Klagen helpt?

Gestart door sinterklaasje, mei 13, 2003, 19:32:47

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sinterklaasje

Ik heb zo'n 10 dagen geleden een nieuwe videokaart besteld. De nieuwe Hercules ATI 9800 PRO 128mb videokaart.. kost een paar centen - maar dan ben ik in ieder geval voor de eerst komende paar maanden onder de pannen.

Maar als ik iets koop heb ik een hekel er lang op te moeten wachten. Maarja.. de levertijd duurt blijkbaar langer dan de 2 dagen die op de website van de winkel (Yorcom) vermeld staat.. dus ik maar een email geschreven naar de Sales Manager Benelux van Hercules...

Citaat
Dear Fabrice Lempereur,

my name is Mischa XXXXXXXXX and I've ordered your Hercules 9800 PRO almost two weeks ago in a store in the Netherlands. The videocard had been released a few weeks earlier and after reading rave reviews regarding this new product I thought it was time to break my old-time habit of buying NVIDIA based products.

That was almost 2 weeks ago and I still haven't received my Hercules 9800 PRO. Now I try to follow trends in the PC world quite closely and am therefore willing to pay a premium price - but I do NOT like waiting for a new product for 2 weeks (or even longer!). If I would wait a few more weeks (June) the new range of NVIDIA boards will be released, which will undoubtedly cause a drop in price of all current generation boards. I'm therefore seriously considering withdrawing my order for this Hercules board and wait those extra few weeks to get a new generation board.

Just like me, a lot of die-hard NVIDIA buyers welcomed ATI's 9800 PRO. Many of us even placed an order for the best of the ATI boards (Hercules) - but are now massively dissapointed in how our confidence in a good product is treated.. apparently paper sales are more important than happy customers!

I just had to write this email because I'm SO MAD right now,
regards,
mischa XXXXXXXXXXXX

vanmorgenvroeg (9:26h) kreeg ik 't volgende emailtje als antwoord..
Citaat
Dear Mischa XXXXXXXXXXXX,

I transfered your mail to the dutch team since you seem to live in the
Netherlands.

I don't have all the informations about the quantities released this week in
the Netherlands but it should be like here in Belgium, namely only a few
pieces for hundreds of pieces in back orders. So we are lacking products. We
are directly dependant on the quantity of chipset delivered by ATI and I can
garantee you that it's hard to get even products even by 10 pieces a week
... ! ATI said us it will improve at the end of the month.

For your information, we got a few sample (2 or 3 pieces) a few weeks before
the real launch of the product to send them to the journalist for testing.
BUT it's not because you see articles on that product in the press or on
internet that the product is released yet. It's normal if you did not get
your order yet. Be patient, the products are coming.

PS : trust me, you won't see any new product from nVidia before August at
least.

daarna de volgend email:

Citaat
Geachte Mischa XXXXXXXXXXXXX,

Ik kreeg uw mail van Fabrice Lempereur, mijn Belgische collega.

Hartelijk dank voor uw belangstelling in de Hercules 9800 Pro kaart: een
uitstekende keuze !
Tot dusver hebben we in Nederland nog zeer beperkte aantallen geleverd. Deze
aantallen voldoen momenteel niet aan de landelijk enorme vraag.

De 9800 Pro is een absoluut paradepaardje, want de kaart met de beste
performance van dit moment, dat de pers deze graag test alvorens de
landelijke voorraad optimaal is. Deze artikelen verschijnen meestal voordat
het product in massahoeveelheden verkrijgbaar is in de markt.

......

Naar verwachting is hun voorraad bij binnenkomst al weer verkocht, maar misschien kunnen zij u helpen om uw exemplaar eerder te bemachtigen bij een winkel die op korte termijn een nieuwe levering krijgt. EInd van de maand verwachten we in Nederland meer producten te kunnen leveren.

Wij wensen u vast heel veel succes en plezier bij het gebruik van de 9800 Pro en danken u voor het getoonde geduld.

Vriendelijke groeten,

GUILLEMOT / HERCULES
Annechia van den Berg

Dat betekent dus NOG langer wachten... ik heb vanmiddag ook met Yorcom gebeld (waar ik dus dat ding besteld had!)... ze zouden vandaag te horen krijgen of de Hercules 9800 PRO geleverd kon worden. Ehm.. wat?... hoe bedoel je.. OF.. je bedoelt zeker WANNEER? :o ... nope.. ze bedoelden dus echt OF   ... oh jee... dat is dus GEEN goed nieuws.. ze zouden me op de hoogte houden...

... OK... ik kijk dus net effe op de YORCOM website.. ze zeggen dat ze die 2 à 4 keer per dagen updaten. Kijken of ze de Hercules 9800 PRO nog verkopen na wat ze vanmiddag aan de telefoon hebben gezegd...

... en je raadt 't nooit.. d'r staat HERCULES 3D PROPHET 9800 PRO D/T..MORGEN UIT VOORRAAD LEVERBAAR!!!...

nu dus hopen dat ik 'em donderdag dus heb?!..

Conclusie: Klagen helpt! ;D

groeten,
mischa ;D

blue-eyes

Dat p.s.'je over Nvidia is leuk ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey