R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Gestart door R, februari 29, 2004, 23:45:43

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Davey

Waarom heb je die wijnglazen op de grond staan?

bmateijsen

Citaat van: Davey op maart 13, 2010, 14:56:30
Waarom heb je die wijnglazen op de grond staan?

Klankglazen ;D

Dirk

Citaat van: Davey op maart 13, 2010, 14:56:30
Waarom heb je die wijnglazen op de grond staan?
vrouw was wslk niet in de buurt om ze aan te nemen/op te ruimen ?
wat moet je anders met je leeg glas ?  ;D ;)
heeft ie het nog erg netjes weggezet vind ik
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

W

Citaat van: Davey op maart 13, 2010, 14:56:30
Waarom heb je die wijnglazen op de grond staan?

Leegte opvullen   ::)

Die wijnglazen gebruik ik niet om uit te drinken, er zitten theelichtjes in voor wat gezelligheid

Davey

Citaat van: W op maart 13, 2010, 17:13:17
Leegte opvullen   ::)

Die wijnglazen gebruik ik niet om uit te drinken, er zitten theelichtjes in voor wat gezelligheid

Ik begon ook al een beetje aan een klankbord te denken maar nu is het me duidelijk  :D

Kwabbernoot

Is dat nu zo'n iPad?

Groeten...

Robbert54

Citaat van: W op maart 13, 2010, 14:19:21
Hi R,

Tijdje geleden inmiddels. Ik ben zelf ook alweer verhuisd en heb nu toevallig een opstelling met ruimte tussen de speakers (zie foto), misschien heb je er wat aan.

gr,
W
ik vind die houten wand toch wel erg stoer :worship:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

R

bedankt voor de foto W, ziet er goed uit. Wat een grote TV ;) ga er nog eens rustig over denken. en wat tekenen denk ik.

R

Ander idee-tje voor tussen de speakers. In het meubel de decoder en BR speler uit het zicht, de rest erop.

Robbert54

erg mooi bedacht zo. maar vraag me af of het zo denderend zal staan tussen de speakers.. of komt dit naast 1 van de speakers??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

JeKa

Citaat van: R op maart 17, 2010, 01:12:13
Ander idee-tje voor tussen de speakers. In het meubel de decoder en BR speler uit het zicht, de rest erop.

Ik ben bang dat het een beetje een "lullig torentje" zal gaan worden.....

R

ik zag dit van het weekend in een audiozaak met andere apparatuur. Volgende stap is de rest van de set eromheen tekenen. Tevens is het het mooist als het zo laag mogelijk blijft. Wordt vervolgd.

JeKa

#3412
Edit: stand-alone of alleen tussen de speakers is het een mooie oplossing, maar onder de tv denk ik niet....

Citaat van: R op maart 17, 2010, 08:41:54
Tevens is het het mooist als het zo laag mogelijk blijft. Wordt vervolgd.

Dat ben ik met je eens en juist daarom denk niet dat di mooi wordt. Naast elkaar is dan een betere oplossing, misschien zelfs met een op maat gemaakt plateau zodat de bovenkant van de Arcams op dezelfde hoogte uitkomen.

Robbert54

 :withstupid: anders wordt het denk ik echt een lullig torentje. en het over de breedte uitstrekken zal optisch ook mooier uitkomen. mocht je het in een hoek gaan zetten dan zou absoluut voor het lullige torentje gaan ;) s@ms idee om ruw hout te gebruiken kon nog wel eens heel mooi staan.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

S@m

Citaat van: The Vampire op maart 17, 2010, 14:29:01
s@ms idee om ruw hout te gebruiken kon nog wel eens heel mooi staan.

Dat heb ik lang geleden eens geroepen, waarschijnlijk bedoel je het idee van Starred. Waar ik het overigens wel mee eens ben, erg mooi...



R

Ruw hout is erg mooi, maar mijn vloer is al hout en dat gaat vloeken naast elkaar denk ik. Daarnaast heb ik besloten om toch wat opbergruimte wil (lees: wil geen 300€ aan hdmi kabels bestellen), dus moet er iets in het meubel kunnen. Daar wil ik dan de niet arcam app. in zetten. Nieuwe plaat met iets meer verhoudingen

Starred

In zoiets kan je 'de goedkope rommel' achter de klep verbergen en de Arcams er opzetten.



En het kost bijna niks  :hehe:

Robbert54

wat ook erg mooi kan zijn, niks kost en onverwoestbaar is, is gewoon een ruwe steensoort gebruiken. staat erg mooi, maar goed, ken de rest van je inrichting niet. maar is het nou de bedoeling dat het tussen je speakers komt te staan?

@ starred:  :worship:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Davey

Citaat van: Starred op maart 17, 2010, 22:58:30
In zoiets kan je 'de goedkope rommel' achter de klep verbergen en de Arcams er opzetten.

En het kost bijna niks  :hehe:

Hele mooie sfeerfoto om te zien Starred  8). Heb je ook een iets lichtere foto?

R

#3419
Dat is wel het idee, maar dan stukken kleiner. Ik wil ook wel een lichtere foto zien ;)

Citaat van: Starred op maart 17, 2010, 22:58:30
In zoiets kan je 'de goedkope rommel' achter de klep verbergen en de Arcams er opzetten.



En het kost bijna niks  :hehe:

Starred


Davey

Leuke site Starred, thanks  :thumbs-up:. Vanavond is rustig bekijken.

S@m

Citaat van: R op maart 17, 2010, 23:40:47
Dat is wel het idee, maar dan stukken kleiner. Ik wil ook wel een lichtere foto zien ;)


Kan je 'm niet wat langer maken zodat je 2 Arcam's náást elkaar kunnen staan?

R

ik wil juist naar wat smallers toe, ik zie in de toekomst ook wel een reductie in apparaten mogelijk... een linn ds-i oid... ;)

S@m

Citaat van: R op maart 18, 2010, 17:24:27
ik wil juist naar wat smallers toe, ik zie in de toekomst ook wel een reductie in apparaten mogelijk... een linn ds-i oid... ;)

Aha, da's helder. Dan lijkt dit me een leuke optie...