Games top 15 2011 - 2012

Gestart door Ronin79, augustus 28, 2011, 02:58:39

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Snutchz

Wel erg veel shooters weer in de lijst... word je eng van  :sarcasm:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Dat is toch het over grote deel wat men wilt spelen.
Maar dat is niet alleen hier op dit forum, maar bijna overal merkbaar.

Er gaan echt maar 3 games echt goed scoren dit jaar; BF3, MW3 en Skyrim.
De rest van de top 10 best verkochte games Q4 2011, zal denk ik zijn;
Fifa 12, Forza 4, Batman A.C, Rage, Uncharted 3, Saints Row 3, en Gears Of War 3.

Dus naast het shooter geweld, zullen de andere genres het aardig goed doen.

Games die echter volledig worden onder gesneeuwd, of niet goed genoeg zijn ... die we wellicht snel in de Budget bakken zullen vinden zijn;
NFS The Run, Driver 3, Warhammer, Dead Island, BodyCount, in mindere mate; Resistance 3 (kijk alleen al naar; BF3, MW3, GOW 3) en oa. El Shaddai.

Sommige games komen gewoon op een verkeerd moment uit. Ik vind het daarom ook niet echt slim, om bijvoorbeeld een BodyCount uit te brengen ...
nu Gears Of War 3 en BF3 voor de deur staan. Of wat te denken van een Driver 3 ... die niet eens zo goed schijnt te zijn, omdat de besturing niet lekker werkt.
Dat toewel NFS en Forza 3 voor de deur staan. Ik weet wel; Driver is een arcade racer, maar toch. Een ander probleempje is er ook voor Resistance 3.
Het lijkt mij niet eens een slechte game, zeker niet. Maar de mensen die de game de aankomende tijd zullen aanschaffen, zullen dit maar even blijven spelen, als een
tussendoortje. BF3, en MW3 zijn de shooters die er nu toe gaan doen. GOW 3 gaat daar ook in mee doen, maar Resistance ??, ik denk het niet.
Volgende keer wellicht toch beter je releases plannen. Resistance was een goede game geweest voor April, Mei 2011, niet nu. Toch jammer.


Snutchz

Ik mag hopen dat deze boy het ook niet slecht zal doen >

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Dat hoop ik ook voor de makers.
Maar als die in deze periode uit gaat komen, word het wat lastig.
Zeker als mensen over meerdere consoles beschikken, dan alleen de WII.

MovieMax

BF3 voor de PC met grote afstand van de rest. BF2 helemaal grijs gespeeld. Shooters op consoles zuigen. Het zal wel aan mij liggen maar mikken met een gamepad ligt mij duidelijk niet.

Dan Batman Arkham City. Hoewel de replay value nogal laag was van Arkham Asylum.

En dan de nieuwe Assassins Creed. De middeleeuwse steden zijn heel mooi gemaakt. Brotherhood was een tikkie te gemakkelijk. Als je er niet uitkomt dan roep maar je mede assassins op.

Ik vind Fallout 3 briljant. De combinatie van quests en schieten vind ik heel leuk. Fallout New Vegas viel nogal tegen. Rommelig plot, mist de beklemmende sfeer van post-apocalyptica. Wellicht dat er nog een Fallout 4 komt.
KEF Reference 205 | KEF IQ2c | KEF Q55 | Velodyne DD-18 | Pass Labs X150.5 & X250.5 | JVC DLA-RS15 | Denon 3801 | LG 47LW570 | Viablue SC-4 silver & WBT | Oehlbach Blue Magic | Sommer 5.1 | Apogee Wyde Eye | Asus HDAV 1.3 deluxe | Harmony One | SQBox Touch | PS3 Slim | Ipad 2 | Airport Express | Auralex Gramma | Metrum Acoustics Octave DAC | Oehlbach NF 214 Master Set | AKG K 701

Ronin79

Mooi lijstje.

BF3 (Limited Edition) heb ik ook voor de PC besteld. Lijkt me een heerlijke game.
Batman moet een goede game worden, en de Fallouts moet ik nog afmaken.

Althans Fallout 3 Game Of The Year Edition, en Vegas moet ik ooit nog eens kopen.
Ik ben er helaas nog niet aan toegekomen.  ;)

Ronin79


Ronin79

btw.

Sommige game releases, datums en prijzen van de games (met name de Limited en Special Editions)
heb ik hier staan:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=115646.msg2019193#msg2019193