De set van Blue-Eyes

Gestart door blue-eyes, augustus 15, 2005, 10:44:54

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koen K

"Sneller"? Dat is, behalve de impulsweergave die toch grotendeels door het kastsysteem gedomineerd wordt, puur een kwestie van hoe hoog het ding in frequentie komt...

Die servo lijkt me eerder bedoeld te zijn om de vervorming omlaag te drukken en het geheel meer lineair te maken.

Maar misschien begrijp ik je verkeerd en bedoelen we hetzelfde.

blue-eyes

Vandaag een leuk en goed gesprek gehad bij Triple M audio in Rhenen.

Ik heb nu 1 paar van XLR en LS kabels meegekregen om enkele weken te testen. Beiden van hun topline, het merk is Pink Faun.
Ik ben erg benieuwd.
Stukken, maar dan ook stukken goedkoper dan de MIT Magnum. In de afgelopen week al twee mensen gesproken die beiden hun MIT Magnum in hebben geruild voor de Pink Faun bekabeling. Ik geloof daar niet klakkeloos in, maar als meer mensen dat doen, en dan een erg goede kabel als de MIT Magnum voor een kabel inruilen ben ik op zijn minst geïnteresseert. Ik hoop dat het waar is, scheelt me veel geld!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

frank2

welke versie v.d. LS kabel heb je meegenomen? de SC-1? Ben benieuwd naar je review of je eerste indrukken.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

blue-eyes

Het topmodel, dat zal de SC1 zijn.

Wel de singlewire uitvoering. Ik ben nooit zo uitgebreid en uitdrukkingsmondig in reviews als velen van jullie zijn. Ik vind het goed of slecht :P .
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

frank2

oke is het goed, aardig, matig , slecht als eerste indruk tov. de magnum?
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

blue-eyes

Citaat van: frank2 op september 14, 2009, 20:02:23
oke is het goed, aardig, matig , slecht als eerste indruk tov. de magnum?

Uiteraard ;)


Ik ben van de MIT Magnum een enorme detail, 3D etc. gewend. Maar dat was op mijn Mark Levinson / TAG McLaren set. Mijn huidige Classe set klinkt met W&M (bewust, for the time being) erg geknepen, geluid blijft hangen tussen de speakers.

Daarop zal ik me gaan focussen. Ik heb niet veel tijd. Maar mijn ervaring leert dat als ik niet direct het verschil hoor, of tien keer moet luisteren, mij het niet waard is.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

De Synology NAS is binnen, voorzien van 2 * 1 TB. Dat moet toch genoeg zijn om mijn backup van 20 jaar computeren op te slaan.
40Gb is de oogst :D

Om ontopic te geraken: er zit ook een muziekserver functionaliteit in, zal eens kijken of een Logitech sqeeuze oid aan te schaffen is zodat schoonmoeder niet al de kinder cd's hoeft te wisselen.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Mbt de Pink Faun bekabeling:

eerste indrukken zijn goed. Ik heb nu zaken op de CD gehoord die ook nog nooit gehoord heb  . . . . .
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Peerless Monster

Citaat van: Blue-Eyes op september 15, 2009, 20:01:57
Mbt de Pink Faun bekabeling:

eerste indrukken zijn goed. Ik heb nu zaken op de CD gehoord die ook nog nooit gehoord heb  . . . . .

Hmmm kan wellicht ook komen omdat je nu meer ervaring hebt met het luisteren?
De W&M klinkt niet erg helder of zo, dus je zal nu meer die sprankeling horen die je moet horen.
Believe me, probeer de Heavens Gate Ultra SIlence is.
Ik zeg niet het walhalla of zo, maar ik vermoed dat de Classe best wel een frisse kabel mag hebben (in mijn ervaring...).
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

blue-eyes

Citaat van: Peerless Monster op september 15, 2009, 20:04:53
Hmmm kan wellicht ook komen omdat je nu meer ervaring hebt met het luisteren?


Nee hoor. Niets van dat alles.
Ik ben nooit verder gegaan dan het eerste nummer, ik heb voor het eerst nr. 2 geluisterd :D :D :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Citaat van: Peerless Monster op september 15, 2009, 20:04:53
De W&M klinkt niet erg helder of zo, dus je zal nu meer die sprankeling horen die je moet horen.
Believe me, probeer de Heavens Gate Ultra SIlence is.
Ik zeg niet het walhalla of zo, maar ik vermoed dat de Classe best wel een frisse kabel mag hebben (in mijn ervaring...).

Ik ben van plan te stoppen op het moment dat ik tevreden ben met een kabel. Dat kan na 1 merk zijn, dat kan na 30 merken zijn.
Het risico is dat ik bijv. na 5 merken stop (dus tevreden ben) terwijl er misschien in de volgende 100 merken nog wel betere kabels zich bevinden, ergo, kabels die ik veel mooier vind klinken.

Wellicht dat jou favo's aan de beurt komen ;)



ps. De Pink Faun geeft die frisheid wel, en een behoorlijk open kabel.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Peerless Monster

Citaat van: Blue-Eyes op september 15, 2009, 21:28:27
Ik ben van plan te stoppen op het moment dat ik tevreden ben met een kabel. Dat kan na 1 merk zijn, dat kan na 30 merken zijn.
Het risico is dat ik bijv. na 5 merken stop (dus tevreden ben) terwijl er misschien in de volgende 100 merken nog wel betere kabels zich bevinden, ergo, kabels die ik veel mooier vind klinken.

Wellicht dat jou favo's aan de beurt komen ;)



ps. De Pink Faun geeft die frisheid wel, en een behoorlijk open kabel.

Met die laatste bewoording durf ik ten stelligste te zeggen dat de HG's nog veel meer een openbaring zullen geven. Believe me.
Ik ga 26 september naar frank 2 met de HG's.
Dus dan kan hij al wat schrijven over de bekabeling zoals hij hem ervaart zijn set.

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

WickedGame

#3737
Citaat van: Blue-Eyes op september 15, 2009, 20:01:05
De Synology NAS is binnen, voorzien van 2 * 1 TB. Dat moet toch genoeg zijn om mijn backup van 20 jaar computeren op te slaan.
40Gb is de oogst :D

Om ontopic te geraken: er zit ook een muziekserver functionaliteit in, zal eens kijken of een Logitech sqeeuze oid aan te schaffen is zodat schoonmoeder niet al de kinder cd's hoeft te wisselen.

Je kan dit al testen door het volgende te doen (weet niet of er al SSODS op staat?)

Anders eerst:

http://oinkzwurgl.org/ssods dit installeren op de NAS,

Vervolgens de handleiding volgen en de software downloaden bij Logitech.

http://downloads.slimdevices.com/SqueezeCenter_v7.3.3/

http://forum.wifisound.nl/handleiding/SqueezeCenter_installatie_en_upgrade.pdf

Installeer de software op de NAS

Pak een pc of een laptop en installeer de volgende tool (Softsqueeze):

http://softsqueeze.sourceforge.net/

De software variant van de squeezebox, en daarmee kan je het testen.


blue-eyes

Citaat van: Peerless Monster op september 16, 2009, 09:15:47
Met die laatste bewoording durf ik ten stelligste te zeggen dat de HG's nog veel meer een openbaring zullen geven. Believe me.
Ik ga 26 september naar frank 2 met de HG's.
Dus dan kan hij al wat schrijven over de bekabeling zoals hij hem ervaart zijn set.



Breng met 2 paar XLR (80cm en 150cm) en ik ga testen :D

Cinch is een NO GO.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

frank2

We hebben het hier over LS kabels. Rens komt inderdaad langs (kan haast niet wachten) met zijn LS kabels om ze op mijn set te testen. Ik heb nu de Virtual Dynamics nite 2 deze staan in de verkoop of worden bij wenw audio ingeruild tegen de VD Master 3 of platenspeler. De master 3 heb ik nu enige tijd hier op mijn set draaien en daar ben ik zeer tevreden over, mooi vol geluid, transparant, zijdezacht hoog veel detail enz. Maar voor ik deze kabel koop wil ik al is het alleen voor mijn gemoedsrust ook de HG beluisteren omdat Rens mij heeft verzekerd dat die nog mooier zijn. De prijs is voor beide kabels ongeveer gelijk.
Zoals altijd zal ik zeker een review plaatsen in mijn topic.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

WickedGame

Eisse, vergelijk je die pink faun nu met de Shotgun... Ben wel benieuwd naar je bevindingen uiteindelijk en je conclusies.

Peerless Monster

Citaat van: Blue-Eyes op september 16, 2009, 10:19:56
Breng met 2 paar XLR (80cm en 150cm) en ik ga testen :D

Cinch is een NO GO.

Dat snap ik ;).
Maar wat Frank ook al zei... de ls kabel.
Niet de interlink.

Maar wie weet dat ik de XLR's ook nog ga halen, in een volgende upgrade.
Maar dat gaat nog jaaaaaren duren ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

blue-eyes

Citaat van: WickedGame op september 16, 2009, 11:29:23
Eisse, vergelijk je die pink faun nu met de Shotgun... Ben wel benieuwd naar je bevindingen uiteindelijk en je conclusies.

Is lastig. Ik heb ALLE bekabeling op dit moment vervangen door Pink Faun, niet alleen de LS bekabeling.

Mijn referentie is MIT Magnum, helaas kan ik me daar te weinig van herinneren. My bad ;)
Ook bij de MIT Magnum upgrade had ik indertijd 3 paar cinch en de LS in enen vervangen door de MIT's, wat me is bijgebleven is de enorme 3D die ik in enen had, detaillering, etc. Ik kwam van de relatief slechte Terminator serie.

Nu is dat weer zo. Ik gebruik nu de W&M bekabeling (houdt zoveel tegen....) met een Shotgun als leuk aankopertje, tussenfase, niet serieus.
Dus weer de big bang.
Ik ben niet die criticus die daar doorheen luistert / kan luisteren.
Voor mezelf nu voorgenomen het geluid dan ook in enen te beoordelen. Simpel gezegt: prettig vs niet prettig. Daarna, is het prettig genoeg? Ja? Kopen. Nee? Volgend merk.

Ik heb op het punt gestaan 2 paar HG's te kopen voor 900 euro, XLR aan 20% van de nieuwwaarde.
Niet aangedurfd, HG zakt enorm in waarde, waarom is dat zo? Ken het merk niet, niet kunnen testen omdat ik ze uit Dld. moest halen. Te groot risico.



Dus het pad: 2, a 3 merken testen en indien er een prettig - ja tussen zit: aanschaffen.
Pink Faun is goed op weg (3D! Instrumenten afzonderlijk tastbaar, neutraal), maar de HG lijkt me spannend Rens ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Peerless Monster

De XLR's zitten nu aan 450 euro en daar kan je geen buil aan vallen ;D.
Ik heb ze ook uit Duitsland.
Maar ik kneep hem wel even met zoveel geld overmaken... (dat van mij was wel een stukje duurder; in totaal een 1200 euro voor ls en cinch).
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

WickedGame

Citaat van: Blue-Eyes op september 16, 2009, 12:48:47
Is lastig. Ik heb ALLE bekabeling op dit moment vervangen door Pink Faun, niet alleen de LS bekabeling.

Mijn referentie is MIT Magnum, helaas kan ik me daar te weinig van herinneren. My bad ;)
Ook bij de MIT Magnum upgrade had ik indertijd 3 paar cinch en de LS in enen vervangen door de MIT's, wat me is bijgebleven is de enorme 3D die ik in enen had, detaillering, etc. Ik kwam van de relatief slechte Terminator serie.

Nu is dat weer zo. Ik gebruik nu de W&M bekabeling (houdt zoveel tegen....) met een Shotgun als leuk aankopertje, tussenfase, niet serieus.
Dus weer de big bang.
Ik ben niet die criticus die daar doorheen luistert / kan luisteren.
Voor mezelf nu voorgenomen het geluid dan ook in enen te beoordelen. Simpel gezegt: prettig vs niet prettig. Daarna, is het prettig genoeg? Ja? Kopen. Nee? Volgend merk.

Ik heb op het punt gestaan 2 paar HG's te kopen voor 900 euro, XLR aan 20% van de nieuwwaarde.
Niet aangedurfd, HG zakt enorm in waarde, waarom is dat zo? Ken het merk niet, niet kunnen testen omdat ik ze uit Dld. moest halen. Te groot risico.



Dus het pad: 2, a 3 merken testen en indien er een prettig - ja tussen zit: aanschaffen.
Pink Faun is goed op weg (3D! Instrumenten afzonderlijk tastbaar, neutraal), maar de HG lijkt me spannend Rens ;)

Als je toch een shoot-out wilt doen is het dan niet een idee om de MIT, HG eens onderling te vergelijken?

frank2

een andere goed verantwoorde aankoop Virtual Dynamics, deze waren duur totdat de fabrikant ging stunten.
Nu zitten ze op een "normaal" niveau.
De Nite 2 kun je testen, moet ik alleen een keer langs komen. De kabel is in verhouding tot de master 3 (een duurdere serie) iets brillianter, mids iets meer teruggetrokken, wel veel detaillering, mooie bas. Vloeiend
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

blue-eyes

Citaat van: Peerless Monster op september 16, 2009, 12:57:16
De XLR's zitten nu aan 450 euro en daar kan je geen buil aan vallen ;D.
Ik heb ze ook uit Duitsland.
Maar ik kneep hem wel even met zoveel geld overmaken... (dat van mij was wel een stukje duurder; in totaal een 1200 euro voor ls en cinch).


Die 900 euro overmaken had ik minder problemen mee.
Prijs is ook een mindere issue. Mijn limiet is de 2ehandse prijs van een MIT Magnum.


Mensen zijn altijd welkom met kabels (vanavond komt er iemand luisteren). Ik ga eerst lekker deze kabels testen. De prijs is een enorme meevaller. Als ik 2 paar XLR en een LS kabel koop van Pink Faun ben ik evenveel kwijt als ik alleen aan een MIT Magnum LS zou uitgeven, en dan moet ik nog 2 paar MIT XLR's aanschaffen (nu te koop voor 975 euro, 2e hands, per paar).
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Citaat van: WickedGame op september 16, 2009, 13:07:41
Als je toch een shoot-out wilt doen is het dan niet een idee om de MIT, HG eens onderling te vergelijken?

Ik ga geen shootouts doen. Ik probeer een kabel voor een paar weken, dan eventueel een volgende.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Gisteravond bezoek gehad.

De bevestiging kwam na 10 seconden. Ik zit op de goede lijn.


Alleen: de W&M is nu niet bepaald een super kabel. Elke bovengemiddelde kabel zal een grote verbetering geven. Is dat wat ik nu hoor, of is deze kabel domweg goed, wat ik zoek. En ja, er is altijd beter. Ik heb alleen niet de behoefte om veel te testen, om maar zoveel mogelijk te luisteren. Dat laatste tingeltje hoor ik niet, wil ik niet, ben ik niet naar op zoek.

De kabel geeft 3D, ruimtelijkheid, detaillering en alle entiteiten zijn tastbaar, los van elkaar. Dus meer dan goed.
Ik denk dat ik de order ga plaatsen.
Ik heb een zeer scherp aanbod gehad, voor 1/3 van de prijs waarvoor ik mijn favo kabels moet aanschaffen (2hands), en nieuw.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

VerZeLe

Citaat van: Blue-Eyes op september 17, 2009, 08:12:17
Gisteravond bezoek gehad.

De bevestiging kwam na 10 seconden. Ik zit op de goede lijn.


Alleen: de W&M is nu niet bepaald een super kabel. Elke bovengemiddelde kabel zal een grote verbetering geven. Is dat wat ik nu hoor, of is deze kabel domweg goed, wat ik zoek. En ja, er is altijd beter. Ik heb alleen niet de behoefte om veel te testen, om maar zoveel mogelijk te luisteren. Dat laatste tingeltje hoor ik niet, wil ik niet, ben ik niet naar op zoek.

De kabel geeft 3D, ruimtelijkheid, detaillering en alle entiteiten zijn tastbaar, los van elkaar. Dus meer dan goed.
Ik denk dat ik de order ga plaatsen.
Ik heb een zeer scherp aanbod gehad, voor 1/3 van de prijs waarvoor ik mijn favo kabels moet aanschaffen (2hands), en nieuw.

Over welke kabel heb je het hier nu? De Pink Faun of een andere :)
When The Lights Go Down