Tabcam's set, where can I get...

Gestart door Tabcam, mei 31, 2020, 10:51:44

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Tabcam

#625
Citaat van: scrutinizer op juni 30, 2022, 15:48:33
Perfecte speaker!!
Dan blijf de problematiek van zijn ruimte ...
Een "smalbandige notch"  is analoog moeilijk. Vooral meerdere......
Open baffle Is al qua bas een best audiofiele en vrij ruimtevriendelijke oplossing. Daarbij komt dat als je een goede luidspreker met minder harmonischen probeert te maken, de harde ruimte nog steeds niet ideaal is maar wel veel beter gaat klinken.

Totnogtoe heb ik er één nodig voor de purifiwoofer en verder hoop ik hooguit nog iets in het basgebied te corrigeren.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

scrutinizer

#626
Citaat van: Tabcam op juni 30, 2022, 16:45:19
[i}Open baffle[/i] Is al qua bas een best audiofiele en vrij ruimtevriendelijke oplossing. Daarbij komt dat als je een goede luidspreker met minder harmonischen probeert te maken, de harde ruimte nog steeds niet ideaal is maar wel veel beter gaat klinken.

Totnogtoe heb ik er één nodig voor de purifiwoofer en verder hoop ik hooguit nog iets in het basgebied te corrigeren.
Vervorming was ook mede de reden voor Infinity en Genesis om hun flagships servo controlled te maken. Zowel de Infinity V, Beta en RS1 b alsook de Genesis Reference series werden er standaard mee voorzien. De Gamma/Delta had deze als optie.... Een no brainer mijns inziens ;)
Voordeel van deze controller is dat deze geen opnemers benodigt. Een mooi speeltje. ;)

Verder een nobel streven, Tabcam.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

holco

Heb je ook problemen in het mid/hoog dan die niet passief op te lossen zijn?
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

dre73

Citaat van: Tabcam op juni 29, 2022, 22:19:48
Er zit al eem plaatje bij, wat wil je nog meer zien?

Het liefst van de metingen.......
Daar ben ik wel benieuwd naar.
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Tabcam

Citaat van: holco op juni 30, 2022, 17:36:18
Heb je ook problemen in het mid/hoog dan die niet passief op te lossen zijn?
Ja, dat kan. Purifi heeft bv. zelf een notch filter bij hun passieve crossover toegevoegd dat ik ook op verschillende manieren kan wegwerken.

Mij lijkt het interessant, leerzaam en leuk om een goed passief crossover en een actieve analoog crossover te bouwen. Mochten beide goed lukken kan ik ze daarna vergelijken.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Tabcam

Citaat van: dre73 op juni 30, 2022, 18:34:00
Het liefst van de metingen.......
Daar ben ik wel benieuwd naar.
Wat commentaar bij de metingen, ik heb pas één keer echt kunnen meten. Ik wil nog best veel veranderen maar dat zal nog tijd en aandacht kosten. Ik ben nog volop in de ontwikkeling en de integratie vam de drivers en het verder doormeten van deze drieweg. Tevens heb ik gemerkt dat mooier uitziende metingen niet altijd beter klinken.


ALs eerste een SPL meting van links en rechts en als tweede de vervormingscijfers.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

dre73

Nou,dat ziet er al zeer behoorlijk uit toch! :thumbs-up:
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

holco

<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

dre73

Rond 1,5k zit een dipje,maar dat is dan ook alles.
Daar zit toch wel wat energie in de stem.
Heb je daar al eens wat energie toegevoegd?
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Contour

Welke mid en tweeter gebruik je nu eigenlijk?

Tabcam

Citaat van: dre73 op juli  1, 2022, 22:00:03
Rond 1,5k zit een dipje,maar dat is dan ook alles.
Daar zit toch wel wat energie in de stem.
Heb je daar al eens wat energie toegevoegd?
Zoals gezegd, het is nog lang niet af, de aansluiting tussen mid en hoog mag qua volume hoger denk ik en misschien moet ik een andere XO frequentie pakken. Daarbij komt dat ik waarschijnlijk al iets teveel diepe bas heb weggehaald. Het is de eerste keer met de hybride oplossing dus ik ben op dut punt al erg tevreden met hoe het nu klinkt.

Daarbij komt nog dat daar op meer systemen een dip zit, de beroemde/beruchte BBC dip die weliswaar iets verder gaat maar er op lijkt.

Citaat van: Contour op juli  1, 2022, 22:12:53
Welke mid en tweeter gebruik je nu eigenlijk?
Purifi en Bliesma

Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Contour

Mooie units! Die zijn niet de beperkende factor, nu lekker stoeien met de filtering.

Tabcam

Citaat van: Contour op juli  2, 2022, 09:04:12
Mooie units! Die zijn niet de beperkende factor, nu lekker stoeien met de filtering.
Ik was op de Lii Audio gekomen omdat ik een breedbander wilde. Na ook bij Voxativ en Devore te hebben geluisterd merk ik dat er toch beperkingen in breedbanders zitten. Qua holografisch beeld geweldig omdat je een puntbron hebt maar qua kleiring en in het hoge hoog lijkt het altijd dat de unit teveel beperkt.

Met filtering stoeien is best lastig,  hoeveel siblance is acceptabel, wanneer klinken oude opnames nog steeds goed genoeg en geweldige opnames super? Dat is ook waarom ik ook naar echte high end systemen ben gaan luisteren, hoeveel hoor je en hoeveel is er met zulke systemen te bereiken?
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

scrutinizer

Citaat van: Tabcam op juli  2, 2022, 10:07:43
Ik was op de Lii Audio gekomen omdat ik een breedbander wilde. Na ook bij Voxativ en Devore te hebben geluisterd merk ik dat er toch beperkingen in breedbanders zitten. Qua holografisch beeld geweldig omdat je een puntbron hebt maar qua kleiring en in het hoge hoog lijkt het altijd dat de unit teveel beperkt.

Met filtering stoeien is best lastig,  hoeveel siblance is acceptabel, wanneer klinken oude opnames nog steeds goed genoeg en geweldige opnames super? Dat is ook waarom ik ook naar echte high end systemen ben gaan luisteren, hoeveel hoor je en hoeveel is er met zulke systemen te bereiken?
En wat zijn je bevindingen tot aan nu?
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Tabcam

#640
Citaat van: scrutinizer op juli  2, 2022, 11:00:23
En wat zijn je bevindingen tot aan nu?
Dat het best een aardige kant op gaat met mijn MidFi set :P.

Ik heb Magico A5 beluisterd en dat was qua slechte opnames erg beroerd en de bas in die ruimte veel teveel gedempt. Voorlopig geen herkansing omdat ik niet verwacht dat slechte opnames beter gaan klinken dan ik heb gehoord.

Daarna heb ik Perlisten beluisterd. De 5t vond ik minder maar de s7t  is tonaal wel goed voor elkaar. Omdat de ruimte zo beroerd was had ik nog geen definitief oordeel maar maar na een luistersessie in Düsseldorf had ik niet het gevoel wow. Dat had ik wel bij de in de zaal ernaast spelende Lyravox Karlsson.

Een paar weken daarna  heb ik Boressøn beluisterd. Beide modellen waren tonaal en qua realisme erg goed maar qua diepte niet om over naar huis te schrijven en het high end model gaf in mijn smaak de beroerde opnames te slecht weer. Daarbij krijg je er een erg kleine sweet spot bij.

Verder heb ik de Kef Blade One Meta gehoord. Qua diepte ok maar tonaal soms raar (nasaal) en kreeg er geen fijn gevoel bij. Dat laatste zou aan de Hegel 590 aansturing kunnen liggen.

Ook heb ik een demo in een huiskamer gekregen van de actief aangestuurde Lyravox Karlotta . Ook dat was een soort van teleurstelling. De kamer deed nog steeds mee en klonk zeker niet beter dan thuis. Heb ook nog met de makers gesproken maar dat werd helaas teveel een verkoopgesprek :(.

Verder heb ik nog een thuisdemo gehad van de Joachim Gerhardcollection Surveyor. Tonaal fantastisch met vet diepe bas, alleen bleek hij meer voor korte afstand bedoeld te zijn en hoorde op de bank geen diepte. Wel chapeau voor de dealer, Rose Handwerk :worship:. Ondanks miscommunicatie erg fijn in contact.

Waar ik totnogtoe op uit kom is dat alleen open baffle of een gesloten luidspreker ongecorrigeerd een voor mij aanvaardbare bas geeft. Tevens dat de siblance veel vaker voorkomt maar wel veel beter kan.

Wat ik met al die luistersessies fijn vind om te merken dat het in een harde ruimte dus best redelijk kan en dat ik dus het best aardig doe qua balanceren van alle compromissen. Ik heb nu minder siblance dan met de Lii Audio en meer tetterende trompetten.  Tevens geeft het rust dat ik het in mijn ruimte niet eenvoudig beter krijg.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Laan

Ik vond het afgelopen donderdag bij jou wel een beleving op zich hoor! Wat een joekels zijn het als je ze in het echt ziet. Wat me opviel was de enorm grote stage waar alles erg fraai los van elkaar te volgen is en ook erg mooi op zijn plek staat. En in de juiste proporties. Het top en down end was wat timide, maar dat heb je zelf zo gedaan begrijp ik. Wat demping in je kamer zou geen kwaad kunnen en heb je ze weleens in de lengterichting gehad van de kamer? Geen muur achter de luisterpositie helpt ook denk ik. Al met al een heel mooi systeem met veel potentie. Dank voor je gastvrijheid Douwe!
Woonkamer:  Atoll st 300 | A*BNB nc250 bi-amp | Wharfedale Elysian 2
Man-cave set 1: Ayon Spirit V | Focal Scala Utopia Evo | Atoll st 300 | Atoll cd 100 | Rega P3, neo psu, exact | Atoll ph 100
Set 2: Classe CP 800 mk2, CA 2300 | Marantz SA 11 mk2 | Marantz NA 6006 | Sounddeco Alpha f3

scrutinizer

#642
Citaat van: Tabcam op juli  2, 2022, 12:36:03
Dat het best een aardige kant op gaat met mijn MidFi set :P.

Ik heb Magico A5 beluisterd en dat was qua slechte opnames erg beroerd en de bas in die ruimte veel teveel gedempt. Voorlopig geen herkansing omdat ik niet verwacht dat slechte opnames beter gaan klinken dan ik heb gehoord.

Daarna heb ik Perlisten beluisterd. De 5t vond ik minder maar de s7t  is tonaal wel goed voor elkaar. Omdat de ruimte zo beroerd was had ik nog geen definitief oordeel maar maar na een luistersessie in Düsseldorf had ik niet het gevoel wow. Dat had ik wel bij de in de zaal ernaast spelende Lyravox Karlsson.

Een paar weken daarna  heb ik Boressøn beluisterd. Beide modellen waren tonaal en qua realisme erg goed maar qua diepte niet om over naar huis te schrijven en het high end model gaf in mijn smaak de beroerde opnames te slecht weer. Daarbij krijg je er een erg kleine sweet spot bij.

Verder heb ik de Kef Blade One Meta gehoord. Qua diepte ok maar tonaal soms raar (nasaal) en kreeg er geen fijn gevoel bij. Dat laatste zou aan de Hegel 590 aansturing kunnen liggen.

Ook heb ik een demo in een huiskamer gekregen van de actief aangestuurde Lyravox Karlotta . Ook dat was een soort van teleurstelling. De kamer deed nog steeds mee en klonk zeker niet beter dan thuis. Heb ook nog met de makers gesproken maar dat werd helaas teveel een verkoopgesprek :(.

Verder heb ik nog een thuisdemo gehad van de Joachim Gerhardcollection Surveyor. Tonaal fantastisch met vet diepe bas, alleen bleek hij meer voor korte afstand bedoeld te zijn en hoorde op de bank geen diepte. Wel chapeau voor de dealer, Rose Handwerk :worship:. Ondanks miscommunicatie erg fijn in contact.

Waar ik totnogtoe op uit kom is dat alleen open baffle of een gesloten luidspreker ongecorrigeerd een voor mij aanvaardbare bas geeft. Tevens dat de siblance veel vaker voorkomt maar wel veel beter kan.

Wat ik met al die luistersessies fijn vind om te merken dat het in een harde ruimte dus best redelijk kan en dat ik dus het best aardig doe qua balanceren van alle compromissen. Ik heb nu minder siblance dan met de Lii Audio en meer tetterende trompetten.  Tevens geeft het rust dat ik het in mijn ruimte niet eenvoudig beter krijg.
Genoeg beluisterd en uiteenlopend van ontwerp zo te lezen..... ;)

De perfecte luidspreker is een utopie.
Mijn beleving is..... dat er goede weergavesystemen zijn waarin de som van gekozen luidsprekers,  electronica/interface icm een gegeven ruimte gewoon prettig harmonieert ;)

Heb menig volledig aktief systeem beluisterd maar geen ervaring is blijven plakken op voor mij belangrijke punten.

Laag aktief corrigeren waar nodig en vanaf laagmidden tot hoog passief uitwerken.......Dit met wat galm management in de ruimte waar mogelijk.

Indien volledig aktief toch naast de purify op zijn minst 2 kingpin Tripath's voor het mid en hoog ;)






Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Tabcam

Citaat van: Laan op juli  2, 2022, 15:25:41
Ik vond het afgelopen donderdag bij jou wel een beleving op zich hoor! Wat een joekels zijn het als je ze in het echt ziet. Wat me opviel was de enorm grote stage waar alles erg fraai los van elkaar te volgen is en ook erg mooi op zijn plek staat. En in de juiste proporties. Het top en down end was wat timide, maar dat heb je zelf zo gedaan begrijp ik. Wat demping in je kamer zou geen kwaad kunnen en heb je ze weleens in de lengterichting gehad van de kamer? Geen muur achter de luisterpositie helpt ook denk ik. Al met al een heel mooi systeem met veel potentie. Dank voor je gastvrijheid Douwe!
Niet helemaal, dat het hoog nog een betere aansluiting moest krijgen wist ik en het laag ben ik soms te weinig scheutig mee. Ik hou zelf niet van in de ruimte rollende bas.

Wat ik mezelf kwalijk neem is dat ik met de Purifi i.p.v. de Tripath heb gespeeld. Het lijkt toch weer een ander geluid maar heb natuurlijk ook niveau"s moeten aanpassen.

Vandaag heb ik dat elektrisch gemeten ofwel met 8 ohm belastingsweerstanden en daarna de versterkers gewisseld en weer op grofweg hetzelfde niveau ingesteld. Mooiste is dat ik de ruis kwijt ben omdat ik de einderversterkers van de mid en woofers minder ver heb opengedraaid. Rare is dat ik nu meer bas heb met vergelijkbare voltages  :wacko:.

Moet nog een keer kijken naar de aansluiting die ik op een 0.5 of 1 meter wil meten en daarna pas op de luisterplek. Wordt vervolgd...
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Tabcam

#644
Heb gisteren en vandaag wat geëxperimenteerd en gemeten met andere driver en andere PEQ instellingen. Omdat ik flinke afval in het hoog heb, dacht ik dat misschien de Diamond Tweeter die ik al in de Ushers heb een optie zouden kunnen zijn. Omdat ik daar geen baffle voor had heb ik maar een zo-zo-meting gedaan in een kortonnen doos omdat het me vooral om het hoog gaat en dan beamt de tweeter wel.

Ik heb op twee posities gemeten, 50 cm en op de luisterplek, alle op 1.44 V. ALs ik dan naar beide units kijk zie ik geen reden om te wisselen. Beide zijn redelijk vervormingsvrij en de Bliesma is rechter maar valt ietsjes af in het hoog.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Tabcam

Verder ben ik dus gaan meten, heb de units mooi aan elkaar aangesloten en een extra PEQ toegevoegd. Hieronder twee frequentieresponses, zowel val links als rechts . De rood-groene lijnen zijn op 50cm en met ~1.44V gemeten en de paars/blauwe zijn op de luisterplek gemeten.

De grafieken zijn hetzelfde, alleen is eentje flink ingezoomt, de lijnen staan op een halve dB.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Richi

Dat ziet er volgens mij helemaal niet slecht uit Douwe! Ik kom snel weer luisteren.
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Tabcam

Citaat van: Richi op augustus 26, 2022, 20:03:47
Dat ziet er volgens mij helemaal nier slecht uit Douwe! Ik kom snel weer luisteren.
Begint er steeds beter uit te zien én, nog belangrijker, ook naar te klinken. Je bent van harte welkom :colgate:!
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Tabcam

#648
De crossover is nu nog hybride i.p.v. geheel analoog en heb dus twee dac's. Heb nog een kleine verandering gedaan in de vorm van de Chord Hugo terug i.p.v. de Topping E30. Verder heb ik het gevoel dat de versterkers een dag of drie aan moeten staan en dan gaat het lekkerder klinken. Was op vakantie geweest en had alles uit gezet en dan lijkt het even te duren voor het weer "lekker" klinkt. Daar ik meerdere veranderingen heb gedaan de volgende keer maar eens goed opletten.

Verder heb ik gisteren veel geluisterd. Voor mijn gevoel is een stukje "magie" terug in de set is. Niet op standje oorverdovend maar op late avond / nacht luisteren. Bleef langer op en dat is voor mij een teken dat ik het op het niveau heb als de Ushers in mijn oude kamer met goede akoestiek.

Waar dat precies aan ligt? Poeh, heel veel denk ik. Wat wel kan helpen is dat mer meer bas het op lager niveau 50-70 dB, lekker integreert. En voordat er mensen roepen dat het state of mind is, ja dat kan er mee te maken hebben maar het is eerder andersom, ik krijg er energie en wordt er vrolijker van. De set is zeker niet perfect, het analoog filter ruist, is hybride, diepte kan beter zoals ik met de Lii Audio units had etc.nog veel te verbeteren dus :angel:!

Had ik de Ushers hier zo kunnen laten spelen als ik evenveel tijd, geld en aandacht had besteed? Denk het niet. Beter als toen zeker maar open baffle speelt anders. In een beter gedempte kamer had ik nooit op zoek gegaan naar een andere luidspreker.

Gezien gisteravond heb ik wel het gevoel dat ik zorgeloos de Ushers kan gaan verkopen. Een beetje met pijn in mijn hart maar voor de zolder (Covid19 werkkamer) een overdreven grote luidspreker die daar niet tot zijn recht komt. Moet dan wel over vervaning nadenken maar heb nog de Usher X-718 die ooit als surround luidsprekers dienst hebben gedaan.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

holco

Denk ook dat als je eenmaal goed aan een open baffle geproefd hebt er geen weg terug is  ;D
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.