welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

#4776
Deze 2 ook besteld. Het duurde even, maar aangezien Vaderdag naderd, en mijn Vaders verjaardag ....
wou ik wel de Batman Digibooks in huis hebben, voordat ik mijn normale (gesealde) versies afgeef.
Met deze 2 Books (update: ik krijg ze als vaderdag cadeau, dat hoorde ik net  8),
heb ik de hele Dark Knight serie in een Digibook variant.

Ook heb ik een kopie van de Franse versie van: Braveheart (Digibook) besteld.


   



In de toekomst staat er nog wel een enkeling van deze Digibooks op mijn wish-list.

* The Green Mile (USA version)
* Full Metal Jacket (USA version)
* Natural Born Killers (USA version)
* Batman 1989 (USA version)
* Heat (NL media Markt versie)
* A.I (Duitse versie)
* Jaws (UK Version)
* Falling Down (USA version)
* Blood Diamont (NL Media Markt versie)

Alle films zijn gewoon voorzien van NL subs.
Ze hebben geen haast tenzij ik ze tegenkom met een prijs, waardoor je ze niet kunt laten liggen  ;)

Nicklazzz

Django
Jack Reacher
Argo
Troy
Dean John

Django stond bij MM Breda voor €14.99 een enorm verschil tegenover hier in schoten ;).
Jack Reacher moest ik gewoon hebben, Argo voor €10.00 bij Makro alsook troy(2 voor €20.00).
Dear John ;D tja, de vriendin mag er ook 1 kiezen he :P
Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3

fugazi_2009

Charlie's Angels: Full Throttle, Sneakers, Hot Shots, Hot Shots Part Deux, Who Framed Roger Rabbit? (nr 288), Tootsie (nr 168), Willow, Ghostbusters (Mastered in 4K, nr 189), Samsara 4K





Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

LuPo

Citaat van: Nicklazzz op mei 21, 2013, 18:45:03
Django
Jack Reacher
Argo
Troy
Dean John

Django stond bij MM Breda voor €14.99 een enorm verschil tegenover hier in schoten ;).
Jack Reacher moest ik gewoon hebben, Argo voor €10.00 bij Makro alsook troy(2 voor €20.00).
Dear John ;D tja, de vriendin mag er ook 1 kiezen he :P

Binnenkort kiest je vrouwtje vast Safe Haven als die in de winkel ligt. :D

Ronin79

#4780


* Django Unchained (French Amazon Exclusive Steelbook)
* The Hobbit - Ultimate Edition (French Amazon Exclusive Steelbook, Gollum Edition)
* Jack Reacher (NL Media Markt Exclusive Steelbook)
* Bad Boys (Play.com Exclusive Steelbook)
* Braveheart (Franse Digibook)

Alles is voorzien van NL subs.

Helaas heb ik de Canadese Matrix Steelbook nog niet binnen.
De re-issue van Star Trek, play.com exclusive Steelbook en oa. Snow White (UK Steelbook) komen ook nog binnen.

Batman Begins en The Dark Knight Digibooks zijn wel binnen gekomen, maar krijg ik pas
met vaderdag. Dus foto's van de Dark Knight Trilogy in digibook vorm (omdat ik ook de Muller Exclusive heb)
komen nog. Later zal daar waarschijnlijk Batman 1989 (deel 1) Amerikaanse Digibook aan toegevoegd worden.

StefaanD

Nice. Mijn Djano steelbook moet nog vertrekken. Besteld bij amazon UK. Zie dat de Franse reeds uitverkocht is.

Hoeveel heb je betaald voor die Jack Reacher steelbook ?

Nicklazzz

Citaat van: StefaanD op mei 23, 2013, 17:20:15
Nice. Mijn Djano steelbook moet nog vertrekken. Besteld bij amazon UK. Zie dat de Franse reeds uitverkocht is.

Hoeveel heb je betaald voor die Jack Reacher steelbook ?

22.98€ veronderstel ik, deze heb ik ook gekocht in Breda bij MM ;).
Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3

Ronin79

#4783
Jack .... koste mij incl verzending  € 19,99, die had ik een paar maanden geleden online besteld.

Bij Django is dat wel jammer, dat de Franse versie is uitverkocht.
Ook deze had ik al een tijd in pre-order staan.
Voor zover ik weet is dat de enige met NL subs. De Engelse heeft;
English, English SDH, German, Hindi, Turkish.

Nicklazzz

Citaat van: LuPo op mei 23, 2013, 09:21:47
Binnenkort kiest je vrouwtje vast Safe Haven als die in de winkel ligt. :D

Wellicht ;D, is het niet voor de film zal het wel voor de acteur zijn ;D. En gelijk heeft ze :P je hebt ogen gekregen om ze te gebruiken vind ik.
Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3

Raymond187

Citaat van: fugazi_2009 op mei 22, 2013, 23:44:47
Willow,

ZO'n gave film  :wub:
Heb ik nog in de bios gezien vroegahhh in Thusinskie

StefaanD

amazon.co.uk

Tenebrae en Phenomena wel de nieuwe versie, maar nog geen cover in DVD Profiler





thehut.com voor 12,95 £


LuPo

Citaat van: Nicklazzz op mei 23, 2013, 21:57:00
Wellicht ;D, is het niet voor de film zal het wel voor de acteur zijn ;D. En gelijk heeft ze :P je hebt ogen gekregen om ze te gebruiken vind ik.

En dat geldt dan natuurlijk ook wederzijds voor de mooie vrouwtjes toch? :D

Nicklazzz

Citaat van: LuPo op mei 24, 2013, 16:53:14
En dat geldt dan natuurlijk ook wederzijds voor de mooie vrouwtjes toch? :D

Klopt  ;D, achter elk antwoord zit iets doordachtst ;) ;D.

Taken box
Transporter box

Beetje actie  :P
Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3

Ronin79

#4789
Oblivion Steelbook gepre-ordered bij Zavvi.
Mocht de MM online met een NL versie komen, en mocht de UK Steelbooks dat niet hebben ..
kan ik hem altijd nog cancellen.

Morgen zal ik ook wat in voren bestellen. Dat zullen zeker; Dick Tracy Steelbook, en waarschijnlijk Tron (1982) zijn.
Waarschijnlijk liggen de releases ergens in eind September. Beide zullen weer in een oplage van max 4000 verschijnen. Dick Tracy is nog niet zeker qua subs,
maar aangezien de normale versie van Tron ook NL subs heeft, neem ik aan dat dit nu ook het geval zal zijn. Zal mooi staan naast mijn andere Tron Steelbook (NL versie).
Dus ik kan beter wat in voren bestellen, dat kost je in Engeland toch niets. In het verleden deed ik dit bijna nooit met films, maar die Steelbooks gaan er als een gek doorheen.
Daar door had ik ook Roger Rabbit gemist, die nu een veelvoud kost (al kan ik er nog wel aan komen, voor een iets betere prijs als op Ebay)

Vandaag nog binnen gekregen:

* The Matrix (USA - Best Buy Exclusive Steelbook) - NL Subs.



LuPo

Citaat van: Nicklazzz op mei 24, 2013, 17:08:38
Klopt  ;D, achter elk antwoord zit iets doordachtst ;) ;D.

Taken box
Transporter box

Beetje actie  :P

Jaaaajaaa.. "actie" :D
I see what you did there. :P


Raymond187

Citaat van: SillentWolf op mei 24, 2013, 21:03:49
Oblivion Steelbook gepre-ordered bij Zavvi.
Mocht de MM online met een NL versie komen, en mocht de UK Steelbooks dat niet hebben ..
kan ik hem altijd nog cancellen.

release date is iets van augustus he :(

Ronin79

#4793
Ja, ik dacht ergens rond 19 - 23 Augustus.

Van de week besteld:

* Prometheus (Franse Steelbook) ... Ebay (€ 20 betaald incl verzending FR)
* Heat (Premium Collection Steelbook) .... Ebay (€ 30 betaald incl verzending UK)
* The Fifth Element (Limited Edition Metalcase) .... Ebay (€11 betaald incl verzending NL)

Net bij Media Markt Online:

* The Octagon (Limited Edition MetalCase)
* The Aviator (Limited Edition MetalCase)
* Bad Lieutenant (Limited Edition MetalCase)
* UnderWorld (Limited Edition MetalCase)
* Colombiana (Limited Edition MetalCase)
* The Vanishing (Limited Edition MetalCase)

Alle 6 de Blu-Ray MetalCases voor € 30.  Het meest tevreden, ben ik met UnderWorld en Colombiana.
Dan is eindelijk de gehele UnderWorld serie in Steel / Metal te verkrijgen (1 ervan niet NL ondertiteld)
Binnenkort deze serie ook maar eens compleet maken ;)

Daarnaast nog een externe WD 2 TB Harddisk voor € 68, wat ook in de aanbieding was.
Hopelijk komen ze allemaal onbeschadigd binnen. De laatste Metalcase die ik via Bol bestelde
(via een Marktplaats verkoper, moest ik rechtbuigen. Daar baalde ik van, want het was een zeer lastig te
krijgen MetalCase, die ik niet eerder te koop zag staan.

Verder nog; 200 Poly-Bays voor de Steelbooks / MetalCases. incl verzending Engeland. € 15
Binnenkort zal ik ook eens speciale plastic doorzichtige Sleeves gaan proberen, waar ik er al 1 van thuis had liggen.
Maar die zijn natuurlijk een stuk duurder als de Poly Bags die ik normaal gebruik.


Leuke bestellingen voor binnen 24 uur. Dat komt ervan als je onverwachte aanbiedingen
tegen het lijf loopt ;D


Ronin79

#4794
Ik hoorde net de de Free Record Shop failliet is ...

Eigenlijk was het wachten op het onvermijdelijke. FRS was een winkel, die je niet echt goedkoop
kon noemen. vele artikelen waren gewoon duur. Zeker in vergelijking tot andere winkels dan wel
online shops. Online shops die hun spulletjes steeds meer in het buitenland besteld, ivm de
goedkopere inkoop prijzen. En niet om het een of ander ... maar dat scheelde soms erg veel.

We zullen een voorbeeld noemen ....

De meeste hier weten wel, dat ik jaren gegamed heb. Dit voordat ik last van mijn ogen kreeg, en
steeds meer van mijn oren. Toen ik nog werkte bij de Nuon, of elders .. kocht ik wekelijks een nieuwe game.
Elke nieuwe release had ik wel thuis staan. Dat kwam voornamelijk omdat ik ook een kortings-pas had, maar
omdat ze mij in de winkel goed kende, kreeg ik zo wie zo korting van een medewerkster.
Zij gaf mij personeelskorting, door alles op haar pas te zetten. Dat scheelde toch een paar euro (al heb ik natuurlijk
ook wel vaak de normale prijs betaald).
Toen ik echter een Creditcard aanvroeg en eens in het buitenland ging kijken, zag je toch ineens hele andere
prijzen staan. Standaard waren ze minstens € 10 goedkoper, en soms wel tot € 25 per game (afhankelijk van de
versie die ik kocht, vaak de Limited Editions). Later bij een COD game (collector's edition), werd het nog erger.
Bij de FRS betaalde je incl. verzending € 129, in Engeland ruim € 50 minder. Waarom zou je dan in vredesnaam
nog in Nederland kopen. De FRS paste hun prijzen niet aan, toe wel er wel allemaal internet winkeltjes ontstonden,
die de prijzen ietsjes boven de UK prijzen hadden liggen.

Ook met Films was en is dit het geval. Ik kijk nagenoeg geen films door de eerder genoemde problemen, maar
ik maak wel mijn collectie compleet (was vroeger een verzamelaar), en koop nu Steelbooks / Metalcases etc.
Als er in Nederland een nieuwe film verschijnt, zoals de vorige James Bond. Dan koste deze normale versie ruim
€ 25, en als je pech had € 34,95 bij de FRS (en Bol.com). Media Markt had de Steelbook voor € 19, en Engeland voor € 17.
Dat is vaak incl verzendkosten, en bij de FRS exclusief. Reken dus maar eens uit hoeveel dat scheelt op jaarbasis.

De FRS gingen niet echt met de flow mee. Ze hanteerde strak hun eigen prijzen, en dachten hiermee weg te komen.
De klant is niet gek, waarom zal men € 34 of € 70 uitgeven, als je hetzelfde product hier, of in het buitenland voor
bijna de helft kunt kopen, en in de aanbieding voor misschien nog minder.

Afgezien van de prijzen; mijd ik normaal ook zulke winkels (ook de MM, etc ) ivm het enorme
takke lawaai wat ze in de winkels hebben aanstaan. Zoiets doet gewoon zeer aan mijn oren,
en verergerd het probleem. Het kabaal (muziek voor de gemiddelde NL-der)
staat gewoon te hard, en zorgt er ook voor dat andere klanten wegblijven. Daarnaast heeft het personeel
totaal geen enkel verstand van wat ze verkopen. je kunt ze ook achter de bali van een Vis-kraam zetten, of
op de groente afdeling bij de plaatselijke C1000. Nog een paar redenen om online te winkelen.

Toch ben ik benieuwd wat men met de keten gaat doen, ook hier in Zevenaar.
We zullen het gaan zien.  ;)


ps.

Een zijsprongetje;

Een ding heb ik ook niet echt begrepen in Nederland, en dat geld voor bijna alle winkels ...
Waarom bied men hier geen Steelbooks aan, of leuke speciale uitgaves. Er is echt een markt daarvoor,
en als men dat wel zou aanbieden, voor een redelijke prijs; zorg je er ook voor dat niet iedereen in het Buitenland koopt.
Ook de Media Markt zou hier wat meer aandacht aan moeten bestelden. Wel geteld kun je 5 Steelbooks online kopen,
bijvoorbeeld bij de Duitse Media Markt (niet toegankelijk voor ons) zijn het er meer dan 150, voor hele
schappelijke prijzen. Waarom zou men dat niet doen, als er duidelijk vraag naar is. Gewoon kop in het zand steken,
met als resultaat; klanten verlies. Wat op ten duur, al dan niet met andere artikelen, kan uitlopen op wat nu met
de FRS gebeurt.


Ron_HT

Van de week gekocht: Jack Reacher!
Marantz | B&W

CoSo


Ron_HT

Marantz | B&W

fugazi_2009

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Lucky.L

Citaat van: fugazi_2009 op juni  2, 2013, 08:23:54
Rampart


Toevallig gisteren weer gekeken,wat een rol kan hij ook neer zetten!
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A