R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Gestart door R, februari 29, 2004, 23:45:43

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

R

Ah cool, zal het in de gaten houden.

R

Voorkeur gaat nu nog uit naar Vos.

Starred

Welke versie zou ik dan moeten hebben voor m'n speakers?

S@m

Citaat van: Hi-Stands op juli 25, 2009, 15:45:04
De netpoint 300 zijn geschikt voor spikes

http://www.hi-stands.eu/shop/index.php?item=ssc-netpoint-300_-decoupling-feet-4-pack&action=article&group_id=15&aid=1662&lang=NL

Dit is om apparatuur te ontkoppelen, wil je dit wel met je luidsprekers? Koppelen lijkt me een betere optie...

Hi-Stands

Citaat van: S@m op juli 25, 2009, 15:58:08
Dit is om apparatuur te ontkoppelen, wil je dit wel met je luidsprekers? Koppelen lijkt me een betere optie...

Er staat "zoals CD/DVD en buizenapparatuur met spikes."

Maar ze zijn ook zeer zeker geschikt voor luidsprekers.
www.hi-stands.eu Acoustic Revive, Aurios, Artkustik, Agile, Aktyna, Audioplan, Boston Audio Design, Black Forest Audio, Cable Isolators, Caig Laboraties, Crusade-Audio, Ecosse, Essential Audio Tools, Etón, Fisch, Firestone Audio, Gallo Acoustics, HiDiamond, Hi-Stands, en nog veel meer

S@m

#3355
Citaat van: Hi-Stands op juli 25, 2009, 16:14:13

Maar ze zijn ook zeer zeker geschikt voor luidsprekers.


Het gaat er niet om wat er geschreven staat, punt is of het raadzaam is om (zijn) luidsprekers te ontkoppelen....

Ze zien er overigens wel mooi uit en SSC feets onder een cd speler werkt in elk geval... ;)

R

Voordat ik van de pagina afval ;)

Ik zit er aan te denken om mijn meubel te gaan vervangen. Ik neig erg naar een dicht meubel, om te look in de woonkamer toch nog wat te verbeteren. Mocht er iemand interesse hebben in mijn meubel, let me know..

Het bouwproces http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=61295.0 resultaat staat in dit topic, het meest recente dan.

frank2

mail eens naar arjanR1, zie showcase, die heeft nog een nieuw meubel nodig. Ik vind je meubel nog steeds erg mooi, maar voor mijn set niet geschikt.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

R

Inmiddels eindelijk de stap naar een fatsoenlijke HD tuner gezet, met de humax 5000C. Verder is het erg rustig op apparatuurgebied, dat betekent dat ik aan het genieten ben ;)


Stefan S.

Citaat van: R op november  8, 2009, 12:01:44
Verder is het erg rustig op apparatuurgebied, dat betekent dat ik aan het genieten ben ;)

Totdat het streamvirus jouw te pakken heeft  >:D

Jean Sibelius

Citaat van: R op november  8, 2009, 12:01:44
Inmiddels eindelijk de stap naar een fatsoenlijke HD tuner gezet, met de humax 5000C. Verder is het erg rustig op apparatuurgebied, dat betekent dat ik aan het genieten ben ;)

Geniet ze! O0
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

S@m

#3361
Citaat van: Stefan S. op november  8, 2009, 13:25:41
Totdat het streamvirus jouw te pakken heeft  >:D

Of....


R

Ha ha, dat zijn weer andere virussen! Voorlopig blijf ik daar nog wel even vanaf. Het lonkt wel, streaming dan!

Citaat van: Stefan S. op november  8, 2009, 13:25:41
Totdat h
Citaat van: S@m op november  8, 2009, 13:43:22
Of....


et streamvirus jouw te pakken heeft  >:D

silent cinema

Sony 75" - Sonos - B&W

R


bmateijsen

Citaat van: R op november  8, 2009, 16:40:53
Cam?


CAM kaart in de panasonic, zodat je geen decoder nodig hebt. Bijv. Alphacrypt.

R

Ah die, dat moet eerst maar eens goed werken. De pana wordt ook niet ondersteund. Geen early adopter behoefte op dit gebied.

silent cinema

Das jammer ik ben altijd van mening hoe minder kastjes/kabels hoe beter, ik heb de cam zien werken in een Sony LCD en werkt top.


Sony 75" - Sonos - B&W

R

Eens, daar geloof ik ook in. Moet het wel werken natuurlijk ;)

Robbert54

R. gebruik je de velodyne nog steeds. hoe is je ervaring tot dusver met deze sub?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

R

Ja, gebruik hem nog steeds wanneer ik BR's kijk. Hij bevalt prima voor wat ik ermee doe! Prima sub voor het geld O0

Citaat van: The Vampire op november 25, 2009, 18:59:37
R. gebruik je de velodyne nog steeds. hoe is je ervaring tot dusver met deze sub?

EdoE

Je luidsprekers schreeuwen trouwens wel om vinyl, hoor.

advr

Citaat van: EdoE op november 26, 2009, 00:41:18
Je luidsprekers schreeuwen trouwens wel om vinyl, hoor.

ik hoor niets... :o
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

R

Ik ook niet, voor nu... Wie weet ooit O0

Citaat van: EdoE op november 26, 2009, 00:41:18
Je luidsprekers schreeuwen trouwens wel om vinyl, hoor.

R

Nieuw plan, ik wil het meubel graag tussen de speakers uit. Daarvoor wil ik naast de bank de apparatuur opstellen, en met wat langere kabels gaan werken. Ik ben dus op zoek naar andere LS kabels die ik netjes weg kan werken. Iemand nog tips? Niet al te exotisch qua prijs, moet 2 x 7 a 8 meter hebben.