr7007. Ik weet dat via airplay je muziek kunt streamen naar je marantz. Is het ook mogelijk om bijvoorbeeld uitzending gemist of foto's van je iphone te streamen met de marantz?

Bedankt alvast.
"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

Nicklazzz

Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3

Eddye

Citaat van: raMniv op mei 24, 2013, 20:59:19
Ik heb even een vraagje over airplay van de marantz sr7007. Ik weet dat via airplay je muziek kunt streamen naar je marantz. Is het ook mogelijk om bijvoorbeeld uitzending gemist of foto's van je iphone te streamen met de marantz?

Bedankt alvast.
Nee, via de SR7007 is het alleen mogelijk muziek te luisteren via Airplay. Wil je UG, youtube e.d. kan je een AppleTV kopen.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Ron_HT

Airplay is alleen voor muziek. Je hebt inderdaad een Apple TV nodig voor uitzendingen, films en games (die je speelt op iPhone/iPad).
Marantz | B&W

raMniv

Dank voor de reactie, gister een apple tv aangeschaft.
"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"