Pioneer VSX-924

Gestart door LeRouge, januari 13, 2016, 22:22:35

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LeRouge

Beste Forumgenoten,

Mijn broer heeft een VSX-924 nieuw gekocht bij een winkel waar niemand gek is ;-)

Nu heeft hij een uitdaging en ik krijg zo niets gevonden en hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Mijn reacties zullen wat langer kunnen duren omdat ik het doorgeef aan mijn broer en hij het mag testen en dan feedback geeft aan mij en ik dan weer aan jullie haha

De uitdaging:
Voda-gsm als tv aanbieder -> hdmi -> Versterker -> hdmi -> Smart tv

Beeld en geluid lopen niet sync. Het beeld is eerder dan het geluid.
Dit is raar omdat je beeld niet kunt vertraging, ik krijg het in ieder geval niet gevonden.
Geluid kun je vertragen maar daar win je niets mee.

Ik moet zelf nog gaan kijken en proberen maar denk vraag jullie ook om advies zodat ik eventueel meerdere dingen kan proberen.
Na google te hebben geprobeerd en vele pagina's heb gelezen hebben ze het overal over geluid vertragen en oplossingen. Maar dat is hier niet aan de orde. Versterker gaat met de ARC naar de tv.

P.S. TV aanbieder maakt niet uit omdat de vorige het ook al had.

Ik hoor graag van jullie en alvast bedankt
Genoeg om lol te hebben

Trabuca

Wat bedoel je met voda-gsm? Een vodafone tv decoder voor glasvezel?

Heeft hij hetzelfde probleem als die voda-gsm rechtstreeks met hdmi op de tv aangesloten wordt? Zo nee dan kan je die twee uitsluiten en blijft de receiver over.
Denon AVC-X3800h | NCore500mp | Kef R3, R2C | Sony 85X95L | JL Audio 12W6 DIY Sub

LeRouge

Citaat van: Trabuca op januari 13, 2016, 22:26:17
Wat bedoel je met voda-gsm? Een vodafone tv decoder voor glasvezel?

Heeft hij hetzelfde probleem als die voda-gsm rechtstreeks met hdmi op de tv aangesloten wordt? Zo nee dan kan je die twee uitsluiten en blijft de receiver over.

Haha denk doe geen sluipreclame maar meld het zo dat men weet waar het over gaat haha.
Maar idd glasvezel met Vodafone. Zal het eens vragen/laten testen.

Bedankt alvast.

m.v.g. Paul
Genoeg om lol te hebben

LeRouge

#3
Alle,

Ik ben het weekend bij mijn broer geweest.
Alles is opnieuw nagelopen en aangesloten.
Alles werkt nu ook zoals het hoort.

m.v.g. Paul

p.s. Nu even kijken hoe ik dit weer kan sluiten. Ik zie geen slotje
Genoeg om lol te hebben

JGvH

Hoi paul wat was nou het euvel?

LeRouge

Het euvel zat hem in dat de LG tv lip sunc heeft en die hebben we aangezet...simpel eigenlijk haha
Genoeg om lol te hebben