welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ronin79

#4750
De lijst met Steelbooks en Releases is weer wat bijgewerkt.

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=132197.msg2388064#msg2388064

Hier staan oa. mijn eigen Steelbooks, Metalcases tussen.
Daarachter waar het vandaan kan komen. Wel handig als je interesseert bent, in een aankoop.
99% Van alle Steelbooks zijn NL Ondertitelt, tenzij anders vermeld.

Daaronder in een andere post staan wat aankomende releases, incl winkel en prijs.
Ik vermeld alleen de versie met NL subs, anders is het ondoenlijk. Dat is wellicht ook het interessantste.
(in ieder geval in mijn geval)

Ronin79

#4751
Deze week binnen gekregen:



* An American Werewolf In London (1982) - Universal 100th Anniversary Quer-Steelbook (UK)
* The Thing (1982) - Universal 100th Anniversary Quer-Steelbook (UK)
* Pitch Black - Universal 100th Anniversary Quer Steelbook (UK)
* Death Proof - Limited Edition Metalcase (Metalpack) - (NL)
* Planet Terror - Limited Edition Metalcase (MetalPak) - (NL)

Kan ik er weer enkele van mijn lijstje strepen, welke ik nog binnen zou krijgen  ;)

Ronin79

#4752
Vandaag binnen, een BR Steelbook die ik al een lange tijd op mijn lijst had staan.
Eigenlijk vanaf het begin dat ik begon te sparen.

Faster: Saturn Exclusive Steelbook (Duitsland). Dit is de eerste editie van deze Steelbook.

De 2e Editie is een Steelbook Stickerbook
(dus met de tekst achterop de Steelbook ipv op een kartonnetje gedrukt) en kun je
oa. kopen bij Amazon.de, voor € 13. De 1ste Editie is wat duurder, en is moeilijker te krijgen.

Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

fugazi_2009

Schindler's List (nr 44), Who Framed Roger Rabbit? (nr 288)



Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

StefaanD

Deze steelbook via zavvi.com voor 12,95 £ en ook een beetje als tegengewicht voor al die steelbook aankopen die Silentwolf doet  >:D  :D


Ronin79


Ronin79



* Super 8 Steelbook (NL MM exclusive uitgave, gekocht op Ebay)
* Fightclub (Play.com Exclusive Steelbook)
* Aeon Flux (Duitse uitgave is volgens mij de enige Steelbook uitgave van deze film)

Alle films zijn natuurlijk van NL subs voorzien.

fugazi_2009

Les Miserables, The Impossible, Finding Nemo (nr 413)



Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Ronin79

Ik ga ze niet allemaal opnoemen, maar heb er net oa. nog 2 pre-orders doorheen gesleept.

* G.I Joe Retaliation (ES Exclusive Steelbook, 2000 copies made), alleen via een Groupsbuy als lid van het HDN forum.
* A Good Day To Die Hard: Harder Cut (Media Markt Exclusive Steelbook)

Ook nog vandaag binnen gekregen:



* The Chronicles Of Riddick: Director's Cut (Duitse Universal Steelbook)
* Terminator 3: Rise Of The Machines (Duitse Steelbook + zelf toegevoegde NL disc)
Nu is de terminator Steelbook collectie compleet.

Deze afgelopen week:



* In Time (Play.com Exclusive Steelbook)
* Vampire Hunter (Duitse Media Markt Exclusive Steelbook, met Lanticular Card)
* The Amazing Spider-Man (Duitse Exclusive Media Markt Steelbook)

De rest komt een ander keer wel, of zie het Steelbook topic, dan wel de Facebook pagina (aparte voor Steelbooks).

StefaanD

Niet geschoten is altijd verschrikkelijk mis :-)

bij amazon.co.uk






Blackthorn 8,07 £
Django Unchained (Steelbook) 17,81 £
The Yellow Sea 9,84 £
Cold Fish 8,07 £
Castle of Cagliostro 14,52 £
Casa De Mi Padre 8,07 £


Bij amazon.de ( dinsdag reeds besteld, nu onderweg )






Battleship, Men in Black 3, Eraser en The Amazing Spiderman in de 4 voor 30 €
Argo 13,21 €
Iron Maiden - En Vivo 7,10 €
The Burning Plain 10,14 €


En de volgende bij amazon.fr voor 115,45 € eergisteren besteld.





Ronin79

#4761
Dat zijn er aardig wat, heb je weer wat te kijken ;)

StefaanD

Aantal heb ik reeds gezien via een andere weg. Als ik die goed genoeg vind dan komt daar vroeg of laat een BD van in huis.

Er zit ook nog wat Tsjechisch spul in de pijplijn met o.a. ook een steelbook  ;)

Ronin79

#4763
Een Tjechische Steelbook .... er komen binnenkort wat nieuwe films aan, waarbij ook in Tjechie het een en ander in Steelbook uitvoering gaat verschijnen.
Dit kan ik zien, omdat ik op Facebook lid van een groep ben, en die plaatsen nog wel eens wat, of wat er uit gaat komen. Veelal halen hun de spulletjes uit
Tjechie en zulke landen. Persoonlijk kijk ik veelal ik de UK, Frankrijk en Duitsland. Dat komt omdat ik de meeste releases met NL subs wil.
Daarnaast komt een enkeling oorspronkelijk uit Canada, en wat via oa. Ebay uit NL. Voor zover ik weet; heb ik nog geen Tjechische Steels gezien met NL subs.
Dat komt door de regio's. Dat heeft die aankomende van jou ook niet, toch ?

StefaanD

Geen NL nee, maar wel Engelse en daar ben ik reeds ruim tevreden mee. Betreft een aantal Tsjechische films.

Vanavond maar eens plaatjes plaatsen, want de bestelling is afgerond.

Ronin79


StefaanD

Vanavondje later dan gepland.

Kajinek is de steelbook. Maar vooral benieuwd naar Kolja, deze krijgt toch goeie kritieken en ook naar Lidice waarvan de trailer me wel aansprak. Dus eigenlijk pure blinde aankopen in de categorie "ik-laat-me-even-verrassen"  ;D

Allen besteld bij superstarshop.com




Ronin79

Ik moet ook zeggen; dat ik geen van deze titels ken.
Hoewel ik bijna niets kijk, weet ik wel vaak de titels, en wat er zoal uit komt ...
en waar het ongeveer over gaat. Maar Tjechische films (of films uit die hoeken) ... daar ben ik niet in thuis.

Ik zou zeggen; laat je idd. verrassen.
Veel kijk plezier.

Ronin79

De rest volgt later ...

Maar deze heb ik oa. de laatste ander halve week binnen gekregen:



* Watchmen: Director's Cut (Play.com Exclusive + self added NL AVCHD Version Dir.Cut)
Ik heb ook de 3 Disk Theatrical version met NL Subs, maar om nu 3 Discs aan de Steelbook toe te voegen
gaat helaas niet. Daarom heb ik mijn losse AVCDH Disc van de Dir.Cut erbij in gedaan, en die andere versie hou ik er naast.


* Wolverine (play.com exclusive geen NL Subs + zelf toegevoegde Extended Cut uit Duitsland incl NL subs.)
* G.I Joe: La Reveil Du Cobra aka. Rise Of The Cobra (French Steelbook)
* Resident Evil: Retribution (HMV Exclusive Steelbook)


LuPo

Mooie aankopen Sillentwolf. Het gaat nog steeds goed met je steelbook verzameling volgens mij. :D

Ronin79

#4770
Thx ... het loopt idd. nog wat door.  ;)

Ook op het gebied van pre-orders. voor de aankomende 3 maanden
heb ik al aardig wat reserveringen staan (veelal Exclusives in bepaalde oplages).
De Pre-orders voor September en Oktober zullen denk ik binnen kort ook bekend worden, en daar zitten
ook hele leuke Steelbooks tussen. Tenminste van wat ik nu al weet. Als die informatie definitief
is, zal ik die vermelden in de release lijsten in het Steelbook Topic.

Nicklazzz

Heb al een tijdje niets meer gepost welke titels reeds aangekocht zijn :blush:

Columbiana
The full monty
Anaconda
Mr. Brooks
Rendition
En wellicht nog enkele vergeten  ;D
Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3

StefaanD

Ha Anaconda Nicklazzz, gisteren J-Lo nog gezien in Parker. Ze zag er in Anaconda toch wel een stuk beter uit  ;)

zelf via forum hier, en vanavond meteen ook de speler in;



en in de MM Roeselare





En waarom zijn deze beelden zo klein, wel gebruik tegenwoordig een plugin in DVD Profiler. Gewoon de titels aanvlaggen en kiezen voor Collection -> Flagged -> Image Tag en dan is het gewoon een kwestie van knippen en plakken.

Plugin heet Trading Poster TG en is hier te vinden

Nicklazzz

Citaat van: StefaanD op mei 17, 2013, 21:43:12
Ha Anaconda Nicklazzz, gisteren J-Lo nog gezien in Parker. Ze zag er in Anaconda toch wel een stuk beter uit  ;)

zelf via forum hier, en vanavond meteen ook de speler in;



en in de MM Roeselare





En waarom zijn deze beelden zo klein, wel gebruik tegenwoordig een plugin in DVD Profiler. Gewoon de titels aanvlaggen en kiezen voor Collection -> Flagged -> Image Tag en dan is het gewoon een kwestie van knippen en plakken.

Plugin heet Trading Poster TG en is hier te vinden

Idd, ik zag zelfs niet meteen dat het j lo was ;D
Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3

Ronin79

#4774
Zoals beloofd; de rest van de foto's + omschrijving (mocht je willen weten waar je ze kunt of kon kopen):



* Apocalypse Now + Redux (NL Steelbook - Ebay)
* Full Metal Jacket (FutureShop Exclusive Limited Edtion - Canada, Ebay)
* Tears Of The Sun (NL Limited Edition Steelbook -  FRS, Bol.com, Wehkamp)
* True Grit (NL Steelbook - Bol.com)




* E.T (Limited Edition Steelbook - Amazon, Ebay, Play)
* TinTin aka. Kuifje (NL Steelbook - Bol.com, FRS)
* Resident Evil (3) Extinction (NL Limited Edition MetalPak - Media Markt ?, Ebay ?)


Deze had ik vandaag binnen gekregen, maar al maanden geleden besteld:



* Django Unchained (Frankrijk - Amazon Exclusive Edition Steelbook, Amazon.fr)

Dit is de enige Steelbook met NL ondertitels. Incl verzending (€ 6) kostte deze mij € 28.


Hoewel ik het ook al in mijn eigen topic heb staan .... heb ik deze in (pre-) order (sommige al maanden lang).
Sommige zullen nog te bestellen zijn, anderen alleen via speciale Groupsbuys op het HDN forum, waar ik ook lid
van ben. Dit heb ik erbij vermeld. Aan de tekst kun je wel afleiden waar de Steelbooks vandaan komen.
Dit voor de mensen die er misschien ook nog het een en ander willen bemachtigen

* Bad Boys (UK - Play.com Exclusive Edition - 4000 copies made)
* Batman Trilogie (Amazon DE Exclusive Steelbook Box - 3 Steelbooks) Pre-order
* Commando (UK - Zavvi Exclusive Edition Steelbook - 4000 copies made) Pre-order
* Die Hard 5 (NL - Media Markt Exclusive Steelbook - kun je online bestellen) Pre-order
* G.I Joe: Retaliation (UK - Entertainment Store Exclusive Edition - 2000 Copies made) Alleen via groupsbuy HDN
* Hansel & Gretel: Witch Hunters (FR - FNAC Exclusive Edition Steelbook - 2500 Copies made) Via Groupsbuy HDN
* I Robot (UK - Zavvi Exclusive Steelbook - 4000 copies made) Pre-order
* Jack Reacher (NL - Media Markt Exclusive Steelbook - kun je online bestellen) Pre-order
* Rambo: First Blood (UK - Zavvi Exclusive Edition Steelbook - 4000 copies made) Pre-order
* Taxi Driver (UK - Zavvi Exclusive Edition Steelbook - 4000 copies made) Pre-order
* The Last Stand (NL - Limited Edition Steelbook - Music & Movies Drunen)  Pre-order
* The Matrix (USA - Best Buy Exclusive Edition, 1st Release - Best Buy USA, Ebay)
* The Town: Alternative Cut (UK - Zavvi Exclusive Edition Steelbook - 4000 copies made) Pre-order
* X-Men Trilogy (FR - Amazon Exclusive Edition Steelbook - Amazon.frPre-order
* Zero Dark Thirty (NL - Limited Edition Steelbook - oa. bij bol.com) Pre-order

Alle boven aangegeven Steelbooks hebben NL ondertiteling.